Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
MunchKing
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1288
Rejestracja: czw sty 27, 2005 8:12 pm

Chuunin Wioski Mgły

śr sty 04, 2006 8:59 pm

Klasa ta została stworzona na podstawie mangi Naruto. Dziękuję Avenius’owi za inspirację klasą Chuunin wioski Liścia.

[center:d75e23ab24]<span style='font-size:27pt;line-height:100%'>… Hidden Village of The Mist Chuunin …</span>[/center:d75e23ab24]

[center:d75e23ab24]
Obrazek [/center:d75e23ab24]

Chuunin to ranga Ninja oznaczająca lidera. Mieszkańcy wioski Mgły wiedzą o tym aż za dobrze. Niewielu młodych wojowników jest w stanie stać się tam pełnoprawnym Ninją, o zostaniu Chuuninem nawet nie wspominając.
Trening jest wyjątkowo trudny i męczący. Niszczy zdrowe podejście do życia utrwalając fizyczną powłokę. Dlatego też, liderzy wioski Mgły posiadają w swoim arsenale kilka wyjątkowo skutecznych technik skrytobójczych, dywersyjnych, a także czysto ofensywnych. Słyną w całym świecie jako jedni z najdoskonalszych zabójców.
Nic więc dziwnego, że wioska Mgły przeważnie w tym celu wysyła swych ludzi na misję. Akcje dywersyjne i manipulacje polityczne jednak również nie są rzadkością, przez co Chuunini Mgły nie tylko doskonale władają swymi technikami, ale też potrafią świetnie ukrywać się praktycznie w szczerym polu i szpiegować niczego nie podejrzewające ofiary. Zebranie informacji nie jest dla nich problemem, podobnie jak wywiedzenie swych wrogów na manowce.



Kość Wytrzymałości: k6

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Wymagania</span>
Oto wymagania, które postać musi spełnić, aby zostać Chuuninem Wioski Mgły.
Rasa:Człowiek (opcjonalne: Nie Krasnolud)
Bazowa premia do ataku: +4.
Umiejętności: Ukrywanie +9, Wyczucie Pobudek +5, Blefowanie +5, Skakanie +5, Zbieranie informacji +6.
Atuty: Uniki, Walka na ślepo.
Specjalne: Przejście egzaminu na Chuunina w Wiosce Mgły i ślepe posłuszeństwo swemu dowódcy.

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Umiejętności klasowe</span>
Umiejętności klasowe, Chuunina Wioski Mgły (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to: Blefowanie (Cha), Ciche poruszanie (Zr), Czytanie z warg (Int), Dyplomacja (Cha), Fałszerstwo (Int), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Odcyfrowywanie napisów (Int), Otwieranie zamków (Zr), Pływanie (S), Półsłówka (Rzt), Profesja (Rzt), Przebieranie (Cha), Przeszukiwanie (Int), Równowaga (Zr), Skakanie (S), Ukrywanie (Zr), Upadanie (Zr), Wspinaczka (S), Wyczucie pobudek (Rzt), Występy (Cha), Wyzwalanie się (Zr), Zastraszanie (Cha), Zbieranie informacji (Cha).

Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z Int.


<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Właściwości klasowe</span>
Oto właściwości klasowe Chuunina Wioski Mgły.
Biegłość w broni i pancerzu:
Chuunin Wioski Mgły otrzymuje biegłość w broni prostej, shurikenach, kunaiach i wielkim mieczu.
Chuunin Wioski Mgły otrzymuje biegłość w lekkich pancerzach

Obrazek
http://img250.imageshack.us/img250/7940/tabelka8hs.jpg <-- Dla osób które nie widzą tabeli.

Szybki i zwinny niczym mgła: Od 1. poziomu Chuunin Wioski Mgły porusza się znacznie szybciej i zwinniej niż inni przedstawiciele fachu Ninja. Zyskuje +3m do swojej podstawowej szybkości, jeśli tylko porusza się bez zbroi, lub w zbroi lekkiej, nie nosi tarczy i nie posiada ciężkiego obciążenia. Dodatkowo dostaje dodatni modyfikator +2 do testów upadania, równowagi i skakania.

Ukradkowy atak: Na 2. poziomie Chuunin zyskuje zdolność wyprowadzania ukradkowego ataku. Jeśli już posiada ukradkowy atak to jego wartość zwiększa się analogicznie jak w przypadku innych prestiżowych klas skrytobójczych. Na 2 poziomie Chuunin zadaje dodatkowe 1k6 obrażeń. Ta wartość zwiększa się do +2k6 na poziomie 6 i do +3k6 na poziomie 10.

Kontrolowanie chakry I: Wraz z poszerzaniem swoich umiejętności, Chuunin może kontrolować przepływ chakry po swoim ciele, dzięki czemu jest w stanie ją skumulować w nogach, aby umiejętnie poruszać się po wodnistej powierzchni. Począwszy od 2. poziomu Chuunin może 2 razy dziennie korzystać z Chodzenia po wodzie analogicznie do czaru o tej samej nazwie ( w przypadku konieczności określenia poziomu czarującego, jest on równy poziomowi postaci Chuunina). Wykorzystanie tej umiejętności jest akcją standardową nie prowokującą okazyjnych ataków.

Technika Ukrycia we Mgle: Począwszy od 3. poziomu Chuunin może korzystać z tej umiejętności 1 dziennie na 2 poziomy postaci. Jej wykorzystanie jest akcją standardową, prowokującą ataki okazyjne. Wykorzystując kumulację chakry w powietrzu, Chuunin zamienia ją w mgłę. Mgła ta jest bardzo gęsta, nienaturalna i skutecznie oślepia wszystkich ( z wyjątkiem samego prowodyra i jego ewentualnych klonów, lub osób które także posiadają tą umiejętność) znajdujących się w obszarze zdolności. Obszar ten obejmuje 50m+3m/poziom, do maksimum 100m. Osoby pod wpływem tej umiejętności otrzymują ujemny modyfikator -2 do wszystkich swoich testów. Co więcej, będąc we mgle, Chuunin może używać względem nich ataków ukradkowych, tak jakby byli zaskoczeni. Zachowują jednak swoją premię do zręczności. Są świadomi zagrożenia, po prostu go nie widzą.
Chuunin może podtrzymywać mgłę przez turę na poziom postaci, do maksimum 10.

Mglisty Krok: Kiedy Chuunin Mgły osiągnie czwarty poziom, uczy się poruszania z dużą szybkością przy jednoczesnym zachowywaniu maksymalnej ciszy, wykorzystując nawet najmniejsze zakrzywienia terenu na swoją korzyść. Od tej pory Chuunin może kontynuować skradanie nawet poruszając się z x4 szybkością (biegiem) bez żadnych ujemnych modyfikatorów.

Mglista Obecność: Począwszy od 5. poziomu Chuunin może używać umiejętności ukrywanie nawet będąc w pełni widocznym. Musi jednak znajdować się w odległości 3m od jakiegoś cienia, aby skutecznie używać tej zdolności, lub teren musi być pokryty mgłą. Mgła ta może pochodzić z jego własnych umiejętności Np. Ukrycia we Mgle. Chuunin nie może ukryć się we własnym cieniu.

Kontrolowanie chakry II: Wraz z wzrostem poziomów Chuunin może coraz lepiej kontrolować przemieszczanie się chakry w ciele, a także efektywniej ją wykorzystywać. Przedstawiciel tej klasy prestiżowej potrafi spalać chakrę aby zasilać swoje komórki, zamiast używać w tym celu tlenu. W praktyce oznacza to tyle, że Chuunin może wytrzymać pod wodą bez powietrza tyle minut ile wynosi jego modyfikator z Rzt (minimum 1 minuta. Nie ma maksimum) Ten limit dodaje się do standartowego limitu ciała postaci.

Technika Wodnego Więzienia: Począwszy od 7. poziomu Chuunin 1x dziennie może korzystać z tej zaawansowanej techniki. Jej celem jest uwięzienie przeciwnika z którym Ninja nie może sobie w danej chwili poradzić normalnymi sposobami, ewentualne powstrzymanie go do czasu kiedy towarzysze będą już daleko. Chuunin musi stać w bezpośrednim kontakcie ze swoją ofiarą (min 1,5m). Użycie tej umiejętności jest akcją całorundową, nie powodującą okazyjnych ataków. Pojedynczy przeciwnik wykonuje R.O. na refleks o stopniu trudności równym St=10 + poziom postaci Chuunina + jego modyfikator z Rzt. Jeśli test się nie powiedzie, wróg zostanie pojmany w czymś na kształt wodnego klosza, który skutecznie uniemożliwia mu jakiekolwiek akcje. Jeśli się powiedzie, przeciwnik zręcznie uniknął techniki. Schwytany przeciwnik nie dusi się, ponieważ klosz jest wewnątrz wypełniony tlenem. Jednak Chuunin również zostaje mocno ograniczony poprzez użycie tej techniki. Podtrzymując ją, nie może podejmować żadnych innych akcji fizycznych, w tym walczyć. Jeśli zostanie zraniony, wymagany jest test na koncentrację. Jeżeli się nie powiedzie, klosz rozpada się a wróg zostaje uwolniony. Chuunin może utrzymać klosz przez liczbę tur równą 5+swój modyfikator z roztropności jeżeli ten jest dodatni. W pułapkę mogą zostać pochwycone stworzenia rozmiaru dużego i mniejsze. Chuunin co prawda nie może wykonywać akcji fizycznych, ale nadal może użyć Np. Wodnej Techniki Podziału, aby klony pozbyły się słabszych wrogów.

Wodna Technika Podziału: Od 8. poziomu może raz dziennie tworzyć swoje klony, które będą posiadały część jego siły. Za pomocą tej techniki Chuunin jest w stanie stworzyć maksymalnie 1 kopię /2poziomy postaci (maksimum 5). Tworzenie klonów jest akcją standardową, powodującą ataki okazyjne. Jeśli Chuunin zostanie zaatakowany i nie powiedzie mu się rzut na koncentrację, zdolność zostaje wykorzystana, a klony nie powstają. Każdy klon ma połowę punktów życia Chuunina i jego poziomów postaci. Wszystkie inne atrybuty są takie jak u postaci. Klony zachowują się zgodnie z wolą Chuunina, mogą nawet mówić i używać innych zdolności klasowych postaci ( z wyjątkiem tej, Techniki Wodnego Więzienia, Mgły Ciała, Wodnego Pocisku Smoka i czarów jeśli posiada on poziomy czarującego). Klony pozostają w grze przez liczbę tur równą 6+ modyfikator z Rzt Chuunina (jeśli ten jest dodatni). Jeśli oddalą się od niego na odległość większą niż 30m, muszą się cofnąć, albo wyparują. Wszystkie obrażenia od ognia są podwajane względem tych istot.

Mgła Ciała: Począwszy od 9. poziomu Chuunin może 2 razy dziennie skorzystać ze specyficznej techniki zmiany siebie. Staje się niematerialny, zamieniając się w chmurę mgły. Ciosy fizyczne przestają na niego działać, jest podatny jedynie na magię. Jest w stanie latać, porusza się ze swoją bazową szybkością mając doskonałą zwrotność. Może przez cały czas trwania czaru przechodzić przez małe dziury, lub wąskie przejścia, nawet nieznaczne szczeliny i drzwi które nie są gazoszczelne. Wiatr nie ma na niego wpływu. Nie może wejść do wody ani innego płynu. Przemiana to akcja standardowa, nie powodująca ataków okazyjnych. Chuunin może utrzymać ten stan przez liczbę tur równą 5+swój modyfikator z Rzt.


Wodny Pocisk smoka: Na 10. poziomie Chuunin Mgły zyskuje wyjątkowo potężną i destrukcyjną moc, dzięki zrozumieniu świata który go otacza i wykorzystywaniu zawartej wokół niego energii. Atak może być wykonany raz dziennie. Chuunin przez turę się koncentruje. Powoduje to ataki okazyjne. Jeśli koncentracja zostanie zachwiana, moc jest wykorzystana na ten dzień, bez żadnego efektu (St Koncentracji:15). Na początku następnej tury, Chuunin wysyła w stronę wroga skoncentrowaną Kulę Chakry wypełnioną energią wody i lodu. Dla efektów mechaniki, obiekt uznaje się za zmaksymalizowaną kulę ognistą o standardowym działaniu obszarowym i zmienionym typie energii. Poziom czarującego Chuunina jest równy jego poziomowi postaci. Ta technika wyczerpuje bardzo mocno rezerwy chakry postaci. Do momentu wypoczynku otrzymuje ona ujemny modyfikator -2 do wszystkich podejmowanych przez siebie testów. Wodny Pocisk wymaga formowania przez Chuunina pieczęci, w skutek czego jest rodzajem akcji fizycznej. Nie można go używać podczas stosowania Wodnego Więzienia.

Konstruktywna krytyka mile widziana, ale nie jazdy w stylu: Co za PG. Napiszcie propozycje zmiany, a nie spamujcie. Bardzo chciałem wrzucić tabelkę, ale coś się chrzani.
 
KamC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 09, 2005 4:29 pm

śr sty 04, 2006 10:10 pm

Troche krótki opis fabularny. Niektóre umiejêtno¶ci specjalne mog± byæ u¿ywane chyba troche za czêsto. Klasa mo¿e wydawaæ siê przypakowana ale jak siê dobrze przyjrzeæ to nie jest a¿ tak ¼le :) . Krótko mówi±c oby tak dalej.
 
Awatar użytkownika
MunchKing
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1288
Rejestracja: czw sty 27, 2005 8:12 pm

śr sty 04, 2006 10:19 pm

Uwaga odnotowana, użycie potężniejszych umiejętności odpowiednio zmniejszone. Czekam na komentarze innych.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

śr sty 04, 2006 10:21 pm

Chuunin może podtrzymywać mgłę przez turę na poziom postaci, do maksimum 10.

techniczne doczepienie się: na poziom postaci, czy tej klasy?
W praktyce oznacza to tyle, że Chuunin może wytrzymać pod wodą bez powietrza tyle minut ile wynosi jego modyfikator z Rzt (minimum 1 minuta. Nie ma maksimum).

Tylko taki czas, czy dodaje sie go do standartowego?
Technika Wodnego Więzienia:...
Chuunin musi stać w bezpośrednim kontakcie ze swoją ofiarą.

Chodzi o zwarcie, czy po prostu musi być w zasięgu 1,5 m?
Mgła Ciała: ... Chuunin może utrzymać ten stan przez liczbę tur równą 5+swój modyfikator z Rzt.

Dopisz, że może rozdzielić ten czas dowolnie jak chce
Wodny Pocisk smoka: ... Jeśli koncentracja zostanie zachwiana, moc jest wykorzystana na ten dzień, bez żadnego efektu.

Sprecyzuj jakie jest ST koncentracji

To tyle... ciekawe, nie przepakowane, mam nadziej że uwagi będą pomocne
Pozdro
 
Awatar użytkownika
MunchKing
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1288
Rejestracja: czw sty 27, 2005 8:12 pm

śr sty 04, 2006 10:28 pm

- Poziom postaci.
- Dodaje się do standartowego.
- Zasięg 1,5m
- No właśnie nie może, bo może aktywować to ustrojstwo tylko 2x dziennie
- Ok.

Uwagi odnotowane. Zmiany wprowadzone.
 
Jierdan
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 655
Rejestracja: czw lis 16, 2006 12:25 am

śr sty 04, 2006 10:30 pm

Ca³kiem fajny ten Chuujunin Wioski Mg³y.
Ale czemu tylko cz³owiek?
 
Awatar użytkownika
MunchKing
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1288
Rejestracja: czw sty 27, 2005 8:12 pm

śr sty 04, 2006 10:33 pm

Szczerze? Bo jestem rasistą :wink:
Ale to opcjonalne. Jeśli MG pozwoli na inne rasy, nie widzę przeszkód. Po prostu tak mi lepiej fluffowo pasowało. Także jeśli chcesz mieć jakąś inną rasę do tego, nie krępuj się. Wg. mnie Drow nadawał by się bosko. Ale krasnolud z pewnością nie.
 
MICK3Y
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 17, 2005 10:21 pm

czw sty 05, 2006 3:58 pm

z tym chodzeniem po wodzie to mozesz dodaæ pajecz± wspinaczkê. Klasa fajna, co do bezwzgl posz³uszeñstwa...PO CO TO???
 
Awatar użytkownika
MunchKing
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1288
Rejestracja: czw sty 27, 2005 8:12 pm

czw sty 05, 2006 4:38 pm

Fabularnie drogi Watsonie, fabularnie. Po prostu ci kolesie muszą wykonywać zlecane im zadania. Podporządkować swój czas i wolę względem przełożonego. Czasem sięga to nawet fanatyzmu. Tak jak członkowie dawnych klanów ninja.
 
Awatar użytkownika
Durza
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 11:28 am

Re: Chuunin Wioski Mgły

pn sie 03, 2009 2:58 pm

Klasa fajna, pod względem połączeniem fabuły z Naruto a techniką DnD

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości