Zrodzony z fantastyki

 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

ndz lis 05, 2006 5:00 pm

Witajcie<br />Mam zamiar przeprowadzic kampanie na podstawie gry komputerowej "Legacy of Kain Defiance". Bedzie to kampania dla jednej postaci (Brb 19lv).<br />Zacznie sie tak ze z jakiegos powodu wielki wojownik wampir (Kain) wrzuci BG do otchlani. Ci którzy grali w gre wiedza o co chodzi. Mam zamiar pominac te nudne momenty gdzie Raziel zdobywa nowe typy mieczy. Nie chce dac takiego zakonczenia ze BG (Raziel) ginie pod koniec. Chcialbym was sie spytac o takie detale jak:<br />Powód "ukarania" BG<br />Czy szablon rewenanta z Potworów Faerunu pasuje do "Raziela"?<br />Czy moze sie to rozgrywac w Greyhawku lub srebrnych marchiach?<br />Srednie zombiaki sa za slabe, macie pomysly na te przeklete potworki?<br />Co byscie zmienili w fabule gry zeby mechanika byla ok albo moze dodac cos ciekawszego?<br /><br />Mozecie tez dawac inne pomysly.<br />Z góry dziekuje :razz:
 
karpiu

pn lis 06, 2006 9:33 pm

Fajny pomysł, ponieważ gry z serii Legacy Of Kain są bardzo klimatyczne i pasują do klimatów DnD. Niestety tylko dla jednej osoby mógł byś załatwić jeszcze jednego gracza i jeden grał by Razielem a drugi Kainem. Momenty zdobywania mieczy mógł byś zostawić tylko zrobic je bardziej ciekawe. Co do potworków możesz je troche podpakowac i powinno byc ok. Akcja moze sie rozgrywać praktycznie wszędzie( srebrne marchie powinny pasować).
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

wt lis 07, 2006 11:13 pm

Aktualnie mam tylko dwóch graczy (Bo jestem w Anglii). Zastanawiam sie czy nie lepiej dac ja 4 poziomowej postaci, wtedy móglbym na niego nasylac podpakowane zombie z... chyba powinienem wymyslic jakis szablon na potrzebe fabuly, ale bede musial zmienic troche fabule, bo on te gre przeszedl [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]. Czy myslicie ze Kain to Woj/Ltr 3/2 (w przypadku 4 levelowej postaci). Albo Woj13/Ltr3/ zlodziej akrobata 3.m (no bo on fajne skoki robil :razz: )<br /><br />
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

wt lis 07, 2006 11:34 pm

Raziel rządzi !!<br /><br />Ja bym zrobił dla niego osobny szablon, albo nową rasę. <br /><br />1) Powód ukarania? Zależy od charakteru. Kain jako szef wampirów może ukarać BG za:<br />-Chęć czynienia dobra<br />-Knucie intrygi w celu obalenia Kaina<br />-Kain może uważań Raziela za zagrożenia dla swojej pozycji<br />-W wyniku podstępu zgotowanego przez inne wampiry, w celu pozbycia sie Raziela. <br /><br />Co do świata :<br />FR<br /><br />Co bym zmienił?<br />1) zostawił możliwość ulepszania miecza. <br />2) dodał motyw wojny toczącej się na świecie<br />3) łowców wampirów czyhających na Raziela<br /><br />Pomysł genialny. Koniecznie chcę zobaczyć efekt końcowy (może sesja na forum) wbrew pozorom, łatwo zrobić z tego kampanię dla całej druzyny. <br />Powodzenia.
 
Famir__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 954
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:22 pm

pt sty 19, 2007 9:16 pm

1) Powód ukarania BG: w grze Kain zes³a³ Kaina do otch³ani za to ¿e temu wyros³y skrzyd³a i by³ zazdrosny :razz: Je¶li dobrze pamiêtam to by³o to t³umaczone jakby "Raziel by³ wampirem nowej generacji, nowym ogniwem w ewolucji" a Kain by³ zazdrosny - wg. mnie orginalny pomys³ twórcó gry jest dobry i nie ma co udziwniaæ jednak¿e motym czynienia dobra te¿by pasowa³<br /><br />2)Ja bym dla Raziela da³ pare poziomów w klasie duszo¿erca (Ksiêga Plugawego Mroku) - klimatycznie pasuje niemal idealnie (pamijam ¿e klasa dla z³ych ale MG mo¿e zmodyfikowaæ)... a jego mieczyk zawsze kojarzy³ mi siê z klas± SoulKnife (Ksiêga Psioniki)<br /><br />3)Równie¿ dla Raziela stworzy³bym odpowiednio silny szablon... nie rasê - nie zapominajmy ¿e Razjel na pocz±tku by³ wampierem a potem sta³ siêtym kim siê sta³ [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br /><br />4)Nie zapomninajcie ¿e Razjel podró¿owa³ miêdzy planami <w DnD albo plan astralny albo eteryczny> wiêc mo¿e nie walczyæ tylko z podpokowanymi zombiakami ale tak¿e ze stworzeniami które zamieszkaj± eteryczny/astralny plan, nie zapominajmy o wprowadzeniu ³owców wampirów<br /><br />5)Momenty zdobywania mieczy bym zostawi³ ale rozegra³ inaczej - du¿o ciekawiej z wiêksz± ilo¶ci± akcji i balansowania na krawêdzi (niech gracz czuje ¿e próboj±c zdobyæ now± moc dla mieczyka ryzykuje bardzo... mo¿e nawet za bardzo)<br /><br />6)¦wiat - Greyhawk: jest mroczniejszy od FR i bardziej bêdzie pasowa³ do klimatu<br /><br />Ja osobi¶cie bym proponowa³ zamiast tylko Defiance rozegraæ historie Razjela od samego pocz±tku - wiem ¿e zadanie trudne, nawet bardzo ale Defiance jest tylko czê¶ci± wielkiej, piêknej, cudownej serii [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br /><br />jak co¶ mi jeszcze przyjdzie do g³owy to napisze<br />
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

sob sty 20, 2007 12:39 am

Tak się zastanawiałem czy ktoś ruszy temat...Nareszcie się doczekałem. <br />Tak więc...<br /><br />
2)Ja bym dla Raziela dał pare poziomów w klasie duszożerca (Księga Plugawego Mroku) - klimatycznie pasuje niemal idealnie (pamijam że klasa dla złych ale MG może zmodyfikować)... a jego mieczyk zawsze kojarzył mi się z klasą SoulKnife (Księga Psioniki)<br />
<br /><br />Z tego wyjdzie jakiś epik zaraz... Trzeba by było opracować klasę od zera.<br /><br />
Również dla Raziela stworzyłbym odpowiednio silny szablon... nie rasę - nie zapominajmy że Razjel na początku był wampierem a potem stał siętym kim się stał
<br /><br />Popieram... ale może po prostu wampir-doskonałość?<br /><br />
<w DnD albo plan astralny albo eteryczny>
<br /><br />Zdecydowanie eteryczny<br /><br />
5)Momenty zdobywania mieczy bym zostawił ale rozegrał inaczej - dużo ciekawiej z większą ilością akcji i balansowania na krawędzi (niech gracz czuje że próbojąc zdobyć nową moc dla mieczyka ryzykuje bardzo... może nawet za bardzo)
<br /><br />Inaczej, czyli jak dokładnie?<br /><br />
6)Świat - Greyhawk: jest mroczniejszy od FR i bardziej będzie pasował do klimatu<br />
<br /><br />IMO, żaden w wyżej wymienionych się nie nadaje, ale że nie mam alternatywy, stawiam na FR<br /><br />Może ktoś wypisać wszystkie moce Raziela? Bo nie pamiętam/nie znam wszystkich. <br /><br />
Kain zesłał Kaina
<br /><br />Masło maślane [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]
 
Famir__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 954
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:22 pm

sob sty 20, 2007 1:44 am

co do ostatniego: powinno byæ "Kain zes³a³ Razjela" sorki - literówka [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br /><br />co do mocy Razjela w grze:<br /><br />-Przemieszczanie siê miêdzy planem eterycznym <niech bêdzie ¿e eteryczny> a materialnym<br /><br />-Je¶li zginie na planie materialnym przenosi siê na eteryczny i dopiero tam zabity ginie<br /><br />-£upie¿ca Dusz: ja bym tu imo wprowadzi³ regu³kê która opowi±zywa³a w obu czê¶ciach "Soul REaver" a mianowicie ¿e mieczyk kiedy jest u¿ywany wysysa powoli si³y ¿yciowe posiadacza i ten musi szybko zabijaæ wrógów kiedy go u¿ywa by zaspokoiæ g³ód swego orê¿a. Wed³ug mnie po prostu ³upie¿ca <szczególnie gdy zostanie do³adowany ¿ywio³ami> jest za potê¿ny by u¿ywaæ go jako zwyk³± broñ. Moim zdaniem lepszym wyj¶ciem jest stosowanie go kiedy nie ma wyj¶ci± albo na specjalnego przeciwnika b±d¼ okazje - dziêki temu bêdzie mo¿na troche podpakowaæ broñ nie martwi±æ siê o równowagê gry a gracz bêdzie musia³ siê zastanowiæ zanim aktywuje miecz... zyska du¿± si³ê ale musi uwa¿aæ by ta si³a go nie zniszczy³a. Nie bêdê rozpisywa³ mocy poszczególnych ¿ywio³ów bo troche by to zaje³o [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br /><br />-Po¿eranie Dusz w celu regeneracji <brak normalnego lecznie><br /><br />-Okaleczone skrzyd³a: brak mo¿liwo¶ci lotu ale za to mo¿e szybowaæ<br /><br />-Nie musi oddychaæ i wyczynia akrobacje jakich najlepszy mnich by siê nie powstydzi³ [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br /><br />-Mo¿e wbijaæ pazury w tward± powierzchniê co umo¿liwia mu wspinaczkê<br /><br />-Strzelanie "pociskami energi"<br /><br />-Telekineza <ach to rzucanie przeciwnikami o ¶ciany [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]><br /><br />-Na planie eterycznym mo¿e przechodziæ przez niektóe powierzchnie (w grze by³y to przewa¿nie kraty w oknach lub drzwiach)<br /><br />-Mo¿liwo¶æ wyci±gniêcia <a raczej wyrwania> duszy z konaj±cego przecniwnika i automatycznego po¿arcia jej<br /><br />Powy¿sze zdolno¶ci odnosz± siê do Razjela w Defiance - mo¿liwe ¿e czego¶ zapomnia³em bo pisa³em z g³owy akurat
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

sob sty 20, 2007 10:03 am

Czyli jednak wszystkie pamiętałem.. <br />Ale dzięki.<br /><br />Może dziś rozpiszę szablon.
 
CalDur
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 12, 2005 4:18 pm

sob sty 20, 2007 9:40 pm

Jak dla mnie naprawde dobrym planem byłby Ravenloft ale to tylko moje zdanie.<br /><br />Ps. Ale ze mnie jednolinijkowiec :razz:
 
Heretyk
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5036
Rejestracja: pn mar 28, 2005 12:23 pm

ndz sty 21, 2007 10:35 pm

Dlaczego nie użyjesz orginalengo świata? W całej serii był dostatecznie dobrze przedstawiony. I to w kilku epokach.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pn sty 22, 2007 12:09 am

Tak, świat oryginalny jest bardzo, bardzo kuszący. Sam osobiście zastanawiam się nad jego rozpisaniem i poprowadzeniem w nim czegoś, bo bardzo go lubię, a i wiele przygód można w nim poprowadzić. Przy czym jeśli miałbym "kopiować" oryginalną fabułę, to chyba zamiast Defiance wziąłbym pod lupę Blood Omen 1, ale to dlatego że a) lubię Kaina b) lubię tę część bardziej niż BO2 czy SR2 :wink:
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pn sty 22, 2007 2:45 pm

Sam osobiście zastanawiam się nad jego rozpisaniem i poprowadzeniem w nim czegoś
<br /><br /><br />Na forum?
 
Heretyk
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5036
Rejestracja: pn mar 28, 2005 12:23 pm

pn sty 22, 2007 10:32 pm

Dlaczego kopiować orginalna fabułę? Oczywiścia Raziel i Kain sa fajni, ale ciekawie było by zagrać łowcą wampirów czy wampirem tuż po tym jak Kain pozbył sie raziela. To były mroczne czasy, dużo sie działo.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pn sty 22, 2007 10:55 pm

Ano, dlatego ja osobiście gdybym miał prowadzić, to bym zrobił pewnie coś z czasów Wampirzej Czystki albo Kain&Jego Pomagiery vs Reszta Nosgoth :wink:. Jednak gdybym musiał kopiować którąś z oryginalnych, to byłby to BO1, bo to w sumie początek i gracz mógłby wpłynąć pięknie na całe Nosgoth :wink:. Kain...ciekawe czy nie powinien dostać poziomów sorcerera albo wizarda, w końcu uczył się jakichś tam czarów i w ogóle :wink:.
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

wt lut 13, 2007 3:27 pm

Dlugo nie zagladalem do tego tematu i fajnie ze ktos cos napisal. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] <br />Jak chodzi o te wszystkie moce i fabule, to jest ich troszke za duzo i ciezko je przelac na mechanike dnd.<br />Mysle ze trzeba wybrac najwazniejsze, czyli:<br /><br />Jego miecze<br />Akrobatyke<br />Brak potrzeby jedzenia i oddychania<br /><br />Zastanawiam sie nad tym pozeraniem dusz, bo jak on to bedzie mial to bedzie dosc mocny, nie?<br /><br />Chce przeprowadzic scenariusz z Defiance, bo tylko ta czesc mam, wiem co sie dzialo wczesniej, koledzy mi troche powiedzieli.<br />Nie trzeba tez ustalac ze BG ma byc glównym bochaterem, przecierz moze byc jakims kapralem lowców wampirów, Kainem, czy kims kto wogule sie w grze nie pojawil. Moze byc tez tak ze gra potoczy sie nie tak jak ma byc. <br />np. Kain zostanie zabity przez ozywione skaly i bedzie musial sie wydostac z piekla, a jak to zrobi to bedzie w innym ciele.<br />Jak myslicie w jakim przedziale poziomów powinna byc tak kampania, a moze zombiaki mozna czyms zastapic? Na przyklad czarowszytymi ghoulami, którzy opiekowali sie swiatyniami itd...<br />mam wrazenie ze czegos tu brakuje...
 
schpeelah__
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 03, 2006 7:05 pm

wt lut 13, 2007 5:37 pm

Zastanawiam sie nad tym pozeraniem dusz, bo jak on to bedzie mial to bedzie dosc mocny, nie?
<br />Elder God da³ mu tê zdolno¶æ, by "po¿era³" dusze, które uciek³y z tego jego krêgu umierania i odrodzenia (o ile dobrze zrozumia³em), co nie pokrywa³oby siê z dedekowskim chwytaniem/po¿eraniem dusz. Owszem, wygl±da to jak po¿arcie, ale technicznie rzecz bior±c dusza nie zostanie zniszczona, lecz wys³ana tam, gdzie powinna trafiæ po ¶mierci.<br />A w ogóle to co wy ci±gle z tym przepakowaniem? Przecie¿ to zale¿y od tego, jakie staty dacie tym wszystkim zdolno¶ciom. Nikt nie zmysza was, by by³y tak potê¿ne jak w grze.
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

pt maja 04, 2007 4:03 pm

Powinienem to juz wczesniej napisac, mam nadzieje ze ktos kogo zainteresowal ten temat jeszcze to zobaczy. Wymyslilem jak opisac szablon nieumarlego jakim byl Raziel.<br /><br />Wedlug mnie zeby najlepiej przeniesc zdolnosci Raziela do D&D trzeba dokonac kilku zmian w szablonie "stworzenie trupie" z Ksiegi Plugawego Mroku. <br /><br />Zamiast ataku walnieciem smialek zyskuje atak pazurami (takie same obrazenia jak walniecie, tylko ze klute).<br />Zdolnosc "eteryczny spacer" 2/ dzien zeby szablon nie byl podpakowany.<br /><br />Jezeli ktos z tym szablonem zabije stworzenie (atakiem wrecz) zwiazane z konkretna domena lub aspektem, które ma przynajmniej 18 kw zyskuje on miecz olsniewajacej energii + moc (do miecza) zwiazana z pokonanym stworzeniem (np. plugawa, plomien, chaos). Miecza nie mozna odrzucic, poniewarz jest on duchowo zwiazany z postacia. Nic on nie wazy, a wyciagniecie go to akcja darmowa. W sumie mozna miec 2 takie miecze.<br /><br />To tyle, jak chodzi o szablon a'la Raziel<br /><br />Edit: Postac, która ma ten szablon musi chociarz raz dziennie wchlonac dusze, zabitej istoty, maksymalnie 2 rundy po smierci oponeta, aby tak zrobic musi on wykonac udany atak dotykowy.
 
schpeelah__
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: pt lis 03, 2006 7:05 pm

sob maja 05, 2007 11:53 am

A ja dla odmiany pozostawiê na razie w spokoju jego miecz i wypiszê pozosta³e zdolni¶ci. No to jedziemy:<br />- wszystkie zdolni¶ci stwo¿enia trupiego, z tym, ¿e zamiast walniêcia jest atak pazurami, czyli obra¿enia sieczne<br />- eteryczno¶æ (Raziel jest eteryczny ze zdolni¶ci± wchodzenia w ¶wiat materialny, nie na odwrót)<br />- mo¿e posi±¶æ dowolne martwe cia³o, zalmuje to dwie rundy; w pierwszej wchodzi do cia³a, w drugiej zmienia je na swoje podobieñstwo; wszelki ekwipunek rownie¿ podlega przeniesieniu; prowokuje ataki okazyjne od istot znajdyj±cych siê na planie materialnym<br />- jako akcjê ca³orundow± nie prowokuj±c± ataków okazyjnych mo¿e staæ siê z powrotem eteryczny; ekwipunek jek wy¿ej<br />- wykonuj±c coup de grace leczy tyle samo punktów wytrzyma³o¶ci, ile zada³ obra¿eñ; nie dzia³a na Przybyszów<br />- Telekineza, najpierw dostêpna tylko w wersji silne uderzenie(tylko pojedynczy cel, jako akcja ataku), pó¼niej tak¿e podtrzymuj±ca moc(akcja standardowa prowokuj±ca ataki okazyjne)<br />- w starszych Soul Reaverach Raziel powoli leczy³ siê na planie eterycznym, w najnowszym powoli traci zdrowie na materianym, kwestia, czy to uwzglêdniæ jest dyskusyjna<br /><br />Je¶li co¶ pomin±³em (oprócz miecza), to zwróæcie mi uwagê, dorzucê.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pn maja 07, 2007 12:14 am

Skrzydła, wchłanianie dusz pominąłeś. <br /><br />
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

śr maja 09, 2007 11:03 pm

Dobra to z wchlanianiem duszy to zapomnialem wstawic, mój gracz ma z tym glodem problem, bo jak podrózowac na dlugie dystanse, bez postoju?? Np. 10 dni? Bo gramy w takim pustynnym miejscu. <br />Raziel mial skrzydla, które chyba dzialaly, ale jak Kain rozkazal go wrzucic do otchlani to z tych skrzydelek zostalo cos na wyglad poszarpanych niebieskich szmat. Wiem ze mógl szybowac, ale jak to jego szybowanie oddac na mechanike? Jakies pomysly? [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/eusa_eh.gif[/img]
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

czw maja 10, 2007 11:11 pm

Szybowanie?<br />Na każde 3 m jakie spada, może przemieścić się o 1,5 m w dowolnym kierunku.<br />Lub coś koło tego. <br />W 'Shipwrack" jest taka rasa małpopodobna, i tam jest rozpisane szybowanie. <br /><br />Co do głodu... Na wycieczki zabierać niewolników. Poza tym, wampir może sobie chyba na teleportację pozwolić...
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

sob maja 12, 2007 1:42 am

Fajna zasada z szybowaniem. Nie jest z tej postaci taki wampir, ale jak sie przeniesie na plan eteryczny to mu nie bedzie musial miec przy sobie niewolników, bo znajdzie cos na tym wlasnie planie. <br />I mam takie pytanie co do zasad, poniewaz nie mam jeszcze ksiegi planów. Jak jestes na planie eterycznym to wszystko wyglada "prawie jak" plan materialny, tyle ze kolory inne, obraz rozmazany itd. <br /><br />I tu moje pytanie, czy jak jestes na planie eterycznym to czy mozesz normalnie przechodzic przez sciany, drzewa i tak dalej?? I czy czas leci z taka sama predkoscia na obu planach, czy jest jakas róznica?
 
Searil Magesblood
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 8:51 am

sob maja 12, 2007 7:51 am

Czas na planie eterycznym jest normalny tak jak na planie materialnym. Chodz±c po planie eterycznym mo¿esz przenikaæ przez obiekty istniej±ce na planie materialnym, ale niestety nie jest to mo¿liwe gdy obiekt jest na planie eterycznym..
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

sob maja 12, 2007 10:01 am

u moje pytanie, czy jak jestes na planie eterycznym to czy mozesz normalnie przechodzic przez sciany, drzewa i tak dalej?? I czy czas leci z taka sama predkoscia na obu planach, czy jest jakas róznica?<br />
<br /><br />1) Tak<br />2) Tak<br /><br />3) lol Napisałem "shipwrack" powinno być "stormwrack".<br /><br />4)Głód można ograniczyć rzutami na wolę, z rosnącym ST. <br /><br />
 
Cesiu the MP
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 4:29 pm

sob maja 12, 2007 12:06 pm

Ok, teraz wiem. Tez uzywalem ST na wole co do glodu, pamietam jak gracz gadal z jakims poszukiwaczem przygód i chcial go poprosic o pomoc w wykonaniu pewnego zadania i o malo co sie na niego nie rzucil, bo nie wchlonal czyjejs duszy tego dnia [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] . <br />I pamietam tez jak ktos go uwiezil w kamieniu za pomoca magii i tylko glowa mu z tego kamienia wystawala. Nie mial szans na wydostanie sie, wiec uzyz swojej zdolnosci ucieczki na plan eteryczny. <br />Uff, dobrze ze sie w zasadach nie pomylilem.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości