cowboy pisze:<br />Wyrzucić premię do ataku dodatkową. Albo przeciwnik jest Flat-Footed, albo do ataku dolicza się tą premię. Jeśli atakujący widzi że przeciwnik nie może nic zrobić, to objawia się tym że przeciwnik traci premię ze Zręczności do AC. I to jest właśnie to skuteczniejsze użycie broni.<!--QuoteEBegin-->Atak ten traktuje się jak atak z zaskoczenia (broniący taci premię ze Zr do KP). Atakujący ma +1k8 do obrażeń i +4 do ataku, ponieważ może bezwzględniej i skuteczniej użyć broni, widząć, że przeciwnik nie może nic zrobić.
Master of Onion pisze:Jest ju¿ podobny atut... <br />Jest nim Zamiana energii [metamagiczny] z podrêcznika dla czarodziejów i zaklinaczy - Ksiêga i Krew.<!--QuoteEBegin-->Atuta metamagiczny: <br /> <br />Zmiana mocy czaru: <br /> <br />Mo¿esz zmieniaæ moc czaru np. za miast ognistej kuli mo¿e byæ zimna kula <br />etc. <br /> <br />Wymagania: 9p.
Devik Crazystar pisze:<br />Nie zawsze. Np przy feacie Cleave nie można wykonać tego kroku. Powodowane jest to ograniczeniem równowagi w grze. Tak samo tutaj jako że atak jest o wiele mocniejszy od standardowego powinien zostać brak ruchu. Bo razem z np Spring Attack ten feat mógłby uczynić spore spustoszenia (z Power Attack zresztą też)...<!--QuoteEBegin-->Jeżeli jesteś fizyczniee w stanie się ruszyć, ten półtorametrowy krok możesz wykonać zawsze, nawet podczas akcji całorundowej.
Pharaz'gil pisze:<br /> <br />Mo¿e i little b³êdów by siê znalaz³o. <br />Co bym zlikwidowa³: <br />- Atut Poprawiona walka bez broni. Zast±piæ Rozczepieniem. <br />- Nie wyd³u¿aæ odleg³o¶ci. Gdy masz wiêcej zrêczno¶ci nie rosn± ci rêce. <br /> <br />Na razie tyle.<!--QuoteEBegin--> <br />Atak w¶lizgiem <br /> <br />Warunki wstêpne: Zr 13+, ewentualnie posiadanie atutu Poprawiony atak bez broni <br /> <br />Korzy¶ci: Mo¿esz wykonaæ stanardow± akcjê, w której mo¿esz powaliæ na ziemiê i zadaæ 1k4 obra¿enia dwóm przeciwnikom stoj±cym ramiê w ramiê i znajduj±cym siê (liczy siê przeciwnik stoj±cy dalej) nie dalej ni¿ 2 metry (przy Zr 13; ka¿dy punkt Zr wiêcej wyd³u¿a maks. odleg³o¶æ o 0,5 metra) od ciebie. Je¶li przeciwnicy maj± tak± sam± KP, rzucasz test ataku tylko raz. <br /> <br />Oczywi¶cie wszystko jest z pewno¶ci± naje¿one b³êdami, dlatego te¿ poddajê ten atut dyskusji.
Pharaz'gil pisze:<br />Wybitnie niezrównoważone. Po pierwsze nie przewidujemy Ataków Okazyjnych przy takim wślizgu. Po drugie powalenie na ziemię jest ot tak, za darmo. A co na to feat Improvd Trip Co prawda zadanie tylko d4 obrażeń nieco to wyrównuje, ale powalenie przeciwnika bez żadnej mowy obrony, jest plusem za dużym. <br />A co wymagań dałbym własnie Improved Trip zamiast powyższego feata.<!--QuoteEBegin-->Atak wślizgiem <br /> <br />Warunki wstępne: Zr 13+, ewentualnie posiadanie atutu Poprawiony atak bez broni <br /> <br />Korzyści: Możesz wykonać stanardową akcję, w której możesz powalić na ziemię i zadać 1k4 obrażenia dwóm przeciwnikom stojącym ramię w ramię i znajdującym się (liczy się przeciwnik stojący dalej) nie dalej niż 2 metry (przy Zr 13; każdy punkt Zr więcej wydłuża maks. odległość o 0,5 metra) od ciebie. Jeśli przeciwnicy mają taką samą KP, rzucasz test ataku tylko raz.
Rend pisze:Może nie zamiast. Ja dałbym obydwa jako wymagane. Dodatkowo postać zadaje tyle obrażeń ile przy normalnym ataku bez broni (buty z pancerza wliczają się jak rękawice z PHB). Dodałbym jeszcze małego minusa. W kolejnej rundzie (po wykonaniu tego ataku) postać jest prone<!--QuoteEBegin-->...A co wymagań dałbym własnie Improved Trip zamiast powyższego feata...