wt wrz 30, 2003 3:08 pm
Chcia³bym siê o co¶ Was, Ja¶niepanowie zapytaæ... Mianowicie, jakie rzuty ko¶cmi pokazywaæ swoim graczom? Skille - chyba nie, w przypadku np. Forgery - opisaæ, czy s± zadowoleni ze swojej pracy... Ale, czy pokazywaæ im ich w³asne ataki (tak wogle, czy w³asne ataki powinni rzucaæ sami?)? Wtedy w prosty sposób poznaj± AC przeciwnika... Co o tym myslicie???
<br />
<br />Moja notka wygl±da tak, gdy¿ za³o¿y³em nowy temat, który zosta³ scalony z tym...
<br />
<br />kruk powiedzia³:
<br />"rzuty podczas walki pozwalaja moim skromnym zdaniem lepiej wczoc sie w sama walke. no bo na przyklad u nas wygladalo to tak, ze jak gracz nie trafil o 1 lub 2 to czó³, ze byl blisko i minal cel o milimetry (tak samo w druga strone, uniknal trafienia)"
<br />
<br />Uwa¿am, ¿e napiêcie mo¿na odtworzyæ inaczej... kiedy komu¶ brakuje fo do trafienia dwa oczka MG mo¿e powiedzieæ: "Zamachn±³e¶ siê i trafi³e¶ prosto w pier¶ wroga... jednak twój cios zatrzyma³ siê na jego zbroi...", je¶li do trafienia brakowa³o du¿o - mo¿na powiedzieæ po prostu - "przeciwnik unikn±³ ciosu..." To te¿ tworzy klimat i napiêcie, a nie ma potrzeby "ukazywania" graczom AC i bonusów wroga...