ndz maja 30, 2004 11:36 am
Oto moja wizja ciekawej gildii
<br />
<br />Gildia, która pos³uguje siê tylko i wy³±cznie strun± od gitary, któr± dusz± swoje ofiary.
<br />Wystêpowanie: cz³onkowie gildii dzia³aj± tylko w najwiêkszych miastach
<br />Organizacja: S± bardzo dyskretni, a ich organizacja jest istnym arcydzie³em. ka¿dy cz³onek wie o gildii tylko tyle, i¿ kto¶ jest tam na górze, a zlecenia przekazuje mu jego prze³o¿ony. oprócz tego wspó³pracuje z jednym lub max. dwoma osobami. Ka¿da z nich wie o gildii tyle samo. Jedynie prze³o¿eni mog± wiedzieæ co¶ wiêcej. Gdy komunikuj± siê z podw³adnymi zawsze magicznie zmieniaj± g³os, wygl±d, wzrost, nawet zapach.
<br />Je¶li zabójca zostanie pochwycony i przetrzymany w wiêzieniu, prêdzej czy pó¼niej gildia go zlikwiduje. Ma wtyki. Je¶li zginie, to jego cia³o zostanie przechwycone i spalone. Szcz±tki s± przechowywane w specjalnych miejscach.
<br />
<br />Ka¿dy cz³onek musi spe³niæ spore kryteria, aby nie tylko dostaæ siê do gildii, a nawet w niej pozostaæ. Po pierwsze musi zwróciæ uwagê gildii. gdy to uczyni, musi przetrwaæ rozmowê z wys³annikiem gildii, czyli musi uwa¿aæ na s³owa. Tylko wys³annicy mog± pos³ugiwaæ siê inn± broni± ni¿ struna. I w dodatku wiedz± jak siê innymi broniami pos³ugiwaæ. Gdy kandydat przetrwa rozmowê, czeka go szereg testów, m.in. szukanie pu³apek w iluzji, wspinaczka po p³askiej ¶cianie maj±c tylko kilka haków do dyspozycji, wyzwalanie z ³ancuchów zamkniêtych na wiele k³ódek itp.
<br />Czêsto osoby gin± podczas tzw. "Próby powietrza". Zadaniem jest wytrzymaæ 30 minut pod wod±, wynurzaj±c siê tylko aby nabraæ powietrza, i przy tym nie zwróciæ uwagi osoby, która egzaminuje kandydata. A kandydat do¶æ czêsto musi i¶æ na samo dno, aby egzaminator go nie dojrza³.
<br />
<br />Wszystko to prowadzi do wyszkolenia grupy nielicznych, wysoko kwalifikowanych zabójcó, zdolnych wymkn±æ z ka¿dej niemal sytuacji i potrafi±cych doskonale zabijaæ. Trzonem umiejêtno¶ci s± ciche poruszanie, ukrywanie, wspinaczka, wyzwalanie, otwieranie zamków, unieszkodliwianie urz±dzeñ, zauwa¿anie, przeszukiwanie. Oprócz tego wraz z przyjêciem do gildii otrzymuje siê atut Krzepko¶æ (pozosta³o¶æ po "Próbie powietrza" oraz pochodnych).
<br />
<br />Przywódca nie jest znany zabójcom, jedynie wys³annikom, prze³o¿eni tylko siê z nim komunikuj±. Pradopodobnie jest on pó³czartem, pó³cz³owiekiem, bez skrzyde³.