Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Secretus
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 5:52 pm

Skrytobójca-czary

sob kwie 26, 2008 10:25 pm

Witam.
W Przewodniku Mistrza Podziemi pisze: "Zaklinacze, czarodzieje oraz kapłani mogą stać się jednymi z najbardziej przerażających skrytobójców, gdyż magia w połączeniu z nabytymi mocami pozwala im bezszelestnie szpiegować i zabijać"

Nie bardzo wiem, czy dobrze to rozumiem, więc w tym tkwi problem:
Załóżmy, że czarodziej został skrytobójcą(wcześniej przeszedł przez parę poziomów łotrzyka). Czy dalej posiada te czary, które znał jako czarodziej i czy może je swobodnie rzucać ? :wink:
Zapewne jak już jest skrytobójcą, to może poznać tylko czary znane tej klasie prestiżowej :razz:

p.s. jeżeli temat się powtórzył, to wybaczcie, widocznie nie zauważyłem.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 27, 2008 10:53 am przez Secretus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

sob kwie 26, 2008 10:35 pm

Czarodziej który zostanie skrytobójcą, nadal może rzucać czary na jakie pozwala mu liczba poziomów czarodzieja. Natomiast wraz z poziomami skrytobójcy, zyskuje nowe zdolności i czary odpowiednie dla tej klasy. I również z listy czarów skrytobójcy wybiera nowe czary, które są zupełnie niezależne od czarów znanych jako czarodziej.
 
Awatar użytkownika
Secretus
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 5:52 pm

ndz kwie 27, 2008 10:56 am

Czyli sprawa ma się jak np. w przypadku Mistycznego Sztukmistrza: "zyskuje zaklęcia tak, jakby awansował na kolejny poziom klasy rzucającej czary, której był przedstawicielem, zanim zdecydował się na klasę prestiżową." plus zaklęcia dodatkowe wynikające z bycia Skrytobójcą :)
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

ndz kwie 27, 2008 11:36 am

Nie, biorąc poziom skrytobójcy nie rozwijasz czarów jak czarodziej.
Czar5/Łtr7/Skr1 Rzuca czary jak 5-poziomowy czarodziej i 1-poziomowy skrytobójca. Nie dostaje dodatkowego poziomu czarującego do czarodzieja.
W przypadku Mistycznego Sztukmistrza jest odpowiednia regułka, która mówi, że na odpowiednich poziomach, zwiększa się poziom czarującego z którejś z klas podstawowych. Natomiast u Skr tej regułki nie ma.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość