Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

Elementy psioniki Protossów...

czw kwie 08, 2004 8:41 pm

...czyli słynne wśród graczy Psionic Stormy, Archoni, Warp Blades i cała reszta. Co o nich sądzicie? Czy warto byłoby wprowadzić je jako dodatek do "podręcznikowej" psioniki? Jak je rozpisać według zasad? Ja sam składam parę propozycji, i liczę że inni zorientowaie w temacie postąpią podobnie: <br /> <br />Psionic Storm <br />Psychokineza (Budowa) [Elektryczność, moc] <br />Poziom: Psion 9 <br />Przejawy: wizualne, dźwiękowe (patrz opis) <br />Czas manifestacji: cała runda <br />Zasięg: 30 metrów +3 metry/poziom <br />Obszar: sześcian o boku 3 metry/poziom <br />Czas trwania: 3 rundy <br />Rzut obronny: Refleks neguje połowę <br />Odporniość na moc: tak <br />Koszt w punktach mocy: 17 +7 punktów co rundę <br />Opis: Moc ta powoduje powstanie potężnego wyładowania psioniczno-elektrycznego na sporym obszarze. Wszystkie istoty w obszarze działania otrzymują 25k6 obrażeń co rundę. Obrażenia pochodzą po części od elektryczności, a po części od samej psionicznej energii, przez co nawet stworzenia posiadające dporność na elektryczność podlegają tej mocy (odpornośc jest traktowana jak o połowę niższa na potrzeby tej mocy). Błyskawice niebiesko-białej energii wydają z siebie syczący, metaliczny szum (a przy trafieniu: głośny trzask) i odnawiają się przez 3 kolejne rundy, cały czas zadając obrażenia stworzeniom w obszarze. Potęga tej mocy ma pewną cenę: ten, kto ją zamanifestuje jest przez cały czas trwania mocy wyczerpany i traci punkty mocy. Obrazuje to, jak moc wyciąga z niego energię niezbędną do przetrwania. Jeśli punkty mocy stworzenia wyczerpią się, to traci ono przytomność a moc kończy działanie. Jeśli normalnie dobiegnie końca, to manifestującemu wracają zwykłe siły. <br /> <br />Archon - Psi-lich, żeby psionika czymś się różniła jednak od magii. Istnieją spore różnice: archon to nie szkieletowy umarlak, a promieniująca (dosłownie) energią postać. Ma zminimalizowaną ilość PW (1 z każdej k12), a pozostałe zostają zmienione w czystą energię psioniczną (istnieją i muszą być traktowane normalnie, poza dalej opisanym przypadkiem). Postać może jednak zażyczyć sobie utratę cześci owej enrgii i przekształcenia jej w punkty mocy (1 za 1). Uwaga: aby je zregenerować, musi dokonać odwrotnej wymiany - lub skorzystać z korzyści szybkiego leczenia (patrz statystyki psi-licha). Wygląd również jest niezwykły: postać traci wszelkie rysy, odróżnialne są jedynie oczy - świecące jasną energią wypełniającą te dziwne istoty. Otacza je barwna aureola blasku, a z ich fizycznej budowy odróznialne są tylko niektóre elementy: pancerz (jeśli jakiś noszą), broń, dłonie, klatka piersiowa, biodra, stopy i oczywiście głowa. Ekwipunek itp. jest normalnie widzialny. Z innych istotnych różnic warto nadmienić, iż atak dotykowy prze nioch posiadany pochodzi nie od energii negatywnej (ten zadający 1k8 +5 obrażeń), a od psioniki. PO za tym ich cechy są takie, jak u normalnych lichy. <br /> <br />Warp Blade (Wymiarowe Ostrze) <br />Broń do walki wręcz (mała), obrażenia jednorącz: 1k8 + premia z Siły (kłute), egzotyczna. Waga 1,5 kg, nie utrudniają rzucania czarów itp. Opis: Ta niezwykła broń to wynalazek psionicznie uzdolnionych postaci. Ma wygląd długiej i grubej metalowej bransolety do założenia na przedramię. Charakterystyczną cechą jest spłaszczona, otwarta z jednej strony i, zwykle, zdobiona kryształami rurka, o szerokości jakichś 5 cm. Na życzenie z tych otworów wysuwają się długie (około pół metra), półmaterialne ostrza. Tylko postacie o zdolnościach psionicznych (nie muszą posiadać punktów mocy) mogą korzystać z tej broni. W innych rękach to po prostu dziwna ozdoba. Jeśli postać umie posługiwać się myślostrzem (broń klasowa Ostrzy Duszy - klasy prestiżowej (a w 3,5 - już podstawowej), to jest jednocześnie biegła w tym orężu. Może też korzystać z niej w ten sam sposób, wzmacniając ją odpowiednio swoimi zdolnościami. Istnieją podejrzenia, iż jest to twór właśnie tej kasty. <br /> <br />Co o tym sądzicie? Co byście zmienili, jak rozpisalibyście w zasadach D&D inne elementy kultury Protossów?
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

czw kwie 08, 2004 10:27 pm

Od siebie dodam, że postać z levelami w klasie soulknife, może troszeczkę złamana z wojownikiem mogłaby doskonale imitować Zealota, bez potrzeby dodatkowego wprowadzania warpblade.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw kwie 08, 2004 10:33 pm

Proponowałbym nie zajomwać się wszystkim naraz. Zastanów się, czy najpierw chcesz napisać o mocach psionicznych, przedmiotach, może o rasie (razem z kulturą) i archonach... Nie rób wszystkiego na raz, ponieważ: <br />a) mało kto będzie do takiego tematu zaaglądał <br />B) będzie panował chaos, ponieważ będzie w nim wszystko, czyli nic <br />c) po kilku notkach, nie wiadomo będzie którą część tematu rozwijać... <br />A to wszystko prowadzi tylko do skasowania tematu. <br /> <br />Poza tym, radziłbym się takze wstrzymać do momentu wydania XPHB
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

czw kwie 08, 2004 10:36 pm

Istnieje już nieoficjalna 8) rozpiska protossów. <br />Jest ona dość logiczna i odzwierciedla ich moc nie dając im zbyt dużej przewagi nad innymi rasami (mają ECL +3). <br />Jeśli jesteś zainteresowany to mogę przesłać ci ten plik na maila, daj znać na PW.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

pt kwie 09, 2004 1:35 am

A więc tak: <br />-na twoją prośbę, Suldar'essalar - proszę o skupienie się na mocach itp. Kasty i technologię trzeba sobie zostawić "na później" <br />-Soulknife może zastępować Zealotów - o tym wiem bardzo dobrze, a element Warp Blades pozwala na używanie podobnych zdolności innym psionikom - np. Psychowojownikom. A dzięki zdolności manifestowania mocy mogą oni zastąpić nawet Dark Templarów, przynjamniej po odpowiednim uzbrojeniu i wyekwipowaniu. Dwa, zanim Soulknife osiągnie któryś-tam poziom nie może używać dwóch mindblade'ów, a ta broń mu to "zastępczo" umożliwia. To chyba tyle w tym temacie i można go sobie na razie darować - inaczej cały temat zostanie przez moderatorów posłany do piachu. <br />-Archonów też muszę sobie darować? No trudno, niech już będzie - jeśli ktoś chce jednak skomentować moją wrsję archona, to zapraszam na priv. <br />-Moce: skoro na nich ma się skupić ten temat, pytam: jak przełożylibyście na mechanikę D&D takie moce jak Feedback (chyba tak się to pisało, no już nie pamiętam) czy Recall?
 
wild_beast
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 320
Rejestracja: śr cze 04, 2003 11:44 am

pt kwie 09, 2004 9:06 am

Ostania proponowa³em zrobic Starcraft jako setting do d20 Modern. Jak by¶ móg³ zaproponowaæ poziomy mocy na tej mechanice?
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

pt kwie 09, 2004 10:42 am

Może porozpisywać wszystkich Protossów jako klasy/prestiżówki? Np.taki Dark Templar, to wspaniała prestiżówka...5. poziomowa, i tak bym ją widział (dziś od strony mechanicznej) <br />Requirements: <br />Alignment: Lawful or Neutral, Good or Neutral <br />Feats: <br />Exotic Weapon Profiency (Warpblade) <br />Weapon Finese (Warpblade) <br />Skills: <br />Move Silently ranks 5 <br />Knowledge (Psionics) ranks 13 <br /> <br />Hit Die: d6 <br /> <br />Dark Templar v1.20 <br /> <br />
<br /><br />Lvl   BAB    Fort   Ref   Will     Special                         <br /><br />1.     +0      +0    +0    +2      Hide in plan sight          <br /><br />2.     +1      +0    +0    +3      Sneak attack +1d6       <br /><br />3.     +1      +1    +1    +3      Damage increase (2d8)<br /><br />4.     +2      +1    +1    +4      Sneak attack +2d6      <br /><br />5.     +3      +1    +1    +4      Undetectable               <br /><br />
<br /> <br />Co wy na to? <br /> <br />P.S.Z premedytacją nie dałem w wymaganiach Race : Protoss, bo nie wprowadzam tej rasy do Fantasy... <br />P.S.2Historia wersji: <br />v1.10 - dodana Hit Die, zmieniony rzut na Fort <br />v1.20 - usunięte awansowanie w Mocach
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

pt kwie 09, 2004 12:19 pm

No i miło, choć nad czymś się zastanawiam: czy nie warto byłoby zmienić Bazową premią do ataku na +1 co poziom, a Rzuty obronne - słaba Wytrwałość (bo u nich nie należało to do najlepszych cech), mocna Wola i Refleks? A KW (bo nie podałeś) najlepsza byłaby k6 - w grze mieli chyba najmniej życia spośród wszystkich Protossów. Po za tym świetnie. No to ja proponuję rozwinięcie/rozpisanie w zasadach d20 kolejnej mocy Dark Archona: <br />Maelstrom <br />Psychokineza (Bd), Telepatia (Cha) [wpływające na umysł] <br />Poziom: Psion 5 <br />Przejawy: wizualne, dźwiękowe (patrz opis) <br />Czas manifestacji: 1 akcja <br />Zasięg: średni, 30 metrów +3 metry/poziom <br />Obszar: okrąg opromieniu 1,5 m/poziom <br />Czas trwania: 1 runda/poziom <br />Rzut obronny: Wola skraca czas trwania o połowę <br />Odporność na moc: tak <br />Koszt w punktach mocy: 9 <br />Opis: Moc ta wywołuje umysłowe uderzenie w obszarze działania, powodujące 1k6 stłuczeń/poziom manifestującego i dodatkowo oszałamia żywe istoty (nieumarli, rośliny, śluzy i konstrukty są na nią niewrażliwe). Działa jednak na wszystkie inne żywe, organiczne stworzenia. Oszołomione istoty są łatwym celem - nie mogą podejmować żadnych akcji, tracą premię ze Zręczności do KP, a atakujący je otrzymują +2 premii do testów ataku. Istoty oszołomione tą mocą spowijają opary ciemnej, czerwonawo-pomarańczowej mgły (jej smugi krążą wokół ciała ofiar podobnie do Kamieni Ioun, ciągnąc za sobą mglisty ogon). Ponadto, w odległości 3 m. od nich jest wyraźnie słyszalny cichy, metaliczny szum - taki sam, choć głośniejszy, rozlega się podczas manifestacji. <br /> <br />Co o tym sądzicie (przeedytowałem - niezmieniona moc nie działałaby na robactwo.)? Ok, skoro tak to proszę bardzo: kto miałby ochotę rozpisać jako prestiżówkę cokolwiek protosskiego? Ja się zajmę szablonami, jeśli moderatorzy nie mają nic naprzeciwko takiemu rozszerzeniu tematu.
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

pt kwie 09, 2004 1:11 pm

Co do Mocy i temu podobnych zdolności - myślę, że Suldarr'essalar ma rację - wstrzymajmy się do czasu wydania XPHB (to już "tylko" tydzień). <br />Natomiast myślę, że prestiżówki i wszystko co znimi związane, można już zacząć robić.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt kwie 09, 2004 10:17 pm

powodujące 1k6 stłuczeń/poziom manifestującego
Jest niewiele mocy zadających obrażenia kość na poziom manifestującego (a w dodatku, takie moce działają zazwyczaj tylko na jeden rodzaj istot), więc te obrażenia nie są zgodne z "oficjalną" psionką 3e (być może w 3.5 się to zmieni). Nie wiem, czy jest sens robić PrC, skoro zmieniają się klasy podstawowe (np. Suolknife nie będzie mieć w ogóle power pointów). Zsu-Et-Am, angielska wersja wchodzi na rynek 16 kwietnia, więc wystarczy poczekać ten tydzień (góra dwa), a ktoś (w tym najpewniej i ja) poda główne rozwiązania, na których będzie można bazować :wink: <br />Poza tym, być może zupdate'tują SRD. <br />I jeszcze jedna prośba do Zsu-Et-Am'a: używaj kursywy i bolda by twoje posty były bardziej czytelne (szczególnie jak opisujesz moce, czary, przedmioty, klasy postacie itp)
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

sob kwie 10, 2004 2:10 pm

<!--QuoteBegin-Suldar'essalar+-->
Suldar'essalar pisze:
<!--QuoteEBegin--> <br />Nie wiem, czy jest sens robić PrC, skoro zmieniają się klasy podstawowe (np. Suolknife nie będzie mieć w ogóle power pointów) <br />
<br />Co ma piernik do wiatraka? Protossjańskie postacie rzadko używają Mocy psionicznych,a te, które już ich używają, to są "tylko" od tego. Dlatego też w najnowszej wersji Dark Templara usunąłem Powers, bo pamiętam, że te postacie w SC żądnymi mocami się nie posługiwały. Jest naprawdę *KILKA* rzeczy, które można skonwertować do d20, a te, będą dawały dużo radochy :mrgreen: czyż nie fajnie byłoby zagrać takim Dark Templarem, albo rzucać będąc przy okazji pełnym radości Psion Stormy? :mrgreen: dla mnie tak, więc będę się starał, żeby jak najwięcej Mocy, prestiżówek zrobić "z" Protossów. <br />Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob kwie 10, 2004 2:32 pm

Cóż, co ma piernik do wiatraka pytasz? Po pierwsze, zwróćmy uwagę na fakt, że gra strategiczna nie posiada elementów, które w RPGach są dość istotne. To, że Zealot nie używa w grze mocy, nie oznacza że nie ma dostępu do żadnych mocy (może ma, ale nieofensywne?). Skoro "zwykły" Templar w grze nie miał zdolności ataku, to czy Tworząc PrC Templar zabronisz mu atakować fizycznie? Osobiście, dla mnie Dark Templar powinien mieć dostęp do mocy psionicznych, chociażby invisibility, clairaudience/clairvoience, detect psionics, Darkvision czy inne ... <br />A co do samych Protossów: zobaczmy jakie rasy się pojawią <br />Co do PrC: Zobaczmy jakie nowe PrC się pojawią <br />... <br />...
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

sob kwie 10, 2004 2:49 pm

Czyli, że każden jeden psionik posiadający te Moce mógłby być Dark Templarem? Chodz mi właśnie o to, że taka postać nie używa mocy, ale ma je "wrodzone", co jest przedstawione za pomocą "Special". <br />Dlatego też nie ma sensu robić Prc Templat, dlatego że łatwiej (ze względu mechaniki) jest przerobić jego moce na Moce :wink: Hallucination to coś w stylu Mirror Image, a Psionic Strom został już przedstawiony. Natomiast Dark Templar jest dość specyficzną jednostką, nawet w całej grze. <br />Co do Zealotfakt faktem : <br /><!--QuoteBegin-Kompendium na [url=http://www.battle.net/scc/protoss/units/zealot.shtml+-->
Kompendium na [url=http://www.battle.net/scc/protoss/units/zealot.shtml pisze:
<!--QuoteEBegin-->[...]The][url=http://www.battle.net/scc/protoss/units/ze....shtml]http://www.battle.net/scc/protoss/units/ze....shtml[/url]][...]The[/url] power suits worn by Zealots enhance and channel their already formidable Psionic abilities[...]
<br />powinni mieć dostęp do Mocy. <br />Pokornie przepraszam, wykazałem się ignorancją - teraz popieram Suldarr'a - poczekajmy :wink: <br />Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

sob kwie 10, 2004 10:02 pm

Mi też to nie przeszkadza. Ok, będę stosował kursywę itp., zaraz poprawię swoje poprzednie posty. A tu macie moją rozpiskę Dark Archona jako osobny szablon (dodam, że nie różni się prawie niczym od zwykłego - poza kilkoma zmianami i poprawkami do obu[głównie w specjalnych zdolnościach]): <br />Dark Archon <br />KW: zmiana na k12, tak jak u zwykłego Archona zmienione częściowo w energię(patrz wyżej) <br />Prędkość: jak stworzenie bazowe <br />KP: premia +2 z odbicia. Archonów otacza namacalna energia psioniczna, chroniąca ich przed atakami (dotyczy również zwykłego Archona, premia ta kumuluje się z atutem/mocą Inercyjna zbroja) <br />Obrażenia: atak dotykowy wręcz energią psioniczną - 1k8+5 <br />Specjalne ataki: takie same jak stworzenia bazowego + poniższe (ST 10 +1/2 KW +modyfikator z Charyzmy Archona) <br />Feedback (Rada?) (dotykowy na dystans, obszar 6 m) (Su): istoty posiadające niewykorzystane komórki na czary muszą wykonać rzut obronny na Wolę. Nieudany oznacza otrzymanie obrażeń w liczbie 1 na komórkę pierwszego poziomu, 3 za drugiego itd. kolejne liczby nieparzyste. Obrażenia zadaje niszcząca energia, pochodzą z tak zwanego "mana burn", czyli Spalenia Many. Nie chronią przed nią żadne specjalne cechy (np. odporność na czary) ani zaklęcia. <br />Zmora czarów wtajemniczeń(Su): każdy rzucany czar wtajemniczeń w promieniu 9 m musi wykonać test Koncentracji (ST jak wyżej, nieudany oznacza niepowodzenie zaklęcia) <br />Moce: jak za "życia" <br />Style walki psionicznej: jak za "życia" <br />Specjalne cechy: bazowe, z nieumarłego (te same niewrażliwości co u nieumarłych) i poniższe: <br />Zwiększenie punktów mocy (Ex): +1 poziom manifestującego w punktach mocy przy przemianie (jednorazowe) na stałe. Zwykli Archonowie nie posiadają tej zdolności. <br />Odporność na moc (Su): poziom manifestującego +5 <br />Szybkie leczenie (Su): 3 <br />Niewrażliwości (Ex): zimno, elektryczność i polimorfia <br />Rzuty obronne: jak stworzenie bazowe <br />Atrybuty: +2 do Intelektu, Roztropności i Charyzmy, jako "nieumarły" nie posiada wartości Budowy. <br />Umiejętości: jak stworzenie bazowe; Nasłuchiwania, Cichego poruszania, Przeszukiwania, Wyczucia pobudek i Zauważania. Proszę uwzględnić u zwykłych Archonów, iż poświata energii utrudnia skuteczne ukrywanie - nie posiadają premii do wspomnianej umiejętności. Może być częściowo przygaszona by wogóle umożliwić taki test (choć z karą -4). Tylko Dark Archon nie ponosi tej kary - ułatwi mu ona stapianie się z cieniami, dzięki czemu w cieniu otrzymuje on premię +4 do Ukrywania. <br />Atuty: jak stworzenie bazowe <br />Klimat/region: dowolny <br />Występowanie: pojedynczo <br />Skala wyzwania: jak stworzenie bazowe +2 <br />Skarb: standardowe monety, podwójne dobra i przedmioty <br />Charakter: dowolny nie-dobry, zwykle Zły <br />Rozwój: zgodnie z klasą postaci <br />Archoni nie są w pełni żywi, gdyż ich fizyczne ciała zostają praktyznie unicestwione - przy "życiu" utrzymuje ich teraz tylko energia psioniczna (nie negatywna), z którą stają się niemal jednością. Przemiana w Archona wiąże się z pewnymi wyrzeczeniami, między innymi z utratą dawnego ciała - nie jest się jednak bezcielesnym. Ciało po prostu traci odróżinalne rysy, oczy jarzą się od wewnątrz nieziemskim blaskiem. Normlanie widoczne są tylko niektóre elementy: ubrania, ekwipunek, pancerze i broń, głowa, dłonie, biodra, klatka piersiowa (+ cały kręgosłup) i stopy. Wszystko to otacza aura dziwnej, jakby świetlistej energii - jednak w przypadku Dark Archonów jest ona zupełnie innej natury - cienista, mroczna i niewyraźna, zwykle w barwach (wtedy, gdy jest się w stanie jej przyjrzeć) od ciemnej zieleni, poprzez głęboki niebieski i fiolet aż do czerwieni. Ułatwia im ona stopienie się z ciemnością, gdyż rozpływa się w niej i zasłania przed cudzymi spojrzeniami w swym wnętrzu.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

czw maja 13, 2004 8:40 pm

Wskrzeszam temat - założenia pozostają bez większych zmian, tylko prośba - zmiast ograniczać się do Protossów podawajcie także własne moce/prestiżówki/szablony z innych źródeł, choćby wspominana gdzieś na foprum WotC trylogia Julian May - ta o Bezcielesnym Jacku (Jack the Bodyless). Dla przykładu: co sądzicie o (często tam używanych przez pewnych złych Psionów) czakramach? Dla niezorientowanych - grupka psioników tworzących jeden umysłowy twór (Metakoncert Hydry) atakowała najpotężniejszych psioników świata zabijając ich przez "wyżarcie" ich psionicznych zdolności. Pobocznymi skutkami było wypalenie na ciałach (głowa, kark, plecy) zawiłych wzorów - czakramów, i (zwykle) śmierć przez wypalenie - postacie spalały się do środka i zostawały tylko zwęglone szczątki z czakramami... Sama Hydra odnawiała dzięki temu (i jeszcze wzmacniała) swoje psychiczne zdolności. Co więc o tymsądicie? Jak to rozpisać? Jako moc, atut, stworzyć prestiżówkę? Piszcie - a XPHB jest już w sprzedaży (wysyłkowej) w wersji angielskiej, więc niektórzy może mają już do niego dostęp: czy jest tam coś podobnego? Jak to by wyglądało w zasadach 3,5?
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt maja 14, 2004 3:18 pm

Style walki psionicznej: jak za życia
Odporność na odegnanie (Ex): +4
Dlaczego Dark Archon jest stworzeniem nieumarłym??
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

pt maja 14, 2004 10:08 pm

No tak.. Suldar'essalar: czekałem tylko, aż ktoś zapyta. Dlatego, że przemieniając się w Dark Archona twoje fizyczne ciało praktycznie umiera, od tego momentu przy "życiu" utrzymuje cię już tylko psionika - praktycznie stajesz się z nią jednym, co chyba odpowiednio wyraża zmiana w pw - można je (poza jednym z każdej KW, które wynoszą k12) zmieniać w pm i odwrotnie. Odegnanie praktycznie nie powinno działać - przecież to nie negatywna energia cię ożywia... Czyli zaraz zrobię edit - niewrażliwość na odegnanie. Kombinuję jeszcze nad pewnymi zmianami, aby przemiana pozwalała zachować psychometabolizm (może przez zastąpienie metabolizmu psychometabolizmem (jak u elan z 3,5, dobrze piszę?). Dodam jeszcze jedno - przecież wzorowałem się na psi-lichu, główną przyczyną była sama nazwa licha - jakoś dziwnie to brzmi, żeby i magowie i psioni "przemieniali się" (dla potęgi i nieśmiertelności) w ten sam niemal twór - nieumarłego, skostniałego licha...
 
Awatar użytkownika
EverAfter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 857
Rejestracja: śr cze 23, 2004 7:24 pm

wt lip 13, 2004 2:29 pm

Dlatego, że przemieniając się w Dark Archona twoje fizyczne ciało praktycznie umiera, od tego momentu przy "życiu" utrzymuje cię już tylko psionika
<br />Błąd. Nie umiera, a ulega redukcji. <br /> <br />
Charakter: dowolny nie-dobry, zwykle Zły
<br />Dlaczego? <br /> <br />Zamieszczę podstawy własnej wizji Protossów jako rasy (oprocz ściśle technologicznych szczegółów, jak np. Reaver) oraz opis High Templara jako przeciwnika: <br /> <br />A to podstawa - Rasa: <br />Protossi <br />Atrybuty: <br />Zr +4, Bd -6, Int +6, Cha -6 <br />Ulubiona klasa: <br />Psionik. <br />Specjalne zdolności: ? <br /> <br />A wizje klas bez wykozystania psioniki? Oto one: <br />High Templar <br />KW: 4k12-8 <br />Prędkość: 9m lewitacja <br />KP: 25 (+10 odbicie [tarcza Psi], +5 pancerz protossa) <br />Ataki: Psionic Flare (czy jakoś tak - patrz Tassadar) +10 dotykowy na dystans (liczy się jako broń +5) <br />Obrażenia: Psionic Flare 2k12 <br />Specjalne ataki: Psionic Storm <br />Specjalne cechy: Lewitacja, Hallucination, Create High Archon, Redukcja Obrażeń 50/+1 [tarcza Psi] <br />Rzuty obronne: Wyt -2, Ref -2, Wola +12 <br />Atrybuty: S 6, Zr 10, Bd 6, Int 30, Md 30, Cha 6 <br />Umiejętości: ? <br />Atuty: ? <br />___________________ <br />Klimat/region: Tylko Nawiedzany/magiczny <br />Występowanie: pojedynczo, para lub zespół (2 plus 1 High Archon) <br />Skala wyzwania: ? <br />Skarb: ? <br />Charakter: Zawsze Praworządny Neutralny <br />Rozwój: Zgodnie z klasą postaci (zwykle psionik) <br /> <br />Specjalne: <br />Hallucination (zc): <br />Tworzy halucynację High Templara, której nie da się zniszczyć. W czasie tworzenia halucynacji (1 runda) High Templar pogrąża się w oślepiającym świetle. Przeciwnik nie wie, który Templar jest prawdziwy. Czas trwania: 10 minut <br />Psionic storm (zc): <br />Wszyscy w obszarze kuli o promieniu 12m otrzymują 10k10 obrażeń. Udany rzut obronny na Wolę (ST 40) obniża obrażenia o połowę. <br />Create High Archon: <br />Dwóch Templarów może połączyć swe energie, by utworzć High Archona. <br /> <br />(Rozpiskę High Archona podam, gdy będę miał czas). Podobnie jak zmiany.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

wt lip 13, 2004 2:40 pm

<!--QuoteBegin-Silver_X+-->
Silver_X pisze:
<!--QuoteEBegin-->Hallucination (zc):  <br />Tworzy halucynację High Templara, której nie da się zniszczyć. W czasie tworzenia halucynacji (1 runda) High Templar pogrąża się w oślepiającym świetle. Przeciwnik nie wie, który Templar jest prawdziwy. Czas trwania: 10 minut
<br />High Templar może robić halucynacje czegokolwiek i mogą one zostać zniszczone. <br /> <br /><!--QuoteBegin-Silver_X+-->
Silver_X pisze:
<!--QuoteEBegin-->Psionic storm (zc): <br />Wszyscy w obszarze kuli o promieniu 12m otrzymują 10k10 obrażeń. Udany rzut obronny na Wolę (ST 40) obniża obrażenia o połowę.
<br />Rzut powinien być na reflex nie na willa. Za wysokie DC, za duży obszar działania.
 
Awatar użytkownika
EverAfter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 857
Rejestracja: śr cze 23, 2004 7:24 pm

Zmiana

wt lip 13, 2004 2:44 pm

High Templar może robić halucynacje czegokolwiek i mogą one zostać zniszczone.
<br />Słuszna uwaga. Mój błąd. <br /> <br />
Rzut powinien być na reflex nie na willa. Za wysokie DC, za duży obszar działania.
<br />Co do Ro - może rzeczywiście. DC - Spróbuj umknąć przed kilkudziesięcioma wyładowaniami elektrycznymi :evil: . Obszr działania - nie zgadzam się. <br /> <br />Psionic Storm w StarCrafcie był zdolnością zadającą mnóstwo obrażeń, niszczącą większość przeciwników w ciągu pierwszych 2 sekund.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

Re: Zmiana

wt lip 13, 2004 2:58 pm

<!--QuoteBegin-Silver_X+-->
Silver_X pisze:
<!--QuoteEBegin-->Psionic Storm w StarCrafcie był zdolnością zadającą mnóstwo obrażeń, niszczącą większość przeciwników w ciągu pierwszych 2 sekund.
<br />W ciągu pierwszych dwoch sekund to niszczy mariany i psy, na inne jednostki zazwyczaj trzeba go rzucać przynajmniej dwukrotnie. Poza tym często się zdarza, że jakaś jednostka w obszarze działania nie obrywa - stąd rzut na reflex.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

wt lip 13, 2004 4:42 pm

ST rzutu obronnego sugeruję zastosować w zwykły sposób - 1k20 (lub automatycznie 10) + poziom mocy (no, tu można spekulować) + modyfikator z kluczowego atrybutu. Rzut obronny powinien być na Refleks. Dalej - fakt, ciała nie umierają, a redukują się. Chodziło mi o coś nieco innego... Nie zamierzałem przenieść zupełnie StarCrafta na d20 (choć do projektu z chęcią się dołączę), a jedynie dodać większość elementów dotyczących Protossów do SC. Tworząc szablon Dark Archoan i Archona pozwoliłem na powstanie takowego już z jednego psionika, ponieważ chciałem (pisałem już o tym) stworzyć zamiennik Psi-Licha. W wersji typowo StarCraft'owej rozpisał bym Archona następująco: <br /> <br />Archon <br /> <br />KW: zmiana na k12, wszystkie pw po za 1 z każdej KW zostają przemienione w tarczę psi - mogą być odnawiane poprzez opłacenie odpowiedniego kosztu punktów mocy (1 za 1) <br />Prędkość: jak stworzenie bazowe <br />KP: premia +2 z odbicia. Archonów otacza namacalna energia psioniczna, chroniąca ich przed atakami (dotyczy również zwykłego Archona, premia ta kumuluje się z atutem/mocą Inercyjna zbroja) <br />Obrażenia: atak dotykowy wręcz energią psioniczną - 1k8+5, udany rzut na Wolę zmniejsza liczbę obrażeń o połowę (ST jak poniżej) <br />Specjalne ataki: takie same jak stworzenia bazowego + poniższe (ST 10 +1/2 KW +modyfikator z Charyzmy Archona) <br />Psionic Burst - kanalizując w swych dłoniach energię psioniczną przepływającą przez siebie, Archon uwalnia ją wykonując atak wręcz. Zadaje on 2k10 +10 obrażeń, aby go zastosować należy zużyć psionic focus (psioniczne skupienie z 3,5) <br />Specjalne cechy: bazowe, zyskuje cechy podobne do cech nieumarłego (te same niewrażliwości co u nieumarłych) i poniższe: <br />Odporność na moc (Su): poziom manifestującego +5 <br />Szybkie leczenie (Su): 3, dotyczy jedynie tarczy psi <br />Niewrażliwości (Ex): zimno, elektryczność i polimorfia <br />Atrybuty: +2 do Intelektu, Roztropności i Charyzmy, z powodu redukcji ciała nie posiada wartości Budowy. <br />Występowanie: pojedynczo lub grupa (1 Archon i 2-3 High Templar'ów) <br />Skala wyzwania: jak stworzenie bazowe +2 <br />Skarb: standardowe monety, podwójne dobra i przedmioty <br />Charakter: dowolny, często Praworządny Neutralny <br />Rozwój: zgodnie z klasą postaci <br />Tworzenie: do stworzenia Archona wymagany jest specjalny rytuał, w którym udział bierze dwóch High Templarów. Zlewają się oni wtedy w jedno, wyzwalając swą połączoną psioniczną energię, a jednocześnie redukując swe ciała. W związku z zestaleniem osobowości należy ich traktować, jakby utworzony Archon był pernamentym Metakoncertem owych dwóch High Templarów, z wszystkimi wynikającymi z tego korzyściami. Owi High-Templar'owie muszą posiadać co najmneij 5 KW. Po zespoleniu ich ilość KW i (co za tym idzie) pw zostaje połączona, choć zmodyfikowana (jak wyżej). <br />Co o tym sądzisz, Silver_X?
 
Awatar użytkownika
EverAfter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 857
Rejestracja: śr cze 23, 2004 7:24 pm

Re: Archon

wt lip 13, 2004 8:04 pm

Wad nie stwierdzono :). <br />No, może jednak - za małe obrażenia Psionic Burst. Dałbym 3k10+15, no, może 5k4+10. <br /> <br />I jeszcze Borg: <br />
W ciągu pierwszych dwoch sekund to niszczy mariany i psy, na inne jednostki zazwyczaj trzeba go rzucać przynajmniej dwukrotnie.
<br />No cóż, nie każda armia składa się z Ultralisków, ew. Carrierów :wink: .

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości