Zrodzony z fantastyki

 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

Łowca Pozasferowców*

sob maja 08, 2004 12:50 pm

Trochę namieszałem..ale tu jest postać z wszelkimi waszymi radami :mrgreen:

Poprawny najbardziej:

Jako iż od zawsze wprost ubóstwiałem Łowce Demonów z Warcrafta III (bohater u nocnych Elfów) chciałem zrobić coś na jego kształt.

Jest to klasa Prestiżowa dla Łowców, chodziarz możne być użyta również przy innych klasach (jak wszystkie).Ale najlepszym rozwiązaniem będzie Łowca gdyż Łowca Demonów(ehh powtarzam się..) w Warcrafcie III walczył dwoma brońmy.Tak więc podtrzymujcie tradycje :wink:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łowca Pozasferowców oddał wzrok aby zyskać dodatkowe zdolności pomocne w walce z Pozasferowcami.Tak wiec non-stop ma status a'la Blinded.Poza tym jest to klasa dla łowcy więc BAB,rzuty obronne etc. ma takie same

Oślepienie Łowcy (inne niż w podręczniku)

Postać ma 50% szans na chybienie (łowca ma tylko 25% szans czyli musi wyrzucić co najmniej 8,dla wszystkich którzy go zaatakowali bonus +2 do trafienia.Porusza się z połową szybkości,-2 do umiejętności które wykorzystują Siłę lub Zręczność a także nie może wykonywać żadnych czynności na wykrywanie czy odczytywanie.

Wymagania:

9 Wyczucie kierunku,9 Nasłuchiwanie,9 Równowaga

Uzasadniona nienawiść do Pozasferowców

Rytuał Odprawiony przez Maga(konieczny!bez niego większość zdolności nie będzie działać) polegający na "wyjęciu" oczu bez uszkodzenia mózgu.

Featy:

Oczywiście Lekkie zbroje i wszystkie bronie oprócz Egzotycznych

Postać Odporna na wszelkie Ilzuje(gdyż ich nie widzi :wink: )

1.Infrawizja(10 stóp)

2.Wróg klasowy: Pozasfeorwiec +2 BAB*

3.Wykrycie Pozasferowca

4.Uncanny Dodge

5.Ślepowidzenie

6.Wróg klasowy:Pozasferowiec +4 BAB*

7.Krwawe Łzy

8.Płonące Ciało

9.Odporność na obrażenia 5/-

10.Zamiana w Nocnego Wędrowca,Wróg klasowy Pozasferowiec:+6 BAB*.

*Chyba premia do trafienia :wink: na polski

Wyjaśnienia:

Infrawizja - postać widzie postacie "ciepłe" w odległości 10 stóp..nie wiem ile to jest na maetry.

Wróg klasowy - postać dzięki rytuałowi i nienawiści zyskuje dodatkowy bonus do trafienia przeciwko Pozasferocwą.

Wykrycie Pozasferowca - Analogicznie do wykrycie Zła czy dobra etc.

Uncanny Dodge - Postać moze wykonać nieświadomy unik.Bonus zręczności do AC.

Ślepowidzenie - Łowca po "przyzwyczajeniu" się do ślepoty może wykrywać postacie dzięki dragniu ziemi czy ruchom powietrza w odległości 9m,30 stóp.Postacie w dalszej odległośći są dla Łowcy niewidzlane.Jednak nie działa to na obiekty (mury,drzewa etc)

Krwawe łzy - Przez rytuał magiczny, oczy Łowcy niszczą się a z blizn po nich leje się krew.Postacie które znajdą się w "aurze" Łez muszą wykonać test na wole (ST/DC 20),w przeciwnym wypadku opanuje je strach na 1k4 rund lub dopóki nie zniknie z "oczu"(heh raczej zasięgu widzenia) Łowcy.W czasie następnych spotkań lub tur po udanym teście na wole,przeciwnik jest odporny

Płonące Ciało - Łowca zyskuje umiejętnosć demonów i kiedy chce,tworzy wokół siebie zieloną aure ognia.Wszye postacie w zwaricu otrzymują 2k6 obrażeń od ognia.Akcja Darmowa.

Odporność na obrażenia - Postać staje się odporna na obrazenia.5/-

Zamiana w Nocnego Wędrowca - Nieliczni Weterani Łowców po długotrwałych polowaniach i przeżyciu potrafią zamieniać się w potężnego nieumarłego na 1k20 rund + mod. Siły

Jego statystyki:

Kości Wytrzymałości 121

Szybkośc 4 pola

KP 26

Ataki 2 Walnięcia +17 (lub broń Łowcy)

Obrażenia 2k6+9 (lub broń Łowcy)

Zasięg 1 pole

Specjalne Zmiażdżenie przedmiotu,wzrok zła

Cechy Nieumarły,zdolności Cienia nocy

Rzuty Obronne Bez zmian względem Łowcy

Atrybuty Bez zmian względem Łowcy

Umiejętności Bez zmian względem Łowcy

Atuty Potęzny atak,Ropłatanie,Roztraskanie,Wielke Rozpłatanie,

Zdolności Cienia nocy:
  • Niepodatność na Zimno
  • Odporności na energie (15/-)
  • Niepodatność na czary o poziomie 6 lub niższym
  • Wykrycie magi
  • Telepatia
  • Redukcja Obrażeń 10/+1
  • Dostrzeganie niewidzialnego


Pozdrawiam,prosze o krtytke,czy Cień nocy nie jest za potężny/za długo trwa.

Życze miłej gry jeśli komuś się spodoba :wink:
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 1:31 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

sob maja 08, 2004 1:11 pm

Szczerze mówiąc - nie bardzo odpowiada mi wizja tej klasy jako podstawowej, a to ze względu na jej bardzo wąski obszar działania i możliwości i daleko idącą specjalizację. Radziłbym zrobić z tego klasę prestiżową. Tyle na początek. Gdy wymyślę jakieś inne szczegóły dot. tej klasy, postaram się pomóc. <br /> <br />Do notki Murdoca, niżej: Ja ci dam Batta! Bata, przez jedno "t". Błagam...
 
Awatar użytkownika
Elek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 344
Rejestracja: wt mar 02, 2004 9:43 pm

sob maja 08, 2004 2:01 pm

Troszkę jeszcze popracuj nad tą klasą, a dopiero puźniej ją nam pokaż...jak już będzi gotowa to chętnie ją obejże itd.
 
Morog__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1332
Rejestracja: czw kwie 25, 2002 7:57 pm

sob maja 08, 2004 4:55 pm

moim skromnym zdaniem to powina byc PC <br />a nie klasa podstawowa <br />ale pomysl jest dobry <br />tylko dlaczego oddaje wzrok <br />czy tak bedzie mu ³atwiej zabijac demony?
 
Andrie Oddbody__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 297
Rejestracja: sob lis 15, 2003 12:38 pm

sob maja 08, 2004 5:46 pm

<!--sizeo:9--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[ Dodano: Sob 08 Maj, 2004 ]<!--sizec--></span><!--/sizec--> <br />W sumie takie pozbycie sie wzroku ma tu swoje wyt³umaczenie. Niektórzy ¼li pozasferowcy potrafi± "at will" stawaæ siê niewidzialni. Tu bym da³ umiejêtno¶æ wyczuwania demoów i diab³ów (lub ogólnie czartów). <br />Je¿eli ma byæ tylko i wy³±cznie do zabijania tych "z³ych" to daj mu "ulubiony wróg - pozasferowiec". Tak ma Ilithid Slayer z XPHB.
 
Firewall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 136
Rejestracja: sob wrz 13, 2003 11:50 pm

sob maja 08, 2004 7:46 pm

Hm...na 20 poziomie staje sie demonem (pozasferowcem)?- cos mi tu nie pasuje :mrgreen: <br />Proponowalbym mozliwosc odganiania pozasferowcow, tak jak kaplan odgania nieumarlych, a odpornosc na zywioly dalbym nastepujaco: 5 na kazde 5 poziomow (5- na piatym, 10- na dziesiatym az do 20- na dwudziestym). Nad innymi pomyslami musialbym posiedziec.
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

sob maja 08, 2004 10:15 pm

Dziêki za posty :) <br />Bab dam mu taki jak ma woj i Ranger. <br />Czy op³aca mi siê walczyæ dwoma broñmi???? <br />Czy feat walka dwoma broñmi "pomaga" przy walce broni± dwurêczn±?? <br />Czy daæ ³owca jakie¶ czary?Od którego poziomu??:) <br />Przy okazji. <br />@Herr Batta <br />Masz racje.Niech to bêdzie klasa presti¿owa :) <br />Tak wiêc: <br /> <br />Co do ¶lepniêcia - Postaæ musi wyrzuciæ co najmniej 8 na k20 aby trafiæ,ma -3 do wszystkich umiejêtno¶ci zwi±zanych z si³± i zrêczno¶ci±. <br /> <br />1.¦lepowidzenie,Dostrzeganie niewidzialnego,Ulubiony przeciwnik:Pozasferowiec (+2 do ataku) <br />2.Evasion, <br />3.Run,Wykrycie Pozasferowca <br />4. Tatua¿e ochrony +3 <br />5. Ulubiony przeciwnik:Pozasferowiec (+4 do ataku),Odporno¶c na ¿ywio³y 5/- <br />6. Improved Evasion <br />7. Tatua¿e ochrony +6 <br />8. Podró¿ eteryczna <br />9. P³omienne Cia³o,Ulubiony przeciwnik:Pozasferowiec (+6 do ataku) <br />10. Odporno¶æ na ¿ywio³y 10/-,Low light Vision <br /> <br />Wyja¶nienia: <br /> <br />¶lepowidzenie - postaæ wykrywa przeciwnika w odleg³o¶ci 20 stóp (15 metrów).W dalszej odleg³o¶ci uznaje siê za niewidzlanych.Sprawa ma te¿ sie do obiektów..chociarz..hmmm mo¿e lepiej nie??Dodawa³o by to pikanteri..takie b³±cenie po lochach bez przyjació³. <br /> <br />Ulubiony przeciwnik - jak feat ³owcy. <br /> <br />Run -Nie wiem co z tym featem..czy go daæ czy nie..Gdy¿ podstawowo postaæ bêdzie siê rusza³a (przez brak wzroku) o po³owe mniej czyli jakie¶ 10-15 stóp.To razy cztery lub piêc i bêdzie 40(lub 60) albo 50 stóp (lub 75 8O ) to ma³o nie jest..Monk rzadko kiedy tyle "osi±ga".Tak wiêc zmniejszy¶æ mu prêdko¶c czy po prostu nie dawaæ tego feat'a? <br /> <br />Wykrycie Pozasferowca - Dzia³± jak wykrycie niewidzialnego. <br /> <br />Tatua¿e ochrony - £owca Pozasferowców w czasie rytua³u zamiany"zyska³" fioletow± karnacje i ca³e cia³o obtatuowane dziwnymi znakami.Co silniejsi zauwa¿± i¿ z czasem ich moc siê uaktywnia.Na pocz±tku postaæ dostaje +3 do AC potem +6.(nadal nie wiem czy nie za ma³o..patrz saaam dó³) <br /> <br />Podró¿ eteryczna - Podró¿ raz dziennie do drugiego,eterycznego wymiaru.Dzia³a Jak czar. <br /> <br />Mniejsze P³omienne Cia³o - Ka¿da postaæ która znajduje siê przy ³owcy dostaje co runde 2k4 obra¿eñ (czy 2k6?Hmm ile to dylematów :mrgreen: ) <br /> <br />Low Light Vision - Po d³ugim Odciêciu od s³oñca £owca jest niezwykle wra¿liwy na s³oñce.Pozwala mu to widzieæ 2 razy wiêcej przy ¶wietle ni¿ normalnej postaci.W ksiê¿ycow± noc postacie z t± umiejêtnosci widz± jak w dzieñ.Oczywi¶cie "o¶lepienie" mija ale nadal postaæ nie odzyskuje oczu.Po prostu MAGIA :) <br /> <br />Rzut na ¿ycie : k10. Dlaczego "a¿" tyle? <br />No bo jak siê zastanowiæ... <br />10 AC +....no w³a¶ni...plus co?Kto chce chodziæ 10 stóp na runde z lekk± zbroj±...zrêczno¶æ nie dodaje siê bo £owca jest ¶lepu.Rozmiar nic.Naturalna Zbroja..no tylko z featów.Inne - mo¿e jaki¶ czasem czar.Czyli w sumie 16 AC + tymczasowe ~2(z czarów).W koñcu daæ k10 czy k12?? <br /> <br />Pozdrawiam,przepraszam za literówki i prosze o wszelka krytyke jak i pomoce wogóel wszystko. <br /> <br />Eh pisa³em tego posta ~30-40 minut
 
Firewall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 136
Rejestracja: sob wrz 13, 2003 11:50 pm

sob maja 08, 2004 10:32 pm

Na moje oko skoro ten pan ma slepowidzenie to porusza sie nromalnie i nie jest traktowany jako blinded. Jedynie przy atakach dystansowych i magicznych nie ma premii ze zrecznosci. A jezeli ma on widziec tylko ludzi to dalbym mu zdolnosc Widzenie ciepla- moglby widziec jak waz- tylko zywe poruszajace sie obiekty (termowizja). A slepowoidzenie dalbym mu dopiero kolo 8-9 poziomu.
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

sob maja 08, 2004 10:54 pm

@Firewall <br />Hmm dobry pomys³ :). <br />Chociarz skoro to presti¿ówka i na 10 zdobywa Low-Light Vison to nie op³aca siê dawaæ na 9 poziomie ¶lepowidzenia.Aczkolwiek Widzenie ciep³a dzia³a na pozasferowców..przynajmniej wiêkoszo¶c z nich p³onie lub jest "¿ywa" :)
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

wt maja 11, 2004 6:27 pm

Może trochę to zmodyfikuj jeszcze? ?ródło znam, dla niewwtajemniczonych: Łowca Demonów z WarCrafta sam wykorzystywał demoniczną magię, aby tym skuteczniej ich tropić i niszczyć. Ja sugeruję zmiany: niech wzrok traci (rytuał) dopiero później (lub zmień na prestiżówkę, wtedy będzie to warunkiem wstępnym). Później, w miarę rozwoju, zyskuje kolejne cechy. Na początek: ślepowidzenie 9 m, czyli +/- 30 stóp, jest ślepy - nie działają na niego ataki wzrokowe ani iluzje optyczne itp., wyświetlony obraz, zamazanie, przemieszczenie itd. 20 stóp to by było najwyżej 6 m... To wyglądało jakoś inaczej chyba - 30 stóp to było chyba ok. 9 m, może się mylę... Widzenie ciepła - to jest chyba infrawizja - widzenie w ciemności za pomocą podczerwieni. Dalej - Szerokie spojrzenie - może "widzieć" wszystko wokół siebie - ślepowidzenie 18 m dookoła. Nie można go zaskoczyć ani flankować. Co jeszcze... Prawdziwe widzenie - w zasięgu swego "wzroku" posiada zdolność Prawdziwego widzenia. 20 poziom - Demoniczna metamorfoza - przemiana w balora (wygląd, cechy specjalne, zdolności itd. Pancerz zanika w ciele, ale broń jest stosowana normlanie. Zachowujesz własne zdolności i premie do atrybutów, nie możesz używać Życzenia więcej niż raz do roku w ogóle. Pw i liczbę KW masz taką, jak bez przemiany. Zwiekszją ci się atrybyty - tylko fizyczne - Siła, Budowa i Zręczność). Pasuje? Ale ja bym z tego zrobił prestiżówkę, z ulubionym wrogiem (przybysze - inaczej pozasferowcy - źli [czyli wszystkie czarty, diabły, demony itd.]), zdobywającą na kolejnych poziomach specjalne cechy ślepowidzenia (od 9 m do 18 dookoła i z prawdziwym widzeniem na dodatek) i cechy tana'ri, łącznie z telepatią, odpornościami na energię i resztą cech. A przemianę w demona można było by przechodzić tylko raz dziennie na 1k10 +minutę na poziom. Na ten czas należało by uznawać Łowcę za przybysza-demona, jednak niekoniecznie chaotycznego złego - raczej takim, jak norlanie u postaci. Zrezygnuj może z tej fioletowej skóry z tatuażami - rozumiem, że lubisz nocne elfy, ale je lepiej wprowadźcie normalnie - jako podrasę elfów. Zamiast zwykłych proponuję takie zmiany: wszystko jak zwykłe elfy, po za: skóra - fioletowa - od bladych do najciemniejszych odcieni. Włosy - czarne lub podobne. Oczy jaśniejące, o dziwnej, fiołkowej barwie. Posiadają dodatkową zdolność (po za widzeniem w słabym świetle) widzenia w ciemności 18 m, ale w jasnym świetle ponoszą kary -1 do testów umiejętności i ataku, choć nie do rzutów obronnych. Atrybuty: zamiast zwykłych elfich modyfikatorów: +2 Zręczność, Budowa/Kondycja -2, Intelekt +2, Charyzma -2 - nocne elfy są zręczne i inteligentne, jednak odizolowane, wyniosłe i zamknięte w sobie. Nie są też wytrzymalsze niż zwykłe elfy. Czczą bóstwa księżyca i nocy. Charakter: zwykle chaotyczny neutralny
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

śr maja 12, 2004 8:48 am

@Zsu-Et-Am <br />Hmm ci±gle mam dylemat czy ta klasa ma byc podsatawowa czy presti¿owa..z jednej strony to bardzo "okre¶lona" postaæ..Z drugiej strony 20 poziomów daje wiêcej mo¿liwo¶ci...Jednak zastanwiam siê ci±gle co z pancerzami..jakie nosiæ?Przecie¿ stracenie wzroku ogranicza ruch o po³owe!!Ncone elfy je¶li s± podobne do zwyk³ych,maj± ok. 30 stóp ruchu bez zbroji lub w lekkiej.To daje 15 stóp czyli 1 pole i pó³ :). <br />I jakie kary daæ to trafienia?25% sznas na pud³o czy 50%?? <br /> <br /> <br />1. <br />2.Evasion <br />3.Utracony wzrok - Rytua³ <br />4.Telepatia <br />5. ¦lepowidzenie (9m,30 stóp) <br />6. <br />7. <br />8.Infrawizja(10 stóp) <br />9.Improved Evasion <br />10.Podró¿ eteryczna <br />11. Soniczny d¼wiêk(w Ksiêdze dla barbarzyñców,druidów i ³owców jest taki feat..dzia³a to jak u nietoperza.Pomaga to w lokalizacji ¶cian,drzew i kamieni bez obijania ich :mrgreen:.Przedtem do ruchu w pomieszczeniach etc. b³ potrzebny pomocnik kto¶ kto opisuje pomioeszczenie) <br />12. <br />13. Odporno¶æna energie (5/-) <br />14. Szerokie Spojrzenie (18 metrów czyli jakie¶ 40 stóp) <br />15. <br />16. Prawdziwe Widzenia (widzisz wszystko dooko³a) <br />17. <br />18.Odporno¶c na Energie(10/-) czyli na ogieñ,zimno,kwas itd. <br />19. <br />20.Demoniczna metamorfoza w Barloga na sta³e ale nie odzyskanie wzroku. <br /> <br />Hmm zrobiæ z tego presti¿ówke czy podstawówke??
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

śr maja 12, 2004 12:16 pm

Demoniczna metamorfoza w Barloga na stałe ale nie odzyskanie wzroku
<br />W co? W "Barloga"? Nie ma czegoś takiego. Chodziło Ci o tolkienowskiego Balroga, czy dedekowego Balora? Sam pomysł też mi się nie podoba. <br />Zdecydowanie lepiej będzie zrobić z tego prestiżówkę.
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

śr maja 12, 2004 5:38 pm

Moment! Prawdziwe widzenie to nie "spojrzenie dookoła" tylkoczar/moc, która pozwala przejrzeć każdą ułudę, zwid, niewidzialność itd. Nie pamiętam tylko, jak to się miało do stworzeń eterycznych i bezcielesnych, ale chyba pozwalało je dostrzec. A Balrog i Balor to właściwie to samo - nawet ma taki sam miecz i bicz płomieni, a cały czas płonie... Dla uniknięcia podejrzeń jest czerwony, a nie czarny, ale to szczegół zależny od MG. Nie przesadzaj - wiem, że Illidan zmienił się trwale, ale potrzebowałał do tego demonicznego artefaktu, prawda? Sugeruję zmienić to, co podałeś - zmiana tylko raz dziennie na jakaiś czas - może rundę na poziom +1 na każdy punkt premii z Charyzmy. Ale nie na stałe - to by była spora przesada...
 
Murdoc__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 100
Rejestracja: sob maja 08, 2004 12:05 pm

czw maja 13, 2004 6:15 pm

@Herr Bata <br />Chodzi³o oczywi¶cie o Balora :wink: heh za du¿o Tolkiena :mrgreen: <br /> <br />@Zsu-Et-Am <br />Lepiej aby by³a to m±dro¶æ lub si³a.Dlaczego?Poniewa¿ aby "ujarzmiæ" demona w sobie postaæ musi z nim walczyæ dlatego tylko tak krótko.Pozatym jak na 10 poziom Balor to przesada...Ci±gle my¶le czy wybraæ Demona czy mo¿e jakiego¶ ¯ywio³aka? <br /> <br />Dzisiaj rozmawia³em z MG o mojej postaci..zgodzi³ siê pod warunkiem ¿e to bêdzie presti¿ówka [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img].Czyli tylko 10 poziomów..heh chyba ¿e epicka do 20 :mrgreen: .No ale ju¿ nie bêde krêci³.I nie wiem co z tym Evasion.To jest "samorzutny" unik czy trzeba widzieæ gdzie siê "odskakuje"?Bo raczej to bêdzie g³upio wyglada³o gdy bêdê chcia³ uciec przed Fireball'em i wale w ¶ciane :mrgreen: a fireball i tak walnie :) . <br /> <br />Wymagania:4 nas³uchiwania,4 wyczucie kierunku,4 koncentracja. <br />Rytua³ odprawiony przez maga (co¶ jak Wied¼min :wink: ).Uzasadnienie dlaczego postaæ chce byæ £owc± pozasferowców. <br /> <br />Uwagi od siebie:Postaæ oczywi¶cie bêdzie têpi³a wszystkich pozasferowców..czysta nienawisæ (dobrych i z³ych). <br /> <br />¯ycie:k10 lub k12 - znowu dylemat. <br />Trafienie:Jak Fighter,Ranger etc. <br /> <br /> <br />1.Infrawizja(10 stóp) <br />2.Wróg klasowy: Pozasfeorwiec +2 BAB* <br />3.Wykrycie Pozasferowca <br />4.Uncanny Dodge (Bonus zrêczno¶ci do KP(AC)) <br />5.¦lepowidzenie(9m,30 stóp) <br />6.Wróg klasowy:Pozasferowiec +4 BAB* <br />7.Podró¿ Eteryczna (1 dziennie) <br />8.P³on±ce Cia³o (2k4 lub 2k6 obra¿eñ dla ka¿dej postaci w zwaricu.Akcja Darmowa.) <br />9.Odporno¶æ na obra¿enia 5/- <br />10.Zamiana w ...¿ywio³aka lub demona (1 dziennie,Poziom POSTACI nie klasy,+1 za ka¿dy punkt premi z si³y),Wróg klasowy Pozasferowiec:+6 BAB*. <br /> <br /> <br />*Base attack bonus - chyba w polskiej wersji bonus do trafienia. <br /> <br />Postanowi³em aby jednak dostawa³ bonus z zrêczno¶ci do AC.Jedynie przy atakch z dynstansu gdyz nie bêdzie w stanie ich "zobaczyæ".Ruch pozostanie taki sam gdy¿ zabranie wzroku sta³o siê za pomoca magi.Jednak oczywiscie budynków i ¶cian nie bêdzie widzia³.No i w tym problem..je¶li po "doj¶ciu" do 10 poziomu i rozwijaniu innej klasy (np. Barbarzyñcy) nadal bêdzie ¶lepy,to nie widzenia ¶cian bêdzie "troche" przeszakdza³o..szczeólnie podoba mi siê sytuacja gdy barbarzyñca wpada w sza³,jest ¶lepy i do tego wlaczy na mo¶cie :mrgreen: heh.Chyba nie musze opisywaæ co siê stanie :razz: <br />Tak wiêc prosze o jak±¶ wskazówke. <br /> <br />Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Elvin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 6:45 pm

sob cze 05, 2004 12:58 pm

Ja bym proponował aby ta Prc wyglądał tak: <br />a) nie miała BAB tropiciela ,ale złodzeja. ( i wszystkie RO wysokie) <br />B) niech w wymaganiach będzie magia wtajemniczeń , <br />c) charakter dowolny nie-dobry , <br />d) proponuję zdolności typu Evasion , prawdziwe widzenie , i biegłośc w ostrzach ( jeśli chcemy takiego łowcę z W3 <br />e) bonusy w walce z czartami <br />f) poziom czarującego , co 2 poziom w tej klasie <br />g) w wymaganiach powinno się znaleśc : wiedza (plany ) , finezja w broni , oburęczność , musiał nawiązać pokojowy kontakt z czartem ,musiał spotkać innego łowcę demonów , który udzieliłby my pomocy w rutuale oślepienia , BAB około 6 , atut tropienie , <br /> <br />to tylko moje zdanie na temat tej klasy , jeśli coś przekręciłem to przepraszam

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości