Có¿, dyskusjê mo¿na wskrzesiæ. A wiêc, po pograniu we wspomnianego KotORa, i zobaczeniu wspomnianego systemu, wszystko wysaje siê w nim byæ dobre oprócz kostki. Punkty Mocy to modyfikator ze M±dro¶ci i Charyzmy + okre¶lona ilo¶æ dla ka¿dej z klas. S± to 4 punkty dla guardiana, 6 dla sentinela, którego w systemie nie ma i 8 punktów dla Consulara.
Moje wnioski(gra³o siê w dnd to i co¶ o równowadze mo¿e siê wie):
-zmieniæ punkty na ko¶ci, co poka¿e, ¿e trening w Mocy nie idzie w regularnym tempie
-zbalansowaæ Moc miêdzy consularem a guardianem: wydaje mi siê, ¿e s± to klasy i bez tych punktów do¶æ zrównowa¿one, w KotOR taka ró¿nica by³± zapewne spowodowana systemem walki, której sporo by³o, a w której Con bez lightningów czy na ten przyk³ad pola zastoju mia³ ma³e szanse.
Mo¿e biegli w systemie siê wypowiedz±, co o tym s±dz±, a potem przetestuj± czy co¶, ¿eby sprawdziæ czy Jedi nie mo¿e teraz przypadkiem sam przeciwko 2 jedynym Sithom stan±æ i wygraæ(i co wtedy? koniec zabawy).
May the Force by with You all