Zrodzony z fantastyki

 
Pedro Alvarez
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 753
Rejestracja: pn gru 16, 2002 6:19 pm

ndz paź 24, 2004 12:07 pm

Dlaczegto atrybuty s± takie niskie? Przy dobrych wiatrach mo¿na mieæ takie od pierwszego poziomu, a postaæ zosta³a rozpisana na poziom 20. Gdzie wciê³o 5 punktów, które siê dostaje w trakcie rozwoju? I gdzie s± przemdioty podwy¿szaj±ce cechy (kto wie, mo¿e nawet co¶ z wish scrolla), to przecie¿ logiczne, ¿e postaæ na 20 poziomie bêdzie obiweszona maigcznymi b³yskotkami...
 
thief__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 22, 2004 5:23 pm

ndz paź 24, 2004 1:19 pm

Ok. Postaram sie pisaæ ca³kowicie po polsku(przecinki kropki etc. i przepraszam za moj± ortografiê!!).

Nie ma rozdanych pkt. atrybutów bo robimy t± postaæ od 1 lvl, logicznie rzecz bior±c nie ma te¿ przedmiotów

A wymagania do klas PrC mozna spe³niæ (skrytobujca - trza rocdaæ 12 rang, mieæ z³y charakter i zabiæ niewinn± osobê) chyba ze na poziomie 1 jest ogrniczeniew ilo¶ci rang.
Je¶li tak, to zwracam honor....

Gdzie anajdê opis tancerza cieni ??

Czy jest co¶ takiego jak cios w plecy (wychowa³em sie na baldur's gacie 2 .... -zabójca:))??

A tak ogólnie to ja jestem pocz±tkuj±cy w D&D wiêc nie bardzo siê oriêtujê w wiêkszo¶ci rzeczy.
 
Awatar użytkownika
mergan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1005
Rejestracja: pn lis 01, 2004 10:12 am

ndz paź 24, 2004 1:34 pm

thief, oczywiście, że jest ograniczenie w ilości rang, a wynosi ono poziom postaci + 3 dla klasowych. Dla międzyklasowych (cross-class skill) (poziom postaci + 3)/2 (i tak żeby zdobyć jedną rangę w c-c s musisz wydać 2 PU).
Opis Tancerza Cienia znajdziesz w Przewodniku Mistrza Podziemi do 3.0 i 3.5 edycji, ponadto jest dostępny w SRD pod tajemniczą nazwą pliku Prestige Classes.
Pozdrawiam (i przeczytaj wzdłuż i wszerz Podręcznik Gracza).

<!--QuoteBegin-thief+-->
thief pisze:
<!--QuoteEBegin-->Czy jest coś takiego jak cios w plecy

Jest bardzo zbliżona (i bardziej rozwinięta) zdolność łotrzyka "Ukradkowy atak" (są jeszcze różne warianty w kilku klasach prestiżowych [vide Precyzyjny atak Szermierza]).
 
Nilhision XE
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 14, 2004 3:16 pm

ndz paź 24, 2004 8:30 pm

Po³±czenie klas: £otrzyk, Akrobata, Tancerz, Arcyszpieg i Assasin to wymarzona postaæ. Niby po 4 lv. wypada ale raczej nie. £otrzyka wystarczy na max. 3 lv. Pote mo¿na poinwestowaæ w Tancerza ( ok 4 lv ) arcyszpiega ( do 4 lv ) akrobate ( 3 lv ) i reszte na Assasina ;] Takie po³±czenie jest zabójcze dla przeciwników. Postaæ ta skrada siê niezauwa¿ona, obserwóje i wyprowadza ¶miertelny cios.

Ja tek s±dze oczywiscie.
 
MaRd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 10, 2004 10:45 pm

ndz paź 24, 2004 11:04 pm

Witam !

Osobiście jako build pod płatnego morderce polecałbym coś takiego (przepraszam za ang. nazwy, ale mam dostęp tylko do podręczników po angielsku.) :

3 rogue / 2 fighter / 5 guild thief / 6 telflammar shadowlord - co daje łącznie 16 poziomów - pozostałe 4 można sobie dopchać czym kto lubi.

Jeśli chodzi o rase najlepszy byłby człowiek z nałozonym szablonem Shadow Lord'a. (Sporo miłych zdolności dla postaci lubiącej pozostawać w cieniu + spełnienie częsci wymagań do PRC.)

Przydzial atrybutów( według ważności) :

DEX - wiadomo - podstawa : bonusy do sporej liczby umiejętności, + do trafienia ( z wpn. finesse), ref. save, inicjatywa

INT - skilli nigdy za mało, ST death attack

CON - kiepska kostka życia wymusza wysoką kondycje - większość wymienionych klas ma tylko d6 (2x d10 za poziomy wojownika), a postać ma być stworzona do walki więc głupio by było paść od 2 ciosów / po nadzianiu sie na pułapkę.

CHA- może sie przydać jeśli zamierzamy blefować w walce, social skills także bywają czasem prydatne. =]

STR - dobrze by było nie miec minusów do obrażeń

WIS - tak zwany "dump stat" - will save i tak będzie bardzo niski wiec to +1 nas nie zbawi - jeśli nie kłóci sie to z koncepcja postacii, to tą statystykę moża z czystym sumieniem olać.

A teraz czemu takie, a nie inne klasy - czyli mowiąc po ludzku co z tego będziemy mieli :

3 rogue: sneak attack 2d6 , evasion (milutka sprawa) , trapfinding , trapsense +1

2 fighter: 2 bonusowe atuty

5 guild thief: sneak attack 3d6, 2 bonusowe atuty, doublespeak, unacanny dodge + imp. uncanny dodge , bonusy do reputacji ( ma znaczenie tylko jeśli bierzemy atut leadership)

6 Telflammar Shadowlord: shadow sight ( darkvision ale działa też w magiczniej ciemności), shadow jump (tak samo jak Shadow Dancer), shadow blur (20% miss chance
dla wroga jeśli jesteśmy w cieniu), shadow walk (jak czar z FRCS), shadow pounce (rewelacja - po wykonianiu s. jumpa / jakimkolwiek inny teleportowaniu mozemy wykonac
full attack), death attack ( co to za zabójca bez death attack'a ? =]).

Opinie ? Komentarze ? Pytania ? =]

pozdrawiam.

(Nie jestem pewien czy wszystko co napisalem można ot tak podać na forum - jeśli nie to prosze admina o skasowanie fragmentów lub całej notki.)
 
thief__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 22, 2004 5:23 pm

pn paź 25, 2004 6:46 am

Z mojego punktu widzenia rozdawanie poziomów na tyle ró¿nych klas nie ma sensu (conajmniej na 20 pozomie bo 20 poziomowca robimy). Je¿eli co¶ jest w czym¶ odobre to ma tam du¿o wpakowane, po przegl±dniêciu (bardzo pobei¿nym) klas skrytobójcy i tancerza cieni stwierdzam, ¿e takie po³±czenie bêdzie najlepsze......

³otr + skrytobjca + tancerz ciena = 20 poziomów

Tylko nie wiem jak je najefektowniej rozdysponowaæ pozimy i atrybuty, z moich obliczeñ wynika, ¿e:

1 zr
2 cha
3 int
4 rzt
5 s
6 bd

Policzy³em ile zdolno¶ci zale¿y od tych wspó³czynników, wysz³a mi taka a nie inna chierarhia....
 
Defender
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 85
Rejestracja: sob lis 06, 2004 9:41 pm

ndz lis 07, 2004 7:20 pm

do za³o¿yciela tematu - Skrytobójca musi byæ z³y...

Co do mojego zdania na temat idealnego zabójcy to

£otrzyk lv 4
Tancerz cieni 6lv
Reszta Skrytobójca~
 
Awatar użytkownika
Elvin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 6:45 pm

ndz lis 07, 2004 8:13 pm

Ale, propozycja klas podana przez MaRda jest bardzo dobra! ( tylko bym te 2 poziomy woja wywalił, i dał coś innego.)

Thief- przecież ta postać bedzie miał praktycznie to samo (nie wszystko, ale dużą większość) co twój zabÓjca + tancerz cieni i jeszcze wiele ciekwych zdolności.
Moim zdaniem jest dużo bardzej efektywna postać niż ta podana przez Ciebie.
 
MaRd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 10, 2004 10:45 pm

pn lis 08, 2004 1:00 pm

Co do wywalania 2 lvl-i fightera : to nie takie proste =].
Ta kombinacja klas wymaga kosmicznej ilości atutów :

Wymagane (do PRC): dodge, mobility, spring attack, blind-fight
Przydatne : wpn.finesse, quicken spell-like ability, expert tactician, combat reflexes (wymagane do exp. tactician)
Moja osobista fanaberia : drzewko TWF (3 atuty).

Łącznie 11 atutów : jeśli ktoś nie chce brać TWF to faktycznie 2 poziomy woja może sobie darować ale w przeciwnym przypadku te 2 atuty to zbawienie.

Łącznie do dyspozycji mamy : 1 (human) + 2 (fiighter) + 2 (guild thief) + 7 (1st, 3rd, 6th .... 18th lvl) = 12 atutów - czyli praktycznie na styk z wymaganiami (1 feat w rezerwie) i już specjalnie nie poszalejemy =].

Oczywiście, jeśli to "coś innego" da mi za 2 poziomy hit dice d10, 2 atuty i pełny rozwój BAB + jeszcze coś ciekawego to bardzo chętnie się wymienie - tylko że takich klas raczej nie ma - -.
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

pn lis 08, 2004 9:13 pm

A ja mam taka koncepcjê Mr Leona:
£orzyk 6/Wojownik 4/ Zabójca 10

Atuty:
Poprawiona Inicjatywa, Zmys³ Walki (Combat Reflexes), Ekspert taktyki (?)(Expert Tactician), Finezja w broni, Oburêczno¶æ, TWF, Ulepszona TWF, Greater TWF (ew. co¶ innego), Ulepszona Finta, Walka na ¶lepo, Wyspecjalizowanie (ew. co¶ innego)

Broñ:
Najlepiej 2 krótkie miecze (finezja)

Rasa:
Cz³owiek

W taki sposób otrzymujemy bohatera z 6 atakami: +13/+13/+8/+8/+3/+3 (do tego mod. z ZR czyli ok 5 i modyfikator z broni), sneak attack +8k6, Zabójczy atak o ST 20+mod z INT i na koniec du¿o umiejêtno¶ci, a dziêki du¿emu blefowi mamy mo¿liwo¶æ robienia finty i zaprowadzenia sneak attack... Walka na ¶lepo przydaje siê, gdy skrytobójca rzuci ciemno¶æ, b±d¼ te¿ g³êbsz± ciemno¶æ, co mo¿e przechyli¶ szale zwyciêstwa na jego korzy¶æ w otwartej walce z lepszym szermierzem (je¿eli wogóle do niej dojdzie ;) )
.

Co o tym my¶licie, co zmieniæ itp. ?

Edit:
I jeszcze jedno, gdzie mogê znale¼æ klasê "telflammar shadowlord"
 
MaRd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 10, 2004 10:45 pm

pn lis 08, 2004 9:46 pm

Telflammar Shadowlord jest do znalezienia w "Unapproachable East".

Co do builda i ewentualnych zmian : 6th lvl rogue to "zmarnowany" lvl - dostajesz tylko trap sense + 2 - czyli praktycznie bezuzyteczna rzecz. Zostawilbym 3 lvl rogue a zamiast kolejnych trzech wybrałbym jakąś PRC z rozwojem sneak attack + czymś jeszcze, np. Guild Thief lub Bayushi Deceiver ( jeśli postać to człowiek i mg dopuszcza Oriental Adventures). Tak samo 4 lvl fightera to taki sredni deal - dostajemy wpn specialization kosztem 2 poziomów - w tym jednego "zmarnowanego" (3 lvl fightera) - moim zdaniem +2 do dmg nie jest tego warte, zwłaszcza przy 8k6 SA.

[Aha, btw - "zmarnowane' lvl z punktu widzenia maksymalnej skutecznosci buildu (pure MIN/MAX) - jeśli ktoś chce mnie zbluzgać od manchkinów etc etc zapraszam na gg : 3959774 =])
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

pn lis 08, 2004 10:34 pm

Je¿eli chodzi o poziomy ³otrzyka to je¿eli je ograniczaæ to do 4 poziomu, gdy¿ przechodz±c z 3 na 4 dostajemy +1 BAB i +1 do MRO, a co do wojownika to zawsze ko¶æ k10, RO na Wytrw. i dodatkowe punkty BAB siê przydadz± (no i dodatkowy atut na 4 poziomie...), gdy¿ nie mo¿na liczyæ, ¿e zawsze uda nam siê zabiæ kogo¶ od razu i nale¿y siê przygotowaæ na otwart± walkê.
Kolejna sprawa to branie po kilka presti¿ówek, te¿ nie jest najkorzystniejsze (tych ze sneak'iem), gdy¿ cierpi± na tym nasze RO na Wytrw. i Wolê, oraz tak potrzebny nam BAB (na 1 poziomie mamy do nich +0 :( )
Oczywi¶cie mo¿na zdobyæ ciekawe umiejêtno¶ci, tak jak w przypadku Tancerza Cieni i jego Ukrywania siê na widoku, jednak wziêcie atutów Uniki i Ruchliwo¶æ jest dla mnie zbyt du¿ym kosztem, za¶ Mistrz Gildii nie ma umiejêtno¶ci (tzn. atutów) bardzo ciekawych dla zabójcy... Dwulicowo¶æ ca³kowicie odpada, Reputacja przydaje siê tylko gdy bierzemy Zdolno¶ci Przywódcze ( a Leon najczê¶ciej pracowal sam...), jedyne co to Premiowy Atut i Sneak Attack, ale czy jest to warte kolejnego obni¿ania MRO i BAB'u? Nie wiem jak siê sprawy maj± z Bayushi Deceiver'em i Telflammar Shadowlord'em, ale niebawem to sprawdzê...

Czekam na dalsze propozycje i argumenty.
 
MaRd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 10, 2004 10:45 pm

pn lis 08, 2004 11:20 pm

Co do rzutów obronnych : niestety RO na will'a zawsze bedzie badziewny - uroki grania
wojem /łotrem. Po za tym 20 poziomową postać ( a takie było załozenie ) stać będzie na kilka przedmiotów dodających troche do najslabszych rzutów, np:

Vest of Resistance +3 (9.000 gp)
Amulet of Health +4 (16.000gp)
etc etc . . .

Cóz, brak pełego rozwoju BAB boli, ale trzeba sie na coś zdecydować - albo SA, albo BAB.

Doublespeak (dwulicowość ?) Guild thief'a daje bonus do blefu - bonus do feintowania w walce - chyba nie jest jednak takie całkiem bezużyteczne, oprócz tego SA i uncanny dodge.

Bayushi Deceiver to połączenie szpiega (wymagane troche rang w diplomacy) i zabójcy - daje SA, możliwość dodawania inta do inicjatywy (w połaczeniu z imp. initiativie może dać całkiem spory bonus) i bonus do feintowania w walce.

Telflammar Shadowlord nie rozwija w ogóle SA ale daje cała mase bardzo fajnych zdolności
(czary, death attack [sumuje sie z assasinem] i sporo wiecej).

IMO jednak warto poświęcić i tak badziewny rzut na willa , taki sobie na forta i przecierpieć troche osłabiony BAB, nadrabiając straty magiczynymi przedmiotami i wysokim dexem połaczonym z wpn. finesse ( no chyba że mg jest wyjątkowo skąpy =]).
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

pn lis 08, 2004 11:59 pm

Ja zaś proponowałbym:
4 Poziomy Rogue Jako podstawa.
3 Poziomy Kapłana Maska i garść buffujących zaklęć
7 poziomów Black Flame Zealota (Complete Divine) Dodatkowe zaklęcia kapłańskie, wzrost sneak, death attack i kilka przydatnych zdolności.
3 Poziomy Akrobaty, dl azwiększenia ruchliwości postaci.
3 Poziomy Zabójcy dla zwieńczenia dzieła.
- Może nie jest tak MIN/MAX jak propozycja MaRd'a, lecz uzyskuje badzo dużą elastyczność dzięki możliwości wspierania się zaklęciami kapłańskimi.
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

wt lis 09, 2004 2:07 pm

Moim zdaniem nie mo¿na postaci ograniczaæ za bardzo do magicznych przedmiotów, ale dobra. Teraz inny aspekt, atuty (które wzi±¶æ i dlaczego):
- Poprawiona Inicjatywa - wa¿na, gdy¿ dziêki niej mo¿emy zaatakowaæ jako pierwsi (i to z SA)
- Oburêczno¶æ - wiêcej ataków (minimalizacja kar)
- Walka dwoma broñmi - jak wy¿ej
- Finezja - dobry BAB to podstawa dla zabójcy (b±d¼, co b±d¼)
- Zmys³ walki - potrzebny do Ul. finty
- Ulepszona finta - udogadnia mo¿liwo¶æ robienia SA wczasie walki
- Walka na ¶lepo - dziêki mo¿liwo¶ci rzucania czarów przez skrytobójcê (b±d¼ rzucanie z ró¿czki itp.) mo¿na okryæ otoczenie w mroku by utrudniæ walkê przeciwnikowi (sobie j± u³atwiaj±c)
- Mistrz taktyki - nad tym atutem siê zastanawiam, Edit: po przemy¶leniu jednak warto wzi±¶æ go dla dodatkowego ataku...
- Wyspecjalizowanie - gdy dojdzie do otwartej walki z np. wojownikiem musimy mieæ dobr± KP, dodatkowo umo¿liwia wziêcie Ul. finty

- Mistrzowska walka dwoma broñmi - po przemyslemiu uwa¿am, ¿e nnie warto braæ tego atutu, gdy¿ dodatkowy atak ma na tyle nisk± premiê, ¿e na wy¿szym poziomie potrzebujemy praktycznie 20 by trafiæ...
 
MaRd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 10, 2004 10:45 pm

wt lis 09, 2004 10:01 pm

Atuty (pisze pod kątem 3.5 ED) :

W zasadzie nie ma już co dopisać:
- Imp. initiative - w połaczeniu z wysokim DEX może dać całkiem konkretny bonus,.
- TWF i pochodne - więcej ataków, więcej kostek SA, więcej dmg - nie wymaga reklamy.
- Combat Expertise - przydaje się - te kilka punktów AC może uratować życie + atut wymagany do imp. feint
- Finezja - jeśli bonus z DEX jest przynajmniej o 2 większy niż z siły to nie ma się co zastanawiać - trzeba brać.
- Expert Tactician - świetny atut - obowiązkowy dla każdego łotra opartego na SA - dodatkowy atak za każdym razem gdy wykonujemy sneaka. To mówi samo z siebie.
- imp. disarm - przydatne dla każdej postaci ryzykującej walke w melee.
- Qucik draw - jeśli chcemy rzucać nożami zamiast nimi ciąć w melee.
- drzewko Dodge + Mobility + Spring attack - bardzo dobre tylko trzeba umieć używać - ma wielką zaletę : w połączeniu z przedmiotami / zdolnościami przyspieszającymii nasz ruch pozwala "punktować" co runde przeciwnika samemu niewchodząc w zasięg wroga - jeśli ktoś nie bierze TWF to jest to rozsądna alternatywa. Minusy: tylko 1 atak / runda ( 2 w połaczeniu z expert tactician ).
Co do blind fight to nie jestem przekonany - niby pozwala przerzucić chybiony atak, ale w obrębie darkness nie można używać SA (o ile dobrze pamiętam - mogłem coś pokręcić )
 
Skrytobójca__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: czw paź 07, 2004 4:11 pm

czw lis 18, 2004 6:12 pm

LUDZIE!!!!!!
Jak zobaczy³em ten temat oniemia³em, przeczyta³em pierwszy post- ten "wymarzony skrytobójca" Thiefa to moja postaæ!!! Nawet atrybuty, charakter i wygl±d siê zgadzaj±. Sorry, ludzie, tak± postaæ ktos ju¿ stworzy³ ca³e lata temu..
 
Qbe
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 230
Rejestracja: śr paź 09, 2002 6:36 pm

pt lis 19, 2004 3:21 pm

LUDZIE!!!!!!
Jak zobaczy³em ten temat oniemia³em, przeczyta³em pierwszy post- ten "wymarzony skrytobójca" Thiefa to moja postaæ!!! Nawet atrybuty, charakter i wygl±d siê zgadzaj±.

Ogólnie jeste¶cie do siebie do¶æ podobni. Porównajcie swoje awatarki :) . Ach, ten Garrett. Idol m³odych z³odziei :wink:
Sorry, ludzie, tak± postaæ ktos ju¿ stworzy³ ca³e lata temu..

Wybaczamy ci. Nie masz chyba na ni± praw autorskich?

Do notki poni¿ej: No widzisz, to pad³e¶ ofiar± czyjej¶ manii. Bo ten awatar to na 95% Garrett. (Bieg³y specjalista needed :wink: ).
 
Skrytobójca__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: czw paź 07, 2004 4:11 pm

pt lis 19, 2004 4:14 pm

Nie sk±d :P
Aw grê Thief nigdy nie gra³em.
 
Mac__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 10, 2004 5:51 pm

czw gru 09, 2004 6:19 pm

1)Oburêczno¶æ i walka 2 rodzajami broni i ulepszona walka 2 rodzajami broni - w "Magii Faerunu" zobaczy³em przedmiot daj±cy obureczno¶æ i TWF, a posiadaj±c TWF uzyskujemy ulepszone TWF. kosztuje to cudo zaledwie 18k, wiêc 20poziomowiec moze sobie spokojnie na to pozwoliæ, wiêc zaoszczêdzamy 2 atuty.
2)walka na ¶lepo -totalny bezsens. posiadajac 7lvl Skrytobójcy mo¿emy rzuciæ Zwiêkszon± Niewidzialno¶æ i walimy sneakiem co rundê.
3)poprawiona finta- *patrz punk wy¿ej*
4)poprawiona inicjatywa- zgadzam siê inicjatywa dla ³otra to podstawa , posiadaj±c przedmiot dajacy na sta³e efekt czaru Napiête Nerwy Kaupaera(MoF) i mamy dodatkowe +5 do inicjatywy, w sumie +9 i zr
5)bior±c atut "Szybko niczym b³yskawica"mo¿emy wykonac test Blefowania sporny z zauwa¿aniem i gdy wygramy dostajemy akcjê cz±stkowa(¶wietne do kradzie¿y "na widoku") a gdy atakujemy, cel traci premiê ze zr wiêc sneak.
6)s³ysza³em, ¿e w Obroñcach Wiary jest zbroja daj±ca w³a¶cicielowi dodatkow± akcjê cz±stkow± permanentnie, a kosztuje ¶miesznie ma³o bo zaledwie premia +3. Posiadaj±c t± zbrojê i 7poz skrytobójcy mo¿emy rzuciæ Zwiêkszon± niewidzialno¶æ i ³adowaæ sneakami. :D

Co do klas presti¿owych polecam branie minimum 7 poziomu skrytobójcy z ww. powodów.
 
Awatar użytkownika
Cristof
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 450
Rejestracja: sob kwie 05, 2003 1:48 pm

pn gru 13, 2004 7:17 pm

Łotrzyk lv 4  
Tancerz cieni 6lv


Z tego co pamiętam to nie spełnisz możliwości wejścia na Tancerza z 4 levelu łotra. Dopiero bodajrzez z 7...
 
Drolnar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 182
Rejestracja: pt gru 10, 2004 8:28 pm

sob gru 18, 2004 9:47 am

Je¿eli mam do dyspozycji a¿ 20 lvl to najlepiej:

£tr 5 lvlSkr 5 lvlTC 10 lvl

To bêdzie prawdziwy Leon Zawodowiec

1. Nie widaæ go ;-)
2. Je¶³i kto¶ ju¿ go nawet zauwa¿y (musia³by mieæ trochê szczê¶cia) to w walce nie ma szans, tancerz cienia sam w sobie jest dobrym szermierzem, a oprócz tego wezwanie cienia, cienisty skok 48 m, czary skr, ukradkowy atak mo¿e i nie bêdzie to du¿o, ale 5k6 (chyba) wystarczy...
3. W³amaæ siê nie ma sprawy...
4. Skrytobójstwo - ¿aden problem - tylko trzeba poobserwowaæ ofiarê przez 3 rundy :evil: :evil: :evil:
5. Kradzie¿, szpiegostwo - zrobione...

Rasa: Drow
Dlaczego? - IDEALNY ZABÓJCA sam w sobie 8)

To chyba tyle je¶li chodzi o Leona Zawodowca.

Aha wygl±d p. mój avatar :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
 
Awatar użytkownika
Cristof
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 450
Rejestracja: sob kwie 05, 2003 1:48 pm

sob gru 18, 2004 10:55 am

D. Widzenie w ciemnościach (podczerwień)


To akurat nie ma później znaczenia, bo na 2 poziomie Shadowdancera dostajemy taką zdolność.
 
Drolnar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 182
Rejestracja: pt gru 10, 2004 8:28 pm

sob gru 18, 2004 11:12 am

<!--QuoteBegin-Cristof+-->
Cristof pisze:
<!--QuoteEBegin-->
D. Widzenie w ciemno¶ciach (podczerwieñ)


To akurat nie ma pó¼niej znaczenia, bo na 2 poziomie Shadowdancera dostajemy tak± zdolno¶æ.


Owszem, ale wypisa³em wszystkie specjalne zdolno¶ci mrocznych elfów ;-)
 
memnos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 520
Rejestracja: sob mar 11, 2006 8:10 pm

sob gru 18, 2004 11:35 am

Ja zawsze preferowałem skrytobójców, którzy potrafią zadziałać magią gdy potrzeba. Dlatego moim Leone Zawodowcem byłby:

Rogue 4 / Bard 1 / Assassin 5 / Sublime Chord 2 / Arcane Trickster 8*

Atuty: Expertise, Improved Feint, Weapon Finesse, Combat Reflexes, Expert Tactican, Disguise Spell, Arcane Strike, Snowflake Wardance

Otrzymujemy czary Skrytobójcy od 1 do 3 poz. , Sublime Chorda od 4 do 9, Ukradkowy Atak 9k6, BAB 12. Ta postać jest dobrym spellcasterem, a jej ukradkowe ataki będą powalające.

* Build autorstwa Kingside_Bishop'a, zamieszczony na Character Optimization Board.

Do notki poniżej: W Complete Arcane.
 
Dark Dar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 270
Rejestracja: sob lip 26, 2003 5:08 pm

sob gru 18, 2004 4:17 pm

gdzie mo¿na znale¼æ PrC Sublime Chord ??
 
EnTheEnd
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: pn mar 08, 2004 3:19 pm

sob gru 18, 2004 11:37 pm

Zhentarim Spy z PGtF wydaje siê dobry. W cztery poziomy zyskasz +2k6 Sneak, Slippery Mind, Undetectable Alignment, +3 BAB, Saves 1/4/4, no i swoje nowe, fa³szywy to¿samo¶ci - przydatne, nie ma to jak bonus do Bluff. Oczywi¶cie, ma te¿ niez³± listê Umiejêtno¶ci i 6+Int/Level (choæ czê¶æ trzeba raczej przeznaczyæ na to¿samo¶ci). Niestety, Zhentarim Spy musi byæ z³y. Szkoda.

Stary dobry Asasyn te¿ siê dobrze nadaje. Wymagania s± bardzo ma³e, a zdobywa wiele. Zdobywa SA z tak± predko¶ci±, z jak± robi to Rogue. Na pierwszym poziomie zyskujesz Poison Use (przydatne), Death Attack (niez³e, ale na wy¿szych poziomach DC jest jednak za ma³y), i 0 zaklêæ pierwszego poziomu. To w³a¶nie zaklêcia daj± mu przewagê nad "czystym" £otrzykiem. Dziêki nim mo¿na ³atwo siê kwalifikowaæ na PrC wymagaj±ce czarów. No i, ich lista te¿ niez³a. Na ósmym poziomie dostaje Hide in Plain Sight, i wtedy ju¿ chyba warto od niego odskoczyæ. Skillów mniej.

<!--QuoteBegin-Drolnar+-->
Drolnar pisze:
<!--QuoteEBegin-->Rasa: Drow
Ale tracisz dwa poziomy postaci.
<!--QuoteBegin-Master Joshu+-->
Master Joshu pisze:
<!--QuoteEBegin-->Ja zawsze preferowa³em skrytobójców, którzy potrafi± zadzia³aæ magi± gdy potrzeba. Dlatego moim Leone Zawodowcem by³by:

Rogue 4 / Bard 1 / Assassin 5 / Sublime Chord 2 / Arcane Trickster 8*

Atuty: Expertise, Improved Feint, Weapon Finesse, Combat Reflexes, Expert Tactican, Disguise Spell, Arcane Strike, Snowflake Wardance

Otrzymujemy czary Skrytobójcy od 1 do 3 poz. , Sublime Chorda od 4 do 9, Ukradkowy Atak 9k6, BAB 12. Ta postaæ jest dobrym spellcasterem, a jej ukradkowe ataki bêd± powalaj±ce.
¦redni z niego Leon Zawodowiec. G³ownym atutem takiego Leona nie jest, jak wielu s±dzi Sneak Attack, ale jego Umiejêtno¶ci. Ten niestety traci ich du¿o, musi wydawaæ masê swoich punktów z Asasyna na umiejêtno¶ci wymagane do Sublime Chord'a (nie s± klasowe dla Asasyna). Dlaczego Skille s± wa¿niejsze ni¿ SA? Dlatego, ¿e mag mo¿e ³atwo emulowaæ SA. Sa ró¿ne potwory z SA, i u¿ywaj±c Polimorfii mo¿emy go dostaæ. To dziwna postaæ, bo nie tak dobra jak mag (ma du¿o mniej czarów na dzieñ, mniej pokrêconych zdolno¶ci z ró¿nych PrC, które zwykle bior± magowie). Ale te¿ nie tak dobry w stosowaniu umiejêtno¶ci (które wyró¿niaj± takich Leonów) jak zwyk³y £otrzyk czy Asasyn. Zauwa¿, ¿e Mag5/Incantatrix10/ArchMage5 te¿ mo¿e mieæ powalaj±ce Sneak Attack'i, trzeba chcieæ. Edit: Arcane Trickster wymaga umiejêtno¶ci rzucania Mage Hand. Która z tych klas ma ten czar?

Pozosta³bym przy Rogue3/Wizard5/ArcaneTrickster10 (dwa poziomy wolne). G³ównie z wzglêdu na Skill'e. Albo... Rogue1/Bard4 - nie tracisz umiejêtno¶ci, zyskujesz trochê muzyki Bard'a - za to SA +8k6, ró¿nica niewielka.
 
memnos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 520
Rejestracja: sob mar 11, 2006 8:10 pm

ndz gru 19, 2004 10:36 am

<!--QuoteBegin-EnTheEnd+-->
EnTheEnd pisze:
<!--QuoteEBegin-->Arcane Trickster wymaga umiejętności rzucania Mage Hand. Która z tych klas ma ten czar?


Bard.
 
EnTheEnd
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 671
Rejestracja: pn mar 08, 2004 3:19 pm

ndz gru 19, 2004 10:51 am

To ja siê przy okazji podzielê moim "Leonem".

Rogue3/Ranger2/Assassin8/ZhentarimSpy4/Swashbuckler3

Co dostajemy?
- Sneak Attack +8k6
- Czary Asasyna, do czwartego poziomu
- Int do Damage (doskona³a synergia, mo¿na sobie pozwoliæ na wysok± Inteligencjê, czary Asasyna, Skille i obra¿enia)
- Hide in Plain Sight
- Undetectable Alignment, Slippery Mind
- Poison Use
- Fa³szywe To¿samo¶ci, zapewniaj±ce naprawdê ogromne bonusy do Blefu i Zbierania Informacji
- Darmow± Finezjê w broni
- Evasion
- Uncanny Dodge
- Death Attack

Oczywi¶cie, trzeba byæ z³ym.
 
Awatar użytkownika
Henshin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 497
Rejestracja: czw paź 14, 2004 1:03 pm

Drowi skrytobójca

ndz sty 09, 2005 7:32 pm

Witam wszystkich.
Mam zamiar w najbliższym czasie zagrać drowem skrytobójcą, ale zupełnie nie mam pomysłu i nie jestem pewien jak to rozkminić. Jedyne co ustaliłem (także pod względem fabularnym z MG) to że będzie na nim szablon istoty cienia z Księgi Planów. Poza tym że ma być dobbrym skrytobójcą :P z wyjściową klasą łotrzyk lub mnich (albo łamańcem tych klas). Nigdy nie grałem skrytobójcą, więc proszę o rady i sugestie. Z góry dzięki.
Pozdra

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości