Zrodzony z fantastyki

 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

Zniewalacz Umys³ów.

wt mar 02, 2004 9:15 pm

uuu. ja chcia³bym poznaæ waszê zdanie na temat Zniewalacza umys³ów. Co siê wam w nim podoba, a co nie? Mnie np. sk³oni³a do niego my¶l, ¿e mogê panowaæ nad wieloma istotami. Czekam na wasze opinie...
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

wt mar 02, 2004 9:20 pm

Moim zdaniem klasa ma klimat! (to przede wszystkim) <br />pomysł bardzo mi się podoba i wziął bym to gdyby nie chęć korzystania z potężnych czarów, i dość duże (jak na typowego maga, którym gram [nie chce braż tylu "zbędnych"umiejętności0] i mam dziwne wrażenie (tylko wrażenie, że jest słaby) <br /> <br />Ale podkreślam podoba mi się jej klimat!
 
Phobos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 03, 2003 11:20 am

ndz mar 07, 2004 6:49 pm

Dobre dla magów którzy nie odkryli w sobie mocy psionicznej. <br />Bo dla mnie to dostaje moce psioniczne. <br />Ale ogólnie jest ciekawy i wart uwagi. <br />Klimatyczny- Telepatia! Grzebanie w umys³ach <br />Mocny- Premie do umiejêtno¶ci, ca³kowita dominacja. <br />A te 5 poziomów mo¿na przeboleæ.
 
crimsondragon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 68
Rejestracja: śr gru 25, 2002 1:05 pm

pn mar 08, 2004 7:44 pm

A ja mam tak± postaæ, Czarodziej Mistz Zaklniania/Zniewalacz Umys³ów. <br /> Klasa jest wspania³a, zwlaszcza bonus +6 do umiejêtno¶ci, dziêki temu mój Czarodziej ma na 9 lvl 24 zastraszania :evil: na jego widok ludzi± trzêsa sie nogi, a gdy podniesie g³os to milkn± du¿o potê¿niejsi ni¿ on. Podporz±dkowa³em sobie nawet Czarodzieja 18-sto poziomowego :evil: <br /> <br />PrC po porstu ¶weitna, ale wprowadzilismy w niej drobn± zmianê: na jego moce (typu: sugestia i mira¿) ST rosnie wraz z level i Intelektem mojej postaci. <br /> <br />Klasa jest genialna, ma klimat, pozwala na wiel wiele rzeczy (za moim BG biega ca³y oddzia³ ³uczników który sobie podporz±dkowa³em ka¿dy z nich to 2 lvl Woj :) )POLECAM !:mrgreen:
 
vvojtas
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1579
Rejestracja: pn maja 07, 2007 5:24 pm

pn mar 08, 2004 9:45 pm

<!--QuoteBegin-crimsondragon+-->
crimsondragon pisze:
<!--QuoteEBegin--> <br />PrC po porstu śweitna, ale wprowadzilismy w niej drobną zmianę: na jego moce (typu: sugestia i miraż) ST rosnie wraz z level i Intelektem mojej postaci. <br />
<br /> <br />Chyba, że tak... <br />Ale naprawdę wspaniały klimat!
 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

wt mar 09, 2004 7:46 pm

dyplomacja i blefowanie na bardzo wysokim lvl - wmówisz ka¿demu wszystko. Mi siê te¿ osobi¶cie podoba motyw. ty chod¼ tu - jeste¶ mój. MUAHAHAHHAHA
 
ezo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 10, 2004 7:38 pm

czw mar 11, 2004 8:08 am

Weg³ug mnie "Zaklinacz umys³ów" to bardzo dobra postaæ i na pewno op³aca siê nim graæ ! Choæ jego prawdziwa potêga ukazuje siê dopiero na 20 poziomie [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]
 
Jierdan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: czw lis 16, 2006 12:25 am

czw mar 11, 2004 9:37 am

Weg³ug mnie "Zaklinacz umys³ów" to bardzo dobra postaæ i na pewno op³aca siê nim graæ ! Choæ jego prawdziwa potêga ukazuje siê dopiero na 20 poziomie [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]
<br />No, na 20 jest dobra. A jak wymiata na 60... A co dopiero na 100... <br />(tak btw - 20 lvl w PrC to level epicki jak w mordê strzeli³ - na epic lvl wszyscy wymiataj±) <br />Munchkiny ¿ycz± wszystkim smacznego jajka i mi³ej Wielkanocy :evil: <br /> <br />Pzdr
 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

pt mar 12, 2004 7:58 pm

My¶lê, ¿e to fakt, ¿e 20 poziom jest to poziom bardzo potê¿ny. Zniewalacz musi byæ bardzo potê¿ny na takim poziomie, mój ma dopiero 11 (6 Zaklinacz i 5 Zniewalacz), ale z ca³± pewno¶ci± potem bêdzie niepokonany :]. Jak na razie zastraszanie i blefowanie na 20. Ahh, jak to miota :]
 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

pt mar 12, 2004 7:59 pm

My¶lê, ¿e to fakt, ¿e 20 poziom jest to poziom bardzo potê¿ny. Zniewalacz musi byæ bardzo potê¿ny na takim poziomie, mój ma dopiero 11 (6 Zaklinacz i 5 Zniewalacz), ale z ca³± pewno¶ci± potem bêdzie niepokonany :]. Jak na razie zastraszanie i blefowanie na 20. Ahh, jak to miota :]sorry, ale chce usub±æ ten post, a nie wiem jak na nowej konfiguracji forum sorry, my¶la³em, ¿e tam tego posta nie ma jak wyskoczy³ b³±d. sorry
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

pt kwie 09, 2004 9:58 pm

Iii tam... Zjedziecie mnie za herezję, ale mi się on aż tak bardzo nie podoba. Dlaczego? Jestem Mistrzem Gry, nie graczem, i jeśliby moi gracze zaczęli ćwiczyć się w tej klasie to bym zastosował wyjątkowo wredny chwyt - wprowadziłbym ich w przygodę (właśnie taką piszę) w której występują prawie same konstrukty i umarlaki - a w takich warunkach Zniewalacz, choćby nie wiem jak potężny, nie może pracować. No, chyba że sobie jakiegoś Kapłana zniewoli - wtedy bym musiał zwiękzyć liczbę golemów itp. I na odchodne: i tak Psion-Telepata może być dużo lepszy, jak się go w odpowiednich mocach podszkoli...
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

sob kwie 10, 2004 9:00 am

jeśliby moi gracze zaczęli ćwiczyć się w tej klasie to bym zastosował wyjątkowo wredny chwyt - wprowadziłbym ich w przygodę (właśnie taką piszę) w której występują prawie same konstrukty i umarlaki - a w takich warunkach Zniewalacz, choćby nie wiem jak potężny, nie może pracować
<br /> <br />Drogi Zsu-Et-Amie, czytałeś może PMP? Zdaje mi się, że było tam coś napisane o blokowaniu zdolności postaci. Gdybym był Twoim graczem i przeczytał tę notkę, następnego dnia już byś u mnie nie prowadził. Tego typu działania są jednym z gorszych błędów MP. <br /> <br />A w kwestii samej klasy - choć nigdy nie grałem magiem, ta klasa wydaje mi się ciekawa. Daje interesujące możliwości. Pozwala w miarę zrównoważyć zdolności maga i telepaty bez brania drugiej klasy.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

ndz kwie 11, 2004 8:26 pm

Spokojnie... To może głupio zabrzmi, trochę jakbym się tłumaczył, ale trudno: ja muszę być dla nich (moich graczy) czasem wredny, a takich właśnie chwytów używam rzadko. Dlaczego w ogóle, i po co wcześniej o tym pisałem? Dlatego, że ci, którym mam przyjemność mistrzować też są wredni. A jeśli przestaną czuć, że mam ich jednak pod kontrolą, to powstałby spory problem. Bynajmniej do niczego ich nie zmuszam, ani nie prowadzę ich "za rączkę" tak, jak mi pasuje. Jeśli naprawdę postąpiłbym tak, jak napisałem powyżej, to z pwodu przegięć graczy. Grając taką klasą jak Zniewalacz łatwo, w mojej opinii, przesadzić. Jak? Choćby (grając ok. 10 poziomową postacią) zastraszając kogoś o 6-9 poziomów silniejszego! Ja nie lubię takich numerów, bo uznaję je za nierealne. No, chyba, że ktoś korzysta z magicznego wspomagania (czary dominacji, poddany itp.), wtedy nie ma problemu. Natomiast normalnymi metodami (zastraszenia, blefy) nie pozwoliłyby długo (nie mówię że wcale) na podobne kombinacje. A 18 poziomowy mag, który połapał się, że ktoś chciał go okłamać/wykorzystać dla swoich celów na pewno nie jest czymś przyjemnym dla dużo słabszych graczy. W najlepszym razie skończyli by na innym planie egzystencji. To tyle, więcej nie mam do powiedzenia.
 
Wilkukaze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 23, 2004 7:59 pm

pn kwie 12, 2004 11:02 am

u¿y³e¶ s³owa nierelane, a zwróæ uwagê, ¿e 3/4 ¶wiata DND nie jest realne w naszym ¶wiecie. A co do tego zastraszania. ja mam modyfikator z zastraszanie + 27 na 14 poziomie, a wiêc ma³o kto siê oprze zastraszeniu, ale takie s± ju¿ umiejêtno¶æi tej klasy. Je¿eli chcesz siê doszukiwaæ przesadzonych rzeczy to doszukuj siê ich u psiona, bo to wg. mnie jest przesadzona postaæ.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

pn kwie 12, 2004 4:55 pm

Niestety - Psioni to moi ulubieńcy jako klasa postaci, a po dokładnym obeznaniu się z nimi w obecnej, 3 edycji, uważam, że nie są żadnym przegięciem. Są po prostu inni - świetni w przejmowaniu kontroli nad umysłami np., ale za to zadają znacznie mniejsze obrażenia w walce (ich moce ofensywne nie rozwijają się z poziomem). A co do realności i jej braku - nie mam na myśli smoków, demonów i magii itd., a po prostu brak sensu. A tak po za tym, to nawet z takimi premiami nie masz całkowitej kontroli nad kimś takim. Fakt, namówisz go do wszystkiego - ale gdy tylko dasz mu chwilę na zastanowienie (mówię o takim np. zastrasszonym magu) i użycie zaklęć wieszczących to koniec, czapa. Zwyczajnie połapie się, że wobec jego własnych zdolności jesteś dość słaby. Niech wam zresztą będzie, w sumie klasa jest fajna, po prostu nie całkiem w moim typie - lubię dominację jako zdolność, czar, a zwykłe metody w grze eż po jakimś czasie mogą przestać skutkować. Przecież tych, których zastraszysz itp. nie będziesz straszył/okłamywał całe ich życie :) No, chyba że takie macie jakieś takie warunki w grze... I już zupełnie na serio - kiedyś (jak już znajdę chętnego do Mistrzowania mi [mało luda się interesuje tematem w mojej okolicy]) zagram podobną postacią (bez dosłowności - Psionem Telepatą/Shadow Mindem), ale z tego co wyszło mi w porównaniu - taka postać miałaby jednak przewagę nad Zniewalaczem. Odbiegając od tematu: widział ktoś ilustrację do mocy Poddany w Podręczniku Psioniki? Ciekawie by wyglądała odwrotna sytuacja - taki Zniewalacz (czy też Telepata) z Ilithidem na smyczy jako nieowlnikiem :) Tylko problem sprawia jego odporność na podobne numery... :evil:
 
Awatar użytkownika
Kejmur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1684
Rejestracja: wt cze 15, 2004 4:35 pm

wt cze 15, 2004 7:45 pm

Hmmm Zsu ma rację. Niestety jak ktoś już się uprze, to ciężko mu zmienić zdanie. Tak jest w przypadku psionów. Ale wracając do tematu illithidy da się nagiąć do swojej woli - tak robili m.in. faerimmowie, potężne magiczne istoty. A co do zniewalacza umysłów, to fajna klasa, tylko te 6 punktów w umięjętnościach robi z niego potężnego "zastraszacza i dyplomate", a przez to gra robi się za łatwa (do munczkina jeszcze troche brakuje :mrgreen:).
 
szamanek
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: wt cze 22, 2004 6:54 pm

pn cze 28, 2004 10:13 pm

A co do realno¶ci i jej braku - nie mam na my¶li smoków, demonów i magii itd.,
<br /> <br />Smoki, demony mozna opuscic. tam nierealne sa inne rzeczy, takie jak skok w chmury, przladowanie kuszy w 6 sekund (przy pomocy korbki), czy chocby wojownik 20lv, ktory zanim cie zabije rozwali ci bron, sciagnie zbroje, wyrwie serce i jeszcze ci je pokaze (wszystko w 6 sekund) full servis ghe ghe
 
Vedin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 22, 2004 2:43 pm

pt gru 10, 2004 1:13 pm

Nie bêde orginalny: uwa¿am go za jedn± z fajniejszych klas. Tyle ¿e dobrze wykorzystane zdolno¶ci tej klasy s± zbyt potê¿ne. Przecie¿ przy pomocy blefowania /zastraszania /dyplomacji mo¿na namówiæ w zasadzie dowoln± postaæ by "dobrowolnie" zrzek³a siê rzutu obronnego i wy³±czy³a os³ony, a potem ju¿ tylko poddany i latasz z Elminsterem na smyczy (no, Elminstera to mo¿e by kto¶ uwolni³, ale s± postacie na epickich poziomach które nie maj± tkich kontaktów). A postaæ na +- 15 poziomie która ma "zwierz±tko" na 25 jest przegiêciem.
 
Awatar użytkownika
Elvin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 6:45 pm

pt gru 10, 2004 8:01 pm

apropo manczkinizmu, to dla mnie jest nim mówienie "to ja go zastraszam" i rzucanie k20+27.


To raczej nie odgrywanie postaci, a nawet głupota (nie chce nikogo obrazić), a nie munczkinizm, munczkinizm to coś innego. Ja bym nawet nie wpadł na to że można powidzieć "zastraszam go" jeśli mówię coś co ma zastraszyć NPCta to, po tym jak to powiem MG prosi o rzut k20, lub sam go wykonuje.

Co do Zniewalacza Umysłów, to nie podoba mi się ta Prc, jakoś nie ciągnie mnie kontrola nad innymi, może dla tego że gram postaciami dobrymi, a to nie ładnie kontrolować innych. Myślę że fajniej jest być jedym z Wojennych Magów Cormyru, lub Harfiarzem, wolę poświęcić poziomy na takie coś. Poza tym gram wieszczem i czesto(choć cześciej rezygnuję z nekromancji) biorę szkołę zakazaną : zaklinanie, czyli ta Prc w moim wydaniu byłaby niezbyt sensowna. :wink:
 
Molot
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 01, 2004 10:24 pm

sob gru 11, 2004 8:52 pm

Heh... Wygl±da to na Presti¿ówkê w sam raz dla mojego dyplomaty... Tylko gdzie jest to cudo opisane? Tego nie znalaz³em w ¿adnym po¶cie, niestety...
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

sob gru 11, 2004 9:31 pm

Edycja 3 w Tome & Blood, edycja 3.5 w Complete Arcana.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz gru 12, 2004 12:23 pm

<!--QuoteBegin-Aves+-->
Aves pisze:
<!--QuoteEBegin-->Tak apropo manczkinizmu, to dla mnie jest nim mówienie "to ja go zastraszam" i rzucanie k20+27. To bzdura. Jestem MG i kiedy gracze kogoś zastraszają/negocjują to każę im powiedzieć JAK to robią i wtedy pozwalam żucać na jakość tego co opisują.

The Grey
Aves
Moim zdaniem to błąd. Zastraszanie, podobnie jak blef, czy dyplomacja opiera się nie tylko na dobrym pomyśle i słowie, lecz także na mowie ciała, której gracz nie odegra.
Nie odegra też odpowiedniego przygotowania postaci na nietypowe sytuacje, stres itp. A te wszystkie aspekty zawarte są w modyfikatorze rzutu. Słowa to tylko jedna składowa tych umiejętności.
Zwróć uwagę, że nawet jeśli będziesz miał jakąś superwiarygodną historię nikt Ci nie uwierzy, jeśli mówiąc zaczniesz się jąkać, pocić i mylić (a jak wspomniałem, gracz nie odegra tego wszystkiego).
 
Awatar użytkownika
Schizofremik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 17, 2005 3:58 pm

śr mar 16, 2005 2:25 pm

Ja gra³em zaklinaczem z Charyzm± 20 i dyplomacji 12 rang i blef te¿ na 12 Takie co¶ to juz jest weso³o jak naprzyk³ad przekonujesz burmistrza ¿e niedawno zabity karczmarz by³ twoim krewnym ale nie znasz nawet jego imienia i masz ju¿ karczme. Podryw to juz nie mówie. Ta prc jest poprostu poci¶nieta mozna sprzedac kijek i sznurek jako ³uk refleksyjny +3 kariera polityczna to ju¿ wogule .
 
Awatar użytkownika
Kejmur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1684
Rejestracja: wt cze 15, 2004 4:35 pm

śr mar 16, 2005 2:37 pm

Tak apropo manczkinizmu, to dla mnie jest nim mówienie "to ja go zastraszam" i rzucanie k20+27. To bzdura. Jestem MG i kiedy gracze kogoś zastraszają/negocjują to każę im powiedzieć JAK to robią i wtedy pozwalam żucać na jakość tego co opisują.


Moim zdaniem to błąd. Zastraszanie, podobnie jak blef, czy dyplomacja opiera się nie tylko na dobrym pomyśle i słowie, lecz także na mowie ciała, której gracz nie odegra.
Nie odegra też odpowiedniego przygotowania postaci na nietypowe sytuacje, stres itp. A te wszystkie aspekty zawarte są w modyfikatorze rzutu. Słowa to tylko jedna składowa tych umiejętności.
Zwróć uwagę, że nawet jeśli będziesz miał jakąś superwiarygodną historię nikt Ci nie uwierzy, jeśli mówiąc zaczniesz się jąkać, pocić i mylić (a jak wspomniałem, gracz nie odegra tego wszystkiego).


Ktoś kiedyś podał bardzo dobre rozwiązanie: Jeśli gracz przy blefowaniu, dyplomacji czy innej zdolności dobrze dobierze słowa, to dostaje bonus do tego testu. Jeśli źle, minus. Ja bym brał do tego charyzmę ofiary/gracza (zależy, co większe), tyle że odwrotnie (jeśli ofiara ma +6 modykator z charyzmy, a gracz dobrze powie, to dostaje te +6 do testu. Natomiast jeśli źle, to -6). To jest moje IMHO i może się z nim nie zgadzać. Wyczucie pobudek lepiej pasuje, ale wartości mogą być za duże.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

śr mar 16, 2005 4:11 pm

...kariera polityczna to już wogule .
To w ogóle co?
Poza tym, to, że gracz ma tak wysoki współczynnik, wcale nie oznacza, że przeciwnicy muszą tkwić na poziomie +1, +2. Oczywiście mogą mieć mniej, a sukces gracza pogorszony byłby o wynik rzuty NPC (burmistrza, czy kogoś tam). To pozwala na utrzymanie względnej równowagi w grze bez zbytniej konieczności "ulegania" graczom z wysokimi współczynnikami.
Oczywiście dochodzi do jeszcze jednego aspektu: kiedy powstrzymywać graczy-powergammerów/munchkinów, a kiedy psuć im zabawę. Ale to nie ten temat :wink:
 
Awatar użytkownika
Schizofremik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 17, 2005 3:58 pm

sob kwie 09, 2005 3:49 pm

[quote=Suldarr'essalar]
...kariera polityczna to ju¿ wogule .
To w ogóle co?
Poza tym, to, ¿e gracz ma tak wysoki wspó³czynnik, wcale nie oznacza, ¿e przeciwnicy musz± tkwiæ na poziomie +1, +2. Oczywi¶cie mog± mieæ mniej, a sukces gracza pogorszony by³by o wynik rzuty NPC (burmistrza, czy kogo¶ tam). To pozwala na utrzymanie wzglêdnej równowagi w grze bez zbytniej konieczno¶ci "ulegania" graczom z wysokimi wspó³czynnikami.
Oczywi¶cie dochodzi do jeszcze jednego aspektu: kiedy powstrzymywaæ graczy-powergammerów/munchkinów, a kiedy psuæ im zabawê. Ale to nie ten temat :wink:[/quote]

Przemawiasz do t³umu w którym jest moze z 5 go¶ci ,którzy maja jakies poziomy powy¿ej 6 a reszta to ch³opi i kupiecwo jak wiadomo polityk musi umieæ k³amaæ a kto lepiej k³amie i wciska bajery ni¿ zakliacz z charyzm± 20 czy mo¿e powiesz ,¿e taki miejscowy kapu³an cos powie i poci±gnie za sob± lud chyba ,¿e im powie ¿e Pelor tam mówi i wtedy test na blef i ciekawe czy mu sie uda ??]

Co do tematu to z punku widzenia zaklinaczy klasa to ma perfidne wymaga wydawaæ tyle punków na skile miêdzyklasowe lecz dla barda to jest ca³kiem sensowna droga ,wymagania jak dla mnie s± przesadzone

Kto by³ lepszym politykiem Hitler krzykliwy,charyzmatyczny czy opozycja przedstawiaj±ca umiarkowane pogl±dy nie wychylaj±ca sie i licz±ca na poparacie wiernego elektoratu ??

Co do graczy raczy-powergammerów/munchkinów to nie mozna sie zgadzac na wszystko ale nie oszukujmy sie gracze na 12 poziomach to ju¿ mog± sie mieszac w politykie i to z a ca³kiem dobrymi efektami maj± juz reputacje jak±¶, maj± juz respect 8)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob kwie 09, 2005 7:30 pm

a kto lepiej kłamie i wciska bajery niż zakliacz z charyzmą 20
telepata (z charyzmą niekoniecznie 20) :mrgreen: On nie ma cross-class skilli tak jak zaklinacz.
Kto był lepszym politykiem Hitler krzykliwy,charyzmatyczny czy opozycja przedstawiająca umiarkowane poglądy nie wychylająca sie i licząca na poparacie wiernego elektoratu ??
Nieśmiało wysunę kandydaturę papieża Polaka.
Ja podałem sposób w jaki można rozwiązać problemową sytuację.
 
Awatar użytkownika
Schizofremik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 17, 2005 3:58 pm

czw kwie 14, 2005 6:19 pm

W tym momencie sie ze mn± zgodzi³es ktos kto ma odpowiednie zdolno¶ci jak dyplomacja czy zastraszanie moze naprawde du¿o od rozwi±zywania questów bez rozlewu krwi do zarywnia ka¿dej ³adnej elfki :P

Papie¿ te¿ mia³ wysok± charyzme i umiejêtno¶ci przemawinia do t³umów wiêc jego wybór nie by³ przypadkowy .
 
Awatar użytkownika
Eyertreter
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: sob sie 30, 2003 5:49 pm

pt wrz 02, 2005 7:05 pm

Tak¿e mnie uwiód³ klimat tej presti¿ówki. Zamierzam zostaæ owym zniewalaczem(jak to demonicznie brzmi :twisted: ) Na razie zaczynam grê elfem czarodziejem. Zastanawia³em siê nad zaklinaczem, ale, no w³a¶nie ale. Otó¿ czarodziej ma wiêcej czarów co wydaje mi siê zdecydowanie wiêkszym atutem, posiada tak¿e(zazwyczaj) wiêkszy intelekt, wiêc bêdzie mia³ wiêcej punktów umiejêtno¶ci, co pozwoli mu zniweleowaæ przewagê zaklinacza wynikaj±c± z jego charyzmy je¶li chodzi o blefowani dyplomacje, itp. Uda mi siê tak¿e zdobyæ parê atutów premiowych. Poza tym sorcerer bardziej pasuje mi na lataj±c± platformê altylerysjk± ciskaj±ca gdzie popadnie fireballe ni¿ na subtelnego magika posluguj±cego sie zaklinaniem.
Chia³em prosiæ Was w sprawie atutów. Czyli jakie najlepiej wybraæ pod t± presti¿ówê oraz jakie wybraæ na pocz±tek czary. Wiem, ¿e potem bêde zna³ ich multum ale pocz±tek jest istotny. I wiecie mo¿e jaki wprowadziæ sensowny house rule dla wartosæ ST, które dotycz± zdolno¶ci Zniewalacza, bo te w Tome&Blood wydaj± mi siê troche niskie no i nie rosn± wraz z posiomem :/ :cry:
Dziêki z góry
Pozdrawiam :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości