Zrodzony z fantastyki

 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

czw kwie 08, 2004 11:58 am

Glothier pisze:
Moim zdaniem zamiast testu koncentracji z karą -4 ( ST=?) powinno się wykonać rzut na wytrwałość o ST 14. Efekt - przez 1k4 +1 rund ofiara nie może wykonywać rzadnych akcji.
Troche za mocne. Zastosowanie strzał posolonych miało być czysto anty-czarodziejskie. Takie strzały do zakłucania koncentracji, nie do paraliżowania wrogów.
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:24 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
AdamWaskiewicz
Szef działu
Szef działu
Posty: 5546
Rejestracja: śr lut 05, 2003 1:06 pm

czw kwie 08, 2004 12:17 pm

Horned_Rat pisze:
Strzala rozpryskowa.

Zamiast grotu znajduje sie od 4 do 10 charpunowatych igielek ktore po uderzeniu w cel odlanczaja sie od drewnianej czesci straly.Wyjecie takiej igielki to test na heal dc 15.Na runde mozna wyciagnac tyle igielek ile wynosci modyfikator ze zrecznosci (minimalnie 1)

Igielka zadaje co runde 1 dam jezeli nie zosatnie wyciagnieta.Sama strala zadaje k4.Trzeba wymierzyc tylko w miejsce bez zbroi lub jezeli chcemy zeby nasze igielki sie nei polamaly o zbroje trzeba miec wieksze umagicznienie straly niz zbroi.
Przegięcie koszmarne - magików taka strzała załatwia jednym trafieniem - brak pancerza sprawia, że nie musimy się martwić żadnym z minusów tej strzały, pozornie zmniejszone obrażenia znakomicie rekompensują makabryczne rany zadawane przez nią w kolejnych rundach, a fakt, że nawet jeżeli mag nie będzie robił nic innego, tylko wyjmował wbite w niego igły, to i tak przez następnych 5-10 rund będzie cały czas otrzymywać rany, skutecznie wyłącza go z walki.

Nie mówiąc już o tym, że taka broń to wręcz wymarzone narzędzie dla postaci walczących ze wszelkiego rodzaju bestiami - w opisie nie ma ani słowa o natural armor, a trafienie nawet dwoma takimi strzałami daje nam pewność zabicia potwora, który co rundę otrzymywać będzie po 20 ran - raczej nie ma co liczyć na to, że będzie posiadać umiejętność Leczenia i zdoła sobie wyjąć te igiełki.

Nie wyobrażam sobie, jak nawet średnio myślący MG dopuściłby coś takiego do gry.

Pozdrawiam,

Adam
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:25 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Gilead te tuin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: pn kwie 05, 2004 4:03 pm

czw kwie 08, 2004 12:18 pm

zgadzam się z przedmówcą, poza tym koszt w porównaniu do jakości jest... nieporównywalny :mrgreen:
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:25 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Ivellios__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 26, 2003 9:00 pm

czw kwie 08, 2004 2:39 pm

eh to by się nie sprawdziło bo nawett gdybyś miał takich strrzał 5 a we flakoniku było by tylko 0,1 l to ważyło by to niewiarygodnie dużo ( jak na strzałe ) w związku z czym nie możliwe by było strzelanie takimi strzałami.
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:25 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Herr Bata
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 727
Rejestracja: pt kwie 09, 2004 9:01 pm

sob kwie 10, 2004 9:04 am

Proponuję scalić ten wątek z tematem Strzały magiczne i niemagiczne ( twórczość własna ) autorstwa Glothiera na forum Miecz i Pięść. Tam jest sporo tego typu porad.

------------

Tak też się stało
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:25 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
rafalpiasecki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 15, 2004 7:27 pm

wt maja 11, 2004 11:19 am

Fajną strzałą jest także wybuchowa strzała :evil: wystarczy zrobić magiczną strzałe z zaklęciem kula ognia (obszarówka :evil: )

Niezłą starezałą jest strzała z grotem ślniącej energi, nie zatrzyma jej żadna zbroja, ale jest i minus nie działa na konstrukty i nieumarłych. :evil: :evil:
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:26 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
The Prophet
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1044
Rejestracja: ndz lip 04, 2004 7:10 pm

pt maja 21, 2004 6:08 pm

Strzała uderzenia:

Po wystrzeleniu strzala zatzrymuje się 1 mm przed celem i weywołuje silny wybuch magicznej energii odpoychający przeciwników na 30 m o ile nie uda im się test Siły o ST 23, udany zmniejsza odrzucenie do 10m. Strzała nie zadaje obrażeń.


Przydatne do zrzucania przeciwników z różnych miejsc.
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:26 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Thomas Percy
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2969
Rejestracja: śr lip 03, 2002 11:50 am

pn sie 02, 2004 11:24 am

Strzały z nasączonych mocami natury drzew specjalnie hodowanych w świętym gaju druidów i pod ich nadzorem. Oficjalnie dostępne tylko dla obrońców natury:

Słoneczne - rosnące na wzgórzu cudownie nasłonecznionym, wśród ruin bogini słońca - zadają +1 obrażeń martwiakom.

Księżycowe - rosnące na grobach lykantropów, zadają +1 obrażeń lykantropom

Wodne - z drzew których korzenie pławią się w świętym jeziorze/morzu (albio z roślin podwodnych) - zadają +1 obrażeń istotom z podtypem fire

Podobne pomysły można mnożyć niemal w nieskończoność.

Jeśli ktoś uważa, że to zbyt wielki dopał, można ograniczyć działanie strzał na zasadzie: strzała księżycowa działa tylko w świetle księżyca itd.
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:26 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Matt__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 12:26 pm

śr maja 04, 2005 2:56 pm

The Prophet pisze:
Strzała uderzenia:
Po wystrzeleniu strzala zatzrymuje się 1 mm przed celem i weywołuje silny wybuch magicznej energii odpoychający przeciwników na 30 m o ile nie uda im się test Siły o ST 23, udany zmniejsza odrzucenie do 10m. Strzała nie zadaje obrażeń.

Przydatne do zrzucania przeciwników z różnych miejsc.
To jest nierealne! 30m to duża odleglosc! I brak obrażeń za upadek! Niewypał. Gdyby przewracała to rozumiem, ale odrzut 30m, to przesada. Jak dla mnie bez sensu.

Stalowe Pióro (pocisk do łuku lub kuszy): Gdy wystrzelisz je z łuku lub kuszy zadajesz obrażenia odpowiednie dla broni. Pióro posiada specjalne wgłębienie na cięciwę na górze krawędzi a, że jest puste w środku (można nim pisać) można je wypełnić trucizną, zadającą dodatkowe obrażenia. Stosuje się je też do walki wręcz. Patrz temat Nowe Bronie w tym dziale.

Za to pomysł ze strzałą zadającą stłuczenia jest dobry. Kauczukowy, drewniany lub obwiązany szmatą metalowy grot w kształcie kulki to niezły pomysł. Nie otrzymuje się kar za zmianę rodzaju obrażeń na stłuczenia a kosztuje tyle ile jej zwykły odpowiednik. Tą strzałą możesz zadawać obrażenia aczkolwiek ponosząc standardowe kary.

Miłosna strzała: Kupuje się w dwupakach. Możesz wystrzelić te strzały w dwie osoby a po nieudanych rzutach obronnych na wolę (ST: 25) zapałają do siebie miłością. Strzały te nie wyrządzają obrażeń. Dość śmieszne i nieprzydatne :D .
Koszt za dwupak: 15 000 sz (mistrzowskie [ST: 30] kosztują 25 000 sz za dwupak)

Strzała samonaprowadzająca: Przeciwnik musi być w zasięgu twojej broni abyś mógł strzelić. Strzała musi mieć do niego dostęp. Gdy nią atakujesz przeciwnik może się osłaniać za drzewem itp, a strzała ominie osłonę (jeśli wogle ma do niego dostęp). Oprócz tego traci premię ze zręczności do KP, strzała ją ignoruje. Ale musi mieć do niego dostęp.
Koszt: 1000 sz / szt

Strzała Święcona: Poświęcona strzała zadaje dodatkowe 1k4 obrażeń nieumarłym.
Koszt: 5sz/szt

*W tym poście użyłem słowa ,,strzała" w rozumieniu ,,pocisk do łuku lub kuszy". W końcu czemu bełty nie miały by też być fajne :) .
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:26 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

czw lut 15, 2007 12:10 am

Jak tak czytam pierwsza strone tego tematu, to widac ze niektórzy chyba zapomnieli albo nie wiedzieli ze wiekszosc z ich wymyslów jest juz zapisana w ksiedze broni i ekwipunku. Strzala tepa jest, strzala alchemiczna jest. Elfia strzala lisciasta jest, ale nie jest bardzo przydatna. Oto moje proste pomysly:

Stzrala wampiryczna - Po trafieniu dziala jak czar wampiryczny dotyk 4k6 (ST 18) na wtrw.

Strzala zniewolenia - Po trafieniu strzala wplywa na umysl celu, niudany rzut na wole (ST 18) kaze jej stac w miejscu przez runde.

Ta strzala Propheta mi sie podobala, trza tylko dac obrazenia za upadek.
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 12:27 pm przez Klebern, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości