W³a¶ciwie jestem MG a bardzo ¿adko graczem, wiêc opowiem najogólniej o kl±twach jakie zdarza³y siê w naszej dru¿ynie.
<br />
<br />- gracz przeklêty przez jedno z bóstw zacz±³ bardzo powoli zamieniaæ siê w gigantycznego paj±ka. Choæ pocz±tkowo przynosi³o to nawet jakie¶ pozytywne efekty (zwiêkszona odporno¶æ na parali¿, wzrost si³y, dodatkowy tryb widzenia) to w koñcy zmiany zaczê³y byæ widoczne i ludzie zaczêli stroniæ od tego dziwaka. Pó¼niej zmiany by³y coraz powa¿niejsze i bolesne. Postaæ umar³a w wyniku szoku spowodowanego bólem kiedy wyrasta³y mu dodatkowe odnó¿a i jednocze¶nie tworzy³ siê potê¿ny chitynowy pancerz.
<br />
<br />- najbardziej popularna z kl±tw w ¶wiatach fantasy - lykantropia
Grcz ugryziony przez wilko³aka sam w czasie pe³ni przemienia³ siê w krwio¿ercze stworzenie. Zabity przez jednego ze wspó³graczy.
<br />
<br />- jedna z bardziej pasqdnych przypad³o¶ci jakie pamiêtam, kl±twa smrodu (ju¿ nie wiem w jakich okoliczno¶ciach) Gracz niemo¿ebnie ¶mierdzia³ przez co w³a¶cwie ciê¿ko by³o nim wogóle graæ.
<br />
<br />- deadlands - kl±twa w postaci zawady - dooko³a ciebie umieraj± ludzie, zazwyczj ty prze¿ywasz ale wszelkie niebezpieczne sytuacje wokó³ ciebie staj± siê ¶miertelnym niebezpieczeñstwem dla twoich wspó³graczy.
<br />
<br />- i ostatnia bardzo okrutna - epicka wrêcz kl±twa. Gracz graj±cy dobrym rycerzem na skutek podszeptów z³ej demonicznej istoty i przez jej magiê, poprzez rozbudzon± w sobie zazdro¶æ doprowadza do ¶mierci swoj± ukochan± (s±dzi, ¿e nie jest ojcem jej dziecka) Demon za¶miewa siê w za¶wiatach, zamek upada w ruinê w wielkim trzêsieniu ziemi a rycerz gin±æ w jego ruinach zamienia siê w widmowego czarnego rycerza. Kapitalne zakoñczenie przygody, w której nie uda³o siê uratowac rycerza a tylko jego potomka.
<br />
<br />pozdrawiam