Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

śr gru 10, 2003 6:33 pm

Obydwa miecze jak i medalion, s± darowywane ka¿demu wied¼minowi który ukoñczy³ szkolenie (czyli1lev) bez nich nie jest on w stanie wykonywac swej profesji. <br /> <br />Zwróci³o mi to uwagê na jedn± rzecz. W³a¶nie wied¼miñskie miecze. Jak rozpisaæ je w mechanice. Bo wed³ug ksi±¿ki to ¿adnymi wypa³ami nie by³y, poza faktem iz jednym albo drugim wied¼min by³ w stanie zraniæ prawie wszystko. jak to uj±æ? <br /> <br /><!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Do notki oczko w dó³ :) <br />Shill to nie by³o zadne bydle. Nawet nie by³ magiczny. Poprostu solidnie wykonane krasnoludzkie ostrze<!--colorc--></span><!--/colorc--> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Firewall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 136
Rejestracja: sob wrz 13, 2003 11:50 pm

śr gru 10, 2003 6:40 pm

Hm...powinien od razu dostaæ dwa miecze...z tym, ¿e wypadaloby zrobic potworki z damage reduction xmeteoryt.Bieg³o¶ci-tylko w mieczach.I jeszcze elixirki-co ile¶ tam poziomów nowy, mocniejszy,przykladowo: <br />a)eliksir dajacy dodatkowy atak <br />b)damage reduction x <br />c)mewa :mrgreen: <br />d)wyostrzenie zmys³ów <br />e)wytrzyma³o¶ci (+10 do hp i nie moze zemdlec na -hp) <br />I kilka innych ...aha czy wspomina³em co¶ o efektach ubocznych? :mrgreen: <br /> <br />Miecze wied¼miñskie....hm... <br />mo¿e miecze pó³torarêczne +2 keen(albo dac im wiekszy zasiêg krytyka niz przy keen?),ew.zwiêkszona kostka obrazeñ(2k6?) Pomijajam miecz Geralta opisany w sadze (sihill chyba czy jako¶ tak)- bo to juz bylo bydle :mrgreen:
 
Finrod Felagund
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 27, 2003 8:39 am

śr gru 10, 2003 6:52 pm

Nie nie nie miecze dwurêczne lub wielkie... <br />Na pocz±ku otrzymuje dwa miecze srebny i normalny. My¶lê, ¿e miecz srebrny tak samo jak kryszta³y psioników nabywaj± jakie¶ dodatkowe premie w postaci zwiêkszaniu obra¿eñ potworom magicznym(przywo³anym)nie mo¿na zmieniæ, ¿e jego czary bêd± oparte na wisdom???
 
Firewall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 136
Rejestracja: sob wrz 13, 2003 11:50 pm

śr gru 10, 2003 11:43 pm

Nie nie nie pó³toraki :mrgreen: Miecze dwurêczne sa zbyt ciê¿kie, by wied¼mini mogli nimi szybko operowaæ.Sugerowa³ bym w³a¶nie pó³torak,z tym,¿e trzymany obur±cz.
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

czw gru 11, 2003 12:10 am

<!--QuoteBegin-Finrod Felagund+-->
Finrod Felagund pisze:
<!--QuoteEBegin-->My¶lê, ¿e miecz srebrny tak samo jak kryszta³y psioników nabywaj± jakie¶ dodatkowe premie w postaci zwiêkszaniu obra¿eñ potworom magicznym(przywo³anym)nie mo¿na zmieniæ, ¿e jego czary bêd± oparte na wisdom???
<br /> <br />To zalezy czy rze¼bimy sobie wied¼mina, czy odtrwarzamy tego z Sapkowskiego. Bo je¶li to drugie to o zdobywaniu mocy nie ma mowy. Mo¿e co¶ przegapi³em ale naprawdê nie doczyta³em nigdzie by poza mo¿liwo¶ci± trafienia istot odpornych na normaln± broñ, wied¼miñskie miecze mia³y inne mo¿liwo¶ci. <br /> <br />Poza tym, nie dopalajmi i tak juz mocnej profesji/rasy. Nie ma sensu tworzyæ potwora bo wied¿min jest juz wystarczaj±co straszny. <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Finrod Felagund
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 27, 2003 8:39 am

czw gru 11, 2003 7:42 am

Nie chodzi mi o to tylko ¿eby ten miecz na pocz±tku nie by³ ju¿ doskona³± maszyn± do zabijania wiêc ¿eby wraz ze wzrostem poziomu siê trochê ulepszy³. Co¶ w stylu na pi±tym poziomie bohatera miecz zamienia siê w miecz srebrny plus jeden.
 
Firewall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 136
Rejestracja: sob wrz 13, 2003 11:50 pm

czw gru 11, 2003 8:55 am

<!--QuoteBegin-Finrod Felagund+-->
Finrod Felagund pisze:
<!--QuoteEBegin-->  Co¶ w stylu na pi±tym poziomie bohatera miecz zamienia siê w miecz srebrny plus jeden.
<br />Fajnie by to musia³o wygl±daæ...poczekajcie jeszcze troche exp i (puff) ta-dam - miecz mi siê zmieni³ :mrgreen: Ja bym proponowa³ po chwili namys³u zwyk³y miecz, ale wykonany ze srebra, bez zadnych plusów.Albo miecz z cech± "prawdziwe rany"-omija damage reduction.I jak?
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

czw gru 11, 2003 9:50 am

"prawdziwe rany"-omija damage reduction.I jak?
<br />Ta opcja mnie osobi¶cie podoba siê najbardziej. Tyle ¿e trzebaby jeszcze rozró¿niæ które bydlêta s± odporne na srebro a które na stal meteorow±. <br />Ale to mo¿e wyj¶æ ju¿ w praniu. <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

pt gru 12, 2003 3:47 pm

Czyli dochodzimy do konkluzji z mieczami:) ja bym jeszcze proponowa³ taki pomys³ jak z legendarnymi zwierzakami, ¿e miecz siê "generuje" (lub kto¶ go tworzy), a nasz wied¼min go znajduje, kupuje dostaje w nagrodê etc.
 
merzi dela merzan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 07, 2004 2:43 pm

śr sty 07, 2004 3:10 pm

No ja nietwierdze ze to jest klasa podstawowa ale ... <br />12lewel <br />bronie egzotyczne <br />zrêczno¶æ12 <br />si³a 10 <br />plus czary na poziomu 0 i1 <br />atuty <br />zogniskowanie broni <br /> <br />broñ <br />amulet <br />miecz d³ugi srebrny <br />miecz obureszny mitrilowy {niekoniecznie mo¿na tesz z Stal damaceñska} <br />+ koszula kolcza +ubranie podru¿nika+eliksiry +wizyta w salonie odnowy Karlen Morchen <br />Przepraszam za popszednie B?êDY :roll: <br /><!--coloro:darkred--><span style="color:darkred"><!--/coloro-->A ja prosi³bym o poprawn± i zgodn± z Regulaminem ortografiê i stylistyke notek <br />Duncan<!--colorc--></span><!--/colorc-->
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

ndz sty 11, 2004 3:24 pm

miecz obureszny mitrilowy {niekoniecznie morzna tesz z meteorytu}  <br />+ kolcza +ubranie podru¿nika
<br /> <br />plus poprawna ortografia :razz:
 
Driden__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: sob gru 13, 2003 7:32 pm

śr sty 14, 2004 12:21 pm

Obowi±zkowo w opisie profesji musi byæ kla³zula nakazuj±ca ka¿demu wied¼makowi byæ chutliwym ponad miarê wszelk±
W ¿adnym wypadku. Ba wrêcz odwrotnie, wiêkszo¶æ wied¼minów wogóle nie lata³a za kobitami. Mutacja powodowa³a u nich aseksualno¶æ. A, ¿e spieprzono mutacje u Geralta to inna para kaloszy. <br /> <br />gdzie kto widzia³, ¿e Geralt zabi³ smoka bez trudu to nie wiem. To ju¿ wierutna bzdura. Zgin±³ od ch³opskich wide³. Jak rzadko uwzglêdniono, ¿e wielcy herosi czêsto gin± przez g³upi b³±d pokonani przez jakie¶ beztalêcie. <br /> <br />Wied¼mini poza tym korzystali z dwóch pó³toraków. Jakich by³o ju¿ powiedziane. Z tym, ¿e wydaje mi siê, ¿e te miecze na prawde by³y potê¿ne. Mo¿e i jest to przepakowywamnie postaci, ale tak by³o w ksi±¿ce. <br /> <br />Wied¼min u¿ywa³ czasem kolczug i w znakach mu to nie przeszkadza³o. Nie wiem tylko czym on je kre¶li³ rêk± czy mieczem. Mo¿na by zrobiæ by wied¼min rzuca³ czary ze zrêczno¶ci. <br /> <br />Zauwa¿y³bym te¿ brak ludzkich uczuæ. To by³o do¶æ wa¿ne w wied¼minim fachu. <br /> <br />Dziwi ta¿, ¿e nikt nie wspomnia³ o widoczniejszych skutkach przemiany, jak choæby siwienie u niektórych. <br /> <br />Jak mi siê co¶ jeszcze przypomni to napiszê.
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

śr sty 14, 2004 1:23 pm

Z tym, ¿e wydaje mi siê, ¿e te miecze na prawde by³y potê¿ne. Mo¿e i jest to przepakowywamnie postaci, ale tak by³o w ksi±¿ce
<br /> <br />Gdzie? Gdzie na wszyskich bogów by³o napsane co¶ o potêdze wied¼miñskich mieczy? Ja bym bardzo poprosi³ chocia¿ o przybli¿enie mi opowiadania lub sceny z sagi. Bêdê bardzo zobowi±zany, bo przypominam sobie jedynie wzmianki o tym ¿e srebrny by³ na potwory, meteorowy na ludzi i eta wsio. No ale pamiêæ ludzka zawodna jest i kto¶ miê wyprowadzi z b³êdu :mrgreen: <br /> <br />
W ¿adnym wypadku. Ba wrêcz odwrotnie, wiêkszo¶æ wied¼minów wogóle nie lata³a za kobitami. Mutacja powodowa³a u nich aseksualno¶æ. A, ¿e spieprzono mutacje u Geralta to inna para kaloszy
<br /> <br />To by³ ¿art z opowiadania " KRANIEC ?WIATA" . A poza tym w ksi±¿ce nie ma nic na temat asexualno¶ci wied¼minów. To raczej pomys³ Szczerbica, do¶æ mierny moim zdaniem :? . <br /> <br />
Dziwi ta¿, ¿e nikt nie wspomnia³ o widoczniejszych skutkach przemiany, jak choæby siwienie u niektórych
<br /> <br />A n Niby czemu tr±bi³em o tym by zacz±æ od zmodyfikowania rasy?. <br /> <br />Generalnie im d³u¿ej czytam notki w tym topicu, tym bardziej odnoszê wra¿enie ¿e gros chêtnych do konwertowania postaci wied¼mina, nie czyta³a wogóle ksi±¿ki, a opieraj±c siê jedynie na filmie nie odtworzymy wiernie postaci, bo film ten by³ p³ytki jak sadzawka w parku. <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Bjorn Westlander
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 686
Rejestracja: sob lis 29, 2003 2:11 pm

śr sty 14, 2004 1:41 pm

Kiedy¶ próbowa³em odwzorowaæ Geralta (nie ca³± klasê wied¼minów) - wyszed³ mi ³owca z 20 Dexa i zestawem featów do machania katan± (bo sihill to przecie katana by³a, co wywnioskowa³em z opisu w ksi±¿ce). Ale kombinacja ³owca/psychowoj wydaje mi siê najbardziej pasuj±ca.
 
Driden__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: sob gru 13, 2003 7:32 pm

śr sty 14, 2004 3:12 pm

Wied¼mina (sagê i opowiadania) czyta³em dwa razy. Film niestety te¿ widzia³em i ¿a³ujê tego. <br /> <br />Co do mieczy: Skoro u¿ywa siê meeorytu (rzadkiego) jako alternatywy do srebra gdy stal te¿ mog³a by byæ to domy¶lam siê, ¿e po co¶ korzysta siê z takiego budulca. Srebrny nie musi byæ tak silny, bo korzystano z niego g³ównie przez stworzenia na które tylko srebro dzia³a. <br /> <br />Co do a sekualno¶ci: Nie koja¿ê tego ¿artu. Có¿ wied¼mini na pewno bachorów mieæ nie mogli. By³em prawie pewien, ¿e aseksualni byli, ale tutaj g³owy nie dam. <br />
A n Niby czemu tr±bi³em o tym by zacz±æ od zmodyfikowania rasy?.
No to popieram twoj± incjatywê.
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

śr sty 14, 2004 4:09 pm

Co do mieczy: Skoro u¿ywa siê meeorytu (rzadkiego) jako alternatywy do srebra gdy stal te¿ mog³a by byæ to domy¶lam siê, ¿e po co¶ korzysta siê z takiego budulca.
<br /> <br />Mo¿e by broñ by³a l¿ejsza, ostrzejsza, wytrzymalsza? Mo¿e poprostu masterwork? <br /> <br />
Co do a sekualno¶ci: Nie koja¿ê tego ¿artu
<br /> <br />Poda³em przecie¿ ¼ród³o :mrgreen: S³owa mówi±ce o tym padaja w opowiadaniu "Kraniec ¶wiata" (to to z Diabo³em) <br /> <br />Wied¼mini s± sterylni zgoda. Ale od sterylno¶ci do aseksualno¶ci to hoho, daleka droga :mrgreen: <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Driden__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: sob gru 13, 2003 7:32 pm

śr sty 14, 2004 8:34 pm

Doskona³e wykonanie to trochê ma³o, ale je¶li dodaæ lepszy krytyk (np17-20 x3) omijanie zmniejszania obra¿eñ +1 no i do tego doskona³e wykonanie, to powinno wystarczyæ. No, a +1 musi byæ, bo wied¼min musi móc od pocz±tku zrobiæ cokolwiek ka¿demu. <br />Choæ nie wiem czy sam za ma³o nie mówiê, bo nie wyobra¿am sobie by wied¼min sprzeda³ swój miecz i kupi³ se nowy. <br /> <br />Jak z Diabo³em to ju¿ sobie przypominam. (Nie mam pamiêci do tytu³ów)
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

śr sty 14, 2004 11:25 pm

bo nie wyobra¿am sobie by wied¼min sprzeda³ swój miecz i kupi³ se nowy
<br /> <br />O sprzeda¿y raczej nie mo¿e byc mowy. Ale dlaczego wie¼min nie mia³by mieæ mo¿liwo¶ci pozyskania nowego miecza? W koñcu Geralt dosta³ Shilla prawda? <br /> <br />Co do potêgi mieczy. Ka¿dy tak naprawdê zrobi tak jak bêdzie mu pasowa³o najbardziej. Ja tylko napominam ¿e nigdzie w ksi±¿kach nie by³o nawet s³owa o tym by miecze mia³y byæ magiczne. <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Driden__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: sob gru 13, 2003 7:32 pm

czw sty 15, 2004 7:18 am

No, ale to chyba logiczne skoro wied¼min musia³ móc zraniæ ka¿dego potwora. Po to w koñcu nosi³ ten srebrny. A niektóre bestyje tylko magicznym orê¿em potraktowaæ mo¿na.
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

czw sty 15, 2004 3:44 pm

No, ale to chyba logiczne skoro wied¼min musia³ móc zraniæ ka¿dego potwora.
<br /> <br />By³o wcze¶niej o true wounding. Moim zdaniem miecz z tak± cech± w zupe³no¶ci wystarczy. <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

czw sty 15, 2004 4:04 pm

To mo¿e wraz z levelami wied¼maka bêdzie dostawa³ umiejêtno¶æ: omijanie redukcji obra¿eñ +1, +2 itd. ?
 
Silimarilion__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 186
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 7:14 pm

czw sty 15, 2004 6:41 pm

Pomys³ wydaje mi siê nielogiczny. Skoro te miecze nie s± magiczne ,to niby jak maj± zwiêkszaæ swoj± moc pod wyp³ywem rozwoju swojego pana. <br />Niemagiczny przedmiot nie mo¿e mieæ ¿adnej wiê¼i ze swoim w³a¶cicielem. <br /> <br />Wed³ug mnie najlepsz± mo¿liw± ide± jest tzw. True Wounding.
 
Driden__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: sob gru 13, 2003 7:32 pm

czw sty 15, 2004 9:52 pm

true wounding. Moim zdaniem miecz z tak± cech± w zupe³no¶ci wystarczy.
A co, to spowoduje, ¿e mo¿na zaatakowaæ istotê odporn± na niemagiczne obra¿enia?
 
Master of Onion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: sob cze 28, 2003 8:24 pm

sob sty 17, 2004 5:02 pm

Tak true strike/wounding omija redukcje obra¿eñ acz nie daje premii do trafienia czy obra¿eñ.
 
G1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: sob lip 26, 2003 12:30 pm

sob sty 17, 2004 11:36 pm

Co do mieczy: <br />Tylko nie mówcie, ¿e Sihill nie jest potê¿nym mieczem!! <br />Przecierz zosta³ wykonany najnowsz± krosnoludzko/gnomiom technologi±. Zamiast twardego rdzenia miecza i miêkkiego tego na wierzchu, stosowano miêkki rdzeñ i twarde to na wierzchu :razz: Zosta³ wyd³u¿ony czas ostrzenia, ale op³aca³o siê. Tak odno¶nie Sihilla to Yarpen (czy Jazon, ju¿ nie pamietam :razz: ) stwierdzil, ¿e Sihill nie jest w cale taki ostry i ¿e sa ostrzejsze :mrgreen: <br /> <br />I jak mogli¶cie zapomnieæ o prastarym krasnoludzkim zaklêciu wyrytym na klindze (chyba nie muszê przypominaæ jak brzmia³o to zaklêcie :mrgreen: ) I ten kto mówi, ¿e Sihill nie jest magiczny ten siê myli :razz: <br /> <br />No, a poza tym, ¿e Sihill ci±³ kolczugi jak bawe³niane sweterki to mówi za siebie. No ale czego to krasnoludy wespó³ z gnomami potrafi± dokonaæ <br /> <br />Tak na marginesie - jest na tym forum taka osoba której podoba³ siê film?? <br /> <br /> <br /> <br />Co do srebrnego miecza i srebra: <br />W "Wied¼minie" srebro praktycznie rzecz ujmuj±c dzia³a jak woda ¶wiêcona na nieumar³ych - co tu du¿o mówiæ <br /> <br />Co¶ chcia³em jeszcze napisaæ tylko, ¿e zapomnia³em co 8O <br />Ide spaæ :roll:
 
kivak
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 104
Rejestracja: pn maja 05, 2003 12:22 pm

ndz sty 18, 2004 12:11 am

Nie wiem sk±d to wiem, ale o ile wiem, to stal pozyskiwana z meteorytów, to "naturalny" admantyt. Taki nie spod ziemi ("found only in meteorites and the rarest of veins.." cytat z 3ed DMG). Wg 3,5ed adamantyt kroi wszystko, co nie ma hardnessu 20, czyli wszelkie koszulki kolcze itd., do tego jako masterwork ma +1 do traf. <br />Za¶ wg 3ed adamentytowy (adamantytowy?) pó³torak mia³by nierozpraszalne +2. <br />Wg mnie Geralt dobrze mieczem w³ada³, bo by³ juz do¶wiadczonym wied¼minem, a nie dlatego, ¿e miecz by³ lepszy od niego.
 
Peruk
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 250
Rejestracja: wt lip 29, 2003 11:26 pm

ndz sty 18, 2004 3:08 am

Tylko nie mówcie, ¿e Sihill nie jest potê¿nym mieczem!!  <br />Przecierz zosta³ wykonany najnowsz± krosnoludzko/gnomiom technologi±
<br /> <br />No w³a¶nie. techologi± <br /> <br />S³owa nie ma nawet w sadze o magii tego miecza. A zaklêcie "na pochybel sk@#%^$^#^#$^om" rzeczywi¶cie nale¿a³o do najpotê¿niejszych krasnoludzkich zaklêæ. <br /> <br />A kl±æ to oni umieli :mrgreen: <br /> <br />Pozdrawiam <br />Peruk
 
Finrod Felagund
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 27, 2003 8:39 am

ndz sty 18, 2004 11:16 am

Widzê, ¿e mniej was interesuje wied¼min jak jego miecz [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] <br />Proponuje, ¿eby wraz z awansowaniem na poziom Wied¼min otrzymuje dodatkowe umiejetnosci walki tymi dwoma mieczami, ale nikt inny walczacy jego mieczem nie mog³ korzystaæ z jego w³asno¶ci. I co z tego, ¿e Geralt mia³ miecz który... Klas± presti¿ow± ktor± omawiamy jest WIED?MIN a nie Geralt. Niektóre wasze pomys³y s± naprawdê ciekawe i kieruje siê nimi ¿eby stworzyæ dobrego Wied¼mina. Proponuje dodaæ mu w³adanie energi± ki oraz umiejêtno¶æ wiedza(potwory) :evil: . Odno¶nie aseksualno¶ci "proba traw" powodowa³a u niego bezp³odno¶æ lecz i tak czerpa³ przyjemno¶æ ze stosunków z Yennefer :) .
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

sob sty 31, 2004 2:48 pm

A mo¿e taki szablon dla wied¼mina: <br /> <br /> <br />Wied¼min <br /> <br />Przemiana: Poprzez Próbê Traw, rytua³ znany nielicznym w Wied¼miñskim Siedliszczu*. Warunkiem przeprowadzenia rytua³u jest wiek - dla ludzi maksymalnie 12 lat, dla elfów 30, dla pó³elfów 16, dla pó³orków 10, dla nizio³ków 15, dla gnomów 18, dla krasnoludów 20. <br />KW: bez wzglêdu na klasê k10 <br />Szybko¶æ: jak stworzenie bazowe +3m <br />KP: jak stworzenie bazowe <br />Ataki: jak stworzenie bazowe <br />Specjalne cechy: widzenie w s³abym ¶wietle (18m), odporno¶æ na zwyk³e choroby, znaki (zc): u¿ycie znaku jest akcj± standardow± (z wyj±tkiem znaku Yrden), s± sk³adane jedn± rêk± i nie wymagaj± ¿adnych komponentów poza somatycznym, jak i koncentracji; dziennie wied¼min mo¿e z³o¿yæ liczbê znaków (w sumie) równ± swojemu poziomowi + modyfikator z Rzt, eliksiry: na 3 poziomie postaci wied¼min otrzymuje atut Warzenie Eliksirów, który mo¿e u¿yæ do stworzenia nastêpuj±cych mikstur - eliksir leczenia, eliksir silnej woli, eliksir wyostrzenia zmys³ów, Wilga** <br />Rzuty obronne: jak stworzenie bazowe <br />Atrybuty: po przemianie zachodz± nastêpuj±ce modyfikacje warto¶ci atrybutów - Zr +2, Bd +2 <br />Umiejêtno¶ci: +8 do Równowagi, +8 do Upadania, +8 do Wiedzy (potwory), s± to zawsze umiejêtno¶ci dla wied¼mina klasowe <br />Atuty: Zogniskowanie broni (miecz pó³torarêczny), B³yskawiczny refleks, Czujno¶æ, Zmys³ walki, Poprawiona inicjatywa <br />Klimat/teren: wszêdzie gdzie s± potwory <br />Wystêpowanie: wy³±cznie pojedynczo <br />Skala Wyzwania: równa efektywnemu poziomowi postaci <br />Skarb: brak <br />Charakter: ka¿dy [ale warto braæ pod uwagê pozbawienie emocji!] <br />Rozwój: zale¿nie od klasy postaci <br />Ulubiona klasa: wojownik <br />ECL: +3 <br /> <br /> <br />Dodatkowe mutacje <br />Gracz mo¿e (za zgod± MG) wybraæ sobie jedn± lub wiêcej drobnych mutacji - st±d mog± np. istnieæ zielonow³osi ludzie albo fioletowobrodzi krasnoludzi, je¶li kto¶ ma takie ¿yczenie. <br /> <br /> <br />Znaki <br /> <br />Znak Aard <br />zasiêg: 20m <br />cel: stworzenie lub przedmiot o wadze nie przekraczaj±cej 100kg <br />rzut obronny: refleks neguje <br />odporno¶æ na czary: tak <br />Znak wysy³a wi±zkê energii w stronê celu, która przewraca go lub przesuwa w kierunku od wied¼mina. <br /> <br />Znak Aksji <br />Dzia³anie analogiczne do zaklêcia uspokojenie zwierzêcia. <br /> <br />Znak Heliotrop <br />Zasiêg: osobisty <br />Cel: ty <br />Sk³adaj±c ten znak, gdy jest celem zaklêcia ofensywnego o celu jednoosobowym , wied¼min zyskuje premiê równ± jego poziomowi (max. +10) do rzutu obronnego przeciw temu czarowi. Je¶li zaklêcie nie daje prawa do rzutu obronnego, zyskuje go (wola), ale bez wy¿ej wspomnianej premii. <br /> <br />Znak Igni <br />Analogicznie do czaru P³on±ce D³onie, ale efektem nie jest pó³kole, lecz promieñ o d³ugo¶ci 0,5m. Poza tym znak mo¿na z³o¿yæ jedn± rêk±. <br /> <br />Znak Quen <br />Dzia³a analogicznie do czaru ochrona przed strza³ami, lecz tylko przez 1 rundê. <br /> <br />Znak Yrden <br />Znak ten ryje siê w powierzchni, na któr± ma zadzia³aæ (zale¿nie od rodzaju materia³u zajmuje to ok. 1 minuty). Yrden sprawia, ¿e przez godzinê/poziom twórcy powierzchnia ze znakiem staje siê nieprzekraczaln± barier± - dzia³a na ni± efekt analogiczny do czaru wstrzymanie portalu. <br /> <br /> <br />Eliksiry <br /> <br />Ka¿dy wied¼miñski eliksir mo¿e stworzyæ i u¿yæ wy³±cznie wied¼min (równie¿ inny ni¿ twórca). Próba u¿ycia przez inn± postaæ koñczy siê zatruciem (ST 20). <br /> <br />eliksir leczenia - przywraca 1k8+1 pw. <br />eliksir silnej woli - daje premiê z morale +2 do rzutu na Wolê, odporno¶æ na czary 20 dla zaklêæ ze szko³y zaklinania. Efekt utrzymuje siê przez 6 godzin. <br />eliksir wyostrzenia zmys³ów - +5 do Nas³uchiwania oraz Zauwa¿ania, widzenie w ciemno¶ciach (18m), +4 do Inicjatywy. Efekt utrzymuje siê przez 6 godzin. <br />Wilga - odporno¶æ na trucizny o ST do 15, +5 do rzutów obronnych przeciwko truciznom o wy¿szym ST, neutralizacja aktualnego zatrucia. Efekty czasowe utrzymuj± siê przez 6 godzin. <br /> <br /> <br />Ekwipunek <br />Miecz pó³torarêczny adamantytowy <br />Miecz d³ugi posrebrzany (przebija DR jak dobra broñ) <br />Amulet wykrywania niebezpieczeñstwa (dzia³anie ci±g³e), srebrny, w kszta³cie g³owy [dzikiego] zwierzêcia <br /> <br /> <br />* Kaer Morhen lub jego odpowiednik powinno istnieæ, je¶li maj± byæ tworzeni nowi wied¼mini... <br />** Lista eliksirów jest otwarta, czekam na propozycje <br /> <br />A teraz krytykujcie, krytykujcie... Tylko konstruktywnie proszê :evil:.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości