Nie jest możliwe Tropienie (t.j użycie atutu tropienie) za pomocą ślepowidzenia jeżeli postać jest pod wpływem przejścia bez śladu(z wyjątkami)....
Ślepowidzienie to nie wyczówanie drgań!!!
Ślepowidzenie pozwala na używanie innych zmysłów do określania położenia istot i przedmiotów, jak np. delfin
tropiący za pomocą echolokacji-to właśnie ten wyjątek gdyż za pomocą echolokacji poznamy położenie istoty bez znaczenia czy nie zostawia śladów czy zapachów) Ślepowidzenie może także skupiać się na nadnaturalnym węchu a nawet węchu i dźwięku naraz.
Używając węchu żadna istota nie może wytropić postaci pod wpływem przejścia bez śladu(nie zostawiasz ani śladów ani zapachu). Jak widać kwestia ślepowidzenia i "granic" przejścia bez śladu zależy od logiki MP ,a nie jakbyśmy w większości przypadków oczekiwali -od zasad.
Expaladyn pisze:MP wyrzucił na trafienie 2 razy naturalne 20.
Odchodząc od wątku ja pozbawiam życia po 3 "dwudziestkach" pod rząd ,a nie po 2.
Powód: Zdecydowanie zbyt częste śmierci "natychmiastowe" w większości działające na niekorzyść BG gdyż wrogów jest zazwyczaj więcej od postaci w drużynie.