Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

Talenty szlacheckie

śr gru 26, 2007 11:13 pm

Co powiecie na to, żeby gracze w monastyrze mili prawo przy tworzeniu postaci wybierać coś na kształt sztuczek z neuroshimy. plus ewentualnie móc kupować je za PD w późniejszym etapie.
Oto moja przykładowa nie jest najlepsza ale chciałem pokazać o co mi chodzi.

Królewski konny
Wymagania:Zręczność 12 Jazda konna 4
Opis: Wiatr i nieustanie padający śnieg dawał się we znaki już od samego rana, sytuacja wydawała się przegrana dla hrabiego Folnera. Pojmany i eskortowany ze związanymi rekami przez czterech uzbrojonych Bardańczyków, Nordyjczyk wiedział, że jedzie na śmierć i to śmierć w najgorszym jej wydaniu. W oddali błysnęła pochodnia wśród buntowników dało się poczuć zdenerwowanie. "Teraz albo nigdy pomyślał hrabia" I z całych sił uderzył konia pietami.
Zastosowanie: Bohater jest wytrawnym jeźdźcem po zdaniu test jeździectwa o PT 5 potrafi prowadzić konia samymi kolanami choćby nawet i w galopie nie dostając, żadnych dodatkowych utrudnień. Oczywiście utrudnienia za ewentualne przeszkody lub walkę wciąż są naliczane do testu tak jak miałoby to miejsce normalnie.
 
Awatar użytkownika
rybieudka
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 28
Rejestracja: pt gru 07, 2007 10:06 am

pt sty 04, 2008 11:58 pm

Pomysł niezły, tylko musiałoby się pojawić ich trochę więcej. Właściwie to całkiem sporo - tak przynajmniej ze 20-30 Wtedy gracze mogliby faktycznie coś wybrać. Ewentualnie MG mogą spróbować wymyślić jakiś talent tego typu pod konkretną postać - w oparciu o jej historię.
Ale generalnie pomysł fajny.
 
Awatar użytkownika
R@phael
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: czw cze 03, 2004 3:04 pm

czw mar 13, 2008 12:12 am

Neurohimowe sztuczki zastępują szkoły szermiercze oraz biegłości. Nie widzę potrzeby komplikowani gry dodatkową mechaniką. Po za tym przedstawiony przez ciebie talent bez problemu da sie rozwiązać w sposób konwencjonalny nakładając np. PT4 podczas testu. Jak jest dobry to będzie to potrafił tak czy siak.
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

czw mar 13, 2008 6:19 am

Neuroszimowych sztuczek jest koło stu paru Monastyrowych biegłości jest chyba z 15.
 
Awatar użytkownika
Eliash
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 474
Rejestracja: wt lut 26, 2008 4:34 pm

czw mar 13, 2008 9:30 am

Oficjalnych sztuczek w NS jest spokojnie ponad 300 i dotykają wszystkich aspektów życia postaci. Od rozmów i interakcji, przez walki i prowadzenie pojazdów, po robienie sobie makijażu :D Natomiast akcji szermierczych jest poniżej 50 i jak sama nazwa wskazuje dotyczą szermierki, wszystkie bez wyjątku.
W sumie mało przeszkadzał mi brak Sztuczek w monku, ale nie byłyby złe =)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości