Zrodzony z fantastyki

 
NatiNati
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 22, 2008 6:29 pm

Mortal Combat deck

sob sty 26, 2008 1:41 am

Co sądzicie o tej talii? Czy mechanizm Mortal Combat-Iname,Death Aspect uważacie za praktyczny? (Zapewne przydały by się jakieś wyszukiwarki i karty akcelerujące) . Z góry dziękuję za pomoc.

4x [mtg=Mortal_Combat]Mortal Combat[/mtg]
4x [mtg=Iname,_Death_Aspect]Iname, Death Aspect[/mtg]
4x [mtg=Lotus_Bloom]Lotus Bloom[/mtg]
4x [mtg=Hana_Kami]Hana Kami[/mtg]
4x [mtg=Ashen-Skin_Zubera]Ashen-Skin Zubera[/mtg]
4x [mtg=Dripping-Tongue_Zubera]Dripping-Tongue Zubera[/mtg]
4x [mtg=Burning-Eye_Zubera]Burning-Eye Zubera[/mtg]
4x [mtg=Floating-Dream_Zubera]Floating-Dream Zubera[/mtg]
4x [mtg=Silent-Chant_Zubera]Silnt-Chant Zubera[/mtg]
4x [mtg=Into_the_North]Into the North[/mtg]
8x [mtg=Swamp]Swamp[/mtg]
5x [mtg=Forest]Forest[/mtg]
 
Awatar użytkownika
Lamsen
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr sie 29, 2007 12:38 am

sob sty 26, 2008 2:43 am

Diabolic Tutor
i ja bym zastosowal mechanizm enduring ideala - podwojne landy, pentad prismy, czerwone akceleracje. No i sposob ochrony komba, tez z ideala. mozesz wykorzystac tez karty z TEPSA / burning desire
 
Osgix
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: pt lis 10, 2006 8:18 pm

wt sty 29, 2008 7:19 pm

Ja bym wstawił jakieś remouvale, żeby równierz zabić przeciwnikowi krity bo bedzies z miał przej*** kiedy on sie wyfarmi a Ty nie będziesz miał jeszcze Iname'a. Tak jak mówił mój przedmówca - diabolic tutor (bez tego się nie obejdziesz...).
Po kolejn musisz miec jakąś ochronnę przed controlką. Venser, Cloudskate wrócony do ręki Mortal Combat i po zabawie. Nawet nie trzeba używać tych ww. kart bo Mortal Combat wchodzi dopiero w 4 turze czyli przeciwnik np. uzyje sobie cryptic commanda - skątruje Ci Mortala i pociągnie karte :P:). Aby się przed tym bronić wstaw: Eyes of the Wisent.
 
NatiNati
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 22, 2008 6:29 pm

wt sty 29, 2008 8:45 pm

Macie rację. Widzę teraz jak moja talia jest narażona na ataki i kontry. Nie uważacie jednak, że gdy dołożę te kilkanaście kart "ratujących skórę" to deck nie będzie zbyt obszerny? bo przecież muszę mieć minimum 20 stworów w talii, inaczej nie będe w stanie wykręcić jedynego możliwego kombosa. A więc muszę najlepiej zamienić zuery ,których nie jestem w stanie przyzwać na jakieś spirity, które pomogą obronić się przed naporami i złagodzić straty wynikające z kontr.
4x[mtg=Soilshaper]Soilshaper[/mtg]
4x[mtg=Ashen-Skin_Zubera]Ashen-Skin Zubera[/mtg]
4x[mtg=Dripping-Tongue_Zubera]Dripping-Tongue Zubera[/mtg]
4x[mtg=Eyes_of_the_Wisent]Eyes of the Wisent[/mtg] PRZECIW KONTROLKOM :)
(zamiast zuber mógłbym wstawić inne tanie i pomocne spiritki)

Na początku rzuciłbym Soilshapera. Poźniej wrzucając Zuberki otrzymywałbym 3/3 landa, którym mogłbym blokować krity opponenta do czasu wykręcenia głównego kombosa (Mortal Combat+Iname). A gdy obie zubery będą w grze ułatwią mi blokowanie.


Mógłbym zastosować w talii mechanizm Enduring Ideala ale nie widzę w nim ochrony przed taliami typu U control. Gdy zagram EI a przeciwnik skontruje to wydaje mi się, że mam minimalne szanse na zwyciestwo, gdyż cała akceleracja poszła na marne. Może ktoś mi podsunie pomysł jak uchronić się przed tego typu sytuacją byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości