<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
Krwawe Elfy<!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><br />
<br /><br />Krwawe Elfy to odmiana Wysokich Elfów z Quel'Thalas, które po zniszczeniu ich źródła magii i ich domu zostały skuszone mocą potęgi dla zaspokojenia swego głodu magii (który powstał na wskutek zniszczenia studni słońca), wśród innych ras czują się dobrze zwłaszcza, jeśli jest w pobliżu pełno czarodziejów i zaklinaczy a miejsce jest w pewnym stopniu nasycone magią. Są jednak niezbyt przyjaźnie traktowani gdyż są znane z wysysania energii magicznej i ich demonicznej natury(poprzez zadawanie się z taką magią by zaspokoić swój głód), są zwinne jak elfy i wyjątkowo cenią potęgę magii oraz osoby, które umiejętnie nią władają, choć również cenią sobie sztukę strzelania z łuku i co jednocześnie cenią w sobie.<br /><br />Osobowość: Krwawe Elfy często bawią się w swoim towarzystwie, lecz rzadko się takimi zabawami ekscytują, jedyną rzeczą, która naprawdę wprawia Krwawe Elfy w zachwyt i podekscytowanie to magia, dlatego też używana jest w wielu dziedzinach życia codziennego Krwawych Elfów, rasa ta nie ma skłonności do chciwości chyba, że chodzi o magię, są wtedy nieobliczalne i mogą zrobić dla niej wszystko(oprócz zabijania swoich współbraci i ziomków)byleby zaspokoić głód magii. Kochają poezje i sztukę, być może przez to, iż takie rzeczy zawierają w sobie ukrytą magie. Ich długowieczność pozwala na dokładniejsze prowadzenie badań i bardziej dystansowe spojrzenie na świat, poprzez to zawsze na wszystko mają czas, dlatego wiele osób z innych ras nie daje Krwawym Elfom zadań, które wymagają szybkiego ich zrobienia. Rasa ta posiada dosyć chaotyczny i nieprzewidywalny charakter, często żywiołowy, lecz w obliczu zrobienia jakiegoś zadania, bądź zdobycia większej wiedzy potrafią być skupione i wytrwałe, byleby tylko osiągnąć cel. Rzadko nawiązują przyjaźnie, ale też ich przyjaźń jest prawdziwa, a za zdradę odpłacają krwawą i bezlitosną zemstą.<br /><br />Opis fizyczny: Krwawe Elfy są niezbyt wysokie szczupłe mierzą od 145 - 165cm, a ich waga sięga od 42 do 62kg. Nie posiadają jakiegokolwiek owłosienia(oprócz włosów na głowie).Ich budowa sprawia, że poruszają się z niezwykłą gracją oraz dzięki temu są szybcy i zwinni. Włosy Krwawych Elfów są zazwyczaj blond i prawie nigdy nie trafiają się inne kolory. A ich oczy są zielono płomieniste z powodu wchłaniania energii demonów. Elfy lubują się w prostych i wygodnych ubiorach zwłaszcza w kolorze czerwieni. Ich nasączenie magią demonów sprawia, iż żyją dłużej niż zwykłe elfy, osiągają dojrzałość w wieku 120 lat i może przeżyć ponad 900lat. Krwawe Elfy nie śpią jak przedstawiciele innych ras. Zamiast normalnego snu medytują w głębokim transie 4godziny.<br /><br />Relacje: Krwawe Elfy są podejrzliwe wobec ludzi, i zachowują się wobec nich nieufnie, wobec niziołków i gnomów mają nastawienie obojętne, co do krasnoludów uważają je za nieobyte i nie zabawne, na inne elfy z ukrytym żalem, a na półorki i orki z nieufnością i pogardą. Krwawe Elfy są nieco wyniosłe i dumne, choć wobec swych przyjaciół okazują największy szacunek i uprzejmość.<br /><br />Charakter: Krwawe Elfy są z charakteru chaotyczne jak typowe elfy. Cenią sobie wolność, choć by przetrwać czasem muszą zniewalać(wysysanie energii magicznej). Są wyjątkowo dumne i zawsze starają się dotrzeć i osiągnąć swój cel, szczególnie w kwestiach magii. Krwawe Elfy mają silną osobowość i są dość uparte jak na elfie standardy. Większość z nich jest dobra wobec siebie, lecz prawie każdy ma także duże skłonności do egoizmu. Zdarzają się osobniki zarówno dobre jak i złe.<br /><br />Krainy elfów: Żyją w podobnych miejscach, co zwykłe elfy, lecz preferują miejsca, które mają w sobie większą ilość magii, a ich miasta mieszczą o wiele więcej osobników.<br /><br />Religia: jak zwykłe elfy, choć ich głównym bogiem jest Boccob;<br /><br />Języki: Krwawe Elfy posługują się takim samym językiem, co zwykłe elfy;<br /><br />Imiona: Podobnie jak u zwykłych elfów <br /><br />Poszukiwacze przygód: Krwawe Elfy wyruszają w świat jako poszukiwacze przygód głównie w celu poznania świata i zdobycia niezrównanej magicznej potęgi oraz by znaleźć jakieś inne źródła magii, które mogłyby zaspokoić głód. Przyłanczają się czasem do innych drużyn gdyż wiedzą, że dzięki nim droga do odnalezienia innych magicznych źródeł jest prostsza, a czasami dla Krwawych Elfów, które nienawidzą nikogo oprócz swojej rasy, sama drużyna może być źródłem upragnionej przez niego magii.<br /><br />Określanie losowego wzrostu i wagi jak w przypadku zwykłych elfów;<br /><br />Wiek:<br />Losowy wiek początkowy Dojrzałość Barbarzyńca zaklinacz łotrzyk Bard, Palladyn, Tropiciel, Wojownik Czarodziej, Druid, Kapłan, Mnich<br /> 120 lat +4k6 +6k6 +10k6<br /> <br />Efekty starzenia Średni wiek Stary Sędziwy Maksymalny wiek<br /> 220 lat 358 lat 495 lat +5k% lat<br /><br /><br />Cechy rasowe:<br />• +2 zręczności i charyzmy, -2 roztropności, Krwawe Elfy są wyjątkowo zręczne i pełne gracji, oraz mają silną osobowość, lecz są chaotyczne i nieprzewidywalne;<br />• średni rozmiar, Krwawe Elfy jako istoty średnie nie otrzymują premii, czy kar w związku ze swoim rozmiarem;<br />• Bazowa szybkość Krwawego Elfa to 9m,<br />• Głód magii: Krwawy Elf raz na dzień musi wyssać energię magiczną z istoty która nią potrafi władać, bądź z magicznych przedmiotów, lub przebywając w miejscach o nasileniu magicznym. Aby wyssać energię z istoty Krwawy Elf musi być od niej w odległości maksymalnie 1,5m/posiom po czym wykonać udany atak dotykowy na dystans, jeśli jest udany wysysa z niego energię magiczną, przez co nie może nic robić oprócz tej czynności , blokuje przy tym 1k4 komórek na rundę zyskując liczbę punktów energi magicznej równej zablokowanych komórek, w przypadku wysysania energii z magicznych przedmiotów premia z umagicznienia zastępuje komórki(czyli wyssanie energii z miecza +5 daje 5punktów energi magicznej). Krwawy Elf musi wyssać tyle energii magicznej ile wynosi jego liczba KW/2(może wyssać więcej zapewniając sobie zapas na przyszłość). Ofiara może przerwać Krwawemu Elfowi atakując go, wtedy to Krwawy Elf musi wykonać test na koncentracje o ST jak w przypaku czarowania(wyssanie energi należy traktować wtedy jako czar z 4poziomu, rzucany co runde), jeśli się uda przerwać Krwawy Elf nie może ponownie wysysać energii z tej istoty przez 1k6 rund. Natomiast kiedy Krwawy Elf przebywa w miejscu magicznym zyskuje 1 punkt energii magicznej na 4h odpoczynku(nie mylić ze snem) bądź snu, a jeżeli miejsce to jest o wielkim natężeniu magiczny zaspokaja swój głód automatycznie po transie.<br />Jeśli nie zaspokoi głodu magii cierpi kary –4 z morale do wszystkich testów ataku, umiejętności oraz nie może rzucać żadnych czarów do czasu zaspokojenia głodu, co tydzień kara zwiększa się o kolejne –2, a ilość potrzebnej energii do zaspokojenia głodu wzrasta 2 krotnie. Np.: Arlinth Krwawy Elf na 9 poziomie, żeby zaspokoić głód magii musi wyssać dziewięć 1 poziomowych komórek na czary, bądź jedną 9 poziomową, albo przebywać w magicznym miejscu. <br />- Miejsca magiczne: miejsce w którym znajduje się słaby artefakt, mała akademia magiczna, pomniejsza gildia magów;<br />- Miejsca o silnym natężeniu magii: miejsce w którym znajduje się potężny artefakt, duża akademia magiczna(o wielkiej renomie), potężna gildia magów, przecięcia się żył magii<br />• Krwawe Elfy z związku z magicznym pochodzeniem otrzymuje wrodzoną odporność na czary. OC =11 +poziom postaci<br />• Krwawe Elfy widzą w słabym świetle dwa razy dalej niż ludzie, z odróżnieniem kolorów;<br />• Jak u elfów premia rasowa +2 do nasłuchiwania, zauważania i przeszukiwania.<br />• -4 do ukrywania, trudno bowiem dobrze się zamaskować gdy ich oczy promieniują płomienistozielonym blaskiem;<br />• wykrycie magii - Krwawe Elfy mają automatycznie aurę wykrycia magii, analogicznie do czaru o tej samej nazwie z tym że jest trwała i nie możliwa do rozproszenia<br />• Krwawe Elfy mogą rzucić raz na dzień każdy z podanych czarów: światło, dłoń maga, czytanie magii, kuglarstwo oraz tajemny znak, a także potrafią rzucić raz na dzień jedno z wymienionych pierwszo-poziomowych zaklęć: prawdziwe uderzenie, zbroja maga, tarcza oraz wytrzymałość żywiołowa, czary są zdolnościami czaropodobnymi<br />• Języki jak u standardowych elfów;<br />• Ulubiona klasa: Zaklinacz;<br />• Modyfikacja poziomu +2; Krwawe Elfy są potężniejsze od innych ras i wolniej awansują;<br /><br />Wiem że często już pojawiała sie tu rasa Krwawych Elfów, jednak żadna jak ta (chyba) nie odwzorowuje te Krwawe Elfy ze świata Warcrafta.<br /><br />Rasa ta jest autorstwa mojego i Shadowhunter'a<br /><br />P.s Zanim zaczniecie krytykować, pamiętajcie że to ma być PRZEŁOŻENIE, choć niewątpliwie znalazło sie tu kilka orginalnych rozwiązań.