Ogólne zasady forum Poltergeist M:tG znajdziecie pod tym adresem.
Poniżej przedstawiamy zasady dotyczące tego konkretnego działu, czyli forum "Trade".
Jest to forum przeznaczone do ogłoszeń sprzedaży, kupna i wymiany kart i akcesoriów M:tG. W związku z dużym ruchem trzeba wprowadzić kilka zasad, żeby nie zapanował kompletny chaos:
* Obowiązkowe jest podawanie cen przy swoich kartach. (ta zasada została przyjęta dużą ilością głosów użytkowników tego forum)
* Listy kart poszukiwanych i kart na sprzedaż należy umieszczać w jednym wątku. Jeden użytkownik może posiadać tylko jeden wątek poświęcony temu zagadnieniu, jeśli coś się zmieniło na Twojej liście to skorzystaj z opcji "edytuj" w prawym górnym rogu postu a nie twórz kolejne.
* Uprzejmie uprasza się wszystkich użytkowników o nie wypisywanie stert niegrywalnych commonów (w nadziei na to, że ktoś jednak je weźmie - nie weźmie).
* Jeśli ktoś poszukuje oprócz rare'ów kilku commonów to nie odpowiadaj na jego chęć wymiany mając tylko parę z tych commonów. Osoba ta na zapewne commony wezmie tylko przy okazji trade'owania rare'ów.
* Oferty możemy składać w wątkach innych użytkowników, jednak szczegóły co do transakcji załatwiamy już na priv'ie (Prywatna Wiadomość, Gadu-Gadu, email), żeby nie zaśmiecać forum postami które po tygodniu będą już nieważne.
* Dozwolne jest jedno "up'nięcie" wątku dziennie. Oczywiście aktualizować można dowolną ilość razy.
* Zachęcamy do używania tagów w tematach wątków (np. "[Sprzedam]", [Wymienię]", "[Have]", "[T1/Ext]" itp.), co zwiększa ich czytelność.
* Pytania o ceny należy zadawać w specjalnie przeznaczonym do tego wątku:
http://forum.polter.pl/viewtopic.php?t=6429
Jeśli uważasz, że jakiś użytkownik (moderatorzy i administratorzy to też użytkownicy) postępuje niezgodnie z powyższymi zasadami (np. wobec Ciebie, ale niekoniecznie) lub pragniesz otrzymać uzasadanienie decyzji moderatora/administratora (np. o skasowaniu Twojego posta), prosimy o powiadomienie o tym fakcie moderatora danego działu, administratora lub Vadera (najlepiej w tej kolejności jeśli to możliwe). W tym wypadku prosimy o dokładne opisanie problemu, ew. podanie linku do wątku, treści skasowanego postu itp.
W tym wątku możesz wypowiedzieć się na temat zasad forum, zaproponować nowe zasady lub zmiany w starych.