Zrobi³em test szablonu
Quariona Liadona, tworz±c wied¼mina
dziesi±tego poziomu. Test zosta³ wykonany na zasadach Grim'n'gritty. Przyj±³em, ¿e wied¼min ma przeciêtn± ilo¶æ punktów ¿ycia i dobr± zdolno¶æ do unikania ciosów, do szablonu pozwioli³em sobie doliczyæ powolne têtno wied¼mina, co jak zaproponowa³
Firewall daje redukcjê obra¿en 2-. Cechy s± stworzone przy pomocy pointbuy 30 pkt.
<br />Oto one:
<br />
Si³a 14
<br />
Zrêczno¶æ - 20
<br />
Budowa - 15
<br />
Inteligencja - 12
<br />
Roztropno¶æ - 8
<br />
Charyzma - 8
<br />
Muszê zrezygnowaæ ze znaków, chyba ¿e znajdê sposób na podwy¿szenie warto¶ci roztropno¶ci. Niestety zabrak³o mi punktów.
<br />Rzuty obronne: Wytrwa³o¶æ - 5; Refleks - 12; Wola - 6
<br />
Ataki wied¼miñskim mieczem - 1611 k10+7, 17-20x2 (w Grim'n'gritty, zasiêg zagro¿enia krytykiem zwiêksza siê wraz z bazowym atakiem).
<br />
Zbroja - skórzana æwiekowana, co wraz ze zwolnionym têtnem daje os³onê: 5 (redukcjê obra¿eñ 5-)
<br />
Obrona (zdolno¶æ unikania ciosów) - 13 (wliczaj±c parowanie +2), w zwyczajnym D&D, klasa pancerza wynosi³aby: 10+3(zbroja)+5(mod. ze zrêczno¶ci)+2(ze zdolno¶ci parowanie +2)=20 KP.
<br />
<br />W przyk³adowej walce stoczonej ze mn± z barba¿yñc± (o statystykach 10-poziomowego NPC), lepszy okaza³ siê wied¼min, chocia¿ niewiele. Profesjê i rasê stworzon± przez
Quariona Liadona uwa¿am wiêc za
zrównowa¿on±.
<br />Czekam na wasze komentarze.