Zrodzony z fantastyki

 
Ru_ski
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:06 pm

Przygoda dla mojej dru¿yny - pomó¿cie wymy¶leæ!

czw lut 26, 2004 9:14 pm

Jestem pocz±tkowym MP i nie mam pomys³ów na przygody... Piszcie o czym mog± byæ :mrgreen: Postaram siê je wykorzystaæ :mrgreen: <br />-------------- <br />tu nekromancer:<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--> zmieni³em nazwê w±tku, tak by bardziej odpowiada³a faktycznej rozmowie w ¶rodku.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
 
JaaA
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: czw cze 12, 2003 8:10 pm

czw lut 26, 2004 9:20 pm

A mug³by¶ powiedziec jak± masz dru¿yne?? Iluosobow± i jakie twoi gracze maja klasy i charakter. <br /> <br />Ja na pocz±tek proponuje jak±¶ oficjaln± przygode, zobaczysz co i jak, a potem samemu bêdzie ³atwiej wymy¶leæ ca³± resztê ( -ja tak zaczyna³em ). <br /> <br />Pomys³ów na przygody/kampanie jest praktycznie nieskoñczono¶æ. Daje to MP du¿e pole do popisu...
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

czw lut 26, 2004 9:42 pm

Pomysłów może być tyle ile zechcesz, praktycznie nieograniczona ilość. Kampania zazwczaj to coś dużego, co zmienia obraz świata, lecz zaczyna się od małego kroczku. Naprzykład drużyna w pierwszej przygodzie ratuje wioskę przed złymi bandytami których szef ma na obojczyku wytatułowaną liczbę 14 i w ten sposób wpadają na trop tajemnego bractwa, aż w końcu ratują świat powstrzymując wezwania megademona przez to bractwo.
 
Marsavius
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: pt lis 05, 2004 10:18 pm

pt lut 27, 2004 1:30 am

Na początek by mieć mnóśtwo pomysłów, należy zanurzyć wiaderko na pomysły w każdą z postaci uczestniczących w rozgrywce. <br />Poproś swoich graczy by opisali historię swojej postaci na stronę A4 <br /> <br />Będą do postaci przywiązani - bo włożyli w nią trud. <br /> <br />A ty będziesz miał mnóstwo pomysłów co z daną drużyną zrobić. <br /> <br />Jeśli chodzi o sztampowe pomysły: <br />Uratować świat !!!!!!!! <br />A do tego prowadzi mnóstwo dróg. <br /> <br />BTW. Temat podobny twojemu już kiedyś się pojawił nawet w wielu wersjach... gdzieś nawet podali fragment "100 pomysłów na przygodę" z Gildii RPG <br /> <br />No nic, pozdrawiam i dobrej nocy życzę.
 
Ru_ski
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:06 pm

pt lut 27, 2004 10:59 am

W mojej Dru¿ynie jest: Nizio³ek-³otrzyk, Elf-czarodziej, Krasnolud-wojownik, ³owca-pó³elf, Cz³owiek-wojownik, wywo³ywacz-elf, elf-nekromanta. Tak sobie my¶le czy nie podzieliæ ich na dwie grupy... Strasznie du¿o ich jest... A to ¿eby opisali swoje postacie to nawet niez³y pomys³, powiem im to...
 
Chomik Jedi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 240
Rejestracja: czw gru 26, 2002 7:59 pm

pt lut 27, 2004 12:01 pm

Charaktery. Do¶æ wa¿na sprawa. Podaj charaktery. ?li bêd± chcieli robiæ co¶ innego, ni¿ dobrzy. Czekam na odpowied¼. <br />I jeszcze jedno: nie widzê sensu zak³adania takiego tematu. Ca³e subforum 'Przygody' jest o tym, wiêc... <br />Proponujê poprzegl±daæ starsze tematy i dopiero pó¼niej pisaæ. I zamkn±æ temat. <br /> <br />Pozdrawiam, CHomik <br />---------------- <br />tu nekromancer:<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--> Chomiku, ¶ciskam Ciê serdecznie. By³em ciekawy, czy kto¶ to zaproponuje. Jednak dajmy szansê w±tkowi jeszcze na moment. Pojawiaj± siê propozycje sensowne i je¶li autor napisze co¶ o charakterach, to mo¿e kto¶ mu pomo¿e. Ja tymczasem zmieniê nazwê w±tku - bo nie bêdziemy to przecie¿ rozwa¿aæ ogólnego problemu "O czym mog± byæ kampanie i przygody". To raczej w±tek "Pomó¿cie wymy¶leæ przygodê dla konkretnej dru¿yny"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
 
Ru_ski
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:06 pm

pt lut 27, 2004 8:46 pm

Jeden z nich ma PD, troje ChD. dwoje N, i jeden ChZ. Normalnie dzisiaj poprowadzi³em ich przez przygodê w której chodzili po róznych komnatach (jak zawsze) z wielk± ilo¶ci± pu³±pek:D Strasznie mnie to ¶mieszy³o, tylko by³ jeden problem... Nie moge³m wymy¶leæ Fabu³y do niej:(
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

pt lut 27, 2004 9:09 pm

LG i CG mówisz ? Zestaw klasowy dość klasyczny, więc prosta fabuła do przygody. <br />- Rzeka toczyła swoje leniwe wody, stary młyn powoli obracał swoim kołem, niewielkie chmury sennie przelewały się po niebie, sielankowa wioska wchodziła w upalne letnie popołudnie - <br />Drużyna trafia do niewielkiej pięknej wioski, której ufni pogodni mieszkańcy wydają się wyjęci z innej bajki. Są gościnni, piekni i zdrowi, mili dla przybyszów, ich dziewki, jak rzepy, skłonne do dogodzenia drużynie. Czeka ich szczęśliwy dzień. <br />Pierwsza część przygody niech upłynie na części aktorskiej, niech zapoznają się z mieszkańcami i polubią ich, niech też zauważą że coś jest nie tak. <br />Piękno wioski ma swoją cenę, raz na 5 lat muszą oni zaoferować ze swojego grona kilka ofiar ( gdzie kilka = drużyna ) dla bóstwa/demonów/illithidów/drowów, czy czegokolwiek. Gracze przytrafiają się w samą porę. <br />Chłopi spijają ich i zatruwają i w końcu zostawiają na pastwę tych istot w starych ruinach, niech jakaś dobra dusza z wioski uzna jednak że to się nie może ciągnąć i postanowi że gracze się nadają w sam rz do powstrzymania kłopotów. Teraz graczy czeka starcue o własne życie z bestią. Na powierzchni czy w kompleksie jaskiń, czy w lesie, nie będzie miało znaczenia, wystarczy że bedzie ostro i widowiskowo. <br />( Wiem że to raczej banalny schemat, ale na początkową przygodę w sam raz ).
 
Adi Cherryson
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 567
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 1:47 am

Wehiku³ Hartdegena

sob lut 28, 2004 1:36 am

Pomys³ nie jest wcale banalny. Dokonajmy drobnych modyfikacji. 8) <br /> <br />Potwory zwane s± Morlokami. Wychodz± z podziemi i ³api± tych wie¶niaków - Eloyów. Kontroluje ich inteligentna istota z mózgiem na plecach - UberMorlock, aby nie pozabijali wszystkich od razu. Elojowie s± oczywi¶cie pokarmem Morloków. BG znajduj± szkielet rycerza Hartdegena (zgin±³ z rêki Uber-Morlocka), jego notatki - dziennik oraz zardzewia³± machinê. <br /> <br />Mog± spróbowaæ uruchomiæ d¼wigniê. Maszyneria teleportuje ich do zameczku Hartdegena – wa¿ne, aby zabrali choæby przypadkowo czê¶æ szkieletu. Tam z utêsknieniem czekaj± Gospodyni Hartdegena Pani Watchit i przyjaciel, uczony gnom Philby. Zasmuci ich wie¶æ o ¶mierci rycerza. Philby wpadnie jednak na pomys³, aby ustawiæ maszynê ponownie na datê z dziennika - kiedy rycerz wyruszy³. O dziwo BG l±duj± w wiosce Elojów razem z o¿ywionym Hartdegenem. Dziêki notatkom ju¿ znaj± tajemnicê tego miejsca. Hartdegen prze¿ywa deja vu i nie jest w stanie walczyæ. Gracze musz± sami pokonaæ Morloków, którzy, wed³ug dziennika, za kilka godzin napadn± na Elojów. Mog± przygotowaæ jakie¶ pu³apki. To bêdzie proste. Dalsza wyprawa do podziemi bêdzie trudniejsza, a¿ do fina³owego starcia z Uber-Morlokiem. <br /> <br />Wehiku³ Hartdegena powinien zostaæ przez Morloków zniszczony, gdy¿ mo¿e zak³óciæ równowagê w dalszych przygodach. Podró¿e w czasie nie powinny zdarzaæ siê czêsto. <br /> <br />Kto wie, o jak± powie¶æ chodzi? :wink: <br /> <br />Adi
 
Aldar
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: czw lis 13, 2003 2:50 pm

sob lut 28, 2004 9:35 am

Krótko mówi±c do³±czcie jakiego¶ nizio³ka æpuna (pal±cego fajkowe ziele), w mojej dru¿ynie by³ ju¿ taki! Staraj siê ubarwniaæ grê humorem na max. ale tak by nie rozwaliæ gry (ja ostatnio przez taki sposób rozwali³em ca³± grê, ale to szczegó³, ¿e ze wszystkiego siê ¶mia³em a MG by³ wredny). Je¶li chodzi o pomys³ to dajmy na przyk³ad twierdzê. Twierdza zosta³a opanowana przez gobliny. Wy jeste¶cie najemnikami którzy mieli s³u¿yæ u goblinów. Jednak pewna k³ótnia wszystko wali i tak oto sami sobie rad¿cie.
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

Re: Wehikuł Hartdegena

sob lut 28, 2004 10:53 am

<!--QuoteBegin-Adi Cherryson+-->
Adi Cherryson pisze:
<!--QuoteEBegin-->  <br />Kto wie, o jaką powieść chodzi? :wink:  <br />Adi
<br />"Wehikuł Czasu" Wells'a jeżeli mnie pamięć nie myli. <br />Mówiąc banalna miałem na myśli że fabuła zaproponowana przeze mnie była już wałkowana setki razy. <br />Za to rzeczywiście powstaje bardzo ciekawa fabuła dla Crawla.
 
Ru_ski
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:06 pm

sob lut 28, 2004 1:36 pm

Do¶æ Ciekawie siê zapowiada :mrgreen: Na pewno bêd± zadowoleni... A tak wogóle, powiedzcie mi sk±d moge ¶ci±gn±æ sobie MM bo nie posiadam takowego jeszcze, ale za to mam tak± ksiêge zasad z tej planszówki D&D co wysz³a nie dawno... No niestety na razie nie mam funduszy i troszku lipa [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

sob lut 28, 2004 7:20 pm

Ech.... Zobacz ten temat. I zwróć uwagę na dwie rzeczy, Jest przyklejony, i jego nazwa sporo mówi. <br />Wykaż człowieku choć trochę inicjatywy, a nie by Ci wszystko podawano na tacy.......
 
Sołtys
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: wt paź 21, 2003 5:30 pm

pn kwie 05, 2004 4:21 pm

Pomys³y na scenariusze s± podane na 138str "Przewodnika Mistrza Podziemi". Jak siê niektóre ze sob± po³±czy mo¿e wyj¶æ co¶ ciekawego. <br />Pozdrawiam
 
Gilead te tuin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: pn kwie 05, 2004 4:03 pm

pn kwie 05, 2004 4:29 pm

Inaczej - twoja dru¿yna po ma³ej przygodzie spotyka go¶cia ze z³ego bractwa x. ChZ³a postaæ niby co¶ z ni± rozmawia - wtedy bierzesz PG na stronê, mówisz mu ¿e chc± go zwerbowaæ, ¿e ma doprowadziæ dru¿ynê prosto w pu³apkê a w zamian zostanie cz³onkiem bractwa x. Po kolejnych nieudanych próbach zabicia PG, postaæ ChZ³a musi siê jako¶ t³umaczyæ. Rozwi±zañ jest kilka <br />1. Postaæ zespala siê z dru¿yn± i postanawia o wzystkim im powiedzieæ. <br />2. Jak wy¿ej, tylko ¿e nic nie mówi. <br />3. Postaæ dowiaduje siê ¿e bractwo x zosta³o rozgonione po ca³ej krainie, oraz ¿e jego mistrzowie nie ¿yj± - postanawia kontynuowaæ podró¿ z teamem. <br />4. PG gin± - nie polecam :mrgreen:
 
Veldrin Vo'vern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 02, 2004 11:45 pm

czw kwie 08, 2004 10:59 pm

Standard: Gracze siedz± w karczmie i popija piwko/grog/wino/trójniak(czy jako¶ tam)/lemoniadê/mleko na zewn±trz wieje wiatr/pada ¶nieg/pada deszcz/¶wieci s³oñce/pogoda pod psem/nie ma okien nie widaæ pogody :mrgreen: i nagle rozpoczyna sie bójka/w jednym z pokój w karczmie wybucha po¿ar/rozpoczyna sie trzêsienie ziemi/co¶ je*** w piwnicy karczmy/do BG podchodzi wyj±tkowa laska (tylko jak w dro¿ynie jest bard)/BG s± ¶wiatkami morderstwa/do karczmy wpada zakrwawiony my¶liwy/na jeden ze sto³ów wchod¼ kole¶ wygl±daj±cy na wojownika i og³asza wielkie ³owy na gobliny/gnolle/orków/elfów/krasnoludów/ludzi/Bóg wie na co jeszcze/do jakiego¶ innorasowca z dru¿yny podchodzi banda "drechów"/jeden z BG zauwa¿a na ¶cianie jaki¶ przedmiot który dla jego rasy/rodziny/niego/jego ukochanej/ukochanego ma wielkie znaczenie/na zewn±trz s³ychaæ przenikliwy d¼wiêk gongu/rogu/dud :wink: które mieszkañcy krajny kojarz± z odwiecznym z³em (te dudy najlepiej pasuj± :wink: ) <br /> <br />No i teraz trzeba uruchomiæ wyobra¼nie i dopisaæ ci±g dalszy. (tutaj mo¿na wszystkiego u¿yæ do rozpoczêcia przygody! Np. <br />1) lemoniada: gracze którzy poprosili o piwo dostaj± lemoniadê. Dlaczego? Miejscowy gorzelnik za¿±da³ zbyt wielkiej ceny i naj±³ najemników którzy blokuj± drogi przed karawanami innych gorzelni/na wioskê spad³o przeklêcie piwa i staje sie ono lemoniada :wink: /gorzelnia jest nawiedzona i wszyscy boja sie do niej wchodziæ. <br />2) W gospodzie nie ma okien: oj to jest typowa przygoda dla wygadanych i ambitnych!! Gospoda jest w rzeczywisto¶ci minisfer± bez wyj¶cia i teraz BG musza sobie za pomoc± intelektu "wyr±baæ" drogê na zewn±trz. (taki schemat przygodówki klikaj±c wszystko na wszystkim :mrgreen: tylko z wykorzystaniem ludzi i ich dawnych (mo¿e byæ nawet kilkusetletnich) k³ótni. Oczywi¶cie w gospodzie 1 rok to sekunda w realu. <br />3) Na jeden ze sto³ów wchodzi kole¶ wygl±daj±cy na wojownika i og³asza wielkie ³owy na Bóg wie co! Wielka przygoda o wybrañcach dawno zapomnianego Boga!! BG po wys³uchaniu owego woja (mo¿e lepiej kap³ana?) postanawiaj± siê dowiedzieæ o co w tym wszystkim biega i tak okazuje siê ze ów Bóg mia³ na ziemi wrogów. Staro¿ytny ród dziwnych zmienno kszta³tnych istot. Teraz aby on móg³ siê przebudziæ trzeba ich wszystkich powybijaæ. I tak BG wyruszaj± na ³owy! Ale okazuje siê ze mimo tego ¿e Bóg jest PD a rasa ChZ to ich potomkowie ju¿ tacy nie s± owszem zd±¿aj± siê sk******** ale tak¿e i prawdziwi ¶wiêci. Czy BG przy³o¿± rêkê do ¶mierci tylu sprawiedliwych? Ile razy najd± ich w±tpliwo¶ci? Dodajmy tylko ¿e je¿eli ten Bóg nie nadejdzie ¶wiatu stanie siê „co¶ bardzo z³ego” (jako MP wszyscy mamy 10 tomowa encyklopedie o tym jak zrobiæ BG/¶wiatu „co¶ bardzo z³ego”). Tak¿e z³e demony pragn± wykorzystaæ wizje (bo BG nie mog± od razu wiedzieæ kto jest tym potomkiem. Bóg zsy³a im wizje podczas snu. ¯eby jeszcze bardziej pognêbiæ BG ka¿dy z nich bêdzie mia³ inn± wizie. Normalnie UBAW OP PACHY! :mrgreen: [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] :mrgreen: ) <br /> <br />3majcie sie Vel <br /> <br /><!--coloro:indigo--><span style="color:indigo"><!--/coloro-->Twoja notka zosta³a ocenzurowana. Na tym forum nie u¿ywamy przekleñstw. Proszê, ¿eby sie to wiêcej nie powtórzy³o. - Loethlin<!--colorc--></span><!--/colorc--> Au Zonk!! Przepraszam :oops: pisa³em notê na szybko i jako¶ sie dosta³o :oops:
 
Tim__
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 11, 2004 5:11 pm

pt cze 11, 2004 5:47 pm

Mój pomys³ jest taki aby¶ sprowadzi³ ich do pewnego w³adcy, który prosi twoj± dru¿ynê aby z³apali szalej±cego w mie¶cie bandytê. Ten oto bandyta okazuje siê kobiet± i to ¿±dn± krwi kobiet±. W m³odo¶ci by³a wychowywana przez bandytê Jakiego¶tam. Gdy dochodzi do walki gracze dowiaduj± siê jest to siostra w³adcy, który przydzieli³ im to zadanie. W tym momencie daj im wybór, czy chca j± zabiæ czy tylko unieszkodliwiæ i zanie¶æ do króla. Je¶li j± zabij± i król siê dowie, ¿e to by³a jego siostr± <br />to sprawy zmieni± siê na gorzsze. Zrozpaczony w³adca bêdzie chcia³ zg³adzic tw± dru¿ynê, a ci bêd± musieli jako¶ z tego wybrn±æ np. zanosz±c cia³o do pewnego kap³ana który bêdzie móg³ j± wskrzesiæ dziêki pewnemu artefaktowi. Jednak¿e kap³an mo¿e to uczyniæ tylko raz, a wiêc gracze bêd± musieli sobie na to zas³u¿yæ wykonuj±c dla niego pewne misje w Najwy¿szej Radzie Kap³anów. <br /> Je¶li jednak zdecyduj± siê tylko na jej unieszkodliwienie , i opowiedz± o zdarzeniu królowi, to on bêdzie chcia³ siê zem¶ciæ na tym, który tak zmieni³ jej charakter. Gdy ju¿ go pokonaj±(mo¿e siê okazaæ ¿e to by³ wampir,albo co¶ w tym stylu) król wyda im rozkaz aby wyrószyli do pewnego kap³ana, który bêdzie móg³ zmieniæ jej z³± naturê. <br /> <br />Mo¿esz dodaæ, ¿e unieszkodliwiona kobieta ucieknie z zamku i wy¶le po¶cig za twymi graczami.
 
Ru_ski
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:06 pm

pt lip 02, 2004 7:08 pm

Hyh Teraz to ju¿ nie mam problemu... Po¶wiêci³em 49 zecisza na kampaniê która pozwoli awansowaæ graczom z 4 na 14 poziom... "Powrót do ¶wi±tyni z³ych ¿ywio³ów" Dziêki za odpowiedzi... Moderatorzy mog± ju¿ skasowaæ to forum.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości