Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Darkhan
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 233
Rejestracja: wt cze 20, 2006 10:08 pm

wt wrz 25, 2007 11:27 pm

Jeśli Iron Masters rozumieć jako "Kowali" w jakiś sposób to IMO jest to nawet dobry przekład

"Hartujący Żelazo"
 
Kastor Krieg

wt wrz 25, 2007 11:47 pm

Moment, czy żelazo jest hartowane? Stal, "tempered steel", na pewno, a żelazo? Nie znam się na obróbce i metalurgii :razz:

EDIT:
Wiki sez "hartuje się stal". Odpada, plask.
 
Awatar użytkownika
Jakub_Bartoszewicz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 889
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 6:24 pm

wt wrz 25, 2007 11:59 pm

Panowie żelaza wcale nie są tacy źli, jeśli nie dublują się ze Storm Lordami. Ja tylko zaproponowałem ćwiczenie. I tylko odnośnie Iron Masterów.

Królowie-Drapieżcy ftw.
 
Kastor Krieg

śr wrz 26, 2007 12:21 am

Królowie-Drapieżcy dają jedno znaczenie, Królowie Drapieżców dwa, w tym to o które ci chodzi - "królów pośród drapieżców" i twoich "królów którzy sami są drapieżcami". A podstawowym znaczeniem dla Predator Kings jest bycie "ultimate predator", a nie "królem".

"Królowie-Drapieżcy" może być odbierane jako taki archetyp Gangrela z Invictus, Chieftain Prince'a z Damnation City, a to nie o to chodzi do końca. Od królowania i szefowania są Ivory Claws, PK są przede wszystkim uberdrapieżnikami w swoim archetypie, królowanie pojawia się tylko frazeologicznie, od "bycia tym na szczycie łańcucha pokarmowego", ergo "najwyżej postawionym", ergo "king-of-the-hill".

:papieros:
 
MgFenrir
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 108
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 1:02 pm

śr wrz 26, 2007 1:10 pm

Jak można również chętnie bym włączył się do dyskusji.

Jakub_Bartoszewicz pisze:
Jednak Kościenie mają swój urok, więcej nawet niż Gnatożuje