Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

[Mechanika] Talenty

wt cze 10, 2003 2:50 pm

Witam w tym temacie wypiszemy wszystkie podstawowe talenty z podstawki i podzielmy je na na umiejetnosci, atuty i zdolnosci klasowe oraz przypiszemy im odpowiedni atrybut zgodny z Edekiem. <br /> <br />Pozdro
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

wt cze 10, 2003 2:58 pm

A <br /> <br />Akrobatyczny Atak (Edek Zr- tutaj sila, bo zalezy od tego atak) - atut <br /> <br />Analiza Sladów (Int) Zdolnosc czaropodobna <br /> <br />Atak Kobry (to samo co A.A.) atut <br /> <br />Atak Tarczą(Siła) - atut <br /> <br />Atak Wierzchowca(Siła) - atut <br /> <br />Atak z podjazdu(to samo co A.A.) atut <br /> <br />Atak z rozpedu (to samo co A.A.) atut <br /> <br />Atak z zaskoczenia(to samo co A.A.) przerobimy na ukradkowy atak. <br /> <br />Teraz chodzi mi tylko o podział i cechę, nie o działanie. <br />Co wy na to, jeżeli ok to przechodzimy do litery B. <br /> <br />Pozdro
 
Anonim_1

wt cze 10, 2003 3:26 pm

Uwaga ogólna - proponuję, by z talentami poczekać aż ostatecznie ustalimy rasy. I tak już powstał chaos. Talenty miałem nadzieję rozpatrywać względem poszczególnych dyscyplin, nie w oderwaniu od nich. Ale można i tak. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Akrobatyczny Atak (Edek Zr- tutaj sila, bo zalezy od tego atak) - atut
<br />Co będzie zależało od Zręczności przy czymś takim? Po co uzależniać atut od cechy? IMHO Akrobatyczny atak powinien być zdolnością klasową i działać następująco: <br /> <br />Akrobatyczny atak pozwala na wykonywanie ataków wręcz w oparciu o Zręczność, nie Siłę (przy uwzględnieniu trafienia). Każdy taki atak wymaga poświęcenia punktu karmy. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Analiza Sladów (Int) Zdolnosc czaropodobna
<br />OK. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak Kobry (to samo co A.A.) atut
<br />Wystarczy wprowadzić rozwinięcie Zwiększonej Inicjatywy (Improved Initiative), nie trzeba robić tego jako oddzielnego atutu. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak Tarczą(Siła) - atut
<br />Taki atut już istnieje. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak Wierzchowca(Siła) - atut
<br />Coś takiego w D&D AFAIR nie potrzebuje osobnego atutu. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak z podjazdu(to samo co A.A.) atut
<br />Atut już istnieje. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak z rozpedu (to samo co A.A.) atut
<br />Zdolność klasowa, zwiększająca obrażenia podczas szarży. Właściwie to Spirited Charge (niestety nie znam nazwy polskiej, prawdopodobnie to Straszliwa szarża) powinno wystarczyć. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:
<!--QuoteEBegin-->Atak z zaskoczenia(to samo co A.A.) przerobimy na ukradkowy atak.
<br />Dokładnie.
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

wt cze 10, 2003 3:33 pm

Dla mnie przy przerobce Edeka na d20 atuty z PHP nie istnieja, bo co one maja do swiata Earthdawna, wiem ze jest atut atak tarcza czy poprawiona inicjatywa, ale tu on nie tyle zo pozwala zaatakowac tarcza, a zwieksza obrazenia od niej. <br /> <br />Atak kobry, w twojej wersji to po prostu finezja w kazdej broni, a normalnie ten talent jest duzo mocniejszy, moze zwykly atak i np. co 3 poziomy +1 do KP. <br />Reszta spox <br /> <br />Pozdro <br /> <br />Dopisane pozniej. <br /> <br />Atak kobry to nie moze byc poprawiona inicjatywa, bo jezeli juz to trygrysi skok mozna zamienic na poprawiona inicjatywe. <br />To by musialo byc mocniejsze np. sciezka atutow <br />poprawiona inicjatywa -> atak kobry (np. nie liczy sie bonus do zr u przeciwnikow, bo taki szybki atak lub +2 do ataku, +6 do inicjatywy, nie sumuje sie z poprawiona inicjatywa) <br /> <br />Pozdro
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

pt mar 05, 2004 1:59 pm

Czekam na jakies obiekcje apropo literki A, a jak nie to wieczorem przechodzimy do B. <br /> <br />Pozdro
 
Bulkers
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:13 pm

pt mar 05, 2004 7:16 pm

Na razie mi wszystko odpowiada, ta ¶cie¿ka atutów to z³e nie jest. Przedstaw B, a najwy¿ej pó¼niej jeszcze ShadEnc albo Pedro Alvarez wróc± do sprawy. Niestety jako¶ ich nie s³ychaæ :?
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

pt mar 05, 2004 8:48 pm

Podsumowanie A <br /> <br />Przy atutach podaje ich odpowiednik z d20. <br /> <br />Akrobatyczny atak (zdolność klasowa) pozwala na wykonywanie ataków wręcz w oparciu o Zręczność, nie Siłę (przy uwzględnieniu trafienia). Każdy taki atak wymaga poświęcenia punktu karmy. <br /> <br />Analiza Sladów (Int)(Zdolnosc czaropodobna) - ?? <br /> <br />Atak Kobry (atut) <br />Wymagania - poprawiona inicjatywa, Zr-15, Poziom 9 <br />Opis - przeciwnik jest pozbawiony premii do zręczności z powodu szybkości ataków, premia do inicjatywy zwiększa się o +2 (w sumie+6). <br /> <br />Atak Tarczą (atut) - Tarczownik <br /> <br />Atak Wierzchowca(Siła) - zwykłe BAB wierzchowca. <br /> <br />Atak z podjazdu (atut) - Atak w przelocie. <br /> <br />Atak z rozpędu (atut) - ?? (spirited charge nie pasuje, bo tutaj idea jest inna) <br /> <br />Atak z zaskoczenia (zdolność klasowa) - ukradkowy atak. <br /> <br />Pozdro
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

pt mar 05, 2004 8:53 pm

B <br /> <br />Bezpieczna ścieżka (zdolność klasowa) <br /> <br />Błyskawiczne kopnięcie (atut) <br />Wymagania - Zr 13 <br />Opis - w momencie wygrania inicjatywy BG może wykonać dodatkowy atak ręką lub nogą. <br /> <br />Broń biała - BAB <br /> <br />Broń miotana - BAB <br /> <br />Broń strzelecka - BAB
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

pt mar 05, 2004 9:10 pm

C <br /> <br />Celny strzał (zdolność klasowa) <br />Opis BG może używać do trafienia kolejne punkty karmy (maksymalnie tyle ile wynosi poziom ?ucznika) dopóki nie trafi. <br /> <br />Chwytanie wiatru (zdolność klasowa) - Powolny upadek, tyle, że musi się znajdować na otwartej przestrzeni. <br /> <br />Cios astralny (zdolność klasowa) - proponuje zająć się tym później <br /> <br />Cios z powietrza (atut) - zdaje mi się, że jest gdzieś opisana podobna zdolność, ale nie mogłem jej znaleźć <br /> <br />Czytanie z ruchu warg (umiejętność) - Czytanie z warg <br /> <br />Czytanie/pisanie - Czytanie/pisanie <br /> <br />Czytanie/pisanie znaków magicznych (umiejętność) - Czarostwo
 
Pedro Alvarez
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 753
Rejestracja: pn gru 16, 2002 6:19 pm

pt mar 05, 2004 10:25 pm

Hm.. na razie widze, ¿e idzie litera po literze. Ale mo¿e zanim pójdziemy dalej ustalmy jak to bêdzie z ³aczeniem talentów Edka z atutami D&D. Czy przy ka¿dym talencie bêdziemy szukaæ kompromisów, czy system umiejêtno¶ci i atutów do EDd20 bêdzie budowany od podstaw.
 
Awatar użytkownika
Uzariel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 439
Rejestracja: śr maja 12, 2004 12:55 pm

sob mar 06, 2004 12:20 pm

<!--QuoteBegin-Pedro Alvarez+-->
Pedro Alvarez pisze:
<!--QuoteEBegin-->Hm.. na razie widze, że idzie litera po literze. Ale może zanim pójdziemy dalej ustalmy jak to będzie z łaczeniem talentów Edka z atutami D&D. Czy przy każdym talencie będziemy szukać kompromisów, czy system umiejętności i atutów do EDd20 będzie budowany od podstaw.
<br /> <br />Mysle, ze ten sposob podzialu talentow, ktory zaczelismy jest ok, na razie skupmy sie na podziale co na co przerabiamy, a pozniej jak co dziala, gdyz czesci rzeczy nie trzeba zbytnio przerabiac. <br /> <br />Pozdro
 
CHICK-en__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 583
Rejestracja: sob sie 21, 2004 11:08 am

wt cze 07, 2005 2:26 pm

Witam
Najpierw podzielmy co przerabiamy, a póxñiej co, jak, kiedy, gdzie, po co i dlaczego. Jak narazie nie zauwa¿y³em nic z³ego, wszystko idzie piêknie, g³adko i przyjemnie. Oby tak dalej :D Szczególnie ta data 2003 rok, jak wcze¶niej nie zauwa¿y³em :D
Pozdrawiam
CHICK-en
 
Robam
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 268
Rejestracja: wt sie 31, 2004 3:25 pm

sob lip 23, 2005 11:28 am

Wybaczcie ¿e piszê tutaj , wiem ¿e mieli¶my przerabiaæ rasy ,ale na razie wygl±da jakby projekt by³ na skraju upadku.

Ale mo¿e zanim pójdziemy dalej ustalmy jak to bêdzie z ³aczeniem talentów Edka z atutami D&D. Czy przy ka¿dym talencie bêdziemy szukaæ kompromisów, czy system umiejêtno¶ci i atutów do EDd20 bêdzie budowany od podstaw.


To te¿ mnie zastanawia.Przecie¿ rozdajemy umiejêtno¶ci na prawo i na lewo ,a nie wiadomo jeszcze nawet ,jak bêdzie wygl±da³a synteza umiejêtno¶ci z ED i z d20.

Pozdrawiam,
Zniecierpliwiony Robam

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości