Zrodzony z fantastyki

 
Dysfolid
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: sob lip 23, 2005 12:05 pm

Gadżety używane przez was na sesjach.

pn wrz 12, 2005 8:34 pm

Obrazek

Jestem ciekaw czy używacie na swoich sesjach/ wasi mistrzowie używają pomocy innych niż podręczniki. Mam na myśli mapki, figurki, lub inne "gadżety". Ja na przykład jestem początkującym MP, i staram się jak na razie urozmaicać sesje tego typu przedmiotami, czasami rysuję rzeczy które BG widzą, podaje graczom do rąk rzeczy które ich postacie znajdują itp. Powyżej zamieszczam list oparty na języku Liaenaa, jednej z moich autorskich ras. Wklejajcie swoje pomysły, czekam na wasze opinie.
 
Filio
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1807
Rejestracja: pt paź 01, 2004 10:17 pm

pn wrz 12, 2005 9:08 pm

Tak. Mój MG kseruje sobie ró¿ne mapy z oficjalnych przygód i podpala je, aby wygl±da³y tak jak wy¿ej pokazana karta. Figurki oczywi¶cie s±, a mapy "kratkowe" s± poprostu rysowne przez MG na bierz±co.
Tutaj pozwolê sobie podaæ kilka kolejnych ¶wietnych pomys³ów na rozmaicenie sesji RPG.
Projektor + Laptop = Sesja Idealna? w jêzyku angielskim, jednak obrazki bardzo przejrzy¶cie pokazuj±, o co tak naprawdê chodzi autorowi.
Nowa zabawka dla fanów D&D w jêzyku angielskim.

Pozdrawiam
Filio
 
Dysfolid
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: sob lip 23, 2005 12:05 pm

pn wrz 12, 2005 10:16 pm

Nie wiem czy to tylko moja wybujała ambicja ale wpadłem ostatnio na pomysł kodowania tajnych raportów, przesyłanych między wrogimi dla BG oddziałami. Kożystam ze świetnie znanego wieloalfabetycznego szyfru vigenere'a. Dekryptaż tych notatek był głównym priorytetem graczy przez dobrych kilka sesji. Dodam że samo odszyfrowywanie po uzyskaniu już klucza i tablicy kodowej było niezłą zabawą. Nie zapomne ich min gdy słowo po słowie odkrywali prawdę :lol:

pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Havelock
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 438