Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
gonzo1104
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 1:31 pm

ndz wrz 17, 2006 1:57 pm

[font=Arial][b]Jestem ciekawy co zwykli Mg iMp robi± by wprowadziæ umiejetnosci psychokinetyczne lub telekinetyczne do gry. Umiejêtno¶ci sa bardzo przydatne i uniwersalne np. zaczepienie liny na skarpie ¶ci±gniêcie klucza z haczyka umieszczonego w poblirzu celi. A takrze interesuje mnie ograniczenia nak³adane przez Mp i Mgna graczy w zwiazku z telekinez±. W podrêczniku do Dnd zatytuowanym "Podrêcznik psioniki" znajdujemy moc o nazwie Telekineza i wed³ug mnie niejest w pe³ni <br />zadowalaj±ca.I czekam na propozycje
 
Ratel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 650
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 10:21 pm

ndz wrz 17, 2006 2:08 pm

[font=Arial][b]Jestem ciekawy co zwykli Mg iMp robi± by wprowadziæ umiejetnosci psychokinetyczne lub telekinetyczne do gry.
A co maj± robiæ? Dopuszczaj± u¿ywania czarów i mocy psionicznych i tyle. Bzdur± by³oby, gdyby ka¿dy móg³ sobie wykorzystaæ telekinezê, bo jest BG.
W podrêczniku do Dnd zatytuowanym "Podrêcznik psioniki" znajdujemy moc o nazwie Telekineza i wed³ug mnie niejest w pe³ni <br />zadowalaj±ca
Z tego, co s³ysza³em, to telekineza u psioników jest rozbita na cztery moce.<br /><br />Odpowiem na pytanie w tytule tematu: Telekineza w psionice jest prawdopodobnie zarówno dobr± broni± jak i przydatn± sztuczk±, ale w magii raczej tylko to drugie (w porównaniu z czarami tego samego poziomu). [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_rolleyes.gif[/img]
 
Clariburnus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 1:40 pm

ndz wrz 17, 2006 8:06 pm

Polecam poprawiæ nazwê tematu na pisan± po polsku zanim siê jaki¶ moderator przyczepi.<br /><br />Co do tematu: telekineza s³u¿y g³ównie do zabawy, jako czar u¿ytkowy lub jako straszak - okazywanie potêgi przez podnoszenie ludzi do góry (lub u ³agodniejszych MG - duszenie a'la Darth Vader) to niez³a zabawa. Przydatny w walce staje siê dopiero w po³±czeniu z presti¿ówk± Master of Unseen Hand z Complete Warrior. Wprowadza do niej nowe zastosowania, m.in. mo¿liwo¶æ wykonania pe³nego ataku "trzyman±" broni±.<br /><br />U mnie na sesjach nikt na powa¿nie (tj. w intrydze, walce itp.) telekinezy nie u¿ywa³. Najwy¿ej arcymag Tessos "popycha³ powietrze przed czyim¶ gard³em" (tak nazywa³ duszenie, swoj± drog± tekst kultowy :wink:)
 
Awatar użytkownika
Ammanas
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 934
Rejestracja: pn lis 24, 2003 11:31 am

ndz wrz 17, 2006 8:23 pm

Telekinaza oprócz oczywistych zastosowań "użytkowych" możę być naprawdę potężną bronią. Wystarczy jej tylko odpowiednio użyć. <br />Zainteresowanym bojowym zastosowaniem telekinezy polecam obejrzeć jedną z pierwszych walk rozegranych na GCA w wykonaniu Antary :wink: Wystarczy kliknąć tutaj i podziwiać rzeź.. tzn widowisko :wink:
 
Awatar użytkownika
Balgator
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 514
Rejestracja: wt sie 26, 2003 5:23 pm

pn wrz 18, 2006 5:00 pm

Od razu nasunął mi się wątek z mojej kampanii, kiedy to zwykła telekineza, doprowadziła do śmierci głównego złego bossa.<br /><br />A było to tak:<br />Bohaterowie graczy mieli za wroga złego, podłego i niecnego czerwonego maga, który ścigał ich pragnąc odzyskać skradzione przez nich elfie Księżycowe Ostrze. W końcu w finalnej walce udało mu się telekinezą wyrwać z rąk postaci gracza miecz, jednakże w momencie gdy ostrze już miało mu wpaść w dłoń, kolejny gracz wyczekawszy moment własną telekinezą ściągnął pochwę z miecza, tym samym, mag - człowiek uchwycił garścią brzeszczot Moonblade'u. Zatrzeszczało od magii i Czerwony Czarnoksiężnik padł spopielony :razz:. <br /><br />Oczywiście niesamowita inwencja i pomysł gracza nie pozostał niezauważony przez mg, który szczodrze obdarzył go XP [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

pn wrz 18, 2006 9:18 pm

Umiejętności sa bardzo przydatne i uniwersalne np. zaczepienie liny na skarpie ściągnięcie klucza z haczyka umieszczonego w poblirzu celi. A takrze interesuje mnie ograniczenia nakładane przez Mp i Mgna graczy w zwiazku z telekinezą. W podręczniku do Dnd zatytuowanym "Podręcznik psioniki" znajdujemy moc o nazwie Telekineza i według mnie niejest w pełni <br />zadowalająca
<br />Przykład z zaczepianiem liny można podciągnąć pod 0-poziomową sztuczkę, gdy telekineza to moc/czar 4 poziomu i to naprawdę uniwersalny więc jest duuuża różnica. Pamiaj że to tylko wyznacznik co można zrobić - reszta jest tylko ograniczona twoją wyobraźnią - rzucanie wrogami, odrywanie stalagmitów od sufitu, po raz kolejny przytoczę przykad pułapki z toną shurikenów [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img] - wszysko to potrafi nieżle namieszać.<br />
 
Steenan
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1299
Rejestracja: czw mar 04, 2004 8:58 pm

pn wrz 18, 2006 10:53 pm

Jak dla mnie, telekineza jest czarem o niskiej przydatności. Do zastosowań niebojowych działa za krótko - minuta poruszania jakimś obiektem za cenę piątopoziomowej komórki to zdecydowanie za krótko, by można się zabierać do przeładunku dużych obiektów, prac budowlanych i tym podobnej skomplikowanej działalności. Przy zastosowaniach bojowych również nie sprawdza się najlepiej - rzucane obiekty zadają żałośnie małe obrażenia. Jedyną możliwością, by telekineza przydała się w walce, są manczkińskie chwyty z wysypywaniem całego worka sztyletów lub shurikenów i rzucaniem telekinezą nimi wszystkimi...<br /><br />W okolicach piątego poziomu jest za dużo innych ciekawych zaklęć, bym uznał telekinezę za wartą wzięcia.
 
Awatar użytkownika
cenobite
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 157
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:03 pm

pn wrz 18, 2006 11:30 pm

Co do bojowych możliwości podam przykład z własnego doświadczenia. Grając psionem (savant, chyba lvl 10), podczas walki chwyciłem przeciwnika używając mojej telekinezy. Jako, że trwa 1 rundę/poziom, zacząłem go podnosić pionowo w górę (6m na rundę) :wink: Zasięg mocy jest długi, więc przez te 10 rund wzniósł się na 60 metrów, po czym, dzięki grawitacji, wrócił na ziemię (10k6, dobrze pamietam? :wink:<br />Fakt faktem, taka sztuczka wymaga sporo czasu, ale na jednego przeciwnika w sam raz. Na dodatek, wymagany tylko jeden rzut obronny :wink:<br /><br />Do postu poniżej:<br />A czy ja twierdzę, że to jakiś powergamerowski chwyt? Ja tylko pokazuję, że ta moc może być jak najbardziej wykorzystana ofensywnie. Mówisz, że beznadziejny na łuczników i magów... Ale za to niszczący barbarzyńców i wojowników. W końcu RO przeciw tej mocy to wola :] A na marginesie, 20k6 za 7pkt mocy, to chyba niemało, co? :wink:
 
Awatar użytkownika
Mortis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1074
Rejestracja: sob lut 21, 2004 9:39 am

wt wrz 19, 2006 4:46 pm

Ale ten patent jest beznadziejny... U Psionów jest wiele mocy, które mają zdecydowanie lepsze możliwości bojowe. Zadanie 10k6 obrażeń przez 10 rund to żenująco mały wynik, szczególnie, jeśli wróg jest czarującym albo łucznikiem.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

wt wrz 19, 2006 7:00 pm

Na pojedyńczego przeciwnika wystarczy :wink: - cała drużyna cię osłania a ty eliminujesz dowódce zadając mu 20k6 obrażeń - bo 3m to k6 obrażeń, nie 6 [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br />Pozdo
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

wt wrz 19, 2006 8:50 pm

Może i telekineza nie jest specjalnie pakerna, ale na pewno wprowadza klimat przy odgrywaniu postaci - zawsze można kimś rzucić o ścianę, albo zepchnąć w przepaść. <br />W edycji 3,5 pojawia się nowy wariant telekinezy - manewr bojowy - i tutaj już nie jest ona taka słaba. Można wyrwać przeciwnikowi broń, przewrócić lub unieruchomić, a w przypadku Mistrza Niewidzialnej Dłoni skutecznie walczyć za pomocą telekinezy.<br />Zgrapplowanie wrogiego maga może skutecznie przeszkodzić mu w rzucaniu zaklęć, podczas gdy reszta drużyny będzie go klepać. Wojownik pozbawiony swojej broni już nie jest tak bardzo niebezpieczny.<br />A patenty w stylu worka shurikenów są już powszechnie znane.<br /> <br />
 
Daron37
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 3:02 pm

pt wrz 22, 2006 1:49 pm

Zainteresowanym bojowym zastosowaniem telekinezy polecam obejrzeć jedną z pierwszych walk rozegranych na GCA w wykonaniu Antary Wystarczy kliknąć tutaj i podziwiać rzeź.. tzn widowisko
<br />Sorry za offtopa, ale nie chce zakładać osobnego tematu. Mam pytanie co do tego pojedynku: Jak zostały obliczone obrażenia od tych mieczy wbitych w ziemię? Jakie to były miecze i czy Magnus niezdając rzutu na telekineze miał już z góry przesądzony los tzn czekała go juz pewna śmierć? Nie miał szans na uwolnienie się?
 
Awatar użytkownika
Ammanas
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 934
Rejestracja: pn lis 24, 2003 11:31 am

pt wrz 22, 2006 4:54 pm

Jego los nie był przesądzony - co runde próbował wyrwać się z telekinetycznego grappla - niestety nieskutecznie :wink:<br />Tu masz statystyki obu wojowników.<br />Miecze to
12 masterwork greatswords [4200gp] covered with 12 doses of large scorpion poison (Injury DC 18 1d6Con/1d6Con) [2400gp],
 
Awatar użytkownika
gonzo1104
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 1:31 pm

śr paź 04, 2006 5:40 pm

Chodzi³o mi bardziej o efektywno¶æ czaru jest on niedoceniany bo np. mo¿na nim usun±æ drzewo z drogi , wygi±æ kratê . Kiedy¶ mój mg zmieni³ czar telekineza . Mas± ca³kowit± ud¼wigu modyfikator z int <jak przy zwyk³ym ud¼wigu > * 25. i w czasie rundê/lvl. zasiêg wzroku (przy du¿ym zasiêgu ograniczona precyzja zale¿nie od MG).
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

czw paź 05, 2006 7:07 pm

Kiedyś jeden z graczy usiłował użyć telekinezy do wystrzelenia w przeciwnika roja strzał - nie udalo się [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] (uznalem że telekineza nie rozpędzi tych przedmiotów na tyle na ile potrzeba), czarek fajny i przydatny, ale w walce się mnie przydaje, chyba że go użyć w pomyslowy sposób.
 
Awatar użytkownika
smaller
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1633
Rejestracja: śr lis 15, 2006 2:55 pm

czw paź 05, 2006 7:50 pm

<!--quoteo(post=282145:date=Oct 5 2006, 07:07 PM:name=Ar0n)-->
Ar0n pisze:
<!--quotec-->roja strzał
<br /><br />Roju?<br /><br /><br />I dlaczego miałoby się nie udać? Telekineza potrafi "pchnąć" niesamowity ciężar, a ze strzałami miałaby problemy? Rozumiem, gdyby to była dłoń maga, poruszająca się przedmioty z prędkością kilku km/h, ale telekineza, która na dodatek umożliwia manewrowanie przedmiotami i zapobieganiu uderzeniom np. brzechwą? Nawet w opisie czaru jest możliwość atakowania obiektami.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

czw paź 05, 2006 9:38 pm

Roju [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/aiwebs_011.gif[/img] No bo jak nazwac setkę bełtów (pomylka, to nie byly strzały tylko belty) wysypanych na ziemię z magicznej torby ? Prawdę mówiąc to był ciekawy pomysl, ale jakoś sobie nie wyobrażam tego - tak samo jak magicznego "sterowania" mieczem ktory wyciągniesz z pochwy (swoją droga - dłon maga podniesie krótki miecz). Po prostu uważam że bełty leciałyby za wolno/władanie mieczem byłoby nieporeczne. Z jednej strony możnaby uznać że po prostu jest kara do ataku - ale jak się uchylić przed takim rojem bełtów ?! Nijak się nie da ! a 100k4 albo i kilka setek to sporo...
 
Awatar użytkownika
smaller
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1633
Rejestracja: śr lis 15, 2006 2:55 pm

czw paź 05, 2006 9:42 pm

Przecież telekineza tym własnie różni się od swojej badziewniejszej wersji - dłoni maga.<br /><br />- możliwość manewrowania przedmiotami tak jakbyś je miał w dłoniach<br />- dużo, dużo większa siła<br /><br />Skoro dla ludzi już niczym nowym nie są tony shurikenów wykorzystywane za pomocą tego czaru...<br /><br />A z doświadczenia wiem, że najlepiej te tony kości przeznaczanych do obliczania trafienia wziąć pod uwagę statystycznie. Mag trafia od 13 na kości? 40% shurikenów/strzał/bełtów trafiło. To samo z obrażeniami.
 
Ratel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 650
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 10:21 pm

czw paź 05, 2006 11:12 pm

A z do¶wiadczenia wiem, ¿e najlepiej te tony ko¶ci przeznaczanych do obliczania trafienia wzi±æ pod uwagê statystycznie. Mag trafia od 13 na ko¶ci? 40% shurikenów/strza³/be³tów trafi³o. To samo z obra¿eniami.
W³a¶nie co do takich zastosowañ mam zastrze¿enia, wydaje siê, ¿e ustawienie tych dziesi±tek shuricenów podczas "silnego wybuchu" tak, aby lecia³y po jednej p³aszczy¼nie rotuj±c jest niemo¿liwo¶ci± . Podobnie strza³y i no¿e, je¿eli ci¶niesz je "gar¶ci±", to raczej bêd± ko³owaæ i zadadz± te standardowe 1k6 na poziom, tak jak ka¿da inna kupa z³omu.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

pt paź 06, 2006 8:10 pm

Zgadzam się z Ratelem. Nie miałbym wątpliwości dyby chodzilo o kamień, spuszczany z góry za pomoca telekinezy (rzecz jasna ro na refleks :wink: ).
 
Awatar użytkownika
gonzo1104
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 1:31 pm

pt paź 06, 2006 9:15 pm

<!--quoteo(post=282161:date=Oct 5 2006, 09:38 PM:name=Ar0n)-->
Ar0n pisze:
<!--quotec--><br />Roju [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/aiwebs_011.gif[/img] No bo jak nazwac setkê be³tów (pomylka, to nie byly strza³y tylko belty) wysypanych na ziemiê z magicznej torby ? Prawdê mówi±c to by³ ciekawy pomysl, ale jako¶ sobie nie wyobra¿am tego - tak samo jak magicznego "sterowania" mieczem ktory wyci±gniesz z pochwy (swoj± droga - d³on maga podniesie krótki miecz). Po prostu uwa¿am ¿e be³ty lecia³yby za wolno/w³adanie mieczem by³oby nieporeczne. Z jednej strony mo¿naby uznaæ ¿e po prostu jest kara do ataku - ale jak siê uchyliæ przed takim rojem be³tów ?! Nijak siê nie da ! a 100k4 albo i kilka setek to sporo...<br />
<br /><br /><br />Ja uwa¿am ¿e Bg morze u¿yæ tego rodzaju przedmiotu do ataku lecz z jednym zaszarzeniem ,<br />spróbujcie ¶ledziæ naraz 10 be³tów . A co dopiero 100 ?? Ja proponowa³ bym rozwi±zanie 10 szcza³ i nie wiêcej na rundê . Przypomnijcie sobie trening Luck'a u Yody na bagnach Dagobath , mia³ problem z 6 rzeczami a co dopiero ze setk± ??<br />(przepraszam za b³êdy)
 
Awatar użytkownika
smaller
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1633
Rejestracja: śr lis 15, 2006 2:55 pm

pt paź 06, 2006 10:12 pm

Właśnie co do takich zastosowań mam zastrzeżenia, wydaje się, że ustawienie tych dziesiątek shuricenów podczas "silnego wybuchu" tak, aby leciały po jednej płaszczyźnie rotując jest niemożliwością . Podobnie strzały i noże, jeżeli ciśniesz je "garścią", to raczej będą kołować i zadadzą te standardowe 1k6 na poziom, tak jak każda inna kupa złomu.
<br /><br />Nawet biorąc to na chłopski rozum, bez wnikania w naturę czarów... Jak już było powiedziane, jest naprawdę wiele lepszych czarów na tym poziomie, i dodatkowe obcinanie jego mocy jest IMHO nielogiczne i niezbalansowane mechanicznie.<br /><br />
Ja uwarzam że Bg morze uryć tego rodaju przedmiotu do ataku lecz z jednym zaszczerzeniem ,<br />sprubujcie śledzić naraz 10 bełtów . A co dopiero 100 ?? Ja porponował bym rozwiązanie 10 szczeł i nie więcej na runde . Przypomnijcie sobie trening Luck'a u Yody na bagnach Dagobath , miał problem z 6 rzeczami a co dopiero ze setką ??
<br /><br />Dlatego w 3.5 zostało to ograniczone do bodajże 1 pocisku/poziom.<br /><br />I błagam cię, pilnuj pisowni.
 
Awatar użytkownika
B0rg
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1505
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:28 pm

pt paź 06, 2006 10:16 pm

Who da f*** is Luck?<br /><br />Luke to ledwo co odkrył, że posiada moc i dopiero uczył się jej używać. Tutaj mówimy o doświadczonym magu, który zna swoje umiejętności i wie jak ich używać. Z resztą czemu akurat porównanie do Luke'a, a nie na przykład do Jean Grey, która zatrzymała setki pocisków, nawet na nie nie patrząc. ;F<br /><br />W kwestii formalnej: <br />Telekineza w wersji podtrzymującej siły działa na pojedynczy przedmiot, czyli można będzie zatrzymać jedna strzałę, bełt, czy głaz, którego waga nie przekracza 25 funtów na poziom, tudzież wolno poruszać owym przedmiotem - mało przydatne w ofensywie, ale do wykorzystania w defensywie w walce z pojedynczym przeciwnikiem.<br />Telekineza w wersji gwałtownego wybuchu, działa na przedmioty znajdujące się blisko siebie, których waga łączna nie przekracza 25 funtów na pozim. Przy założeniu, że wszyscy przeciwnicy strzelają w ten sam cel w tej samej inicjatywie, bez problemu można przyjąć, że mag jest w stanie przekierować wszystkie pociski (o ile nie przekraczają one jego "udźwigu" - w przypadku strzał, czy bełtów mało prawdopodnobne) na inny cel. Pozostaje tylko kwestia iloma z nich trafi.<br />Dodamy jeszcze tylko, że w edycji 3,5 wprowadzono dodatkwe ograniczenie - można miotać maksymalnie 15 przedmiotami.<br /><br />Co do walki bronią "trzymaną" za pomocą telekinezy to potrafi to Mistrz Niewidzialnej Dłoni.<br /><br /><br /><br />
 
Awatar użytkownika
gonzo1104
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 1:31 pm

czw paź 12, 2006 3:32 pm

<!--quoteo(post=282240:date=Oct 6 2006, 10:16 PM:name=Borg)-->
Borg pisze:
<!--quotec--><br />Who da f*** is Luck?<br /><br />Luke to ledwo co odkry³, ¿e posiada moc i dopiero uczy³ siê jej u¿ywaæ. Tutaj mówimy o do¶wiadczonym magu, który zna swoje umiejêtno¶ci i wie jak ich u¿ywaæ. Z reszt± czemu akurat porównanie do Luke'a, a nie na przyk³ad do Jean Grey, która zatrzyma³a setki pocisków, nawet na nie nie patrz±c. ;F<br /><br />
<br /><br /><br />Oszem ale Luk nawet pu¿niej niemia³ takiej si³y by kierowaæ setkami drobnych przedmiotów. Du¿ymi takimi jak miecze i w³ócznie to tak bo jak to Yoda powiedzia³ 'wielko¶æ niema znaczenia Luke " (albo podobnie ) ale 10 -20 . Wiec radze u¿yæ 10 pó³w³óczni 10 k6 to ca³kiem niez³e a w w±skich przej¶ciach zabójcze. <br />Ewentualnie mo¿na telekinez± nie tylko odpychaæ ale i przyci±gaæ np; przyci±gn±æ powalony pieñ powalaj±c przeciwników . Lub mo¿na parowaæ ciosy odbijaæ strza³y i kierowaæ w ¶cianê (innych przeciwników) przytrzymaæ drzwi jak Gandalf w Mordorze (na filmie) lub przyci±gn±æ tlen tworz±c b±bel pod wod± .<br />Zgadzam siê z tob± ¿e ten czar jest niedoceniany ale niemo¿na zrobiæ z niego karabinu maszynowego na <br />shurikeny , ale balistê na w³ócznie to prêdzej.<br />[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img] postaram siê pisaæ poprawnie . [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img]
 
Awatar użytkownika
Ammanas
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 934
Rejestracja: pn lis 24, 2003 11:31 am

czw paź 12, 2006 4:36 pm

10 k6 to całkiem niezłe
<br />Szczerze mówiąc to beznadzieja jak na krąg który reprezentuje telekineza.<br /><br />
przyciągnąć tlen
<br />Nie sądzę aby telekineza dawała kontrolę na poziomie molekularnym :wink:<br /><br />A teraz trochę się poprzyczepiam:<br />
'wielkość niema znaczenia Luck "
Niewątpliwie Szczęście ma większe znaczenie niż wielkość :razz: Ale nie to zapewne chciałeś powiedzieć.<br />Zatem drobna lekcja:<br />Luck - ang. szczęście<br />Luke - główny bohater "starej trylogii" SW<br /><br />
odbijać szczały
Co odbijać?<br />
przyczymać
[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_eek.gif[/img] <br />
[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img] postaram się pisać poprawnie [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_twisted.gif[/img] .
<br />Niestety nie udało się. A wystarczy napisać tekst np. w Wordzie przed wysłaniem.
 
De Moon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr lip 18, 2007 10:16 am

pn lip 23, 2007 12:14 am

Moze ktoś dać link do opisu Mistrza Niewidzialnej dłoni?

PrC mnie zaciekawila, ale nie moge jej znaleźć na forum
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pn lip 23, 2007 7:34 am

Jest w Complete Warrior.
Borg chyba zrobili jego psioniczną konwersje.
praca tutaj
 
Awatar użytkownika
Erlebrion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 357
Rejestracja: ndz gru 21, 2003 6:29 pm

pt sie 24, 2007 9:36 am

Telekineza jest znakomitym czarem, ale tylko w kilku konkretnych sytuacjach. Wręcz książkowym przykładem będzie walka na moście, albo nad przepaścią. Wtedy cała walka może skończyć się bardzo szybko, jeżeli przeciwnik nie potrafi latać. Niestety, tracimy ekwipunek pokonanego, ale zepchnięcie przeciwnika w przepaść może okazać się konieczne, jeżeli jest za silny dla drużyny.

Druga sytuacja to walka przeciwko pojedynczemu wojownikowi, kiedy nie mamy już czarów typu "hold person". Wyrwanie mu broni z rąk, lub przewrócenie, kiedy otacza go reszta drużyny, może przechylić szalą zwycięstwa na naszą korzyść.

Podsumowując, telekineza jest znakomitym czarem do umieszczenia na paru zwojach, albo w różdżce, jako czar "na wszelki wypadek" :)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt sie 24, 2007 5:55 pm

Na przedostatniej sesji walczyliśmy z dwójką podpakowanych Xilli (tak pod poziom 20). Jednego z nich (mnicha) udało mi się zatrzymać telekinezą (dokładniej mocą telekinetic maneuver), podczas gdy drugim zajęła się reszta drużyny. W efekcie w dwie rudny przeciwnik był pinned (ML 12+3 za augment + 9 za cechę + k20) i drużynowy elf wywalił coup de grace.
Przydatne, tym bardziej, że jakby zajęchał nas swoimi ~10 atakami, to by z nas miazga została.
 
Awatar użytkownika
smaller
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1633
Rejestracja: śr lis 15, 2006 2:55 pm

pt sie 24, 2007 8:08 pm

Coup de grace na postać, która jest pinned?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości