Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

Wariant Barbarzyńcy: totem barbarian

śr lip 07, 2004 12:11 am

Tak czytałem ostatnio UA i naszła mnie myśl (tak, czasami to się zdarza). Skoro są warianty totemicznego barbarzyńcy oparte na zwierzętach takich jak: wilk, orzeł, niedźwiedź, oraz magicznych bestiach (smoki), to czemu nie pójść za ciosem i opracować kolejne wariacje barbarzyńcy. <br /> <br />Mój pomysł: Woverine totem barbarian. <br />Zamiast standartowych: uncanny dodge, trap sense i improved uncanny dodge postać dostaje: <br />[list]Na poziomie pierwszym zamiast rage: greater rage, której nie może zakończyć dobrowolnie. <br />[*]Na 5 poziomie barbarzyńca dostaje za darmo atut: track (tropienie?) <br />[*]Na poziomie 15 totemiczny barbarzyńca może kontrolować swój szał (rage) jak normalny barbarzyńca.[list] <br /> <br />Czekam na propozycje nowych totemów i ocenę tego. <br />Przypomnę tylko, że w UA opisane są totemy: wilka, węża, lwa, jaguara ( :roll: ), konia, orła, smoka, dzika, niedźwiedzia i małpy.
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

śr lip 07, 2004 10:43 am

Na poziomie pierwszym zamiast rage: greater rage, której nie może zakończyć dobrowolnie.
<br />A ile trwa jeśli nie może być zakończony dobrowolnie? 3+con? Jeśli tak to żadne ograniczenie w związku z czym greater rage staje się zbyt dobrą opcją na 1 poziomie. <br /> <br />Ponadto: żaden z wariantów z UA nie ingerował w sztandarową umiejętność barbarzyńcy jakim jest szał i myślę, że nasze też nie powinny. I żaden z wariantów nie był w oczywisty sposób potężniejszy od standardowego barbarzyńcy (IHMO większość jest znacznie słabsza), więc uprasza się kolejnych pomysłodawców o tworzenie zbalansowanych dzieł. <br /> <br />Można stworzyć następujące totemy: Shark, Scorpion i Thrush.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

śr lip 07, 2004 11:21 am

Wiem, że żaden z wariantów nie ingerował w sam szał. Jednakże patrząc na rozpiskę rosomaka :?
A ile trwa jeśli nie może być zakończony dobrowolnie?
Zapomniałem dodać [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/laugh.gif[/img] Czas trwania to liczba rund równa modyfikatorowi (nowej) kondycji (minimum 1 runda).
 
Awatar użytkownika
Kejmur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1684
Rejestracja: wt cze 15, 2004 4:35 pm

pt lip 09, 2004 1:09 am

Dla totemu Shark bym proponował coś takiego: <br />1. Zamiast szału barbarzyńcy, krwawy szał przypominający bitewny szał berserkera z tą różnicą, że trwa 2 rundy dłużej, gdy widzisz ociekającego krwią wroga. Ta funkcja by tylko zadziałała, gdy przeciwnik już od pewnego czasu krwawi, a nie wtedy, gdy ty go skaleczysz (nie muszę mówić z jaką furią rekin rzuca się na krwawiącą ofiarę i niezbyt przy okazji się wtedy kontroluje). <br />2. Zmniejsza się jego bonus -1 do pływania, nie od każdego 2,5 kg ekwipunku, ale od 5. <br />3. Można wprowadzić tabelkę ataku bez broni dla mnicha z tą różnicą, że te bonusy wliczamy do jego ugryzienia. <br />4. Na którymś poziomie dać premiowy atut Cios w arterię z "Pieśń i Ciszy" z tą różnicą, że nie trzeba wykonywać ukradkowego ataku, a normalnie uderzyć wystarczy. Po prostu wprowadzić jakiś procent szansy na wykrwawienie się po każdym ataku lub wprowadzić ograniczenia użyć na dzień.
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

pn lip 12, 2004 9:49 am

Ta funkcja by tylko zadziałała, gdy przeciwnik już od pewnego czasu krwawi, a nie wtedy, gdy ty go skaleczysz
<br />Jak to rozróżnisz w mechanice? <br />
Zmniejsza się jego bonus -1 do pływania, nie od każdego 2,5 kg ekwipunku, ale od 5.
<br />To kara, nie bonus. <br />
Można wprowadzić tabelkę ataku bez broni dla mnicha z tą różnicą, że te bonusy wliczamy do jego ugryzienia.
<br />Normalny człowiek nie zadaje obrażeń, gdy gryzie. Należałoby w takiej sytuacji dodać barbarzyńcy zwiększające się wraz z poziomem obrażenia od ugryzienia. To, jak dla mnie, dość komiczne rozwiązanie... <br />
Na którymś poziomie dać premiowy atut Cios w arterię z "Pieśń i Ciszy" z tą różnicą, że nie trzeba wykonywać ukradkowego ataku, a normalnie uderzyć wystarczy. Po prostu wprowadzić jakiś procent szansy na wykrwawienie się po każdym ataku lub wprowadzić ograniczenia użyć na dzień.
<br />Może przy udanym trafieniu krytycznym?
 
Hallucinogen
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: pt lip 11, 2003 12:08 am

wt lip 27, 2004 9:48 pm

Cytat:  <br />Zmniejsza siê jego bonus -1 do p³ywania, nie od ka¿dego 2,5 kg ekwipunku, ale od 5.   <br /> <br />To kara, nie bonus.  <br />
<br />to jednak bonus :wink:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości