Ja siê 3mam zasad na tyle, ¿eby nie robiæ jakich¶ wykrêconych rzecz, a mimo to, rozgrywka by³a p³ynna. IMO osoba, która sztywno, kurczowo trzyma siê zasad, nie mo¿esz byæ dobrym MG. Poprawka: mo¿e byæ dobrym rzemie¶lnikiem, ale nie bêdzie artyst±. A to w³a¶nie artyzm, zawarty w wielu rzeczach rodzi pasje i powoduje, ¿e wyczekujemy tego z niecierpliwo¶ci±. U MG, który traktuje prowadzenie jako rzemios³o, mo¿na graæ, ale to nie bêdzie nic wielkiego. Owszem, gra moze byc wci±gaj±ca, mo¿e isæ g³adko, ale zawsze czego¶ bêdzie brakowaæ. Niestety, MG-artystów nie jest za wiele, ale nale¿y siê cieszyæ tym, co mamy.
<br />
<br />Poza tym, tak jak Shad, nie w pe³ni zgadzam siê ze wszelkimi prawid³ami gry. Nie pasuje mi trochê system walki. Np. przechodzi siê 2m i mo¿na tylko raz siekn±æ. Osobi¶cie w ci±gu 6 sekund zd±¿y³em przej¶æ 4m i siekn±æ dwa razy, no ale by³o to bez zbroi i ¿adnych ciê¿arów. Ale póki co, trzymam siê tego, gdy¿ nie wiem jak to zmodyfikowaæ.
Je¶li kto¶ wpad³ na pomys³, czekam na jakie¶ sugestie.