ndz mar 21, 2004 11:54 am
Tak jeszce prewencyjnie można dać kilku NPCów którzy zostaną zaszlachtani.
<br />
<br />A co do misji... Kilku podrzędnych złodzieji okradło świątynię wioskową (wiadomo na wsi, to zbyt mocnych kapłanów nie ma). Bohaterów przejeżdżających przez wieś, nagabuje kapłan by odzyskali, "ekwipunek" świątynny (ołtarze, kadzidła, trochę ksiąg), ponieważ są one potrzebne by odprawić coroczne święto ku chwale bóstwa. Gdy gracze w końcu, znajdą złodziejaszków, i odbiorą im co trzeba, dowiadują się że był to zaledwie jakiś mały odłam lokalnych piratów, gildii złodzieji, mafii etc. I że ich siedziba jest niedaleko, i posiadają łupy nie tylko z takich wiosek, jak ta, ale również z nieco większych.
<br />Z tego co napisałeś, wynikało by że Twoi gracze od razu sie porwą by zniszczyć gang, a przy okazji się obłowić. Więc gdy dotrą, i rozpocznie się walka, niech gracze zaczną dostawać po tyłkach. Moze się okazać, że przywódcą był jakichś ich stary wróg, który znajfdzie przyjemność by upokorzyć graczy, a dopiero potem ich zabić. Obudzą się gdzieś na pustkowiu w środku lasu, albo w jakimś lochu, zupełnie goli, bez ekwipunku, ubrań, i co najważniejsze bez rzeczy ze świątyni...
<br />Reputacja zostanie na pewno podbudowana, gdy "bohaterowie" wbiegną przerażeni do wioski, na golasa, wrzeszcząc i uciekając przed niedźwiedziem, wilkami czy czymś...