Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

Krwawy Rozbójnik [3.0] *

ndz sie 19, 2007 5:47 pm

Krwawy Rozbójnik
Wściekłość mą przeleję krwią...
Obrazek
Kościół Garagosa, choć mało znany szczyci się wyjątkowym znienawidzeniem w Faerunie właśnie ze względu na Krwawych Rozbójników- bezlitosnych, oblepionych krwią furiatów wywołujących samą swoją obecnością chaos - tak bardzo uwielbiany przez ich patrona. Ciała służą im głównie do szukania i masakrowania kolejnych przeciwników, w celu zaspokojenia potężnej rządzy krwi - którą z resztą gromadzą na sobie w charakterze pancerza.
Zdecydowana większość krwawych rozbójników to barbarzyńcy, tropiciele oraz wojownicy, a nieliczni wywodzą się spośród fanatycznie oddanych kapłanów oraz mnichów.
Kości Wytrzymałości: k12

Wymagania
Postać która chce zostać krwawym rozbójnikiem, musi spełniać następujące wymagania:
Bazowa premia do ataku: +6.
Charakter: chaotyczny neutralny albo chaotyczny zły.
Płeć: Mężczyzna.
Patron (bóstwo opiekuńcze): Garagos.
Specjalne: Postać musi pokonać w walce przynajmniej 16 wrogów kościoła (zwykle wyznawców Tempusa) a następnie podczas rytuału umyć się w ich krwi, a następnie złożyć w ofierze Garagosowi.

Umiejętności klasowe
Oto umiejętności klasowe Krwawego Rozbójnika (i atrybut kluczowy dla każdej z nich): Leczenia (Rzt), Jeździectwo (S), Skakanie (S), Zastraszanie (Cha).
Opisy tych umiejętności znajdziesz w Rozdziale 4Podręcznika Gracza.
Punkty Umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z intelektu.

Tabela: Krwawy Rozbójnik

Poziom Baz premia do ataku RO na Wytrw Ref Wolę Specjalne
   1                1               2   0    0   Szaleńcza Furia 1/dzień, Masakracja
   2                2               3   0    0   Straszliwy Szał
   3                3               3   1    1   Pięść Garagosa[1]
   4                4               4   1    1   Szaleńcza Furia 2/dzień
   5                5               4   1    1   Prowokacja
   6                6               5   2    2   Pięść Garagosa[2]
   7                7               5   2    2   Potężniejsza Furia
   8                8               6   2    2   Szaleńcza Furia 3/dzień
   9                9               6   3    3   Pięść Garagosa[3]
  10               10               7   3    3   Pan Wojny


Właściwości klasowe
Biegłości w broni i pancerzu: Krwawy rozbójnik biegle posługuje się bronią prostą i żołnierską. Nie zyskuje żadnych biegłości w pancerzach i tarczy.
Szaleńcza Furia (zw): Począwszy od 1.poziomu, Krwawy rozbójnik potrafi w czasie walki wpaść w szaleńczą furię, dzięki której zyskuje premię +8 do siły, +4 do Budowy jednocześnie jednak podlega karze -4do KP. Zwiększenie Budowy oznacza zwiększoną ilość punktów wytrzymałości - o 2 na poziom w tej klasie prestiżowej. Gdy furia się kończy, rozbójnik traci te punkty wytrzymałości, ponieważ Budowa powraca do zwykłej wartości (tych dodatkowych punktów wytrzymałości nie traci jednak jako pierwszych w przeciwieństwie do zwykłych tymczasowych punktów wytrzymałości; patrz "Tymczasowe punkty wytrzymałości w Rozdziale 8 Podręcznika Gracza). Furia trwa przez liczbę rund równą 3+ modyfikator z Budowy (tej zwiększonej). Efekty Furii kumulują się z efektami szału. Krwawy rozbójnik może wpadać w Furię tylko określoną liczbę razy w ciągu dnia (uzależnioną od poziomu). Postać może wpaść w Furię w akcji darmowej. Nie zabiera ona czasu i może to zrobić tylko w swojej akcji, nie zaś w odpowiedzi na czyjeś działanie. Ponadto jeśli otrzyma obrażenia od ataku, czary, pułapki lub innego źródła, natychmiast wpada w Furię na początku swojej następnej akcji, chyba że danego dnia nie może tej zdolności już wykorzystać. Chcąc uniknąć wpadania w Furię w reakcji na obrażenia, postać musi na początku swojej następnej akcji wykonać udany rzut obronny na Wolę (ST10+liczba obrażeń otrzymanych od poprzedniej akcji bohatera). Postać ogarnięta Furią nie może używać umiejętności ani zdolności wymagających cierpliwości i koncentracji (takich jak ciche poruszanie), nie może też rzucać czarów, pić eliksirów, uaktywniać magicznych przedmiotów czy odczytywać zwojów. Może natomiast wykorzystać wszystkie atuty z wyjątkiem Wyspecjalizowania, atutów tworzenia przedmiotów i metamagicznych oraz zogniskowania umiejętności w przypadkach umiejętności wymagających cierpliwości i koncentracji. Może jednak normalnie używać zdolności Prowokacji (patrz dalej). Krwawy rozbójnik w Furii musi najpierw atakować tych, których postrzega jako przeciwników. Jeśli wrogów nie starczy, a czas trwania Furii nie dobiegł końca jest zmuszony zaatakować najbliższą stojącą osobę osobę (jeśli kilku potencjalnych "przeciwników" znajduje się w jednakowej odległości, określ losowo, który zostanie zaatakowany) i walczyć z nią bez względu na przyjaźń, niewinność lub stan zdrowia (celu i własnego). Chcąc zakończyć Furię zanim upłynie czas jej trwania, postać może spróbować (akcja darmowa) raz w rundzie wykonać rzut obronny na wolę (ST15+liczba rund spędzonych w Furii) - udany natychmiast kończy Furię. Gdy Furia się kończy, krwawy rozbójnik jest zmęczony (Kara -2 do Siły i Budowy, nie może szarżować ani biegać) na czas trwania spotkania lub do ponownego wpadnięcia w Furię, zależnie od tego, co będzie miało miejsce najpierw. Począwszy od 9. poziomu premia z siły w Furii wynosi 12 zamiast 8.
Masakracja (zn): Począwszy od 1. poziomu krwawy rozbójnik z pomocą broni potrafi zmasakrować posiadające anatomię ciało istoty zmarłej nie dalej niż przed godziną. Czynność zajmuje mu pół godziny. Ponieważ po podmiocie zdolności pozostają jedynie strzęp y- Można rzucić na nie ożywienie umarłego, ale stworzyć da się jedynie szkielet, nie zombie. Przywołanie zmarłych nie zadziała, podobnie jak inne czary, które przywracają życie zachowanym w całości zwłokom. Zadziała jednak prawdziwe wskrzeszenie. Dzięki tej zdolności krwawy rozbójnik poprzez swojego boga zostaje uleczony połową maksymalnych obrażeń, nie może jednak do zastosowania tego rytuału użyć broni miażdżonej, ponadto po godzinie od zastosowania tej zdolności dzięki osadzonej na nim krwi otrzymuje premię do KP równą jego poziomowi w tej klasie prestiżowej. Za każde otrzymane 10 obrażeń premia z tej zdolności spada o 1. Od 10 poziomu korzystanie z zdolności trwa o połowę krócej, jednakże poprzez wydłużenie czasu do godziny na własnoręcznie zabitym przeciwniku pozwala zniszczyć jego duszę analogicznie do zdolności żerowania.
Straszliwy Szał (zw): Krwawy Rozbójnik na drugim poziomie otrzymuje atut Straszliwy szał - nawet jeśli nie posiada odpowiednich wymagań. Ponadto podczas Furii korzysta z modyfikatora z Siły (jeśli jest większy od tego z Charyzmy) przy używaniu umiejętności Zastraszanie.
Pięść Garagosa (zw): Na poziomach 3, 6 oraz 9 Krwawemu Rozbójnikowi wyrasta dodatkowa ręka upodabniając go do jego patrona tuż po reinkarnacji. Na trzecim poziomie krwawy rozbójnik otrzymuje pierwszą dodatkową (prawą) rękę - gwarantuje ona premię wrodzoną +1 do Siły. Na szóstym krwawemu rozbójnikowi wyrasta lewa ręka, premia z Siły rośnie do dwóch - otrzymuje dodatkowo atut Walka kilkoma rodzajami broni. Na dziewiątym poziomie rozbójnikowi wyrasta ostatnie prawe ramię, premia z Siły rośnie do trzech a rozbójnik otrzymuje ponadto atut Niezwykła zręczność.
Prowokacja (zw): Dzikość oraz wściekłość krwawy rozbójnik wywołać może już nie tylko u siebie. Poświęcając akcję standardową może zmusić wroga by rzucił się na niego równie bezmyślnie jak robi to on sam. Jeśli przeciwnikowi nie uda się sporny test zastraszania z jego rzutom obronnym na wolę. Musi on w następnej akcji oraz przez następne 3 rundy atakować jedynie krwawego rozbójnika. W kolejnych rundach może wykonywać kolejne rzuty na wolę z ST rosnącym o 1 na każdy kolejny nieudany rzut.
Pan Wojny (zw): Na dziesiątym poziomie na krwawego rozbójnika spływa niczym świeża krew cząstka łaski Garagosa. Jego typ zmienia się na przybysz (chaotyczny) dzięki czemu nie działają na niego zaklęcia takie jak zauroczenie osoby, jego rodowitym planem jest plan materialny więc nadal normalnie działają na niego czary typu wskrzeszenie. Krwawy Rozbójnik staje się esencją swojego boga- jego kolor zmienia się na czerwony- staje się całkowicie dziki oraz bezlitosny. A dzięki odpowiedniemu przedłużeniu zdolności masakracji może dosłownie odrywać od ciała duszę pokonanych wrogów.
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 6:08 pm przez Ginden, łącznie zmieniany 33 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

ndz sie 19, 2007 6:10 pm

Cóż
Klasa wymaga dopracowania
Niestety teraz wszedlem tylko na chwilę, raczej nie wypiszę Ci wszsystkiego co wymaga poprawek, ale:

1. Suld zdaje się robił klasę dla czempiona Garagosa? Klasę zresztą bardzo przytulną, którą czytałem jeszcze na (świętej pamięci) dnd,pl.
Proszę zatem arcypsiona o ujawnienie się, on powinien mieć tutaj najwięcej do powiedzenia :wink:
2. Czemu w wymaganiach nie ma rzemiosła, profesji itd?
To raczej zawsze powinno być.
3. Kod też wymaga maly poprawek
4. jak dla mnie furia nie powinna się kumulować z szałem.
Nie za mocna ta premia do siły?
Podobną ma szalony berserker, ale on nie ma jeszcze dodatku do budowy a jego furia ma większe ograniczenia
5.
Masakracja(zn)

Dżizus Krajst...
Nie mogłeś tego nazwać poćwiartowanie?
A sam efekt sprowadziłbym do ciosu łaski (coup de grace).
Poza tym żeby rozerwać ciało musiz uszkodzić kości, więc szkielet raczej z tego nie powstanie.

Pięść Garagosa(zw):

Czyżby chodziło Ci o połączenie kła lolth z frenzied berserkerem?
Jak dla mnie wyszło przegięcie. Po prostu.

Prowokacja(zw):

A to po co tutaj? Już chyba jest takie zastosowanie jednej z umiejetności.
A jeśli nie to sory.

Pan Wojny(zw):

Hmmm, znowu te dusze...
Nie za potężne toto?
I co się właściwie z nimi dzieje?

Ok, na razie tyle, wiem, ze to malo, ale chciałem Cię raczej naprowadzić na to, co mi się nie podoba :razz:

Barb z 4 rękami, z każdego 4 ataki, do tego taki mocny szal i rozrywanie dusz na strzepy?
Brzmi jak postać porządnie epicka lub super-munch. Ale da sie to poprawić.
Jak na razie nie oceniam, bo byłoby nisko.
 
Awatar użytkownika
Vitriol Plugawiciel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 866
Rejestracja: pn paź 24, 2005 5:17 pm

ndz sie 19, 2007 6:19 pm

Merlin wszech pisze:
Masakracja(zn)
Począwszy od 1.poziomu Krwawy Rozbójnik z pomocą broni potrafi zmasakrować ciało bezradnego posiadającego anatomię przeciwnika lub ciało istoty zmarłej nie dalej niz przed godziną. Czynność zajmuje mu pół godziny a bezradne stworzenie jest w ten sposób zabijane (bez rzutu obronnego). Ponieważ po podmiocie zdolności pozostają jedynie strzępy- Można rzucić na nie ożywnienie umarłego, ale stworzyć da się jedynie szkielet, nie zombie. Przywołanie zmarłych nie zadiała, podobnie jak inne czary, ktore przywracają życie zachowanym w całości zwłokom. Zadziała jednak prawdziwe wskrzszenie. Dzięki tej zdolności Krwawy Rozbójnik poprzez swojego boga zostaje uleczony połową maksymalnych obrażeń, nie moze jednak do zastosowania tego rytuału użyć broni miażdżonej, ponadto po godzinie od zastosowania tej zdolności dzięki osadzonej na nim krwi otrzymuje premię do KP równą jego poziomowi w tej klasie prestiżowej. Za każde otrzymane 10obrażeń premia z tej zdolności spada o 1. Od 10 poziomu korzystanie z zdolności trwa o połowę krócej, jednakże poprzez wydłużenie czasu do godziny na własnoręcznie zabitym przeciwniku pozwala zniszczyć jego duszę analogicznie do zdolności żerowania

Najbardziej kontrowersyjna i udziwniona moc. Czemu masakracja trwa aż tyle czasu ? Dlaczego nie ma rzutu obronnego i nie można użyć tej mocy dzięki broni miażdżonej, która IMHO czyni większe spustoszenie od broni tnącej i kłującej ? Zdecydowanie zmiejszyłbym czas i dodałbym rzut obronny.

Merlin wszech pisze:
Ponadto oprócz modyfikatora z charyzmy podczas Furii korzysta dodatkowo z modyfikatora z Siły przy używaniu umiejętności Zastraszanie.

Może zamiast dodatkowych modyfikatorów, użyć zasady z Władców dziczy, czyli zamienić modyfikator z charyzmy na z siły.

Merlin wszech pisze:
poziomach 3, 6 oraz 9 Krwawemu Rozbójnikowi wyrasta dodatkowa dłoń upodabniając go do jego patrona tuż po reinkarnacji. Na trzecim poziomie Krwawy rozbójnik otrzymuje premię wrodzoną +3 do Siły. Na szóstym premia z Siły rośnie do czterech, otrzymuje dodatkowo atut Walka Kilkoma Rodzajami Broni. Na dziewiątym premia z Siły rośnie do pięciu a Rozbójnik otrzymuje ponadto atut Niezwykła Zręczność.

Skąd dłoń wyrasta ? Pozatym nie dłoń tylko ręka bo sama dłoń nic nie wskóra. Można by się pokusić o więcej dodatkowych rąk, jak w przypadku Garagosa.

Merlin wszech pisze:
Pan Wojny(zw):
Na dziesiątym poziomie na Krwawego Rozbójnika spływa niczym świeża krew cząstka łaski Garagosa. Jego typ zmienia się na przybysz(chaotyczny) dzięki czemu nie działają na niego zaklęcia takie jak zauroczenie osoby

Czy działa na niego, jak w przypadku tego typu boskich reprezentantów wskrzeszenie ?

Praca ciekawa i mocna, jednak trzeba zmienić niektóre niedorzeczności np. Pięść Garagosa.

Ps. Zawsze wiedziałem, że powstanie taki niszczyciel od Garagosa. Być może w Wyznaniach i Panteonach II pojawi się coś podobnego.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz sie 19, 2007 6:23 pm

Ar0n pisze:
1. Suld zdaje się robił klasę dla czempiona Garagosa? Klasę zresztą bardzo przytulną, którą czytałem jeszcze na (świętej pamięci) dnd,pl.
Proszę zatem arcypsiona o ujawnienie się, on powinien mieć tutaj najwięcej do powiedzenia

Nigdy wcześniej o tym nie słyszałem- więc jeśli są jakieś podobienstwa to tylko przypadkowe.
Ar0n pisze:
2. Czemu w wymaganiach nie ma rzemiosła, profesji itd?
To raczej zawsze powinno być.

To głównie klasa dla Barbarzyńcy więc to raczej nie dotyczy.
3. Kod też wymaga maly poprawek
Rzeczywiście trochę za bardzo na prawo są rzuty obronne- poprawię to.
Ar0n pisze:
4. jak dla mnie furia nie powinna się kumulować z szałem.
Nie za mocna ta premia do siły?

Ta klasa opiera się na innych a w 3.0 sporo rzeczy ma prawo się komulować, moim zdaniem klasa nie jest przesadzona ponieważ skupia się na wściekłości i sile. A z innymi aspektami ma dużo gorzej.
Ar0n pisze:
Podobną ma szalony berserker, ale on nie ma jeszcze dodatku do budowy a jego furia ma większe ograniczenia

Jakie ograniczenia?
Ar0n pisze:
A to po co tutaj? Już chyba jest takie zastosowanie jednej z umiejetności.
A jeśli nie to sory.

Cytat:
Pan Wojny(zw):

Hmmm, znowu te dusze...
Nie za potężne toto?
I co się właściwie z nimi dzieje?

Ok, na razie tyle, wiem, ze to malo, ale chciałem Cię raczej naprowadzić na to, co mi się nie podoba

Prosiłbym byś wszystko przeczytał zanim zaczniesz wytykać błędy, ponieważ część po prostu nie istnieje.

Edit:
Vitriol Plugawiciel pisze:
Najbardziej kontrowersyjna i udziwniona moc. Czemu masakracja trwa aż tyle czasu ? Dlaczego nie ma rzutu obronnego i nie można użyć tej mocy dzięki broni miażdżonej, która IMHO czyni większe spustoszenie od broni tnącej i kłującej ? Zdecydowanie zmiejszyłbym czas i dodałbym rzut obronny.

Tu chodzi o dokładne zniszczenie ciała, a bronią miażdżoną nie jest to możliwe. A rzutu obronnego nie ma właśnie ze względu na długi czas czynności.
Vitriol Plugawiciel pisze:
Może zamiast dodatkowych modyfikatorów, użyć zasady z Władców dziczy, czyli zamienić modyfikator z charyzmy na z siły.

Rozpatrzę to...
Vitriol Plugawiciel pisze:
Skąd dłoń wyrasta ? Pozatym nie dłoń tylko ręka bo sama dłoń nic nie wskóra. Można by się pokusić o więcej dodatkowych rąk, jak w przypadku Garagosa.

Rzeczywiście mój błąd- Garagos ma 5rąk, przyjmując że zwykła postać ma 2 uzyskuje do 9poziomu właśnie tyle.

Vitriol Plugawiciel pisze:
Czy działa na niego, jak w przypadku tego typu boskich reprezentantów wskrzeszenie ?

Praca ciekawa i mocna, jednak trzeba zmienić niektóre niedorzeczności np. Pięść Garagosa.

Uwzględnię to... Szczerze mówiąc to zainspirował mnie opis Garagosa w "Wyznaniach i Panteonach". Po przewodniku gracza po FR zauważyłem ze znajduje się tam kilka takich "pomysłów".
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 6:34 pm przez Merlin wszech, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Kymil Nimesin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1267
Rejestracja: wt maja 02, 2006 10:20 am

ndz sie 19, 2007 6:25 pm

Vitriol Plugawiciel pisze:
Być może w Wyznaniach i Panteonach II pojawi się coś podobnego.

Hehe, raczej w Powers and Pantheons 4th edition, bo II Wyznań prawdopodobnie nie będzie.
Sorki za OT.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

ndz sie 19, 2007 6:31 pm

Spokojnie...

Po prostu to wyrywanie dusz na życzenie wygląda mi dość potężnie.

A frenzied berserker dostaje stłuczenia w każdej rundzie walki w furii
Mimo to po namyśle uważam, że zdolność ta jest w porządku :wink:

To głównie klasa dla Barbarzyńcy więc to raczej nie dotyczy.

Ale masz też rzemiosła typu wytwarzanie trofeow z ciał pokonanych przeciwników, co według mnie mogloby pasować do postaci.

Ta klasa opiera się na innych a w 3.0 sporo rzeczy ma prawo się komulować, moim zdaniem klasa nie jest przesadzona ponieważ skupia się na wściekłości i sile. A z innymi aspektami ma dużo gorzej.

Też prawda.
Mimo to to wyrywanie dusz wygląda mi na zbyt mocne. Ale poczekajmy na wypowiedzi innych forumowiczów.
A dodatkowe ręce + premia z siły to potężna umiejętność, wyglądająca mi na przgięcie w połączeniu z resztą.
Ale poczekajmy, może to tylko moje zdanie...
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz sie 19, 2007 6:56 pm

Ar0n pisze:
Po prostu to wyrywanie dusz na życzenie wygląda mi dość potężnie.

Musi pokonać wroga własnoręcznie i w ciągu godziny od śmierci zacząć masakrację również trwającą godzinę. Oprócz tego że zdolność musi przecież wykrzystać niemal po walce to czas trwania wyklucza zniszczenie tą zdolnośicią przez dłuższy czas więcej niż jedną duszę. A więc nie jest to tak zupełnie na życzenie.

Poprawiłem trochę kod, zamiast dłoni wyrastają postaci ręce a premia z nich spadła. Dodatkowo usunąłem karę do Kp z zdolności Prowokacji.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz sie 19, 2007 6:57 pm

Ar0n pisze:
1. Suld zdaje się robił klasę dla czempiona Garagosa? Klasę zresztą bardzo przytulną, którą czytałem jeszcze na (świętej pamięci) dnd,pl.

Elitarny Krwawy Rozbójnik
Odnośnie tej pracy, to powiem, że mi się kompletnie nie podoba. Garagos mimo swego szału/furii nie pozwalał swoim wyznawcom atakować przeciwników bezbronnych, czy zaskoczonych (nawet pod groźbą utraty czarów). Był/jest okrutym bogiem, ale daleko mu do wspierania tego, co tu prezentujesz.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

ndz wrz 09, 2007 2:54 pm

Poprawiłem w pełni kod i mechanikę zdolności- dodałem również drobny dopisek i usunąłem masakrację bezbronnych. Teraz po zmianach proszę o wasze dalsze komentarze...
 
Awatar użytkownika
Kristoph
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 17, 2004 4:46 pm

wt wrz 11, 2007 7:33 pm

Przydałoby się rozwinąć jakoś opis fabularny klasy.. No i może rysunek? Co do samej mechaniki będę musiał przez nią się przegryźć, więc na razie milczę, ale nazwa zdolności - 'Masakracja' mi nie pasuje językowo. Skoro dokonuje się zmasakrowania ciała, to może 'Profanacja', czy, jak już zostało wspomniane - 'Ćwiartowanie'? Albo nawet 'Zmasakrowanie zwłok'.
 
Awatar użytkownika
Merlin wszech
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: czw maja 04, 2006 1:07 pm

wt wrz 11, 2007 7:42 pm

Nad opisem będę pracował- rzczywiście obecnie jest dość krótki i nietypowo zbudowany, rysunek jedyny jaki mógłbym obecnie zamieścić to ilustracja do "Elitarnego Krwawego Rozbójnika"- lecz niezbyt mi się podoba. Słownictwo może i jest niepoprawne- ale to na razie najlepszy pomysł. Nie podoba mi się po prostu wspomniane wcześniej "ćwiartowanie", a profanacja to nazwa zaklęcia i nie pasuje za bardzo- trzeci pomysł jest zbyt długi.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości