Zrodzony z fantastyki

 
Zak Sey Ghareth
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 23, 2003 9:17 pm

pt wrz 26, 2003 1:12 am

Je¶li jest siê zaklinaczem i chce siê szybko mieæ PrC to dobry tylko jest Smoczy Potomek a na inne trzeba czekaæ do np.14 poziomu. <br />
<br />Mo¿e dobym pomys³em jest wieloklasowaæ. <br /> <br />Np. Zaklinacz 4/wojownik 2 mo¿e spe³niaæ wymagania bladesingera ju¿ na 6 poziomie. Trochê szybciej ni¿ jak pisa³ Thalo dla "czystego" zaklinacza - dopiero na 12.
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

pt wrz 26, 2003 10:18 am

I jeszcze: <br /> <br />Mistyczny ³ucznik: 12 poziom; <br />Mistrz wiedzy: 17 poziom (!!!), ale intelekt jest podstawowym atrybutem; <br />Incantatrix: 13 poziom; <br />Raumathari Battlemage: 9 poziom, dla cz³owieka 6; <br />Archmage: 14 poziom; <br /> <br />Ale np. do mistycznego ³ucznika lepiej wzi±æ poziom sorcerera ni¿ wizarda, a Raumathari Battlemage i Incantatrix pozwalaj± u¿ywaæ feat'ów metamagicznych bez wyd³u¿ania czasu rzucania (oczywi¶cie z ograniczeniami). Zw³aszcza Battlemage pasuje do sorcerera, szczególnie gdy lubi siê czarowaæ i walczyæ jednocze¶nie :evil:.
 
Loethlin@-'-,--
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: ndz gru 08, 2002 12:50 pm

pt wrz 26, 2003 11:07 am

<!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->I jeszcze: <br /> <br />Mistyczny ³ucznik: 12 poziom; <br />
<br />Hm, dziwne. moja drowka wskoczy³a na Arcane Archera na dok³adnie 10 poziomie. Pozatym, pamiêtajmy, ¿e ta klasa tak naprawdê nie do koñca jest dla magów, bo nie rozwija czarów.
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

pt wrz 26, 2003 11:17 am

<!--QuoteBegin-Loethlin@-'-+---->
Loethlin@-'- pisze:
<!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->I jeszcze: <br /> <br />Mistyczny ³ucznik: 12 poziom; <br />
<br />Hm, dziwne. moja drowka wskoczy³a na Arcane Archera na dok³adnie 10 poziomie. Pozatym, pamiêtajmy, ¿e ta klasa tak naprawdê nie do koñca jest dla magów, bo nie rozwija czarów.
<br />Loethlin -> do arcane archer'a potrzeba BAB +6, a takow± 'czysty' sorcerer zdobywa dopiero na 12 poziomie. Chyba ¿e drowy maj± jakie¶ specjalne bonusy rasowe :wink:. <br /> <br />Dopisane pó¼niej: Chyba ¿e w 3.5 co¶ siê zmieni³o. W takim razie proszê mnie o¶wieciæ :mrgreen: .
 
Loethlin@-'-,--
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: ndz gru 08, 2002 12:50 pm

pt wrz 26, 2003 1:01 pm

Nie. Moja drowka jest rogue9/wizard1/Arcane archer5. Ale, jak mówi³am, ?adnemu magowi tak naprawdê nie op³aca siê ta klasa, bo ona NIE POZWALA na awans w czarach. Poprostu nie op³aca siê. <br />Na podobnej zasadzie dzia³a Bladesinger. Lepiej i¶æ z fightera i mieæ 1 czy 2 poziomy jakiego¶ maga, bo ta klasa ma w³asn± listê czarów, a nie +1 level to existing class. <br /> <br />do notki ni¿ej: mo¿na, ale po co..?
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

pt wrz 26, 2003 2:45 pm

<!--QuoteBegin-Ais Seveu+-->
Ais Seveu pisze:
<!--QuoteEBegin-->Loethlin -> do arcane archer'a potrzeba BAB +6, a takow± 'czysty' sorcerer zdobywa dopiero na 12 poziomie. (...)
<br />Ca³y czas mówi³am o jednoklasowym sorcerer'ze. A ¿e na tym nie skorzysta, to inna sprawa. Ale MO?NA tak zrobiæ :razz: .
 
Silverwolf
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 18, 2003 5:25 pm

pt wrz 26, 2003 5:51 pm

Czemu b³eeee? Pie¶nia¿ klingi to najwajniejsza klasa któór± wymieni³e¶.
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

pt wrz 26, 2003 6:33 pm

Silverwolf -> ale nie dla jednoklasowego sorcerera czy wizarda. <br /> <br />Loethlin -> zdajê sobie sprawê z tego, ¿e siê to nie op³aca. Ale powy¿sze rozwa¿ania by³y prowadzone z punktu widzenia mechaniki gry - na którym poziomie sorcerer mo¿e uzyskaæ PrC. Przypominam, ¿e zaczê³o siê od stwierdzenia, ¿e jedynie smoczy potomek jest dostêpny do¶æ wcze¶nie...
 
Gaax
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 01, 2003 8:54 pm

śr paź 01, 2003 9:50 pm

Mo¿e to trochê nietypowe pytanie, ale co my¶licie na temat prawdziwego nekromanty i pana szarosinych. Jestem wielbicielem mrocznej sztuki nekromancji a to s± ich rozwiniêcia i chcia³bym poznaæ wasz± ocenê na ich temat
 
Vangerdahast__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pt lip 18, 2003 9:00 pm

śr paź 01, 2003 10:04 pm

Nie przepadam za nekromancjom (ble, fuj i ochyda), ale moge ci conieco doradziæ: <br /> <br />Prawdziwy Nekromanta- Kap³an/Mag ktory w wiêkszej mierze pragnie w³adaæ truposzami (kiepskie bo trzeba mieæ poziomy kap³ana... i to du¿o) <br /> <br />Pan Szarosinych- Bardziej uto¿samia/zaprzyja¿nia siê z trupami 8O (musi spêdziæ 3 dni w krypcie z nieumar³ymi)
 
CryX
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 47
Rejestracja: śr paź 01, 2003 2:10 pm

czw paź 02, 2003 6:46 pm

Ja mam neutralne podej¶cie do sztuki Nekromancji. Nie jest ona moim zami³owaniem, lecz równie¿ nic do niej nie mam. <br /> <br />A co do Klas Prest¿owych o których wspomnia³e¶ Gaax'ie to: <br /> <br />1.Prawdziwy Nekromanta mimo i¿ musi posiadaæ poziomy Kap³ana jest do¶æ ciekaw± Klas± Presti¿ow± i pzedk³adam go nad Pana Szarosinych. <br />Który Nekromanta niechcia³by roztaczaæ wokó³ siebie Aury Profanacji, zabijaj±cej wszystkie ro¶linki w promieniu kilku metrów? <br /> <br />2.Pan Szarosinych te¿ ma swój, specyficzny, urok i nie mo¿na odmówiæ mu pewnych plusów, jak chod¼by Ko¶ciana Kolczuga. Ja osobi¶cie jednak mam zastrze¿enia co do ucinania sobie rêki i tej wysychaj±cej skóry.
 
Thalojasjovjondol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: śr paź 01, 2003 9:35 pm

pn paź 06, 2003 9:52 pm

Ja jestem ca³kowicie za nekromancj±. Jest w niej co¶ piêknego, co¶ co odrazyu przyci±ga ludzi. <br />Gdybym mia³ wybieraæ miêdzy Prawdziwym Nekromant± a Panem Szarosinych niewiem na któr± bym siê zdecydowa³. <br />My¶lê ze ze Pana Szarosinych. <br />Dlaczego? <br />Poniewa¿ Prawdziwy Nekromanta potrebuje poziomów kap³ana (a¿ 5) <br />a z w³asnego do¶wiadczenia wiem, ¿e lepiej rozwijaæ postaæ w jednym kierunku. <br />Zreszt± Pan Szarosinych jes fajnijszy, bardziej mi siê bodoba i ma lepsze powery (tak, tak wiem powerlzacja siê szerzy jak to kiedy¶ kto¶ powiedzia³ na tym forum.
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

pn paź 06, 2003 10:03 pm

A mo¿e kto¶ zna jakie¶ presti¿ówki dla nekromanty, który dba o swój wygl±d i nie musi braæ poziomów kap³ana? Mój nekromanta - Zefirion raczej nie widzi siebie jako Pana Szarosinych (usychajaca skóra, brak rêki). Taka zmiana w wygl±dzieBy³aby tylko tragedi± dla przystojnego szlachcica o falistych, miedzianych w³osach 8) . [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img]
 
Zak Sey Ghareth
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 23, 2003 9:17 pm

sob paź 11, 2003 5:38 pm

Taki nekromanta w podrêcznikach ani w necie nie istnieje. <br /> <br />Zastanawiali¶my siê ostatnio nad klas± presti¿ow± Zbuntowany Nekromanta. Mia³by to byæ mag, który sprzeciwi³ siê negatywnej potêdze nekromacji (po latach praktyki :mrgreen: ) i postanowi³ zniszczyæ z³ych nekromantów i naprawiæ ich b³êdy. Schludny wygl±d by³by nawet wskazany, ale jak na razie statystyk nie zbudowano. <br /> <br />Ponawiam zapytanie, czy mo¿e ty by¶ nie spróbowa³ stworzyæ presti¿ówki?
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

sob paź 11, 2003 7:00 pm

Có¿, jedyne presti¿e jakie znalaz³em s± nastêpuj±ce: <br /> <br />- Sacred Theurgist (z dodatku "The Undead" firmy AEG) - nekromanta (zazwyczaj dobry) dzia³aj±cy na us³ugach ko¶cio³a <br /> <br />- Animator (z dodatku "Hollowfaust: The City of Necromancers" ze stajni "Sword & Sorcery") <br /> <br />P.S. Hej, Zak. Trzeba za³o¿yæ jaki¶ zakon "Szarych Nekromantów" :mrgreen:
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

sob paź 11, 2003 10:01 pm

<!--QuoteBegin-Zak Sey Ghareth+-->
Zak Sey Ghareth pisze:
<!--QuoteEBegin-->Taki nekromanta w podręcznikach ani w necie nie istnieje.  <br /> <br />Zastanawialiśmy się ostatnio nad klasą prestiżową Zbuntowany Nekromanta. Miałby to być mag, który sprzeciwił się negatywnej potędze nekromacji (po latach praktyki :mrgreen: ) i postanowił zniszczyć złych nekromantów i  naprawić ich błędy. Schludny wygląd byłby nawet wskazany, ale jak na razie statystyk nie zbudowano.  <br /> <br />Ponawiam zapytanie, czy może ty byś nie spróbował stworzyć prestiżówki?
<br />POGROMCA TRUPÓW (albo tomb rider [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] ) <br /> <br />Po przejsciu z powrotem na stronę "życia" pogromca trupów zaczyna je naprawdę cenić i chroni nie tylko swoje ale też innych. Nie zabija bez powodu (nawet dla własnego zysku) <br /> <br />mag z specjalizacją nekromancja (albo prawdziwy nekromonta, pan szarosinych) przynajmniej 3 poziomy <br />umiejętność rzucania 3 poziomowych czarów. <br />wiedza religia 7 <br />wiedza tajemna 7 <br />koncentracja 8 (jako x-nekromanta musi się mocno koncentrować przed każdą modlitwą) <br />leczenie 4 <br />odpeawienie specjalnego rytuału oczyszczenia z własnej chęci (najpierw stał się jakiś przelom w jego życiu) <br />Rytuał oznacz rezygnacje z wszystkich czarów nekromancji (nie wracają czary ze szkół wcześniej zabronionych przez wybór nekromancji) i specjalnych umiejętności z nia związanych (wzywanie trupów itd.) <br />Przy oczyszczeniu potrzebny jest dobry kapłan. Rytuał jest dość skomplikowany (masz 25% szans na stratę poziomu i niepowodzenie) <br /> <br />zminia boga na dowolnego dobrego <br />zmiana charakteru na dowolny nie zły (musi być prawożądny lud dobry) <br /> <br />umiejętności <br />koncentracja, alchemia, czarostwo, profesja, rzemiosło, wiedza (religia i tajemna) wróżenie, leczenie <br />4+ mod. z int. <br /> <br />brak biegłosci w nowej broni <br />co każdym poziom zyskuje zaklecia jakby awansował na kolejny poziom rzycającym czary. <br /> <br />Leczenie <br />na 1, 4, 7 poziomie pogromca trupow zyskuje zdolnosć czaropodobną leczeni może uleczyć <br />na 1poz. 2 razy dziennie 1k4 obrażeń <br />na 4 poz. 3 razy dziennie 1k6 obrażeń <br />na 7 poz. 4 razy dziennie 2k4 obrażeń <br /> <br />Na 7 dodatkowo umie wytworzyć 3 misktury lecznicze tygodniowo koszt wynosi 50sz. a ST z powodu pośpiechu podnosi się do 30. Każda flaszka kosztuje 20sz (nie są do końca dopracowane) <br />Wymagane <br />alchemi 10 <br /> <br />Ulubiony wróg <br />Podczas walki z ulubionym wrogiem Pogromca trupów zyskuje +2 do testów ataku (magicznych) i KP oraz +2 do każdedych obrażeń jak również premie do szybkości 1,5metra (chyba że chce uciekać, wtedy premia do szybkości nie obowiązuje) <br />na 3 poz. ulubionym wrogiem są nieumarli <br />na 9. wszelkie stworzenie, które jawnie zabija (prawe i bezbronne) stworzenia bez żadnych skrupułów. <br /> <br />NOWE CZARY <br />na 2, 5, 8 poziomie pogromca trupów zyskuje nowe "odkupienia" czary i także nowe przygródki wyłącznie na nie. <br />Przygotowuje je jak kapłan (reszte czarów przygotowuje zwyczajnie) <br />przegródki <br />na 2. poziomie -3 <br />na 5 poziomie- 5 <br />na 8 poziomie - 7 <br /> <br />czary do wyboru: <br />usuniecie choroby <br />leczeni ciężkich ran <br />magiczny krąg przeciw złu <br />modlitwa <br />boska mocrozmawianie ze zmarłymi <br />usuniecie klatwy <br />usuniecie ślepoty/głuchoty <br />neutralizacja trucizny <br />pokuta <br /> TYLKO NA 8 <br />OPCOWANIE <br />WSKRZESZENIE <br />uzdrowienie <br /> <br />Aby rzucać każdy czar musi mieć charyzmę tak jakby był kapłanem rzucającym ten czar <br />na każdym poziomie uczy się 2 czarów <br /> <br />Dodatkowo na 5 i 8 pozimie może rzucić raz cud bezstraty PD. <br />Cuda do wyboru: <br />nowy atut <br />dodatkowy punkt do atrybutu <br />8 punktów do umiejętności <br /> <br />Woda święcona <br />Na 6 poziomie 1 dziennie zmienia do 1l./na poziom wody w wodę święconą <br /> <br />PRAWDZIWE WSKRZESZENIe <br />na 10 poz. może raz na 3(?) miesiące rzucić wskrzeszenie bez straty poziomu. <br /> <br />Byli pogromcy trupów <br />Gdy pogromca przestanie cenić życie odzyskuje swoje stare moce, ale traci wszystkie związane z tą klasą prestiżową. <br /> <br />Do postu niżej dzieki za rady :wink: <br />przypomina kapłana, bo ten nowrócony nekromanta po prostu chce "odkupić grzechy" i pomagać innym <br />A tak w ogóle czy jest to dobrze zrównoważona klasa (nie zasłaba, nie za silna) w końcu na początku dużo traci <br /> <br /> <br />pierwsza poprawka <br />druga poprawka
 
Zak Sey Ghareth
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: wt wrz 23, 2003 9:17 pm

ndz paź 12, 2003 11:14 am

VVojtas :mrgreen: dziêki, ¿e siê ty, zaj±³e¶:mrgreen: Ale: <br /> <br />Fajna klasa presti¿owa, ale dla nekromanty, który ca³kiem chcia³ straciæ kontakt z t± szko³± magii. Dlatego to nie klasa dla maga, który chce siê ni± dalej specjalizowaæ. Mnie przypomina to za bardzo kap³ana. <br /> <br />Poza tym inne uwagi: <br /> <br />
Na 7 dodatkowo umie wytworzyæ 3 misktury lecznicze tygodniowo koszt wynosi 50sz. a ST z powodu po¶piechu podnosi siê do 30. Ka¿da flaszka kosztuje 20sz (nie s± do koñca dopracowane)
<br />Do tego potrzebna przda³by siê feat Brew Potion i alchemia. <br /> <br />
PRAWDZIWE WSKRZESZENIe  <br />na 10 poz. mo¿e raz na 3(?) miesi±ce rzuciæ wskrzeszenie bez straty poziomu.  <br />Na 11 zminia siê w niebianina(?)
<br />Wskrzeszenie to bardzo dobry pomys³, ale niebianin to lekka przesada.
 
Behemot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 12, 2003 1:23 pm

wt paź 14, 2003 5:54 pm

mam pytanie odno¶nie klasy prestizowej MAG GILDI, otoz gdy mag zgubi swoj kondensator(sluzacy do przywolywania zaklec ze zrodla) musi przechodzic ponowna inicjacje, czy to aby nie przesada??
 
Vangerdahast__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pt lip 18, 2003 9:00 pm

śr paź 15, 2003 7:09 pm

Jaka przesada?! Przecie¿ z ponown± inicjacj± nie wi±¿± siê ¿adne uniedogodnienia (pomijaj±c konieczno¶æ udania siê do siedziby gildi i wyt³umaczenia starszy¼nie, ¿e mój kondensator zjad³ wielki czerwony smok a potem rozp³yn±³ siê w powietrzu :mrgreen: ). <br />Ponowna inicjacja przywraca (tak mi siê zdaje, ale wszystko zale¿y od MP) poziomy M.Z.G i wszystkie zwi±zane z tm korzy¶ci. <br />Je¶li siê Twój MP uwa¿a inaczej, mu zadaj to pytanie.
 
Behemot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 12, 2003 1:23 pm

śr paź 15, 2003 9:27 pm

jeszcze mi siê to nie zdarzy³o ale inicjacja to kolejne 750sz z³ota jakie trzeba wp³acic, uwa¿am ¿e nie powinno tak byæ, tylko po wyt³umaczeniu ca³ej sprawy, rada gildi nadaje nowemu przediotowi charakter ³acznika ze zrodlem i juz
 
Devik Crazystar
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1135
Rejestracja: śr maja 26, 2004 2:23 am

śr paź 15, 2003 10:36 pm

.
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2023 3:30 pm przez Devik Crazystar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Behemot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 12, 2003 1:23 pm

pt paź 17, 2003 6:09 pm

je¿eli kto¶ znalaz³by co¶ innego potwierdzaj±cego to stwierdzenie prosze ja napisac
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

pt paź 17, 2003 6:12 pm

To powinno leżeć w kwesti DM. Jeśli gracz się dogada z DM, to można nawet zrobić wątek poboczny związany z kolejną inicjacją... Bo tylko wpłacić kilkaset monet i być znów w gildii to jakoś średnio brzmi dla mnie....
 
Devik Crazystar
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1135
Rejestracja: śr maja 26, 2004 2:23 am

pt paź 17, 2003 6:30 pm

.
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2023 3:27 pm przez Devik Crazystar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Behemot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 12, 2003 1:23 pm

pt paź 17, 2003 8:37 pm

witam <br /> <br />mam jedno pytanko, kto z was tak na powa¿nie gra³ ju¿ Magiem Gildii??Prosi³bym o wasze do¶wiadczenia zwi±zane z t± klas±, ciekawe w±tki rozwiniete na sesji itp. prosze o wypowiedzi
 
Ikki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 214
Rejestracja: wt sie 19, 2003 2:51 pm

ndz paź 19, 2003 11:11 am

Ja smoczego potomka tak nie tolerujê i¿ nie dopuszczam go moim graczom - nie podoba mi siê zamiana w pó³smoka i posiadanie jego statystyk - troszkê dla mnie za pakerny :? <br />Natomiast ja lubiê najbardziej Pana Szarosinych - najlepszy na sesje solowe, mo¿na wprowdziæ duzo mroku :evil:
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

ndz paź 19, 2003 3:57 pm

<!--QuoteBegin-Ikki+-->
Ikki pisze:
<!--QuoteEBegin-->Ja smoczego potomka tak nie toleruję iż nie dopuszczam go moim graczom - nie podoba mi się zamiana w półsmoka i posiadanie jego statystyk - troszkę dla mnie za pakerny :? <br />Natomiast ja lubię najbardziej Pana Szarosinych - najlepszy na sesje solowe, można wprowdzić duzo mroku  :twisted:
<br /> <br />Dziwne twój avanter... <br />Mi bardzo podoba się klasa potomek smoka zwłaszcza z powodu przemiany w pólsmoka 8) <br />Niestety tylko dla zaklinacza :mad: [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crying.gif[/img] :mad: <br />A wd. najlepszym rozwiązaniem dla czarodzieja jest Mag z Mistycznego Bractwa, a fajny opis ma tkacz losu [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img]
 
Vangerdahast__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pt lip 18, 2003 9:00 pm

ndz paź 19, 2003 7:40 pm

Witam! <br /> <br />
nie podoba mi siê zamiana w pó³smoka i posiadanie jego statystyk - troszkê dla mnie za pakerny  
<br /> <br />Smoczy potomek jest najmocniejsz± (najpakerniejsz±) klas± prastirzow± z K&K. Jednak nawet gdybym móg³ (a niemoge - jestem czarodziejem) nie wzi±³bym sobie tej prestirzówki. Jako¶ ma³o mi siê u¶miecha mieæ 3 metry wzrostu, skure pokryt± ³uskami i skrzyd³a (te ostatnie mog³y by jako¶ uj¶æ :mrgreen: ). A w dodatku rzucaæ siê na wrogów gryz±c ich i drapi±c swoimi szponami (zupe³nie jak zwierzenta). <br /> <br />
Ja smoczego potomka tak nie tolerujê i¿ nie dopuszczam go moim graczom
<br /> <br />Zupa³nie nie rozumiem dlaczego. Coprawda +8 si³y ( 8O ) to troche jest, jednak nie zapominajmy o minusach: <br /> <br />-Mo¿na go ju¿ wzi±¶æ od 5 poziomu, wiêc wiêkszo¶æ graczy pokusi siê o zrobienie tego jak najszybciej. Smoczy potomek wraz z awansem nie zyskuje nowych kr±gów magi wiêc mo¿e jedynie zdobywaæ nowe "komórki" maxymalnie z 3 kr±gu (je¶li nie zak³adamy, ¿e w trakcie nie zacznie sobie braæ poziomów zaklinacza). <br /> <br />-Nie mówi±c ju¿ o tym jak wie¶niacy (lub te¿ mieszczanie) bêd± reagowaæ na pó³-smoka. Niektóre istoty (np. smoki) mog± mieæ w±ty o "zbrukanie" smoczej krwi ludzk±. Pozatym raczej trudno jest uwierzyæ/zaufaæ pó³-smokowi. <br /> <br />Mimo to smoczy potomek mo¿e dawaæ ciekawe okazje do odgrywania postaci (- rozpoczynam inkantacje czaru..... albo nie, rzucam siê na niego i wgryzam mu siê w ramie!). <br /> <br />Pozdra - Vangi

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości