Zrodzony z fantastyki

 
Devik Crazystar
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1135
Rejestracja: śr maja 26, 2004 2:23 am

pt sty 13, 2006 5:41 pm

.
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2015 3:49 pm przez Devik Crazystar, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
dragon.disciple
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 143
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 11:43 am

pt sty 13, 2006 10:44 pm

Chcia³bym wtr±ciæ tutaj swoje trzy grosze.
Otó¿ mnie równie¿ s³abi, jak widzê kolejne "artyku³y" czy prowokacje na przedstawicieli ró¿nych subkultur, czy to RPG, czy to muzyka. Tak siê sk³ada, ¿e ja jestem ju¿ g³êbko w owych tematach, bo w RPG gram ju¿ od 7 lat, a od ponad roku gram w zespole (hard) rockowym. I co nie ma ju¿ dla mnie ratunku? "Szatan opêta³ mój dom...? :D . Wrêcz przeciwnie, czujê, ¿e ¿yjê i moje zainteresowania sprawiaj± mi ogromn± przyjemno¶æ i na pewno nie przeszkadzaj± w kontakcie z Bogiem. Osobi¶cie siê przyznam, ¿e mój stosunek do religii jest podobny do tego opisanego w ksi±¿kach Terrego Pratchetta, ale mój Mistrz Gry jest bardzo religijn± osob±, mieli¶my razem bierzmowanie s³uchamy metalu i jest fajnie.

Przeprowadzano eksperymenty, w których ro¶liny ginê³y od pewnych rockowych utworów

Do tego konkretnego fragmentu wypowiedzi chcê dodaæ, ¿e Pogromcy Mitów (MythBusters z Discovery) przeprowadzili kilkumiesiêczny eksperyment, w którym hodowali groszek w kilku szklarniach o tych samych warunkach, ale pod wp³ywem ró¿nej muzyki. Okaza³o siê (oczywi¶cie), ¿e muzyka heavymetalowa obrodzi³a w najlepsze plony :D .
 
Tharivol__
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 04, 2004 5:10 pm

pt sty 13, 2006 11:08 pm

To ja równie¿ co¶ powiem.