<br />Wed³ug mnie tak, bo w ostatecznym rozrachunku obra¿enia z ataku s± sumowane.<br /><br />To teraz ja mam pewne pytanie:<br />Czy jest mo¿liwe, ¿eby w ci±gu jednej akcji wyczy¶ciæ czarodziejowi jego dzienny zasób czarów przy pomocy Khelben's Dweomerdoom i czy je¿eli to zaklêcie wycelowane jest w zaklinacza to czy kasuje mu tak¿e u¿ycie czarów premiowych ??czy do tej do przebicia tej redukcji dodajemy obra¿enia od energii je¶li taka strza³a ma zdolno¶æ?<br />
<br />Tak tylko czy je¿eli zlikwiduje mu wszystkie dotêpne komórki z najwy¿szego poziomu, które otrzyma³ ze wzglêdu na poziom (mowa o zaklinaczu) to czy kasuje mu te¿ dostêpne z racji np. wysokiej charyzmy ? A wracaj±c do czarodzieja to to zaklêcie jest kompletym przegiêciem... :/<br /><br />Tak, wyczy¶ci czarodziejowi wszystkie komórki pod warunkiem, ¿e przygotowa³e¶ siê kontczaruj±c wy¿szego pozioimu zaklêciem i wyszed³ Ci test rozproszenia to i owszem.Co do zaklinacza to straci jedn± komórkê z najwy¿szego poziomu.<br />
<br />Wiêc je¿eli postaæ ma rzucon± na siebie ochronê przed strza³ami i trafia w ni± strza³a ognista otrzymuje obra¿enia od ognia nie otrzymuj±c obra¿enia od strza³y ??Nie dodaje siê, gdy¿ energia nie podlega redukcji obra¿eñ (podlega odporno¶ci na ¿ywio³y).
Medivh pisze:<br /><br />Dokładnie tak. Moi bohaterowie zwyciężyli kiedyś licha z DR 15/bludeoning and magic tylko dzięki temu, że ich broń zadawała także obrażenia od żywiołów.<!--quotec--><br />Więc jeżeli postać ma rzuconą na siebie ochronę przed strzałami i trafia w nią strzała ognista otrzymuje obrażenia od ognia nie otrzymując obrażenia od strzały ??<br />
Kiras pisze:<br /><br />Nie, ponieważ grupa czarów Vigor nie leczy obrażeń, tylko zapewnia zdolność Fast Healing.<!--quotec--><br />Witam!<br />Mam wątpliwości co do pewnego połączenia zaczerpniętego z Complete Divine. <br />Chodzi o atutu Augment Healing. Dodaje on premię do wszystkich czarów Conjuration [Healing]. W tej samej książce spotkać możemy ciekawy czar Vigor. Już na pierwszym poziomie można dzięki niemu uzyskać na 11 rund Fast Healing 1. Moje pytanie brzmi, czy wspomniany atut powoduje, że de facto dostajemy 3 pw na rundę przy tym czarze? Jeśli nie to proszę osobę kompetentną o pomoc.<br /><br />Pozdrawiam<br />
Kiras @ Mar 26 2007, 10:19 AM) [snapback]297256[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Czy przy "zwijaniu w kulkę" zwoje się nie zniszczą/nie uaktywnią?[/quote] Runy uaktywnia tylko ich przeczytanie bądź nieudana próba rozproszenia/usunięcia.<br /> <!--quoteo(post=297256:date=Mar 26 2007, 10:19 AM:name=Kiras)--><div class='quotetop'>QUOTE(Kiras pisze:Zauważ, że Mortis napisał rzucamy czar n razy, więc nawet przy udanym RO na Refleks obrażenia będą wynosić n x 3K6, czyli np. przy dziesięciu zwojach obrażenia będą rzędu 30-60K6, czyli całkiem dużo jak na trik który można zrobić już na 5 poziomie...<br /><br />Prawdę mówiąc nie widzę gdzie można by się przyczepić do takiego 'kombosa', a przecież można by go jeszcze poprawić wzmacniając explosive runes metamagią, a korzystając z quicken dispel magic można by tę całą akcję (rzut+aktywacja) zrobić w jednej rundzie...<br /><!--quotec-->Patent taki sobie, szczególnie że dostępny najszybciej od 5 poziomu postaci (3 poz magii). Rzut obronny na Reflex w postaci 13+mod (pewnie około +3-4) nie jest jakiś niemożliwy do przejścia.
Agnostos pisze:<br />Fixed odnosi się do zasięgu nie do czasu. Persistować mozesz tylko zaklęcia personalne, a earthquake ma zasięg długi.<!--quotec--><br />Co tu może być nie tak? Patrząc na opis atutu zaaplikowanie Persistent Spella do Trzęsienia wydaje mi się mozliwe. W końcu 1 runda to jak najbardziej fixed time.<br />