Zrodzony z fantastyki

 
bolo__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 5:22 pm

Opiekun Rosomaka 3.0*

ndz paź 31, 2004 3:10 pm

Co sądzicie o tej klasie? Proszę o opinię.

Opiekun Rosomaka
Wymagania: bazowy atak +6
Umiejętności: Wspinaczka 12, Równowaga 12, Skakanie 12, Upadki/Przewroty 12, Blefowanie/Zwody 12
Atuty: Poprawiona inicjatywa, Oburęczność, Walka dwoma broniami, Umiejętność posługiwania się bronią egzotyczną: Szpony rosomaka, Zogniskowanie broni: Szpony rosomaka, Dash, Combat reflex
Zręczność 18+, Siła 16+
Charakter: Każdy

Kw: k8
Umiejętności klasowe: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Blefowanie/Zwody, Pływanie i Wyzwalanie się/Ucieczki
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 4
Biegłość w broni i pancerzu: Opiekun Rosomaka nie zyskuje żadnych nowych zdolności. Aby korzystać z zdolności specjalnych Opiekun musi nosić zbroję lekką lub żadnej.

Poziom___BAB___Wytr___Ref___Wola____Specjalne
___1_____ +1____+0_____+2____+0_____Atak z doskoku, Zwiększona szybkość 3m
___2_____+2____+0_____+3____+0_____Szał Rosomaka
___3_____+3____+2_____+3____+1_____Zwiększona szybkość 4,5m, Doskonały zwód
___4_____+4____+2_____+4____+1_____Mistrzostwo szpona
___5_____+5____+2_____+4____+1_____Transformacja Rosomaka, Zwiększona szybkość 6m

Specjalne zdolności:

Atak z doskoku: Na 1 poziomie Opiekun Rosomaka otrzymuje ten atut nawet jeśli nie spełnia jego wymagań.

Zwiększona szybkość: Opiekun Rosomaka swą szybkością potrafi dorównać nawet najszybszym mnichom. Na 1 poziomie otrzymuje bonus 3m, na 3 poziomie 4,5m, a na 5 poziomie 6m

Szał Rosomaka: Na 2 poziomie Opiekun Rosomaka może dać swym nogom doskonałą moc, która zwiększa jego prędkość i pozwala wyczyniać cuda. Podczas szału włosy opiekuna zmieniają barwę na biało-szary, a oczy stają się niebieskie. Szybkość Opiekuna zwiększa się 1,5 raza, a także Rosomak dostaje +4 do następujących umiejętności: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Zwody. Aby użyć Szału należy poświęcić akcję darmową. Szał trwa 10 minut/na poziom Opiekuna lub do odwołania. Szału można użyć raz na dzień.

Doskonały zwód: Opiekun Rosomaka opanował do perfekcji zmylanie przeciwnika. Skacząc, turlając i markując ciosy Opiekun potrafi wykorzystać moment w którym wróg się odsłoni i zadać cios z niewyobrażalną siłą. Na 3 poziomie Opiekun Rosomaka używając jakiejś akcji związanej z ruchem (może to być bieg, skok, turlanie się, itp.) może użyć zwodu jako akcji darmowej.

Mistrzostwo szpona: Na 4 poziomie Opiekun już doszedł do takiej perfekcji w używaniu szponów, iż może rozbrajać wroga nie prowokując ataków okazyjnych. Podczas testów spornych nie otrzymuje kary –4 za każdy rozmiar broni większy od szponów (działa tylko do rozmiaru kolosalnego), może także schować szpon w lewej ręce i spróbować złapać upadającą broń ( refleks ST=18 w przypadku broni do rozmiaru średniego włącznie, ST=22 w przypadku broni dużych), aby zadać natychmiastowy cios tą bronią w niespodziewającego się niczego wroga (broń duża ma karę –4 do trafienia).

Transformacja Rosomaka: Na 5 poziomie Opiekun Rosomaka poznaje największą tajemnice znaną tylko najlepszym Opiekunom. Wie jak skierować splot, aby ten napełnił jego szkielet doskonałymi zdolnościami. Od 5 poziomu Opiekun nie musi używać rękawic ze szponami, gdyż jego szkielet potrafi sam je wytworzyć. Szpony te zmieniają się wedle woli Opiekuna tzn. mogą zakrzywiać się w każdym kierunku jakim sobie życzy Opiekun, mogą doskonale nadawać się do walki jak i wspinaczki, mogą zawinąć się wokół jakiegoś kija itd.. Opiekun nie może zwiększać grubości szponów, ale może sobie zażyczyć iż zostawia szpony w ciele ofiary (czasem szpony mogą się złamać, acz zdarza się to bardzo rzadko) , w takim przypadku szpony zregenerują mu się po 2k4 rundach. Po tym czasie Opiekun musi poświęcić akcję odpowiedzialną za atak (nie może w tej rundzie zaatakować), aby mógł spokojnie wyciągać szpony. Każde wyciągnięcie szponów jest akcją darmową, zależną od woli Opiekuna (nie musi robić żadnych ruchów ręką). Szpony mogą mieć do 1m długości, co jest zależne od woli Opiekuna. Szpony zawsze wychodzą z górnej części nadgarstka. Aby umagicznić szpony Opiekun musi skierować splot przepływający przez dany magiczny przedmiot do szponów. By to dokonać Opiekun musi poświęcić się całodniowym medytacją, po czym umoczyć przedmiot i swą dłoń w swojej krwi (wystarczy umoczyć kawałek przedmiotu). Jeden przedmiot może umagicznić tylko jedną rękę. Wzmocniony szkielet Opiekuna nadaje ciału moc regeneracji. Co rundę Opiekun regeneruje 1 PW. Na 5 poziomie Opiekun otrzymuje także Potężny szał. Może go użyć raz na dwa dni. W danym dniu można skorzystać tylko z jednego szału. Potężny szał powoduje zmianę koloru włosów na ognisto-srebrny oraz ich wydłużenie o 50 cm, a także zmianę koloru oczu, jedno staje się niebieskie, a drugie zielone. Poza tym Opiekun zwiększa swą szybkość dwukrotnie i dostaje bonus +2 do KP i trafienia ze względu, iż jest zabójczo szybki. Jego umiejętności ruchowe także ulegają poprawie i dostaje +6 do następujących umiejętności: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Zwody. Może się także wspinać ze swą normalną prędkością. Potężny szał aktywuje się jako akcja całorundowa, prowokująca AoO, jednak jeżeli postać robiąca AoO nie trafi to Opiekun ze względu na swą nową, zabójczą szybkość ma darmowy AoO przeciwko tejże postaci. Potężny szał trwa 10 minut/na poziom Opiekuna lub do odwołania.
_
korekta: Nam
Ostatnio zmieniony wt gru 07, 2010 2:14 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

ndz paź 31, 2004 4:22 pm

Co sądzicie o tej klasie? Proszę o opinię.


Przede wszystki sądzimy, że jest napisana takim ciurkiem, że aż oczy bolą przy próbie czytania, co też sobie darowaliśmy. Przebrnęliśmy jedynie przez wymogi, więc to możemy skomentować:
Zrc 18 i Str 16 to nonsens.
Tych wymaganych featów nie za dużo trochę?
No i przydałby się jakiś background klasy..
 
Ais Seveu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pn lip 14, 2003 11:21 pm

ndz paź 31, 2004 4:46 pm

Brakuje opisu fabularnego. Jak ju¿ wy¿ej napisano, wymagania s± absurdalne - je¶li chodzi o atuty tylko wojownik ma mo¿liwo¶æ ich spe³nienia do ¶redniego (5-6) poziomu - a takiego nie ucieszy raczej kiepski rzut na wytrwa³o¶æ.
 
Ilithandiir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 6:32 pm

ndz paź 31, 2004 8:34 pm

Wymagania s± po prostu g³upie. A sza³ trwa trochê za d³ugo.
 
Ivellios__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 26, 2003 9:00 pm

ndz paź 31, 2004 8:37 pm

Ja przy wyborze punktowym cech nie jest po prostu w stanie mieæ 16 i 18. No mo¿e bym móg³ ale chyba wtedy same 8 i jedna 10 pozatym :|
 
EnTheEnd
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: pn mar 08, 2004 3:19 pm

ndz paź 31, 2004 9:00 pm

Doszed³em do wymagañ. Tam przesta³em czytaæ. Opiekun Rosomaka? A co z bizonami? Dyskryminacja? Musisz zrobiæ opiekuna bizona! Wymaga za du¿o featów, a spe³nienie tych wymagañ dla typowego wojownika jest przeszkod± nie do pokonania. <!--QuoteBegin-bolo+-->
bolo pisze:
<!--QuoteEBegin-->Umiejêtno¶æ pos³ugiwania siê broni± egzotyczn±: Szpony rosamaka, Zogniskowanie broni: Szpony rosamaka,
A co rozumiesz przez "Szpony Rosomaka"?
 
Kiaryn'Veil Duskryn
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2940
Rejestracja: wt lip 01, 2003 11:17 am

ndz paź 31, 2004 9:06 pm

A co rozumiesz przez "Szpony Rosomaka"?

My¶lê, ¿e kolega inspirowa³ siê tu "broni±" u¿ywan± przez Wolverine'a z X-men. Ten jegomo¶æ równie¿ u¿ywa³ w walce szponów. Poza tym Wolverine po angielsku znaczy rosomak ;).
 
Miolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 175
Rejestracja: pn cze 21, 2004 11:00 pm

ndz paź 31, 2004 10:27 pm

Erm... klasa taka sobie. Jakby to Rycerze, którzy Mówią Ni określili: NI! NI! NI! Blah... wymagania... po co komu 18 siły do posługiwania się szponami? Rozumiem, zręczność... ale siła? Dobra, koniec czepiania się, bo ja sam nie robię PrC lepiej :P

Do notki poniżej
Och, Ilithandirze, dziękuję :oops: . Ale parę poprawek i PrC będzie dobra, np. zmniejszenie wymagań. I dodanie paru innych rzeczy. I zmienienie następnych. Jak w polskim rządzie :)
 
Ilithandiir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 6:32 pm

ndz paź 31, 2004 10:28 pm

Zdolno¶æ na pi±tym poziomie powinna nazywaæ siê szkielet z adamantium :lol: Miolo, twój Krasnoludzki zwiadowca jest o niebo lepszy!
 
EnTheEnd
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: pn mar 08, 2004 3:19 pm

pn lis 01, 2004 8:28 am

[quote=Kiaryn'Veil Duskryn]
A co rozumiesz przez "Szpony Rosomaka"?

My¶lê, ¿e kolega inspirowa³ siê tu "broni±" u¿ywan± przez Wolverine'a z X-men. Ten jegomo¶æ równie¿ u¿ywa³ w walce szponów. Poza tym Wolverine po angielsku znaczy rosomak ;).[/quote] ¯artujesz? ;-) Wiem, co to znaczy Wolverine. Chodzi mi o to, ¿e tej broni nigdzie nie znalaz³em rozpisanej, a trudno takiej broni u¿ywaæ. Do tej klasy powinien byæ do³±czony opis tej broni. Skoro kolega inspiruje siê "Weapon X", to dobrze by by³o daæ mu na którym¶ poziomie Fast Healing. I jeszcze Ageless.
 
Ilithandiir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 6:32 pm

pn lis 01, 2004 8:46 am

Opis szponów rosomaka znajdziecie na stronie http://dnd.polter.pl .
 
Horn__
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pn maja 17, 2004 5:35 pm

pn lis 01, 2004 9:09 am

I w S&F w dodatkowych broniach. Jest to bron egzotyczna, ale zamiast 3(pewnie tak wolalby autor) ma 2 pazury. Wielkosc srednia, 1k6 obrazen... Ten szal - czy to troche nie za dlugo. A w ogole jak wpadles na nazwe opiekun rosomaka? To bardziej dla druidow, a nie dla woja. Opiekowac sie samym soba :? ?
 
bolo__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 5:22 pm

pn lis 01, 2004 10:39 am

Wymagania my¶lê s± ok. Ten presti¿ wed³ug mnie ma byæ na 9-10 poziom, a tu dostaje siê 2 dodatkowe punkciki, wiêc 18 zr i 16 si³y to nie jest zbyt wygórowana cena. Nazwa presti¿u przyznaje, trochê nie pasuje. Co do szponów to s± one rozpisane w Mieczu i Piê¶ci (tak dziwnie przet³umaczone s± w tym podrêczniku, acz nijak to siê ma do angielskiej nazwy. W polskim wydaniu o ile siê nie myle jest to broñ ma³a. Sza³ faktycznie trochê przyd³ugi. Tworz±c ten presti¿ kierowa³em siê jak ju¿ zauwa¿yli¶cie jednym z X-menów.
 
bolo__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 5:22 pm

pn lis 01, 2004 11:23 am

Zamieszczam poprawion± wersje (mo¿e kto¶ poda inn± propozycjê, skoro uwa¿acie i¿ Opiekun Rosamaka jest ¶mieszny). Co do featów to teraz cz³owiek spokojnie na 9 lv mo¿e je mieæ. Dash jest po to by byæ szybszym, Combat Reflex daje dodatkowe AoO, wiêc uwa¿am i¿ to nie jest bezcelowe.

<span style='font-size:25pt;line-height:100%'>Opiekun Rosamaka </span>

Nieraz na ziemiach Torilu mo¿na by³o us³yszeæ o ludziach, którzy doskonale pos³ugiwali siê szponami, a nieliczni z nich potrafili sami je wytworzyæ. Ludzie ci zazwyczaj ¿yj± osobno, obda¿eni nadnaturaln± prêdko¶ci±, podru¿uj± by znale¼æ swe mniejsce w otaczaj±cym ich ¶wiecie. Czêsto s± wynajmowani przez w³adców do celów szpiegowskich, ¿adziej by kogo¶ zabiæ. Opiekunowie to w wiêkszo¶ci ³otrzycy, którzy zafascynowani mo¿liwo¶ciami szponów oddali wiele lat swego ¿ycia by polepszyæ swe umiejêtno¶ci, tak by nie tylko siê wyró¿niaæ od pospolitych ³otrów, ale i na sta³e zago¶ciæ na kartach historii.

<span style='font-size:25pt;line-height:100%'>Wymagania: </span>bazowy atak +6
Umiejêtno¶ci: Wspinaczka 12, Równowaga 12, Skakanie 12, Upadki/Przewroty 12, Blefowanie/Zwody 12
Atuty: Poprawiona inicjatywa, Umiejêtno¶æ pos³ugiwania siê broni± egzotyczn±: Szpony rosamaka, Zogniskowanie broni: Szpony rosamaka, Dash, Combat reflex
Zrêcznosæ 18+, Si³a 16+
Charakter: Przewa¿nie cn

Kw: k8
Umiejêtno¶ci klasowe: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Blefowanie/Zwody, P³ywanie i Wyzwalanie siê/Ucieczki
Punkty umiejêtno¶ci na ka¿dym poziomie: 4
Bieg³o¶æ w broni i pancerzu: Opiekun rosamaka nie zyskuje ¿adnych nowych zdolno¶ci. Szponami rosamaka mo¿e wykonaæ atak z zaskoczenia Aby ko¿ystaæ z zdolno¶ci specjalnych Opiekun musi nosiæ zbrojê lekk± lub ¿adnej.

Poziom BAB Wytr. Ref. Wola Specjalne
1 +1 +0 +2 +0 Atak z doskoku, Zwiêkszona szybko¶æ 3m
2 +2 +0 +3 +0 Sza³ Rosamaka
3 +3 +2 +3 +1 Zwiêkszona szybko¶æ 4,5m, Doskona³y zwód
4 +4 +2 +4 +1 Mistrzostwo szpona
5 +5 +2 +4 +1 Transformacja Rosamaka, Zwiêkszona szybko¶æ 6m

Atak z doskoku: Na 1 poziomie Opiekun rosamaka otrzymuje ten atut nawet je¶li nie spe³nia jego wymagañ.
Zwiêkszona szybko¶æ: Opiekun rosamaka sw± szybko¶ci± potrafi dorównaæ nawet najszybszym mnichom. Na 1 poziomie otrzymuje bonus 3m, na 3 poziomie 4,5m, a na 5 poziomie 6m
Sza³ Rosamaka: Na 2 poziomie Opiekun rosamaka mo¿e daæ swym nogom doskona³± moc, która zwiêksza jego prêdko¶æ i pozwala wyczyniaæ cuda. Podczas sza³u w³osy opiekuna zmieniaj± barwê na bia³o-szary, a oczy staj± siê niebieskie. Szybko¶æ Opiekuna zwiêksza siê 1,5 raza, a tak¿e Rosamak dostaje +4 do nastêpuj±cych umiejêtno¶ci: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Zwody. Aby u¿yæ Sza³u nale¿y po¶wiêciæ akcjê darmow±. Sza³ trwa 1 minuta/na poziom Opiekuna lub do odwo³ania. Sza³u mo¿na u¿yæ raz na dzieñ.
Doskona³y zwód: Opiekun Rosamaka opanowa³ do perfekcji zmylanie przeciwnika. Skacz±c, turlaj±c i markuj±c ciosy Opiekun potrafi wyko¿ystaæ moment w którym wróg siê ods³oni i zadaæ cios z niewyobra¿aln± si³±. Na 3 poziomie Opiekun Rosamaka u¿ywaj±c jakiej¶ akcji zwi±zanej z ruchem (mo¿e to byæ bieg, skok, turlanie siê, itp.) mo¿e u¿yæ zwodu jako akcji darmowej.
Mistrzostwo szpona: Na 4 poziomie Opiekun ju¿ doszed³ do takiej perfekcji w u¿ywaniu szponów, i¿ mo¿e rozbrajaæ wroga nie prowokuj±c ataków okazyjnych. Podczas testów spornych nie otrzymuje kary –4 za ka¿dy rozmiar broni wiêkszy od szponów (dzia³a tylko do rozmiaru kolosalnego), mo¿e tak¿e schowaæ szpon w lewej rêce i spróbowaæ z³apaæ upadaj±c± broñ ( refleks ST=18 w przypadku broni do rozmiaru ¶redniego w³±cznie, ST=22 w przypadku broni du¿ych), aby zadaæ natychmiastowy cios t± broni± w niespodziewaj±cego siê niczego wroga (broñ du¿a ma karê –4 do trafienia).
Transformacja Rosamaka: Na 5 poziomie Opiekun Rosamaka poznaje najwiêksz± tajemnice znan± tylko najlepszym Opiekunom. Wie jak skierowaæ splot, aby ten nape³ni³ jego szkielet doskona³ymi zdolno¶ciami. Od 5 poziomu Opiekun nie musi u¿ywaæ rêkawic ze szponami, gdy¿ jego szkielet potrafi sam je wytworzyæ. Szpony te zmieniaj± siê wedle woli Opiekuna tzn. mog± zakszywiaæ siê w ka¿dym kierunku jakim sobie ¿yczy Opiekun, mog± doskonale nadawaæ siê do walki jak i wspinaczki, mog± zawin±æ siê wokó³ jakiego¶ kija itd.. Opiekun nie mo¿e zwiêkszaæ grubo¶ci szponów, ale mo¿e sobie za¿yczyæ i¿ zostawia szpony w ciele ofiary (czasem szpony mog± siê z³amaæ, acz zdarza siê to bardzo ¿adko) , w takim przypadku szpony zregeneruj± mu siê po 2k4 rundach. Po tym czasie Opiekun musi po¶wiêciæ akcjê odpowiedzialn± za atak (nie mo¿e w tej rundzie zaatakowaæ), aby móg³ spokojnie wyci±gaæ szpony. Ka¿de wyci±gniêcie szponów jest akcj± darmow±, zale¿n± od woli Opiekuna (nie musi robiæ ¿adnych ruchów rêk±). Szpony mog± mieæ do 1m d³ugo¶ci, co jest zale¿ne od woli Opiekuna. Szpony zawsze wychodz± z górnej czê¶ci nadgarstka. Aby umagiczniæ szpony Opiekun musi skierowaæ splot przep³ywaj±cy przez dany magiczny przedmiot do szponów. By to dokonaæ Opiekun musi po¶wiêciæ siê ca³odniowym medytacj±, poczym umoczyæ przedmiot i sw± d³oñ w swojej krwi (wystarczy umoczyæ kawa³ek przedmiotu). Jeden przedmiot mo¿e umagiczniæ tylko jedn± rêkê.
Wzmocniony szkielet Opiekuna nadaje cia³u moc regeneracji. Co rundê Opiekun regeneruje 1 PW.
Na 5 poziomie Opiekun otrzymuje tak¿e Potê¿ny sza³. Mo¿e go u¿yæ raz na dwa dni. W danym dniu mo¿na skorzystaæ tylko z jednego sza³u. Potê¿ny sza³ powoduje zmianê koloru w³osów na ognisto-srebrny oraz ich wyd³urzenie o 50 cm, a tak¿e zmianê koloru oczu, jedno staje siê niebieskie, a drugie zielone. Pozatym Opiekun zwiêksza sw± szybko¶æ dwukrotnie i dostaje bonus +2 do KP i trafienia ze wzglêdu, i¿ jest zabujczo szybki. Jego umiejêtno¶ci ruchowe tak¿e ulegaj± poprawie i dostaje +6 do nastêpuj±cych umiejêtno¶ci: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Zwody. Mo¿e siê tak¿e wspinaæ ze sw± normaln± prêdko¶ci±. Potê¿ny sza³ aktywuje siê jako akcja ca³orundowa, prowokuj±ca AoO, jednak je¿eli postaæ robi±ca AoO nie trafi to Opiekun ze wzglêdu na sw± now±, zabujcz± szybko¶æ ma darmowy AoO przeciwko tej¿e postaci. Potê¿ny sza³ trwa 1 minuta/na poziom Opiekuna lub do odwo³ania.
 
Jacobivan
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 181
Rejestracja: pt cze 27, 2003 9:51 pm

pn lis 01, 2004 1:20 pm

Nie pasuje Opiekun to moze "Szponer" :D A tak serio to co to za szal co trwa 10 minut? Nazwij to np. 'Zespolenie z duchem Rosomaka' A w ogole to lepiej zamiast tego dac furie barbarzyncy, albo walke bez minusów do -10 hp. Na razie klasa jest nawet troche za slaba... Moglbys dolozyc np. ze 2k6 ukradkowego ataku, albo specjalizacje w szponach...
 
Jasiek__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 5:50 pm

pn lis 01, 2004 4:45 pm

Okropne s± te wymagania i prawie nic nie daj±. Powiedzmy ,¿e ktos sie napracowal i co z tego ma nic. na 5lev tej presti¿ówki powinno byc cos fajnego i mocnego pomy¶l nad tym i zmieñ nazwê presti¿ówki bo jest beznadziejna !! :lol:
 
Ilithandiir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 6:32 pm

pn lis 01, 2004 8:04 pm

Nie bardzo rozumiem:
Charakter: Przewa¿nie cn


Czy to oznacza, ¿e wymaganiem charakteru jest CN, czy najczê¶ciej posiada on taki charakter?
 
Ziemniak0r
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 327
Rejestracja: śr lis 05, 2003 4:28 pm

wt lis 02, 2004 4:02 pm

Piêcio i mniej poziomowe presti¿ówki to elitarne klasy, z wysokimi wymaganiami i du¿ymi bonusami i silnymi mocami. A to... nie wiem, roz³ó¿ to na 10 poziomów, zmniejsz wymagania, dodaj parê z powy¿ej wymienionych przez innych mocy. Daj tej klasie co¶, co bêdzie j± wyró¿nia³o z t³umu innych. Prc, której bonusy mo¿ña uzyskaæ samymi klasami podstawowymi to niezbyt dobra PrC :).
 
bolo__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 5:22 pm

pt lis 05, 2004 2:07 pm

Tak przewaznie ich charakter to CN. Szponer jest luz
:twisted: .
Daj tej klasie co¶, co bêdzie j± wyró¿nia³o z t³umu innych.

Mysle iz przemiana rosamaka jest niezwykla i w zaden sposob nie mozna jej osiagnac klasami podstawowymi (oprocz magii, no ale czego nie mozna za jej pomoca osiagnac).
A co do bonusow to na 1, 3, 5 poziomie mozna dodac odpowiednio 1k6, 2k6, 3k6 ze sneaka.

A tak serio to co to za szal co trwa 10 minut?

Poprawione teraz szal ( lub jak wolisz Zespolenie z duchem Rosamaka) trwa 1 minute/poziom.
Okropne s± te wymagania i prawie nic nie daj±. Powiedzmy ,¿e ktos sie napracowal i co z tego ma nic. na 5lev tej presti¿ówki powinno byc cos fajnego i mocnego

Po pierwsze w polaczeniu z duchem rosamaka jest szybszy niz mnich, po drugie ma bron, praktycznie nie zniszczalna, ktora zmienia sie wedle jego woli. Po trzecie otrzymuje 1 PW na runde (nie wiem jak wasz mistrz uznaje wam leczenie, ale my musimy odpoczywac caly dzien bez walki czy rzucania czarow, pozostaje jescze kaplan, ale i temu czary sie koncza, gorzej gdy takiego nie ma w druzynie), a my gramy ze nie wiemy ile mamy PW tylko nasz DM opisuje nasz stan po kazdym ciosie (uwazam ten sposob za bardzo ciekawy), po czwarte ma sneaka, moze zwodzic po ruchu jako free action, wraz z atakiem z doskoku i bonusami do testow jest to bardzo ciekawy sposob walki. No i po piate, mysle najwarzniejsze taka mialem wizje wiec tak napisalem.
Sorry za bledy i brak polskich znakow. Ach te jablka. :evil:
 
Ilithandiir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 6:32 pm

ndz lis 07, 2004 8:47 pm

Co do klasy: myslê, ¿e jest ju¿ trochê lepsza, ale jescze nale¿a³oby co¶ poprawiæ. :wink:
Ci±gle upieram siê, ¿e sza³ trzeba by skróciæ.
 
Awatar użytkownika
Elvin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 6:45 pm

ndz lis 07, 2004 8:57 pm

ekhm, szykuje sie ostrzeżenie za wulgarność :mrgreen:
a, żebym ja nie dostał za śmiecionotkarstwo to napizę coś o klasie.

Szał-1 minuta /poziom to chyba trochę zbyt wiele, może lepiej 1 minuta/2 poziomy,

Poza tym, według mnie jest trochę za słaby, ja bym mu dał jeszcze parowanie szponami ( analogicznie do atutu uniki)

Pozatym Opiekun zwiększa swą szybkość dwukrotnie i dostaje bonus +2 do KP i trafienia ze względu, iż jest zabujczo szybki. Jego umiejętności ruchowe także ulegają poprawie i dostaje +6 do następujących umiejętności: Wspinaczka, Równowaga, Skakanie, Upadki/Przewroty, Zwody. Może się także wspinać ze swą normalną prędkością.


Troche za mocne, może, lepiej zrobić tak że będzie mógł "aktywować" te zdolności mod. z budowy/razy dziennie i takie coś mogło by trwać poziom opiekuna +mod. z budowyrund/minut ( wedle upodobania.). Bo w tym wykonaniu jest troszkę za mocne.
 
Awatar użytkownika
AdamWaskiewicz
Szef działu
Szef działu
Posty: 6434
Rejestracja: śr lut 05, 2003 1:06 pm

pn lis 08, 2004 1:37 pm

<!--QuoteBegin-Elvin Do'Urden+-->
Elvin Do'Urden pisze:
<!--QuoteEBegin-->Sza³-1 minuta /poziom to chyba trochê zbyt wiele, mo¿e lepiej 1 minuta/2 poziomy


I tak by³oby makabrycznie przepakowane - porównaj sobie z d³ugoæi± trwania sza³u barbarzyñcy albo Frenzy u Frienzied Berserkera (w obu wypadkach 3+ modyfikator z Budowy rund). Tutaj zastosowa³bym analogiczny czas trwania, z adnotacj±, czy kumuluje siê (zarówno czas jak i efekty) z sza³em barbarzyñcy i innymi zbli¿onymi zdolno¶ciami klas presti¿owych (jak choæby wspomniane powy¿ej Frenzy).

Pozdrawiam,
Adam
 
bolo__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 5:22 pm

czw lis 11, 2004 1:26 pm

Sorry, ale wiele osób pisa³o i¿ ta klasa jest za s³aba, a teraz ¿e za mocna. Po³±czenie z duchem rosamaka mo¿na by zmniejszyæ do 1minuty/na 2 poziomy. Parowanie moim zdaniem jest zbêdne.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość