Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
scarq
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 132
Rejestracja: sob lip 14, 2007 11:39 pm

pn sie 27, 2007 3:08 pm

scarq pisze:
kiedy trafia na cmentarz (już lepiej ? ^^ ) i nie ma time koterow kladziesz 2 tokeny kopie [mtg=chronozoa]chronozoa[/mtg] , tokeny maja sumon sicknes.
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

pn sie 27, 2007 3:40 pm

@_łowca
1. Tak
2. Tak. Ale po co regenerować - dmg będzie przecież spreventowany przez jego umiejętność.
 
Rathma
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: śr sie 08, 2007 11:00 pm

wt sie 28, 2007 1:02 am

Witam, mam pytanie, a mianowicie jeśli mam swoją czarną kreaturę, przykładowo szczura, mającego "fear" i nią zaatakuje, to czy może ją blokować krit przeciwnika z "protection from black" czy tylko artefakt bądź inna czarna krita?
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

wt sie 28, 2007 8:29 am

Tylko czarny, bądź artefaktyczny stwór.
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

wt sie 28, 2007 4:06 pm

1.czy zdolnosci karty ascendant evincar :-other black creature get +1/+1
-nonblack creatures gat -1/-1 dzialaja na moje kreatury czy przeciwnika?
2.jak dziala zdolnosc regenerate?
3.jak dziala czar cruel edict?
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

wt sie 28, 2007 5:32 pm

Taguj karty. [mtg]nazwa karty[/mtg]
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

wt sie 28, 2007 5:37 pm

1.czy zdolnosci karty [mtg=ascendant_evincar]ascendant evincar[/mtg] :-other black creature get +1/+1
-nonblack creatures gat -1/-1 dzialaja na moje kreatury czy przeciwnika?
2.jak dziala zdolnosc regenerate?
3.jak dziala czar [mtg=cruel_edict]cruel edict[/mtg]?
 
Awatar użytkownika
Mical
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 161
Rejestracja: śr mar 14, 2007 5:57 pm

wt sie 28, 2007 5:53 pm

1. Zdolność ta działa na wszystkie kreatury w grze (oprócz samego evincara)

2. "Zdolność zabezpieczająca stwory przed zniszczeniem. Efekt regeneracji działa jak tarcza ochronna. Po rozpatrzeniu czaru lub zdolności regeneracji efekt oczekuje sytuacji, w której stwór miałby zostać zniszczony. W takim wypadku efekt ocala stwora (regeneracja jest efektem zastąpienia). Zregenerowany stwór pozostaje w grze, podobnie jak wszystkie dołączone do niego aury, umagicznienia i znaczniki. Użycie przez stwora zdolności regeneracji odnosi następujący skutek:
• Stwór zostaje tapnięty.
• Jeśli jest to faza walki, stwór zostaje usunięty z walki.
• Usuwane są wszystkie jego obrażenia." - rulebook 9ed

3. Wybrany przeciwnik poświęca jakiegoś stwora, którego kontroluje, tzn. odkłada go na grave.
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

wt sie 28, 2007 7:42 pm

dzieki ale nie pojmuje tego do konca...
1.co to jest evincer ? kreatura posiadajaca ta zdolnoca?
2.stwor zostaje usuniety z walki gdzie? do reki? jesli jest juz tapniety to zostawiamy go tapnietego?
3.poswieca jednego stwora z reki lub z pola walki tak?
 
Awatar użytkownika
Saise
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 510
Rejestracja: ndz lip 04, 2004 11:34 am

wt sie 28, 2007 8:13 pm

Ad.1) Evincar, od [mtg=Ascendant_Evincar]Ascendant Evincar[/mtg]. To jest ten właśnie stwór.
Ad.2) "Usunięty z walki" oznacza tyle, że nie bierze udziału w walce. Nie wraca na rękę ani nic z tych rzeczy. I tak, pozostaje tapnięty.
Ad.3) Nie z ręki, tylko z "pola walki" - musi poświęcić stwora którego ma "w grze".
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

śr sie 29, 2007 4:43 pm

czy jesli jakas kreatura ma zdolnosc ktora nie wymaga tapniecia jej ale wymaga aby doplacic many to czy mozna uzyc tej zdolnosci w tej samej tuze w ktorej sie przyzwalo dana kreatyre?
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

śr sie 29, 2007 5:01 pm

Tak.
 
Nidils
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:55 pm

czw sie 30, 2007 12:23 am

Mam pytanie odnośnie działania tej karty

Obrazek
 
Awatar użytkownika
Włóczęga
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: pn sie 06, 2007 6:39 pm

czw sie 30, 2007 11:56 am

Jeżeli kreatura ma zdolność która nie wymaga tupnięcia a wymaga użycia many to ile razy mogę używać tej zdolności w danej turze? Tyle razy ile mi many starczy czy tylko raz? Pytam bo np. w takim [mtg=Vampire_Bats]Vampire Bats[/mtg] jest zaznaczone ze mogę użyć jego płatnej zdolności nie więcej niż dwa razy na turę i zacząłem się zastanawiać czy jeśli na innej karcie np. [mtg=Looming_Shade]Looming Shade[/mtg] nie ma tego ograniczenia to mogę go dopalić nawet do 21/21 jeśli bym miał 20 czarnej many? I podobnie z np. [mtg=Duct_Crawler]Duct Crawler[/mtg] czy mogę użyć jego zdolności kilka razy (posiadając oczywiście wolną manę) do uniemożliwienia zablokowania go przez więcej niż jednego stwora? Z tymi 20 many to wiem ze sytuacja czysto hipotetyczna i chodziło tylko o podkreślenie hipotetycznego braku ograniczenia w dopalaniu.
 
IronMan_
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 9:59 am

czw sie 30, 2007 2:17 pm

Nidils: czyści sztos, obrażenia schodzą, kończy obecną turę, osoba, której była tura w czasie rzucenie Time Stop discardu karty do 7 jeśli miała więcej niż 7.

Włóczęga: Wszystkie umiejętności pernamentów możesz użyc (jeśli tylko jesteś w stanie za każdy raz zapłacić koszt umiejętności) ile razy chcesz, chyba że na karcie wyraźnie pisze inaczej
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

czw sie 30, 2007 7:15 pm

czy dzialanie czaru [mtg=boomerang]boomerang[/mtg]
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

czw sie 30, 2007 7:16 pm

powodujwe to ze kreatura z pola walki trafia do mojej reki i nie moge jej ponownie wystawic?
 
IronMan_
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 9:59 am

czw sie 30, 2007 7:24 pm

Powoduje, że creatura wraca do ręki osoby, która ją wystawiła (niekoniecznie Twojej) i może później być z ręki normalnie zagrana.
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

czw sie 30, 2007 7:37 pm

w takim razie bardzo prosze o wytlumaczenie mi ruznicy miedzy tymi dwoma katami?
[mtg=boomerang]boomerang[/mtg] a [mtg=unsummon]unsummon[/mtg]??????????????
czym roznia sie skutki uzycia obu kary?????
 
Awatar użytkownika
Włóczęga
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: pn sie 06, 2007 6:39 pm

czw sie 30, 2007 8:00 pm

[mtg=Unsummon]Unsummon[/mtg] zawraca ci na rękę tylko kreaturkę natomiast [mtg=boomerang]boomerang[/mtg]iem można zawrócić każdego permanenta czyli również enchanty i inne kart które po ich rzuceniu pozostają na stole (tylko lądy chyba nie).
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

czw sie 30, 2007 8:44 pm

Landy to też permanenty. Generalnie wszystko co wykładamy na stół jest permanentem: landy, enchantmenty (aury), creatury, artefakty.
 
rolka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:59 am

czw sie 30, 2007 10:34 pm

permanent=CIĄGŁY; ETATOWY; TRWAŁY; STAŁY (tlumaczenie z ang. na polski) jest tez opcja ze karta [mtg=boomerang]boomerang[/mtg] zawraca cos z gry na stale do reki (nieda sie tego wylozyc poraz 2)
 
IronMan_
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 138
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 9:59 am

czw sie 30, 2007 10:52 pm

W wyjaśnieniu [mtg=Boomerang]Boomerang[/mtg]a "pernament" robi za rzeczownik, więc żadne Twoje tłumaczenie w pełni prawdziwe :P (właściwie jak można magicowy pernament na polski przetłumaczyc? :P)
Pernament (jako rzeczownik) w magicu jak było napisane wyżej to po prostu karta w grze.
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 11:14 pm przez IronMan_, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Włóczęga
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: pn sie 06, 2007 6:39 pm

czw sie 30, 2007 10:57 pm

rolka pisze:
permanent=CIĄGŁY; ETATOWY; TRWAŁY; STAŁY (tlumaczenie z ang. na polski) jest tez opcja ze karta [mtg=boomerang]boomerang[/mtg] zawraca cos z gry na stale do reki (nieda sie tego wylozyc poraz 2)
Nie. Permanent w Magicu to coś co pozostaje stale na stole (względnie stale bo można to przeciez sprzątnąć na cmentarz lub właśnie wrócić na rękę odpowiednimi kartami). Innymi słowy karta wraca ci na rękę tego permanenta. Permanent jest w tym przypadku rzeczownikiem a nie czasownikiem. Zauważ ze gdyby karta wracała ci coś na stałe do ręki to zdanie brzmiało by raczej „Return target card permanently to its owner's hand”. Zanim zaczniesz isę dalej upierać poczytaj keywordy w tym dziale i sam sprawdź co znaczy permanent jak nie wierzysz. :)
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

czw sie 30, 2007 10:59 pm

Boomerang cofa dowolny permanent (creature'a, enchantment, aurę, artefakt albo land) ze stołu do ręki! I TYLE!!! Twierdzenie, że nie można go wyłożyć jeszcze raz to bzdura!!!

Edit: Zostałem uprzedzony... :wink:
 
Awatar użytkownika
Lamsen
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr sie 29, 2007 12:38 am

pt sie 31, 2007 9:16 pm

Przeciwnik w swojej turze zagral [mtg=Isochron_Scepter]Isochron Scepter[/mtg] na ktorego polozyl [mtg=Orim\%27s_Chant]Orim's Chant[/mtg]. U mnie lezal [mtg=Defense_Grid]Defense Grid[/mtg]. Skonczyl ture i w moim upkeepie zaplacil :2::t: za ability sceptera. Teraz pytanie - czy musi doplacic :3: za grida, czy nie?
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

sob wrz 01, 2007 12:17 am

Musi dopłacić. Dopłata za [mtg]Defense Grid[m/tg] to additional cost.
 
Sergiey
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: wt lip 31, 2007 8:58 pm

sob wrz 01, 2007 12:20 am

Czy atakowanie kreaturą [mtg=Dryad_Arbor]Dryad Arbor[/mtg] sprawia, że to do puli many dochodzi mi jedna zielona? Albo czy ona przy tapowaniu po manę atakuje?
 
Alek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 342
Rejestracja: czw kwie 15, 2004 4:23 pm

sob wrz 01, 2007 9:30 am

Nie, niby czemu? Chciałbyś tapnąć dla ataku I JEDNOCZEŚNIE dla many? Tak samo jak [mtg=Llanowar_Elves]Llanowar Elves[/mtg] nie da ci many przy ataku i na odwrót.
 
Awatar użytkownika
rudy7775
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 21, 2007 12:32 am

sob wrz 01, 2007 1:56 pm

Pytanie odnośnie [mtg=Ascendant_Evincar]Ascendant Evincar[/mtg]
Czy jeżeli jest w grze to do gry mogą wejść jednostki nonblack 1/1(zagrywane od razu idą na cmentarz)? czy wejdą i dopiero potem od razu giną?
Czy przeciwnik może jeszcze użyć specjalnych umiejętności kart w takich przypadkach:
1.zagrywa [mtg=Sage_Owl]Sage Owl[/mtg]- czy może użyc jej ability (zdaje mi się, że tak)
2. ma na stole [mtg=Deathspore_Thallid]Deathspore Thallid[/mtg]. Chce stworzyć tokena i czy token, którego tworzy zdąży odpalić umiejętność sacriface? (hmm tu jush nie jestem pewien jak to winno wyglądać)
3. czy stwór z haste może użyć swego ability, które wymaga tapowania?

No i Gdy np. mam do czynienia z [mtg=Szadek,_Lord_of_Secrets]Szadek, Lord of Secrets[/mtg] to mam mu odjąć -1/-1 czy dodać +1/+1 , czy może i -1/-1 i +1/+1
A więc rzodzi się kolejne pytanie jak kreatura jest wielokolorowa to kładę na niej kilka konterów -1/-1?

Dzięki za odp

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości