Jak mówiłem - tylko ze względu na nazwę
Pozwoliłem sobie na mały żart
A jak myślisz, czy takie czary pasują do Wróżki, bo nie wiem czy mogę je dodać, czy to się jakoś nie będzie kłóciło z założeniami klasy:
Poziom 0 (marzenia):
Odporność, Przewodnictwo
Poziom 1:
Błogosławione Jagody, Jaszczurcze łuski***, Magiczna broń, Magiczny Kieł, Napięten Nerwy Kaupaera****, Przełamanie Strachu, Różowy płaszcz****, Spadające Piórko, Szybki Odwrót, Tarcza Entropii, Tarcza wiary, Trzewia z żelaza****,Zbroja Maga,
Poziom 2:
Drzewny kształt, Filtr*, Gracja Kota, Hipnotyczny Wzór, Kameleon***, Lewitacja, Mądrość Sowy, Ochrona przed strzałami, Oplątanie, Pajęcza wspinaczka, Przełamanie Paraliżu, Przywrócenie energii życiowej - słabsze, Regeneracja lekkich ran**, Siła Byka, Splendor Orła, Spryt Lisa, Upiorny Śmiech, Wspomożenie, Wytrzymałość Niedźwiedzia,
Poziom 3:
Heroizm, Leczący dotyk****, Magiczna Broń - potęzniejsza, Magiczny kieł - potężniejszy, Nieustjący Płomień, Niewidzialność, Ostra Krawędź, Pajęcza wspinaczka, Potęga dębu**, Promyk Nadziei, Przełamanie ślepoty/głuchoty, Przyspieszenie, Siła Mentalna***, Stworzenie jedzenia i wody, Wytrwałość fal**
Poziom 4:
Bezpieczne Schronienie, Klosz Niewrażliwości - słabszy, Masowa Odporność Żywiołowa*, Ostatni oddech**, Przełamanie Klątwy, Regeneracja średnich ran**, Reinkarnacja, Stworzenie Źródła***, Swoboda działania, Usunięcie Zmęczenia***, Zastąpienie***,
Poziom 5:
Masowy Lot*, Niepodatność na czar, Niewidzialność - potężniejsza, Olśnienie Sowy****, Słuszna Potęga, Taniec Jednorożca***, Wodna Peleryna**, Zabezpieczenie przed energią*, Złamanie Zaklęcia
Poziom 6:
Gracja Kota - zbiorowa, Heroizm - potężniejszy, Kontrolowanie Wody, Mądrość Sowy - zbiorowa, Metalowa skóra***, Regeneracja poważnych ran**, Siła Byka - zbiorowa, Splendor orła - zbiorowy, Spryt lisa - zbiorowy, Wytzrymałość Niedźwiedzia - zbiorowa.
Poziom 7:
Kontrolowanie pogody, Nieludzka regeneracja****, Niepodatność na energię*, Niewidzialność - zbiorowa, Przeobrażenie drąga, Spacer w chmurach
Poziom 8:
Aura Witalności****, Niepodatność na czar - potężniejsze, Ochrona przed czarami, Olśniewająca Aura****, Pole Antymagii, Regeneracja krytycznych ran**, Zwierzęce Ksztłty, Żelazne ciało
Poziom 9:
Absorpcja*, Gwarancja Życia***, Koło regeneracji**, Łańcuch Ewentualności*, Masowe Przebudzenie**, Prawdziwa reinkarnacja**, Reanimacja***, Większe odnowienie***, Zmiana Kształtów, Życzenie,
Co sądzisz o wzogaceniu listy tymi czarami? To są tylko podstawowe, które wybrałem - do reszty Ksiąg, ani czarów na forum nie patrzyłem. Jeśli nie wszytskie to ewentualnie, które mogłyby być?'
EDIT: Dodałem czary z innych Ksiąg.
* -
Księga i Krew
** -
Władcy Dziczy
*** -
Krainy Wschodu
**** -
Magia Faerunu
Jak widać, uznałem, że Wróżka jako postać typowo wspierająca/ochraniająca powinna mieć więcej odpowiednich czarów i zwiększyłem ich wachlarz. Nie wiem czy słusznie. Czy zgadzasz się z moimi propozycjami? Czy może coś jest zbyt mocne? Podkreślam, że są to czary, wśród którcyh nie ma ani jednego ofensywnego/zadającego obrażenia, w jakikolwiek sposób. A czynią one z wróżki nieocenioną pomocnicę
Co prawda, jest bodajże najsłabsza postacią, jeśli chodzi o walkę, najsłabszą postacią jeśli chodzi o magię ofensywną, najsłabsza postacię jeżeli chodzi o w ogóle jakiekolwiek obrażenia, ale równoczesnie najsilniejsza postacią ochraniajacą, wzmacniającą. Wiem, że to Twoja klasa, ale skoro już nieaktualna i jeżeli jest możliwość, mógłbyś dodać te czary do listy Jej zaklęć? Żeby chociaż tym nadrabiała braki w innych dziedzinach. Z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam.