Poprawny najbardziej:
Jako iż od zawsze wprost ubóstwiałem Łowce Demonów z Warcrafta III (bohater u nocnych Elfów) chciałem zrobić coś na jego kształt.
Jest to klasa Prestiżowa dla Łowców, chodziarz możne być użyta również przy innych klasach (jak wszystkie).Ale najlepszym rozwiązaniem będzie Łowca gdyż Łowca Demonów(ehh powtarzam się..) w Warcrafcie III walczył dwoma brońmy.Tak więc podtrzymujcie tradycje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Łowca Pozasferowców oddał wzrok aby zyskać dodatkowe zdolności pomocne w walce z Pozasferowcami.Tak wiec non-stop ma status a'la Blinded.Poza tym jest to klasa dla łowcy więc BAB,rzuty obronne etc. ma takie same
Oślepienie Łowcy (inne niż w podręczniku)
Postać ma 50% szans na chybienie (łowca ma tylko 25% szans czyli musi wyrzucić co najmniej 8,dla wszystkich którzy go zaatakowali bonus +2 do trafienia.Porusza się z połową szybkości,-2 do umiejętności które wykorzystują Siłę lub Zręczność a także nie może wykonywać żadnych czynności na wykrywanie czy odczytywanie.
Wymagania:
9 Wyczucie kierunku,9 Nasłuchiwanie,9 Równowaga
Uzasadniona nienawiść do Pozasferowców
Rytuał Odprawiony przez Maga(konieczny!bez niego większość zdolności nie będzie działać) polegający na "wyjęciu" oczu bez uszkodzenia mózgu.
Featy:
Oczywiście Lekkie zbroje i wszystkie bronie oprócz Egzotycznych
Postać Odporna na wszelkie Ilzuje(gdyż ich nie widzi )
1.Infrawizja(10 stóp)
2.Wróg klasowy: Pozasfeorwiec +2 BAB*
3.Wykrycie Pozasferowca
4.Uncanny Dodge
5.Ślepowidzenie
6.Wróg klasowy:Pozasferowiec +4 BAB*
7.Krwawe Łzy
8.Płonące Ciało
9.Odporność na obrażenia 5/-
10.Zamiana w Nocnego Wędrowca,Wróg klasowy Pozasferowiec:+6 BAB*.
*Chyba premia do trafienia na polski
Wyjaśnienia:
Infrawizja - postać widzie postacie "ciepłe" w odległości 10 stóp..nie wiem ile to jest na maetry.
Wróg klasowy - postać dzięki rytuałowi i nienawiści zyskuje dodatkowy bonus do trafienia przeciwko Pozasferocwą.
Wykrycie Pozasferowca - Analogicznie do wykrycie Zła czy dobra etc.
Uncanny Dodge - Postać moze wykonać nieświadomy unik.Bonus zręczności do AC.
Ślepowidzenie - Łowca po "przyzwyczajeniu" się do ślepoty może wykrywać postacie dzięki dragniu ziemi czy ruchom powietrza w odległości 9m,30 stóp.Postacie w dalszej odległośći są dla Łowcy niewidzlane.Jednak nie działa to na obiekty (mury,drzewa etc)
Krwawe łzy - Przez rytuał magiczny, oczy Łowcy niszczą się a z blizn po nich leje się krew.Postacie które znajdą się w "aurze" Łez muszą wykonać test na wole (ST/DC 20),w przeciwnym wypadku opanuje je strach na 1k4 rund lub dopóki nie zniknie z "oczu"(heh raczej zasięgu widzenia) Łowcy.W czasie następnych spotkań lub tur po udanym teście na wole,przeciwnik jest odporny
Płonące Ciało - Łowca zyskuje umiejętnosć demonów i kiedy chce,tworzy wokół siebie zieloną aure ognia.Wszye postacie w zwaricu otrzymują 2k6 obrażeń od ognia.Akcja Darmowa.
Odporność na obrażenia - Postać staje się odporna na obrazenia.5/-
Zamiana w Nocnego Wędrowca - Nieliczni Weterani Łowców po długotrwałych polowaniach i przeżyciu potrafią zamieniać się w potężnego nieumarłego na 1k20 rund + mod. Siły
Jego statystyki:
Kości Wytrzymałości 121
Szybkośc 4 pola
KP 26
Ataki 2 Walnięcia +17 (lub broń Łowcy)
Obrażenia 2k6+9 (lub broń Łowcy)
Zasięg 1 pole
Specjalne Zmiażdżenie przedmiotu,wzrok zła
Cechy Nieumarły,zdolności Cienia nocy
Rzuty Obronne Bez zmian względem Łowcy
Atrybuty Bez zmian względem Łowcy
Umiejętności Bez zmian względem Łowcy
Atuty Potęzny atak,Ropłatanie,Roztraskanie,Wielke Rozpłatanie,
Zdolności Cienia nocy:
- Niepodatność na Zimno
- Odporności na energie (15/-)
- Niepodatność na czary o poziomie 6 lub niższym
- Wykrycie magi
- Telepatia
- Redukcja Obrażeń 10/+1
- Dostrzeganie niewidzialnego
Pozdrawiam,prosze o krtytke,czy Cień nocy nie jest za potężny/za długo trwa.
Życze miłej gry jeśli komuś się spodoba