Słowem wstępu:
<br />poniiższy kfiatek raz, że nie jest mój, dwa ,że to prawie nie jest kfiatek. Jedynie wspaniały pomysł jakże inteligentnego człowieka. Co by tu nie przedłużać - Enjoy!
<br />
<br />W warhammerze natomiast zdazyl sie system podtrzymywania zycia zbudowany
<br />ze zbroi chaosu. Rycerz chaosu jak to rycerz chaosu, ze zbroja sie
<br />czesciowo zrosl. Potem zbroje rozlupano. Rycerz pol martwy, ledwie
<br />zdolny do ruchu, jednakorz wciaz zywy jezdzi sobie od kilkuset lat na
<br />wozku w ktorym schowana jest zbroja w kawalkach. Mowi z trudem, wyglada
<br />koszmarnie, rusza sie ledwo. Ale z pomoca paru kolegow do eskorty,
<br />polityka na Pustkowiach zajmuje sie skutecznie
<br />W sumie to bylo to nieco mroczne
<br />
<br />Natomiast w KCtach najwiekszym moim osiagnieciem jest sterowiec.
<br />Zeby zrobic sterowiec potrzebujemy dosc mocnych (kolo 10 levelu)
<br />czarnoksieznika, maga, alchemika i iluzjonisty, pasa trolowej sily,
<br />statku, umiejetnosci wpisywania stalych runow, duzo many i nieco talentu
<br />konstrukcyjnego i w stylizacji wnetrz, 4 balist, 4 espadonow, teleskopa,
<br />4 odpowiednich tronow mocy, kompletu robionych na zamowienie szyb i
<br />pierdulek do ladnego urzadzenia sie w srodku.
<br />
<br />1.Cala ekipa wyplywa w morze i szuka dorodnego krakena po czym kusi go
<br />statkiem.
<br />2.Kiedy kraken niszczy statek (no niestety, koszty), mag rzuca wszystkim
<br />lewitacje a iluzjonista ulepszona niewidzialnosc i pominiecie i ekipa
<br />leci nad krakena.
<br />3.Nastepnie iluzjonista rzuca animacje liny a na koncu liny montuje pas
<br />trolowej sily. Teraz iluzjonista rozpoczyna polowanie, czyli animowana
<br />lina nanizuje pas na macke krakena.
<br />4.Pas trolowej sily daje sile i inteligencje trola (tj okolo odpowiednio
<br />240 i 40) co zwykle dla postaci oznacza wzmocnienie miesni kosztem
<br />zacmienia umyslu. Dla krakena (6000 sily, 15 inteligencji) oznacza to
<br />jednak ze nagle nie moze podniesc macki a w przyplywie geniuszu staje
<br />sie na tyle bystry, ze jest podatny na magie iluzjonistyczna.
<br />5.w zwiazku z tym iluzjonista rzuca na krakena czary kontrolujace; np
<br />urok albo kontrole postaci. Kraken ze swoja inteligencja 40 nie jest na
<br />to oszalamiajaco jakos odporny. Ewentualnie moze to zrobic druid z
<br />jakimis czarami do kontroli zwierzat.
<br />6.nastepnie transportujemy krakena w kierunku brzegu.
<br />7.Nastepnie rzucamy na niego iluzyjne skrzydla, ktore sa czarem ktorego
<br />"wypornosc" zalezy od sily. Mag rzuca mu oddychanie w wodzie ktore dla
<br />istot wodnych daje oddychanie w powietrzu.
<br />8.Zdejmujemy pas i zmuszamy krakena do lotu nad ladem, byle niewysoko.
<br />(dzieki oddychaniu w powietrzu lot ten nie jest dla krakena
<br />niebezpieczny wiec nie schodzi urok)
<br />9.Zdejmujemy czary, kraken spada i sie dusi.
<br />10.Czarnoksieznik robi z krakena martwiaka ktory ma dobry bonus do sily,
<br />tak conajmniej x3. Bogdajrze byla to strzyga.
<br />przydaje sie tez bonus do szybkosci conajmniej x2 bo od szybkosci
<br />zalezec bedzie tempo latania sterowca.
<br />11.Iluzjonista wbija mu magiczne skrzydla na runach. Z sila 24000 kraken
<br />poniesie w powietrzu nawet spory ciezar.
<br />13.Mag wbija krakenowi na runach lewitacje ktora jest potrzebna do
<br />wykonywania niektorych dzialan stacjonarnych.
<br />12.Drazymy krakena w srodku, wyjmujac mu zbedne czesci jak uklad
<br />trawienny. Wujmujemy mu oczy i montujemy szyby. Wyjscie mozna zrobic np
<br />z tylu albo z boku.
<br />13.Obijamy od srodka krakena tapeta, kladziemy dywany i urzadzamy
<br />przytulne wnetrze w ktorym stoja trony iluzji, ciemnosci i magii.
<br />Oblozenie wnetrza jest niezbedne, zeby kraken nie wsysal pasazerom
<br />energii zyciowej przez dotyk.
<br />14.Pilotazem powinien zajac sie czarnoksiaznik z pomoca kontroli martwiaka.
<br />15.Na 4 mackach montujemy krakenowi espadony lub cos wiekszego jesli
<br />mamy. Idealem sa miecze dlugosci kolo 4-6 metrow. Najepiej magiczne.
<br />Dzieki nim kraken ze swoja sila 24000 jest w stanie dosc skutecznie
<br />walczyc wrecz (kolo 6000 obrazen z sily + obrazenia z miecza. Dobrze
<br />gdyby czarnoksieznik wmusil krakenowi jakas bieglosc w mieczach dajac
<br />chocby obrazenia * 1.5)
<br />16.Na pozostalych 4 mackach montujemy wyrzutnie rakiet
<br />samonaprawadzajacych w postaci balist oblezniczych z przymontowanym
<br />naprzyklad szkieletem na stale do ladowania.
<br />17.Przygotowujemy rakiety samonaprowadzajace. Na wlucznie do balist
<br />alchemik montuje eliksir wybuchu z przodu i zaklety czar zwiekszenia
<br />cisnienia z tylu. Nastepnie czarnoksieznik montuje na czubku martwiaka z
<br />kruka. Marwiczy kruk automatycznie bedzie naprawadzal siebie i przy
<br />okazji rakiete na energie zyciowa, naprzyklad smoka. Glowice rakiety
<br />mozna zrobic rowniez naprzyklad ze sztyletu z jakims przykrym magicznym
<br />efektem.
<br />18.Od dolu krakena robimy taka szklano-metalowa kopulke obrotowa jak w
<br />latajacych fortecach z II wojny. W kopulce stawiamy tron iluzji i
<br />teleskop. Iluzjonista powinien zrobic sobie na zwojach pare zapasowych
<br />czarow "przeszywajaca iluzja", poniewaz czar ten zuzywa duzo PMow.
<br />Bycmoze bedzie musial sobie te czary kupic, bo to mocne zaklecie i nasz
<br />iluzjonista niekoniecznie musi miec odpowiedni level. Przeszywajaca
<br />iluzja ma zasieg wzroku i zabija pojedyncza postac praktycznie napewno
<br />(dziesiec rzutow na kolejne odpornosci z efektami typu "umierasz, a
<br />jesli nie wyjdzie ci rzut na odpornosc, umierasz w straszliwych
<br />meczarniach" albo "dostajesz 4k100 obrazen albo jak nie wyjdzie ci rzut
<br />to zmieniasz sie w kamien" albo "natychmiast wariujesz a jesli nie
<br />wyjdzie ci rzut na odpornosc, zmieniasz sie w wazywo".). Przy
<br />przyzwoitej widocznosci teleskop i ten czar pozwalaja eliminowac wrogich
<br />magow z conajmniej kilkunastu kilometrow.
<br />19.Przygotowujemy ladowisko dla 2 gryfow, 4 pegazow lub 12 harpii.
<br />20.Alchemik przygotowuje bomby w postaci eliksirow z eksplozja albo
<br />jakimis trujacymi gazami.
<br />21.Jesli jestesmy paranoikami, dodatkowo obijamy krakena blacha i
<br />wbijamy mu na runach stala niewidzialnosc, niewidzialnosc dla
<br />martwiakow, iluzyjna zrboje, magiczna zbroje, i inne czary ochronne
<br />jakie nam przyjda do glowy.
<br />22.Jesli nie jestesmy, malujemy krakena w barwy herbowe i wbijamy mu
<br />horagwie, zeby ladniej wygladal.
<br />23.Praktycznym rozwoazaniem bojowo desantowym zaradnego czarnoksieznika
<br />byloby dodatkowo przywiazanie na powierzchni sterowca nieduzego oddzialu
<br /> przyzwoitych martwiakow, naprzyklad strzyg z szaranow.
<br />24.mag moze w miedzyczasie zmontowac zapas rozdzek z kulami ognia etc do
<br />ewentualnego ostrzalu w starciach ze stworzeniami na ktore szkoda rakiet
<br />jak naprzyklad z oddzialami jezdzcow gryfow czy pegazow. Wlasciwie to
<br />mag na 10 poziomie moglby juz przygotowac dziala akceleracyjne, ale to
<br />by bylo przegiecie.
<br />25.TADA! Sterowiec gotowy
<br />
<br />All (oprócz "Słowem wstępu") copyrighted by Albi ©