Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 22
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

pt sie 22, 2003 1:41 pm

Mi te¿ siê wydaje, ¿e powinno byæ [Psionic]. <br />Ale, co¿... to ju¿ ich problem. My mo¿emy sobie zawsze co¶ zmieniæ. :evil: <br /> <br />Nowy atut. <br /><!--coloro:darkblue--><span style="color:darkblue"><!--/coloro-->AUTOHIPNOTYK [PSIONICZNY]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <br />Twój umys³ broni siê lepiej przed konkretnymi atakami. <br /> [b]<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->Warunki wstêpne<!--colorc--></span><!--/colorc-->: Rzt 13+, 4 ranga w Autohipnozie <br /> [b]Korzy¶ci: Otrzymujesz premiê +4 do Autohipnozy. <br /> Specjalne: Mo¿esz wzi±¶æ ten atut wiele razy. Jego efekty kumuluj± siê.
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

śr sie 27, 2003 10:20 am

Proponujê nowy atut. <br /><!--coloro:darkblue--><span style="color:darkblue"><!--/coloro-->SKOK DO WALKI [Ogólny]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <br />Potrafisz byæ szybszy i szybciej zaeragowaæ na walkê. <br /><!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->Warunki wstêpne<!--colorc--></span><!--/colorc-->: Zr 13+, Poprawiona Inicjatywa, <br />Korzy¶ci: Gdy wygrasz inicjatywê na pocz±tku walki mo¿esz niezwykle szybko "skoczyæ do walki". Musisz byæ oddalony od przeciwnika maksymalnie o 6 m, musisz u¿ywaæ broni do walki wrêcz. Skok do walki pozwala na rzucenie siê przeciwnikowi prosto pod nogi i zaatakowanie. <br />Atak ten traktuje siê jak atak z zaskoczenia (broni±cy taci premiê ze Zr do KP). Atakuj±cy ma +1k8 do obra¿eñ i +4 do ataku, poniewa¿ mo¿e bezwzglêdniej i skuteczniej u¿yæ broni, widz±æ, ¿e przeciwnik nie mo¿e nic zrobiæ. <br /> <br />Czekam na rady i poprawki, jakie mo¿na w tym atucie zmieniæ.
 
Ikki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 214
Rejestracja: wt sie 19, 2003 2:51 pm

śr sie 27, 2003 10:41 am

Proponowa³bym -2 do AC (KP)
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

śr sie 27, 2003 11:27 am

<!--QuoteBegin-cowboy+-->
cowboy pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak ten traktuje się jak atak z zaskoczenia (broniący taci premię ze Zr do KP). Atakujący ma +1k8 do obrażeń i +4 do ataku, ponieważ może bezwzględniej i skuteczniej użyć broni, widząć, że przeciwnik nie może nic zrobić.
<br />Wyrzucić premię do ataku dodatkową. Albo przeciwnik jest Flat-Footed, albo do ataku dolicza się tą premię. Jeśli atakujący widzi że przeciwnik nie może nic zrobić, to objawia się tym że przeciwnik traci premię ze Zręczności do AC. I to jest właśnie to skuteczniejsze użycie broni.
 
Ezy Ryder
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 428
Rejestracja: pn kwie 21, 2003 12:20 pm

śr sie 27, 2003 11:36 am

Pojêcie "wygrania inicjatywy" jest do¶æ abstrakcyjne. Rozumiem ¿e chodzi o to ¿e u¿ywaj±cy atutu ma dzia³aæ jako pierwszy. A co je¿eli wcze¶niej ma miejsce suprise round? Co je¿eli suprise round nale¿a³a do wroga? Pozatym atut ten jest raczej bezu¿yteczny. Kto bêdzie marnowa³ ca³y jeden slot, aby móc zrobiæ jeden lepszy atak w walce, pod warunkiem najwy¿szej inicjatywy. Przykro mi Cowboy, ale ten feat to pomy³ka. :roll: <br /> <br />pozdrawiam
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

śr sie 27, 2003 3:45 pm

Moim zdaniem w "Skoku do walki" powinno siê u¿ywaæ broni o maksymalnej wielko¶ci rozmiaru skacz±cego. No bo jak to zamachn±æ siê taki mieczyskiem oburêcznym?
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sie 30, 2003 12:31 pm

Dla mnie ten feat jest...hm niedopracowany i chybiony. <br />Oprócz powyższych punktów dodam kilka od siebie: <br />a) Dziwnie wyglądała by walka, gdy jeden z kolesi cofa się, skacze (z atakiem) i znowu cofa (zakładając, że ma spring attack) <br />B) atakując np. grataxe (k12 crit x3) barbarzyńca w szale (np. półork z Siłą 22) zadaje obrażenia: k12+k8+9 (max 29 na 3 poziomie!!!) krytyk: max: 63. Skacząc z kosą mamy: 2k4+k8+9 (max: jedynie 25) a z krytykiem: 68 (nadal na 3 poziomie) <br />Jest to IMHO feat zbyt przekombinowany.
 
Qbe
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 230
Rejestracja: śr paź 09, 2002 6:36 pm

pn wrz 01, 2003 11:33 am

Co by¶cie powiedzieli na taki feat? <br /> <br /><!--sizeo:18--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--> Anchor Spell<!--sizec--></span><!--/sizec--> [Metamagic] <br />Twoje zaklêcia wykorzystuj± wiêcej mocy, lecz s± bardzo odporne. <br />Wszystkie zaklêcia przygotowane z tym atutem s± rozpraszane z modyfikatorem -5. Podwy¿sza to wymagany slot czaru o jeden. (Dwa?) <br /> <br />?±czy siê to z atutem Spell Girding.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

sob wrz 13, 2003 6:57 pm

Atuta metamagiczny: <br /> <br />Zmiana mocy czaru: <br /> <br />Mo¿esz zmieniaæ moc czaru np. za miast ognistej kuli mo¿e byæ zimna kula <br />etc. <br /> <br />Wymagania: 9p. <br /> <br />Do notki poni¿ej: <br /> <br />Aha nie mam tego podrecznika, wiêc sorry...
 
Coby
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1019
Rejestracja: czw kwie 10, 2003 4:58 pm

sob wrz 13, 2003 7:03 pm

<!--QuoteBegin-Master of Onion+-->
Master of Onion pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atuta metamagiczny: <br /> <br />Zmiana mocy czaru: <br /> <br />Mo¿esz zmieniaæ moc czaru np. za miast ognistej kuli mo¿e byæ zimna kula <br />etc. <br /> <br />Wymagania: 9p.
Jest ju¿ podobny atut... <br />Jest nim Zamiana energii [metamagiczny] z podrêcznika dla czarodziejów i zaklinaczy - Ksiêga i Krew.
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

ndz paź 19, 2003 9:55 am

a co wy na cos takiego <br /> <br /> <br />Potrafisz zadac precyzyjny i silny cios w slaby punkt przeciwnika. <br />[b]Warunki wystepowania: bazowa premia do ataku +5 lub wyzsza, Potezny Atak, Finezja w broni (bron ktora walczysz) <br />Korzysc: Do testu ataku mozesz dodac premie z Zrecznosci lub sily (ktora wyzsza), do testu ataku dodajesz mod z Sily+Zrecznosci <br />Specjalne: Przed, ani po ataku nie mozesz sie ruszyc
 
Ikki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 214
Rejestracja: wt sie 19, 2003 2:51 pm

ndz paź 19, 2003 11:16 am

hmm, ja doda³bym iz mozna wykonaæ co¶ takiego tylko z broni± ma³± lub mniejsz±
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

ndz paź 19, 2003 2:49 pm

nie wiem czy nie wystarczy to ze bron ktora mozesz wykonac ten atak musi musi byc obieta Finezja (a to przeciez lekka bron)
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

ndz paź 19, 2003 4:50 pm

Zupe³nie ¿adnego ruchu? To lekka przesada. Zostaw chocia¿ ten 1,5 metrowy krok.
 
Devik Crazystar
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1135
Rejestracja: śr maja 26, 2004 2:23 am

ndz paź 19, 2003 7:06 pm

.
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2023 1:30 pm przez Devik Crazystar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

pn paź 20, 2003 6:19 pm

<!--QuoteBegin-Devik Crazystar+-->
Devik Crazystar pisze:
<!--QuoteEBegin-->Jeżeli jesteś fizyczniee w stanie się ruszyć, ten półtorametrowy krok możesz wykonać zawsze, nawet podczas akcji całorundowej.
<br />Nie zawsze. Np przy feacie Cleave nie można wykonać tego kroku. Powodowane jest to ograniczeniem równowagi w grze. Tak samo tutaj jako że atak jest o wiele mocniejszy od standardowego powinien zostać brak ruchu. Bo razem z np Spring Attack ten feat mógłby uczynić spore spustoszenia (z Power Attack zresztą też)...
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

pn paź 20, 2003 9:06 pm

Dzieki temu atutowi mozna zadac duzo obrazen (szczegolnie w polaczeniu z innymi), dlatego aby zrownowazyc bonusy zabronilem jakiegokolwiek ruchu
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

wt lis 25, 2003 8:54 pm

A piruetu (i rzutu na Perform) już nie :?: Taki feat pozwala jako jedną akcję zrobić równowartośc ponad dwóch pełnych (skok Standard Action, odbicie się można jako Move Equivalent Action, atak Shirukenem Standard, zeskok Move Equivalent Action, i jeszce jeden atak to znów Standard Action. Czyli dwie pełne plus jedna zwykła). <br />I to jako jedna bez żadnych minusów... Chyba "nieco" za mocny feat :wink:
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

śr gru 10, 2003 6:15 pm

Ja bym wrzuci³ kary do AC np. -3 oraz wykonanie rzutu na równowagê o ST 20.
 
Pharaz'gil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 190
Rejestracja: sob lis 15, 2003 7:29 pm

wt sty 13, 2004 10:14 pm

Jestem DnDowcem pocz±tkuj±cym i mo¿liwe, ¿e co¶ takiego ju¿ istnieje, ale mimo wszystko: <br /> <br />Atak w¶lizgiem <br /> <br />Warunki wstêpne: Zr 13+, ewentualnie posiadanie atutu Poprawiony atak bez broni <br /> <br />Korzy¶ci: Mo¿esz wykonaæ stanardow± akcjê, w której mo¿esz powaliæ na ziemiê i zadaæ 1k4 obra¿enia dwóm przeciwnikom stoj±cym ramiê w ramiê i znajduj±cym siê (liczy siê przeciwnik stoj±cy dalej) nie dalej ni¿ 2 metry (przy Zr 13; ka¿dy punkt Zr wiêcej wyd³u¿a maks. odleg³o¶æ o 0,5 metra) od ciebie. Je¶li przeciwnicy maj± tak± sam± KP, rzucasz test ataku tylko raz. <br /> <br />Oczywi¶cie wszystko jest z pewno¶ci± naje¿one b³êdami, dlatego te¿ poddajê ten atut dyskusji. :mrgreen:
 
Phobos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 03, 2003 11:20 am

śr sty 14, 2004 2:18 pm

<!--QuoteBegin-Pharaz'gil+-->
Pharaz'gil pisze:
<!--QuoteEBegin--> <br />Atak w¶lizgiem <br /> <br />Warunki wstêpne: Zr 13+, ewentualnie posiadanie atutu Poprawiony atak bez broni <br /> <br />Korzy¶ci: Mo¿esz wykonaæ stanardow± akcjê, w której mo¿esz powaliæ na ziemiê i zadaæ 1k4 obra¿enia dwóm przeciwnikom stoj±cym ramiê w ramiê i znajduj±cym siê (liczy siê przeciwnik stoj±cy dalej) nie dalej ni¿ 2 metry (przy Zr 13; ka¿dy punkt Zr wiêcej wyd³u¿a maks. odleg³o¶æ o 0,5 metra) od ciebie. Je¶li przeciwnicy maj± tak± sam± KP, rzucasz test ataku tylko raz. <br /> <br />Oczywi¶cie wszystko jest z pewno¶ci± naje¿one b³êdami, dlatego te¿ poddajê ten atut dyskusji. :mrgreen:
<br /> <br />Mo¿e i little b³êdów by siê znalaz³o. <br />Co bym zlikwidowa³: <br />- Atut Poprawiona walka bez broni. Zast±piæ Rozczepieniem. <br />- Nie wyd³u¿aæ odleg³o¶ci. Gdy masz wiêcej zrêczno¶ci nie rosn± ci rêce. <br /> <br />Na razie tyle.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

śr sty 14, 2004 4:10 pm

<!--QuoteBegin-Pharaz'gil+-->
Pharaz'gil pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak wślizgiem <br /> <br />Warunki wstępne: Zr 13+, ewentualnie posiadanie atutu Poprawiony atak bez broni <br /> <br />Korzyści: Możesz wykonać stanardową akcję, w której możesz powalić na ziemię i zadać 1k4 obrażenia dwóm przeciwnikom stojącym ramię w ramię i znajdującym się (liczy się przeciwnik stojący dalej) nie dalej niż 2 metry (przy Zr 13; każdy punkt Zr więcej wydłuża maks. odległość o 0,5 metra) od ciebie. Jeśli przeciwnicy mają taką samą KP, rzucasz test ataku tylko raz.
<br />Wybitnie niezrównoważone. Po pierwsze nie przewidujemy Ataków Okazyjnych przy takim wślizgu. Po drugie powalenie na ziemię jest ot tak, za darmo. A co na to feat Improvd Trip :?: Co prawda zadanie tylko d4 obrażeń nieco to wyrównuje, ale powalenie przeciwnika bez żadnej mowy obrony, jest plusem za dużym. <br />A co wymagań dałbym własnie Improved Trip zamiast powyższego feata.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

czw sty 15, 2004 3:47 pm

Mo¿e jeszcze rzut za upadki( nieudany prowokuje okazyjny atak, acz sam w¶lizg da³by jaki¶ pomniejszy bonus do KP (Szybko¶æ panowie szybko¶æ :) ) )
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw sty 15, 2004 5:40 pm

<!--QuoteBegin-Rend+-->
Rend pisze:
<!--QuoteEBegin-->...A co wymagań dałbym własnie Improved Trip zamiast powyższego feata...
Może nie zamiast. Ja dałbym obydwa jako wymagane. Dodatkowo postać zadaje tyle obrażeń ile przy normalnym ataku bez broni (buty z pancerza wliczają się jak rękawice z PHB). Dodałbym jeszcze małego minusa. W kolejnej rundzie (po wykonaniu tego ataku) postać jest prone
 
Qbe
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 230
Rejestracja: śr paź 09, 2002 6:36 pm

pt sty 16, 2004 3:42 pm

Dodam jeszcze tylko, ¿e standardowa "kratka" to 1,5 metra. Przesuniêcie siê o 2 metry umieszcza nas pomiêdzy dwoma kratkami.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

sob sty 17, 2004 4:49 pm

TO proponuje rzuciæ za poruszenie siê w czasie w¶lizgu np. 1k4 x 1,5m etc.
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pn sty 19, 2004 9:06 pm

Atut: <br /> <br />Kult wodza [ogólny] <br />Wymagania: Zdolno¶ci Przywódcze, Cha 13+, bycie "Przywódc± dru¿yny" <br />Korzy¶ci: <br />Wszyscy cz³onkowie dru¿yny, którzy widz± przywódcê dru¿yny dostaj± premiê z morale +4 do rzutów obronnych na strach oraz premie z morale +1 do wszystkich rzutów obronnych <br /> <br />I co s±dzicie o tym atucie?
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

wt sty 20, 2004 11:58 am

Jest już podobny atut: Inspiring Leader <br />Częściowo podobny jest też Inspire Loyalty <br />Uważam że nie ma sensu dublować atutów.
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

ndz lut 08, 2004 1:49 pm

Zamierzam stworzyæ atut, który pozwala³by wykorzystywaæ przy wspinaczce modyfikator ze zrêczno¶ci zamiast z si³y, lub dodawa³ modyfikator ze zrêczno¶ci do testów wspinaczki. Jakie wg was powinien mieæ wymagania? Wstêpnie my¶la³am nad czym¶ takim, ale nie wiem, czy to ma sens: <br /> <br />wymagania: Zr 15+, waga postaci/si³a postaci = 5 lub mniej. <br /> <br />Dziêki temu postaæ z przeciêtn± si³± mo¿e wa¿yæ maksymalnie 50 - 55 kg, aby u¿yæ tego atutu, co jest ju¿ realne. W przypadku postaci o rozmiarze ma³y iloraz wagi i si³y musi byæ równy 2 lub mniej (przeciêtna waga nizio³ków 15 - 17 kg - kto to wymy¶li³?!).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 22

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości