Uwaga ogólna - proponuję, by z talentami poczekać aż ostatecznie ustalimy rasy. I tak już powstał chaos. Talenty miałem nadzieję rozpatrywać względem poszczególnych dyscyplin, nie w oderwaniu od nich. Ale można i tak.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Akrobatyczny Atak (Edek Zr- tutaj sila, bo zalezy od tego atak) - atut
<br />Co będzie zależało od Zręczności przy czymś takim? Po co uzależniać atut od cechy? IMHO Akrobatyczny atak powinien być zdolnością klasową i działać następująco:
<br />
<br />Akrobatyczny atak pozwala na wykonywanie ataków wręcz w oparciu o Zręczność, nie Siłę (przy uwzględnieniu trafienia). Każdy taki atak wymaga poświęcenia punktu karmy.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Analiza Sladów (Int) Zdolnosc czaropodobna
<br />OK.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak Kobry (to samo co A.A.) atut
<br />Wystarczy wprowadzić rozwinięcie Zwiększonej Inicjatywy (Improved Initiative), nie trzeba robić tego jako oddzielnego atutu.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak Tarczą(Siła) - atut
<br />Taki atut już istnieje.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak Wierzchowca(Siła) - atut
<br />Coś takiego w D&D AFAIR nie potrzebuje osobnego atutu.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak z podjazdu(to samo co A.A.) atut
<br />Atut już istnieje.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak z rozpedu (to samo co A.A.) atut
<br />Zdolność klasowa, zwiększająca obrażenia podczas szarży. Właściwie to Spirited Charge (niestety nie znam nazwy polskiej, prawdopodobnie to Straszliwa szarża) powinno wystarczyć.
<br />
<br /><!--QuoteBegin-Uzariel+-->
Uzariel pisze:<!--QuoteEBegin-->Atak z zaskoczenia(to samo co A.A.) przerobimy na ukradkowy atak.
<br />Dokładnie.