Herr Bata pisze:<br />No w sumie masz rację, tylko dalej pozosaje kwestia jednego wolengo atutu. W sumie jak na postać czarującą to może się przydać poprawiona inicjatywa. Zdarza się, że dobrze rzucony czar w pierwszej rundzie walki znacznie ją ułatwia. Może się też przydać przenikanie czaru, szczególnie jeśli często zdarza wam się walczyć z jakimś stworkami mającymi OC. <br />p.s. jak można grać dobrym kapłanem?<!--QuoteEBegin--><br />Bezużyteczny atut. Już lepiej wziąć zogniskowanie umiejętności (koncentracja).6. Rzucanie w walce
<br />Tak samo jak z³ym <br /> <br />swiat jest autorski, ale wiêkszo¶c zasad/potworów etc. opiera siê na podrêcznikowych (czyli chyba Greyhawk).Tak samo z bogami.Mam czas do jutra. <br /> <br />Moje uwagi: <br />1.Nie chce go ³±czyæ z inn± klas± - to ma byæ czysty kap³an (ewentualnie presti¿ówki) <br />2.Po co mi du¿o charyzmy?? z tego co wiem kap³anowi przyda siê g³ównie (je¶li nei jedynie..) na odpêdzanie nieumar³ych. <br />3.Broñ - korbarz + pawê¿/co¶ lepszego, tak? <br />4.Na inicjatywe rzucamy "grupowo" czyli rzuca nasza dru¿yna i dru¿yna przeciwników.Ruchy robimy w jakiej chcemy kolejno¶ci.Wiem troche g³upie ale oszczêdzamy czas <br />5.Si³y i Zrêcznosci daæ po 10 ?? Skoro bêdê nosi³ ciêzkie zbrojie w których max. premia wynosi +0, a nie bêde atakowa³ w pierwszej lini (po co mi du¿y Bab??). <br />6.Dziêki za pomoc ;P pozdrawiam <br /> <br />P.S. Heh skoro ju¿ otwar³em ten temat to prosi³bym o podanie najlepszego wyj¶cia dla kap³ana-woja (nie ³amanego przez nic ).Koledze (na szczê¶cie nie z mojej dru¿yny..) spodoba³ siê kap³an gdy mówi³em o swoim i te¿ chce pograæ (tylko ¿e woli walczyæ w pierwszej lini).[/quote]p.s. jak mo¿na graæ dobrym kap³anem?
<br /> <br />1.Jaki bóg?? Najbardziej chce grać Chaotyczny/dobry ale wszystko zależy od domen
<br /> <br />To się zdecyduj, bo charakter kapłana może różnić się o jeden na lini dobro-zło, bądź prawo-chaos. A chaotyczny dobry kapłan praworządnego złego boga to lekkie przegięcie, nie sądzisz? <br /> <br />Mógłby go połączyć z Paladynem, co dałoby mu nowe zdolności, ale wtedy mam znowu konflikt charakterów, bo Paladyni muszą być PD. Można najwyżej zmienić boga na Heironeusa i zamiast domeny ochrony wziąść domenę prawadobra. Po drugie musiałby wtedy zwiększyć charyzmę do 14 gdzieś.Wracajac do mojego Kapłano-maga - Lecz, Jeśli przykładowo będe wyznawcą boga Hextora to jego ulubioną bronią jest Flail a gdy wezme domene war to dostane jeszcze Weapon Focus
<br /> <br />To by³ przyk³ad. <br />Pozatym charakter to najmneijszy problem.Równie dobrze moge graæ Praworz±dn± dobr± postacia jak i chaotycznie z³±. <br /> <br />Palladyn :/ To jedna z klas której najbardziej nie lubie :/. W³a¶ciwie to najbardziej ....Wracajac do mojego Kap³ano-maga - Lecz, Je¶li przyk³adowo bêde wyznawc± boga Hextora...