Zrodzony z fantastyki

 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

sob lut 17, 2007 8:37 pm

<!--sizeo:7--><span style="font-size:36pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Zlodziej mocy<!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br />Zlodziej mocy to mag, który uzywa nieco innej strategi, przeciwko wrogom rzucajacym czary. Wydaje sie byc pewni siebie jezeli z nimi porozmawiasz. Nie przepada za ciezkim uczeniem sie magii, uzywajac ksiag czy kilku innych metod. Zamiast tego cwiczy zdolnosci na które przeciwnik nie bedzie przygotowany. Nie lubi byc slugusem moznych wladców, to on chce nim byc. Przemierza swiat w celu zwiekszenia swojej wiedzy i mocy. Czasami ma towarzyszy, ale nigdy nie podrórzuje z nimi ktos kto jest od nich potezniejszy, chyba ze to jakis bardzo dobry przyjaciel lub osoba bliska. Nie chwalu sie swoimi mocami, chyba ze jest to konieczne.<br /><br />kosci wytrzymalosci<br />k4<br /><br />pkt umiejetnosci na poziom: 2pkt<br /><br />bieglosc w zbroi i pancerzu: nie nabywa nowych<br /><br />umiejetnosci klasowe: Blefowanie, Czarostwo, Wiedza (tajemna), Alchemia, Ukrywanie, Ciche poruszanie, Dyplomacja, koncentracja<br /><br />Wymagania: (Co do charakteru to nie moge sobie przypomniec co to bylo, no dobra, dobrzy moga byc, ale cos mi nie pasowalo do prawozadnosci)<br />Koncentracja 6 rang<br />Czary: Rzucanie czarów 4 poziomu wtajemniczen<br />Bazowy atak<br />Jak czarodziej.<br /><br />Rzuty obronne:<br />wol/ref mocne, wtrw slabe<br /><br />Specjalne: <br /><br />1 -<br />2 Wchloniecie mocy<br />3 Zbroja skradzionej energii<br />4 Kradzierz magii defensywnej<br />5 Kradzierz magii<br />7 Kontrola nad stworzeniem maga<br />8 Kradzierz zwinnosci<br />9 Gromadzenie mocy <br />10 Zaklócenie umyslu wroga<br /><br />Wchloniecie mocyOd pierwszego poziomu zlodziej mocy potrafi wykorzystac czesc mocy czaru który zadal mu obrazenia, do celów leczacych. Za kazde takie zaklecie zlodziej mocy leczy sobie 1k4 pw na poziom. Na przyklad 5 poziomowy zlodziej mocy który zostal zatakowany kula ognia, która zadala mu 30 obrazen, jezeli uzyje tej zdolnosci to uleczy sobie 5k4 pw.<br />uzycie tej mocy to tak jak uzycie czaru (akcja standardowa). Mozna jej uzyc tylko po rundzie kiedy dostalismy obrazenia. Moc ta nie moze nam przywrócic wiecej punktów ile czar wroga nam zadal. Mocy mozna uzywac raz na 2 poziomy dziennie. Moca ta mozna uleczyc tylko siebie.<br /><br />Kradzierz pancerza<br />Od trzeciego poziomu zlodziej mocy potrafi wykorzystac skradziona moc do defensywy. Zlodziej mocy potrafi stworzyc pole ochronne w tej samej rudzie kiedy ktos go zaatakuje (czarem, nie bronia). Musi on wykonac rzut obronny na wole równy 10+polowa obrazen od czaru. Jezeli rzut sie powiedzie zlodziej mocy otrzyma tylko polowe obrazen oraz premie +2 do KP z odbicia, ta premia kumuluje sie, jezeli mocy tej uzyjemy przy nastepnej okazji, a pole bedzie jeszcze dzialac. Ochrona utrzymuje sie 2 rundy na poziom w tej klasie prestizowej. Mocy mozna uzywac raz dziennie.<br /><br />kradzierz magii defensywnej<br />Na czwartym poziomie zlodziej mocy zyskuje zdolnosc która daje mu pozytywny wplyw z zaklec wroga, takich jak zbroja maga czy bycza sila, dziala to tylko na efekty które dzialaja wieczej niz jedna runde. Zlodziej mocy nie musi wykonywac zadnych rzutów, zamiast tego musi tylko wykonac udany atak dotykowy. Dobra powiem na zapas, uzycie kazdej jego mocy to runda standardowa.<br />Moc ta poprostu przenosi efekty z wroga na ciebie. Mocy mozna uzyc 3 razy dziennie, problem z niewidzialnoscia, bo jak znajdziesz wroga?<br /><br />Kradzierz magii<br />Moc ta zabiera wrogiemu magowi jedna komórke czarów i daje ja zlodziejowi. Zlodziej zabiera jeden czar z najsilniejszej komórki czarów wroga i moze uzyc czarów z tego poziomu o jeden raz wiecej (dziennie). Moc ta nie dziala jezeli chcemy ukrasc czar który jest dla nas zaawansowany. Czyli zlodziej czarów który moze rzucac czary do 4 poziomu nie ukradnie dodatkowego uzycia 6 poziomu czarów. Mocy tej mozna uzyc raz dziennie, a od 10 poziomu dwa razy dziennie.<br /><br />Kontrola przywolanców<br />Na 7 poziomie zlodziej mocy potrafi przejac kontrole nad potworem przywolanym przez innego maga. Kw stworzen nie moze przekraczac poziomu zlodzieja. Dziala to tak; zlodziej i mag robia sporny test intelektu(1). Ten kto bedzie mial wiekszy wynik ma stworzenie pod kontrola. Mocy tej mozna uzyc raz na dwa poziomy. Dziala to na taka sama ilosc czaru jaka mial by mag (wróg).<br /><br />Kradzierz zwinnosci<br />Moc to nie tylko kule ognia czy blyskawice, to takze kondycja sprawnosciowa. Na ósmym poziomie zlodziej mocy potrafi ukrasc przeciwnikowi 1k4 punkty Zr za pomoca udanego ataku dotykowego. Ofiara musi wykonac rzut obronny na wole ST 10+poziom zlodzieja. Jezeli jej sie nie uda to traci 1k4 punkty zrecznosci, które otrzymuje zlodziej mocy.<br />Premia utrzymuje sie przez runde na poziom zlodzieja mocy. Mozna jej uzyc 2 razy dziennie, premia sie kumuluje.<br /><br />Gromadzenie mocy<br />Zlodziej mocy na tym poziomie potrafi skumulowac skradziona moc, a nie tylko uzywac ja od razu. Raz dziennie zlodziej mocy potrafi podwoic efekt jednej z wybranej zdolnosci: Wchloniecie mocy, Zbroja mocy, Kradzierz zwinnosci. Dziala to 1 runde na 2 poziomy, pod warunkiem ze uda nam sie dwa razy "wchlonac moc", zamiast punktów wytrzymalosci otrzymujemy ta premie. <br /><br />Zaklócenie umyslu wroga<br />Na dziesiatym poziomie zlodziej umyslu potrafi zakblokowac przeciwnikowi mozliwosc rzucania czarów, na krótki czas, ale nie otrzymuje z tego zadnych premii. Ofiara i zlodziej mocy wykonuja sporn test intelektu, jezeli ofierze sie nie uda to nie moze rzucac czarów ani uzywac zdolnosci czaropodobnych przez godzine. Mocy mozna uzyc raz na dzien.<br /><br />Czuje jakies zaklócenia mocy...zaraz mi sie ktos przyczepi do strony fabularnej i do tego ze nie ma opisu fabularnego...to bedzie ktos kto napisal pierwszego posta...<br /><br />Editdo drako i thormusa: Porawilem ta komórke, umiejetnosci i detale. Nie mam zamiaru dodawac historyjki fabularnej, bo co to da? Moze jutro dam opis a'la PG, ale na pewno nie dzis. Oberwal to zle slowo i juz je zmienilem. Czuje ze cos tam jeszcze siedzi, jak chodzi o bledy, nie moge tego dostrzec. Rzeczywiscie 2 rangi koncentracji to za malo.
 
Thormus__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 12:42 am

sob lut 17, 2007 9:01 pm

Nie wiem co powiedzieæ o tej klasie. Z powodu braku jakiego kolwiek opidu fabularnego klasa nie ma ¿adnego klimatu. Z drugiej strony to dobrze, bo patrz±c na twoje poprzednie "arcydzie³a" wykluczenie opisu to plus. Ale w tej klasie nie ma nawet ksi±¿kowego opisu, wiêc nie wiadomo o co w³a¶ciwie chodzi.<br />Brakuje tej klasie równierz tak podstawowych rzeczy jak lista umiejêtno¶ci klasowych i liczba punktów umiejêtno¶ci na poziom czy informacji o zdobywaniu nowych czarów na ka¿dym poziomie. Do tego dochodzi te¿ brak informacji o tym jakich broni z³odziej mo¿e u¿ywaæ. Jedyne co tu mamy to uboga lista umiejêtno¶ci, wymagania i kw. Nazwy umiejêtno¶ci te¿ nie powalaj±.<br />
Wymagania:<br />Koncentracja 2 rangi<br />Charakter: Kazdy nie dobry (zlodzieje mocy sa leniami i maja sklonnosci zeby wykorzystywac ludzi, bez skojarzen)<br />Czary: Rzucanie czarów 4 poziomu wtajemniczen<br />
<br /><br />Zdecydowanie za ma³e wymagania. Wystarcz± 2 punkty umiejêtno¶ci i 7 level aby mieæ poziom w tej klasie.<br /><br />
Wchloniecie mocyOd pierwszego poziomu zlodziej mocy potrafi wykorzystac czesc mocy czaru który zadal mu obrazenia, do celów leczacych. Za kazde takie zaklecie zlodziej mocy leczy sobie 1k4 pw na poziom. Na przyklad 5 poziomowy zlodziej mocy oberwal kula ognia która zadala mu 30 obrazen, jezeli uzyje tej zdolnosci to uleczy sobie 5k4 pw.<br />
<br /><br />Nie lepiej poprostu daæ mu umiejêtno¶æ która dzia³a jak ber³o wch³aniania?<br /><br />
Kradzierz pancerza<br />Od trzeciego poziomu zlodziej mocy potrafi wykorzystac skradziona moc do defensywy. Zlodziej mocy potrafi stworzyc pole ochronne w tej samej rudzie kiedy ktos go zaatakuje (czarem, nie bronia). Musi on wykonac rzut obronny na wole równy 10+polowa obrazen od czaru. Jezeli rzut sie powiedzie zlodziej mocy otrzyma tylko polowe obrazen oraz premie +2 do KP z odbicia, ta premia kumuluje sie, jezeli mocy tej uzyjemy przy nastepnej okazji, a pole bedzie jeszcze dzialac. Ochrona utrzymuje sie 2 rundy na poziom w tej klasie prestizowej. Mocy mozna uzywac raz dziennie na poziom, jest to akcja standardowa.<br />
<br /><br />Zaprzeczasz samemu sobie. Najpierw mówisz ¿e w tej samej rundzie, a potem ¿e to akcja standardowa. Bez sensu.<br /><br />
problem z niewidzialnoscia, bo jak znajdziesz wroga?
<br /><br />Wystarczy rzuciæ prawdziwe widzenie, ot co.<br /><br />
Moc ta zabiera wrogiemu magowi jedna komórke i daje ja zlodziejowi.
<br />Posiadacze simensów w³a¶nie siê chowaj± przed niszczycielskim efektem tej zdolno¶ci.<br /><br />
Moc ta nie dziala jezeli chcemy ukrasc czar który jest dla nas zaawansowany. Czyli zlodziej czarów który moze rzucac czary do 4 poziomu nie ukradnie dodatkowego uzycia 6 poziomu czarów.
<br /><br />Nie kapuje. Przecie¿ wcze¶niej napisa³e¶ ze z najwy¿szego z poziomów. To znaczy ¿e z³odziej mo¿e sobie wybieraæ z którego poziomu chce ukra¶æ czy zawsze z najwy¿szego zabiera?<br /><br />
Kontrola przywolanców<br />
<br /><br />All your przywo³añce belongs to us!<br />A tak na powa¿nie, je¶li z³odziej ju¿ kontroluje istote, to na ile j± ¿e tak powiem ma? Do koñca dzia³ania czaru? <br /><br />
to takze kondycja sprawnosciowa
<br />A to ciekawe. Musze sobie zapisaæ t± kondycje sprawno¶ciow±.<br /><br /><br />Poztym klasa jest pe³na b³êdów interpunkcyjnych i gramatycznych. Nie bêde ich wymiania³, jest ich poprostu za du¿o.<br />To chyba tyle. Klasa nie zas³uguje na 1, i tak jest lepsza od innych twoich prac, ale zupe³nie nie ma tego czego¶ co by do niej przyci±ga³o, nawet nie mo¿na nic powiedzieæ o jej klasie z powodu braku ogólnego opisu. Daje 2.<br />
 
Awatar użytkownika
Behir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 446
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 4:51 pm

sob lut 17, 2007 9:24 pm

Wyczułeś, że zamierzam wytknąć brak fabuły? Cóż, może później :wink:.<br /><br />Przede wszystkim zrób opisy zdolności od nowa, poprawnie. Bo to jest jakaś pseudo-mechaniczna papka, pomieszana z własnymi komentarzami.<br /><br />
Wymagania:<br />Koncentracja 2 rangi<br />Charakter: Kazdy nie dobry (zlodzieje mocy sa leniami i maja sklonnosci zeby wykorzystywac ludzi, bez skojarzen)<br />Czary: Rzucanie czarów 4 poziomu wtajemniczen<br />Bazowy atak<br />Jak czarodziej.<br />
<br /><br />Cemu tylko dwie rangi? Ja bym dał na przykład 5 albo nawet 6. Do tego Wiedza (Tajemna) i kilka innych. Ten dopisek do charakteru jest zbędny i czemu nie mogą być dobrzy? Leń nie musi być zły. No i "bazowy atak jak czarodziej" też jest... niepoprawne. A jak będzie zaklinaczem najpierw, to już nie może być złodziejem mocy? Daj jakąś liczbę, bo przy wymaganiach wlaściwie się nie podaje nazw klas.<br /><br />
<br />Wchloniecie mocyOd pierwszego poziomu zlodziej mocy potrafi wykorzystac czesc mocy czaru który zadal mu obrazenia, do celów leczacych. Za kazde takie zaklecie zlodziej mocy leczy sobie 1k4 pw na poziom. Na przyklad 5 poziomowy zlodziej mocy oberwal kula ognia która zadala mu 30 obrazen, jezeli uzyje tej zdolnosci to uleczy sobie 5k4 pw.<br />uzycie tej mocy to tak jak uzycie czaru (akcja standardowa). Mozna jej uzyc tylko po rundzie kiedy dostalismy obrazenia. Moc ta nie moze nam przywrócic wiecej punktów ile czar wroga nam zadal. Mocy mozna uzywac raz na 2 poziomy dziennie. Moca ta mozna uleczyc tylko siebie.<br /><br />
<br /><br />Popraw ten opis. Nie ma "oberwał". "Padł ofiarą kuli ognia" brzmi weług mnie lepiej. Chociaż znalazły by się jeszcze lepsze określenia. Nie każdy czar rzuca się w trakcie jednej akcji standardowej.<br /><br />
Kontrola przywolanców<br />Na 7 poziomie zlodziej mocy potrafi przejac kontrole nad potworem przywolanym przez innego maga. Kw stworzen nie moze przekraczac poziomu zlodzieja. Dziala to tak; zlodziej i mag robia sporne testy intelektu, ten kto bedzie mial wiekszy wynik ma stworzenie pod kontrola. Mocy tej mozna uzyc raz na dwa poziomy. <br />
<br /><br />Przez ile czasu włada "przywołańcem"? Ile spornych tesów intelektu wykonują?<br /><br />
Gromadzenie mocy<br />Zlodziej mocy na tym poziomie potrafi skumulowac skradziona moc, a nie tylko uzywac ja od razu. Raz dziennie zlodziej mocy potrafi podwoic efekt jednej z wybranej zdolnosci: Wchloniecie mocy, Zbroja mocy, Kradzierz zwinnosci. Dziala to 1 runde na 2 poziomy, pod warunkiem ze uda nam sie dwa razy "wchlonac moc", zamiast punktów wytrzymalosci otrzymujemy ta premie. <br />
<br /><br />Nie wszystkie te zdolności po użyciu dają punkty wytrzymałości. <br /><br />
Zaklócenie umyslu wroga<br />Na dziesiatym poziomie zlodziej umyslu potrafi zakblokowac przeciwnikowi mozliwosc rzucania czarów, na krótki czas, ale nie otrzymuje z tego zadnych premii. Ofiara i zlodziej mocy wykonuja sporne tesy intelektu, jezeli ofierze sie nie uda to nie moze rzucac czarów ani uzywac zdolnosci czaropodobnych przez godzine. Mocy mozna uzyc raz na dzien.<br />
<br /><br />Jeszcze raz, ile spornych testów intelektu?<br /><br />Narazie to wszystko, odnośnie mechaniki. Poza tym dużo błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Przepuść to przez jakąś korekcję tekstu,czy coś.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości