Zrodzony z fantastyki

Czy gra i prowadzenie gry ze złą drużyną jest trudniejsze?

Tak
22 (37%)
Nie
37 (63%)
 
Liczba głosów: 59
 
pphilips
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: pn paź 01, 2007 9:22 pm

Czy gra złą drużyną jest trudniejsza?

wt paź 02, 2007 8:05 pm

Jestem początkującym mg, więc chciałem poradzić się weteranów :wink:
Moi znajomi twierdzą, że gra złą drużyną i prowadzenie gry z takową jest trudniejsze. Zgadzacie się z tym? Jesteśmy już w trakcie gry, jednak zastanawiam się nad kilkoma questami i ew. sprowadzeniu graczy na złą drogę.

Btw. jestem nowy, witam wszystkich :wink:
 
Awatar użytkownika
Ivor the Black Serpent
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: czw lut 24, 2005 11:57 am

wt paź 02, 2007 8:09 pm

To nieprawda. Prowadziłem kiedyś złą drużynę,i nie tylko nie było trudniej ale i ciekawiej. Może to dlatego że moim graczom było się łatwiej wczuć w złe postacie, ale jeśli twoi gracze chcą być źli, to również prawdopodobnie będą takie postacie lepiej odgrywać
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 8:17 pm przez Ivor the Black Serpent, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Kymil Nimesin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1267
Rejestracja: wt maja 02, 2006 10:20 am

wt paź 02, 2007 8:15 pm

Miałem przyjemność prowadzić, a i nawet grać, w złej drużynie. I nie było to specjalnie trudne. Gracze w zasadzie mieli większe możliwości, bo nie ''ograniczało'' ich sumienie, kodeks etyczny czy cokolwiek innego. Jednak moi gracze to osoby nieco już doświadczone i w pewien dziwny sposób dojrzałe. Nie miałem kłopotów stylu wybijam-całą-wioskę-i-piję-krew-niewinnych. Zamiast tego gracze kombinowali jak tu wywinąć się od zbrodni, zatrzeć ślady, nie zostawić za sobą wszystkich drzwi spalonych itp. Ale to i tak zależy od settingu - gra złymi inaczej będzie wyglądać w Midnightcie, inaczej zaś w Forgotten Realms.
 
Awatar użytkownika
Vitriol Plugawiciel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 866