Zrodzony z fantastyki

 
Amras
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 1:59 pm

pt sie 18, 2006 11:38 pm

<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Krwawe Elfy<!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br />Obrazek<br /><br />Krwawe Elfy to odmiana Wysokich Elfów z Quel'Thalas, które po zniszczeniu ich źródła magii i ich domu zostały skuszone mocą potęgi dla zaspokojenia swego głodu magii (który powstał na wskutek zniszczenia studni słońca), wśród innych ras czują się dobrze zwłaszcza, jeśli jest w pobliżu pełno czarodziejów i zaklinaczy a miejsce jest w pewnym stopniu nasycone magią. Są jednak niezbyt przyjaźnie traktowani gdyż są znane z wysysania energii magicznej i ich demonicznej natury(poprzez zadawanie się z taką magią by zaspokoić swój głód), są zwinne jak elfy i wyjątkowo cenią potęgę magii oraz osoby, które umiejętnie nią władają, choć również cenią sobie sztukę strzelania z łuku i co jednocześnie cenią w sobie.<br /><br />Osobowość: Krwawe Elfy często bawią się w swoim towarzystwie, lecz rzadko się takimi zabawami ekscytują, jedyną rzeczą, która naprawdę wprawia Krwawe Elfy w zachwyt i podekscytowanie to magia, dlatego też używana jest w wielu dziedzinach życia codziennego Krwawych Elfów, rasa ta nie ma skłonności do chciwości chyba, że chodzi o magię, są wtedy nieobliczalne i mogą zrobić dla niej wszystko(oprócz zabijania swoich współbraci i ziomków)byleby zaspokoić głód magii. Kochają poezje i sztukę, być może przez to, iż takie rzeczy zawierają w sobie ukrytą magie. Ich długowieczność pozwala na dokładniejsze prowadzenie badań i bardziej dystansowe spojrzenie na świat, poprzez to zawsze na wszystko mają czas, dlatego wiele osób z innych ras nie daje Krwawym Elfom zadań, które wymagają szybkiego ich zrobienia. Rasa ta posiada dosyć chaotyczny i nieprzewidywalny charakter, często żywiołowy, lecz w obliczu zrobienia jakiegoś zadania, bądź zdobycia większej wiedzy potrafią być skupione i wytrwałe, byleby tylko osiągnąć cel. Rzadko nawiązują przyjaźnie, ale też ich przyjaźń jest prawdziwa, a za zdradę odpłacają krwawą i bezlitosną zemstą.<br /><br />Opis fizyczny: Krwawe Elfy są niezbyt wysokie szczupłe mierzą od 145 - 165cm, a ich waga sięga od 42 do 62kg. Nie posiadają jakiegokolwiek owłosienia(oprócz włosów na głowie).Ich budowa sprawia, że poruszają się z niezwykłą gracją oraz dzięki temu są szybcy i zwinni. Włosy Krwawych Elfów są zazwyczaj blond i prawie nigdy nie trafiają się inne kolory. A ich oczy są zielono płomieniste z powodu wchłaniania energii demonów. Elfy lubują się w prostych i wygodnych ubiorach zwłaszcza w kolorze czerwieni. Ich nasączenie magią demonów sprawia, iż żyją dłużej niż zwykłe elfy, osiągają dojrzałość w wieku 120 lat i może przeżyć ponad 900lat. Krwawe Elfy nie śpią jak przedstawiciele innych ras. Zamiast normalnego snu medytują w głębokim transie 4godziny.<br /><br />Relacje: Krwawe Elfy są podejrzliwe wobec ludzi, i zachowują się wobec nich nieufnie, wobec niziołków i gnomów mają nastawienie obojętne, co do krasnoludów uważają je za nieobyte i nie zabawne, na inne elfy z ukrytym żalem, a na półorki i orki z nieufnością i pogardą. Krwawe Elfy są nieco wyniosłe i dumne, choć wobec swych przyjaciół okazują największy szacunek i uprzejmość.<br /><br />Charakter: Krwawe Elfy są z charakteru chaotyczne jak typowe elfy. Cenią sobie wolność, choć by przetrwać czasem muszą zniewalać(wysysanie energii magicznej). Są wyjątkowo dumne i zawsze starają się dotrzeć i osiągnąć swój cel, szczególnie w kwestiach magii. Krwawe Elfy mają silną osobowość i są dość uparte jak na elfie standardy. Większość z nich jest dobra wobec siebie, lecz prawie każdy ma także duże skłonności do egoizmu. Zdarzają się osobniki zarówno dobre jak i złe.<br /><br />Krainy elfów: Żyją w podobnych miejscach, co zwykłe elfy, lecz preferują miejsca, które mają w sobie większą ilość magii, a ich miasta mieszczą o wiele więcej osobników.<br /><br />Religia: jak zwykłe elfy, choć ich głównym bogiem jest Boccob;<br /><br />Języki: Krwawe Elfy posługują się takim samym językiem, co zwykłe elfy;<br /><br />Imiona: Podobnie jak u zwykłych elfów <br /><br />Poszukiwacze przygód: Krwawe Elfy wyruszają w świat jako poszukiwacze przygód głównie w celu poznania świata i zdobycia niezrównanej magicznej potęgi oraz by znaleźć jakieś inne źródła magii, które mogłyby zaspokoić głód. Przyłanczają się czasem do innych drużyn gdyż wiedzą, że dzięki nim droga do odnalezienia innych magicznych źródeł jest prostsza, a czasami dla Krwawych Elfów, które nienawidzą nikogo oprócz swojej rasy, sama drużyna może być źródłem upragnionej przez niego magii.<br /><br />Określanie losowego wzrostu i wagi jak w przypadku zwykłych elfów;<br /><br />Wiek:<br />Losowy wiek początkowy Dojrzałość Barbarzyńca zaklinacz łotrzyk Bard, Palladyn, Tropiciel, Wojownik Czarodziej, Druid, Kapłan, Mnich<br /> 120 lat +4k6 +6k6 +10k6<br /> <br />Efekty starzenia Średni wiek Stary Sędziwy Maksymalny wiek<br /> 220 lat 358 lat 495 lat +5k% lat<br /><br /><br />Cechy rasowe:<br />• +2 zręczności i charyzmy, -2 roztropności, Krwawe Elfy są wyjątkowo zręczne i pełne gracji, oraz mają silną osobowość, lecz są chaotyczne i nieprzewidywalne;<br />• średni rozmiar, Krwawe Elfy jako istoty średnie nie otrzymują premii, czy kar w związku ze swoim rozmiarem;<br />• Bazowa szybkość Krwawego Elfa to 9m,<br />• Głód magii: Krwawy Elf raz na dzień musi wyssać energię magiczną z istoty która nią potrafi władać, bądź z magicznych przedmiotów, lub przebywając w miejscach o nasileniu magicznym. Aby wyssać energię z istoty Krwawy Elf musi być od niej w odległości maksymalnie 1,5m/posiom po czym wykonać udany atak dotykowy na dystans, jeśli jest udany wysysa z niego energię magiczną, przez co nie może nic robić oprócz tej czynności , blokuje przy tym 1k4 komórek na rundę zyskując liczbę punktów energi magicznej równej zablokowanych komórek, w przypadku wysysania energii z magicznych przedmiotów premia z umagicznienia zastępuje komórki(czyli wyssanie energii z miecza +5 daje 5punktów energi magicznej). Krwawy Elf musi wyssać tyle energii magicznej ile wynosi jego liczba KW/2(może wyssać więcej zapewniając sobie zapas na przyszłość). Ofiara może przerwać Krwawemu Elfowi atakując go, wtedy to Krwawy Elf musi wykonać test na koncentracje o ST jak w przypaku czarowania(wyssanie energi należy traktować wtedy jako czar z 4poziomu, rzucany co runde), jeśli się uda przerwać Krwawy Elf nie może ponownie wysysać energii z tej istoty przez 1k6 rund. Natomiast kiedy Krwawy Elf przebywa w miejscu magicznym zyskuje 1 punkt energii magicznej na 4h odpoczynku(nie mylić ze snem) bądź snu, a jeżeli miejsce to jest o wielkim natężeniu magiczny zaspokaja swój głód automatycznie po transie.<br />Jeśli nie zaspokoi głodu magii cierpi kary –4 z morale do wszystkich testów ataku, umiejętności oraz nie może rzucać żadnych czarów do czasu zaspokojenia głodu, co tydzień kara zwiększa się o kolejne –2, a ilość potrzebnej energii do zaspokojenia głodu wzrasta 2 krotnie. Np.: Arlinth Krwawy Elf na 9 poziomie, żeby zaspokoić głód magii musi wyssać dziewięć 1 poziomowych komórek na czary, bądź jedną 9 poziomową, albo przebywać w magicznym miejscu. <br />- Miejsca magiczne: miejsce w którym znajduje się słaby artefakt, mała akademia magiczna, pomniejsza gildia magów;<br />- Miejsca o silnym natężeniu magii: miejsce w którym znajduje się potężny artefakt, duża akademia magiczna(o wielkiej renomie), potężna gildia magów, przecięcia się żył magii<br />• Krwawe Elfy z związku z magicznym pochodzeniem otrzymuje wrodzoną odporność na czary. OC =11 +poziom postaci<br />• Krwawe Elfy widzą w słabym świetle dwa razy dalej niż ludzie, z odróżnieniem kolorów;<br />• Jak u elfów premia rasowa +2 do nasłuchiwania, zauważania i przeszukiwania.<br />• -4 do ukrywania, trudno bowiem dobrze się zamaskować gdy ich oczy promieniują płomienistozielonym blaskiem;<br />• wykrycie magii - Krwawe Elfy mają automatycznie aurę wykrycia magii, analogicznie do czaru o tej samej nazwie z tym że jest trwała i nie możliwa do rozproszenia<br />• Krwawe Elfy mogą rzucić raz na dzień każdy z podanych czarów: światło, dłoń maga, czytanie magii, kuglarstwo oraz tajemny znak, a także potrafią rzucić raz na dzień jedno z wymienionych pierwszo-poziomowych zaklęć: prawdziwe uderzenie, zbroja maga, tarcza oraz wytrzymałość żywiołowa, czary są zdolnościami czaropodobnymi<br />• Języki jak u standardowych elfów;<br />• Ulubiona klasa: Zaklinacz;<br />• Modyfikacja poziomu +2; Krwawe Elfy są potężniejsze od innych ras i wolniej awansują;<br /><br />Wiem że często już pojawiała sie tu rasa Krwawych Elfów, jednak żadna jak ta (chyba) nie odwzorowuje te Krwawe Elfy ze świata Warcrafta.<br /><br />Rasa ta jest autorstwa mojego i Shadowhunter'a<br /><br />P.s Zanim zaczniecie krytykować, pamiętajcie że to ma być PRZEŁOŻENIE, choć niewątpliwie znalazło sie tu kilka orginalnych rozwiązań.
 
GoMati
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 04, 2006 11:22 pm

sob sie 19, 2006 1:14 am

O, widzę że są tu również fani Warcrafta (oprócz mnie). No ale prezejdźmy do rasy, bo uważam, że jest co omówić. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] <br /><br />Co do zaklinacza jako ulubionej klasy można mieć wątpliwości, ponieważ większość Warcraftowych Krwawych Elfów to Spellbreakerzy (Łamacze Zaklęć) którzy tak naprawdę pomimo wysysania many, nie mają z nią za dużo wspólnego.<br /><br />Dużym ograniczeniem jest głód magii i sam nie wiem, czy może on być porównywalny z plusami do atrybutów, które są dość niewyważone (na plus). Popatrzmy jednak na to z takiej strony, że KAŻDA RASA powinna być samowystarczalna (prawo natury) i jeśli Krwawe Elfy nie potrafią sobie same poradzić z głodem magii to wcześniej czy później powymierają, chociażby dlatego że będą zbyt słabe, by się bronić. Dlatego uważam że głód magii powinien zostać zmieniony.<br />Zdolności czaropodobne... możnaby się czepiać, ale raczej o nic konstruktywnego więc mogą być. :wink: <br /><br />Ogółem - ja bym tutaj naprawdę conieco pozmieniał, ale to moje subiektywne zdanie. :wink:
 
Awatar użytkownika
cenobite
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 157
Rejestracja: pt sty 28, 2005 2:03 pm

sob sie 19, 2006 1:47 am

W Warcafta nie grałem, ale i tak się wypowiem :wink: Spojrzę na tą rasą subiektywnie, bo wirtualnej nie znam.<br />Rasa wydaje się w porządku, ale... Właściwie ALE...<br />Mój przedmówca ma rację, rasą bedzie raczej ciężko grać, bo samo najedzenie już jest problemem. Przecież magowie nie wiszą na każdym drzewie/stoją przy każdej drodze :wink: A poza tym, żeby jeść, trzeba wejść w zwarcie z ofiarą, a z karą -4 może być ciężko wygrać test zwarcia (a już szczególnie, że ulubioną klasą jest zaklinacz). Ten głód jest zbyt straszliwy... <br />I jeszcze jedno. Na 20. poziomie postać musi wyssać 20 komórek na czary albo CZTERY miecze +5! Codziennie... Za dużo.<br />Rozumiem, że głód ma równoważyć mocne plusy rasy, ale moim zdaniem zbyt ogranicza postać.<br />Co wtedy z LA? Oj nie wiem, zostawię to fachowcom [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]
 
Clariburnus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 1:40 pm

sob sie 19, 2006 8:22 am

Tê rasê opisano w Warcraft RPG: Alliance and Horde Compendium. Moge tylko powiedzieæ (wiadomo, OGL), ¿e uzale¿nienie u nich dzia³a w ten sposób, ¿e musz± po¶wiêcaæ 1 godzinê medytuj±c obok ¼róde³ka magii (nie musz± go wypijaæ), maj± dostêp do pewnych czarów warlocka (kto gra³, ten wie :wink: - fajna klasa w WoW-ie) i parê innych, niezwyczajnych zdolno¶ci.<br /><br />Co do dzie³a Amrasa: zgadzam siê z przedmówcami: skutki uzale¿nienie s± za silne; nie wiem co na nie ci poradziæ, nie mam pomys³u. Ogólnie rasa dobra, charakterystyczna, nada³e¶ jej przez statystyki odpowiedni± otoczkê mechaniczn±. Tylko te nieco przyd³ugie zdania, to trochê razi. Ale to kwestia czysto gramatyczna. Ogó³em: 4+, zgrzyt tylko z uzale¿nieniem
 
Amras
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 1:59 pm

sob sie 19, 2006 10:04 am

Wzieliśmy sobie do serca (ja i Shadowhunter) wasze uwagi dotyczące głodu magii i troche to zmieniliśmy :wink:<br />
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

sob sie 19, 2006 10:39 am

Ja bym to rozwiązał inaczej. <br />Głód magii --> Krwawy elf musi otrzymać dziennie conajmniej 1k4 x poziom obrażeń od magi. Musi dobrowolnie się na nie zdecydować. Może je zadać dowolna istota(przedmiotem/czarem/zdolnością), ale musi byś świadoma czemu to robi. Nie mogę to być obrażenia zadane np. Mieczem +1. Otrzymane obrażenia regenarują sie z prędkością 1/2 poziom krawawego elfa na minutę.
 
Awatar użytkownika
Canthir
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1053
Rejestracja: wt cze 27, 2006 5:13 pm

pn sie 21, 2006 4:26 pm

Ujmę to inaczej:<br /><br />Może niech wysysają czary z magicznych przedmiotów, jeżeli takowe będą w ich zasięgu i/lub ściągają na siebie różne czary rzucane w kogoś innego. Po prostu, jeżeli nie wykonają RO na wolę to mentalnie ściągną czar na siebie. Z przedmiotami to może po prostu też RO na wolę, albo wysysają dajmy 1k4 poziomy czarów. Jeżeli oberwą czarem ofensywnym może zadziałać OC (jeżeli czar normalnie zezwala) i magia wchłania sie bezboleśnie, jak OC nie wypali to obrywają normalnie. Jeżeli pozostaje jeszcze RO na oparcie się skutkom czaru... Cóż, elfik sam na siebie skierował czar więc -4 do testu, a jeżeli jest RO na refleks to dodatkowo -2, bo czar skręca nań niespodziewanie...<br /><br />Pozdrawiam
 
reebak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 6:28 pm

ndz wrz 17, 2006 12:49 pm

Mam drobny pomys³: Mo¿e by tak zmieniæ rasê na klasê postaci Krwawy mag, z jedyn± mozliw± ras±: elf (lub inne rasy z karami). G³ówn± profesja takiego maga by by³o wysysanie mozliwo¶ci rzucania czarami przez czarodzieja lub zaklinacza. Co wy na to?<br />Je¿eli nikt nie bêdzie chcia³ siê podj±æ zadania, to mogê ja.<br />PS - Gra³em w Warcrafta, ciekawy pomys³ na rasê :wink:<br /><br />EDIT:<br /><br />¦wierzb mnie dopad³, robie t± klasê :razz:
 
Awatar użytkownika
Malavon Despana
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 22, 2005 3:30 pm

wt wrz 19, 2006 4:08 pm

Też coś. Moje Krwawe Elfy są dużo lepsze. <!--coloro:#990000--><span style="color:#990000"><!--/coloro-->Link usunięto, za kolejny post łamiący regulamin wpadnie ostrzeżenie. / Agnostos<!--colorc--></span><!--/colorc-->
 
Clariburnus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 1:40 pm

wt wrz 19, 2006 5:28 pm

<!--quoteo(post=280474:date=Sep 19 2006, 04:08 PM:name=Malavon Despana)-->
Malavon Despana pisze:
<!--quotec--><br />Te¿ co¶. Moje Krwawe Elfy s± du¿o lepsze.<br />
<br /><br />Nie s±. S± du¿o gorsze ni¿ to, co zaprezentowano tutaj. Twoja rasa z poltera zawiera³a mnóstwo dziwnych, amatorskich rozwi±zañ mechanicznych, a to, co by³o kanoniczne, ¶ci±gn±³e¶ z innych ras np. genasi ognia. Presti¿ówkê zrobi³e¶ na odwal: bez tabeli, bez ¿adnych konkretów, czy opisów.<br /><br />Nie, ¿ebym lubi³ gnebiæ ludzi, ale takie moje zdanie.<br /><br />Co do projektu Amrasa i Shadowhuntera: nadal to robicie? Od ostatniego posta nie pojawi³y siê ¿adne aktualizacje, wiêc ju¿ siê bojê, ¿e pomys³ umar³ [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_sad.gif[/img]
 
Shadowhunter
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 20, 2005 8:29 pm

czw wrz 21, 2006 6:16 pm

Có¿ dalej to robimy, a raczej zrobili¶my, przynajmniej tak my¶le, bo zmienili¶my g³ód magii, fakt mo¿e nie napisali¶my ¿e zaktualizowali¶my, ale teraz wydaje mi siê ¿e ju¿ jest to sensowne, chyba ¿e macie inne zdanie to chêtnie wys³uchamy jeszcze propozycji, póki co przanalizowali¶my to co napisali¶cie i zmodyfikowali¶my;).
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

wt wrz 26, 2006 8:59 pm

• -4 do ukrywania, trudno bowiem dobrze się zamaskować gdy ich oczy promieniują płomienistozielonym blaskiem;
<br />A jak elf zamknie oczy ?<br /><br />A klasa bardzo fajna, grałem we frozen throne [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] Przydałoby się rozpisac krwawego maga i oczywiście Kael'thasa (zaklinacz lub czarodziej/mag krwi/arcymag - koniecznie epik !)<br /><br />Good Job
 
Clariburnus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 1:40 pm

śr wrz 27, 2006 2:04 pm

<!--quoteo(post=281156:date=Sep 26 2006, 08:59 PM:name=Ar0n)-->
Ar0n pisze:
<!--quotec-->A klasa bardzo fajna, gra³em we frozen throne [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] Przyda³oby siê rozpisac krwawego maga i oczywi¶cie Kael'thasa (zaklinacz lub czarodziej/mag krwi/arcymag - koniecznie epik !)Good Job
<br /><br />Mówisz, masz - http://community.dicefreaks.com/viewtopic....hlight=kaelthas Chyba siê nie obrazicie, panowie Modzi, ¿e podajê linka? Prawda? :wink: chcê tylko dodaæ, ¿e Warmage u Kael'Thasa to nie podstawka z CA tylko presti¿ z Warcraft RPG.<br />
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

czw wrz 28, 2006 5:11 pm

Większość rozpisek jest nawet, nawet, widziałem też postac z dnia smoka :wink: Jednak jak dla mnie właśnie notatka Kaela kuleje...<br />Dlaczego eldricht knight ? Dlaczego zbroja ? Dlaczego miecz i walka orężem ? Jak dla mnie zupełnie niepasujace do gry, tak Kael był typowym czarujacym, a za atak możnaby dać cos podobnego do eldricht blast warlocka, tylko zeby zadawało dmg od ognia.<br /><br />Ja Kaela chętnie widziałbym tak:<br />sorc6/elemental savant (fire)10/arcane devotee (Kossuth)5/Archmage3 niewiem czy sa jeszcze jeszcze jakieś fajne kalsy związane z ogniem, właściwie zamiast arcane savant krwawy mag (ale to trzeba stworzyć :wink: )
 
Silvanostei
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 04, 2007 7:54 pm

wt gru 04, 2007 8:30 pm

mama zastrzeżenia do klasy :? ..... ja dal bym palladyna lub łowce ale nie zaklinacze (bardziej czerodziej pasuje) a pozatym raczej wszystko dobrze :spoko:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości