Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

Kielce - imprezy/pokazy/turnieje

śr lis 28, 2007 10:32 am

Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach oraz firma WARGAMER (Kielce, ul. Planty 6/1)

zapraszają na pokazy gier strategicznych i planszowych, które odbędą się 08.12.2007 w godz. 11-16 w budynku Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach przy pl. Wolności 2. W programie imprezy m.in.:

Pokazy gier strategicznych:

Flames of War


Nowy system w realiach II Wojny Światowej w skali 1:100. Piechota, wozy opancerzone , czołgi oraz lotnictwo zaprezentowane w modelach z dokładnym realizmem wyposażenia wojsk tamtego okresu.

General Quarters


General Quarters to gra bitewna pozwalający na toczenie morskich bitew pomiędzy eskadrami okrętów w realiach II Wojny Światowej.

Infinity


„Jest rok 2175. Ludzkość sięgnęła gwiazd. Sztuczna inteligencja (A.I.) jest obecna w całej ludzkiej sferze. Stare nacje połączyły się w ogromne międzynarodowe federacje ale nadal kierują się starymi żądzami: potrzebą posiadania przestrzeni życiowej, zasobów oraz władzy. Bycie żołnierzem w tych czasach jest daleki od nudy.”

System gry osadzony konwencji science fiction , utrzymany w japońskiej estetyce mangi.

Pokazy gier planszowych m.in.:

Hannibal


Hannibal to gra planszowa osadzona w starożytności, w realiach II wojny punickiej. Gracze wcielają się w głównodowodzących Kartaginy lub konsulów Rzymskich.
Premiera tej gry miała odbyła się w październiku tego roku.

Starcraft


Planszowa wersja komputerowego hitu! Zergowie, Protosi i ludzie pogrążeni w epickim konflikcie!

Oraz wiele, wiele innych tytułów.


WSTĘP WOLNY !

Organizatorzy i patronat imprezy Muzeum Zabawek i Zabawy i firma „Wargamer”.
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

pn sty 21, 2008 3:09 pm

Flames of War - turniej

Data: 02.02.2008
Godz: 10:00
Miejsce: sklep WARGAMMER - Kielce
Punkty: 600
Okres historyczny: Late
Wpisowe: 5zł

Zasady:
1. Wystawienie:
1 Company HQ
1-3 Combat Platoons
Weapon Plattons tak jak w podreczniku
Support Platoons - 2 na na każdy Combat Platoons

2.Gramy 3 bitwy po 90 minut lub 6 tur.

3.Gramy systemem szwajcarskim - najlepszy z najlepszym, bez powtarzania się przeciwników.

4.Scenariusze
-

1. Free for all (podręcznik strona 202)

- gramy bez special rules
- na początku gry rzut kością - wygrany jest atakującym i wybiera stronę ,przegrany dostaje drugą stronę stołu i jest obrońcą
- atakujący kładzie 2 cele misji (markery) w strefie broniącego a następnie broniący kładzie 2 cele misji (markery) w strefie atakującego przy czym markery muszą być przynajmniej 40 cm od linii środka stołu i przynajmniej 20 cm od bocznych brzegów stołu i muszą być nie dalej niz 120 cm od siebie
- wystawiamy się zaczynając od atakującego ,każdy po jednym plutonie , nie dalej niz 30 cm od linii środka stołu (rysunek poglądowy - str 202)
- independent teams wystawiamy na końcu!
- rzut kością na rozpoczęcie gry - ten kto pierwszy skończył wystawiać wszystkie plutony ma +1 do rzutu - wygrany zaczyna grę ,niekoniecznie zaczyna gracz który jest atakującym
- w scenariuszu używamy zasady Mobile Battle czyli, w pierwszej turze każdego gracza jednostki są uznawane za moving ze wszystkimi tego konsekwencjami (podręcznik strona 198)
- gra kończy się gdy jeden z graczy na początku swojej tury kontroluje dowolny z celów misji albo skonczy sie czas na misję (dla przypomnienia zeby kontrolować cel misji przynajmniej jeden TEAM musi być 10 cm od markera i oczywiscie w 10 cm nie moze być zadnego teamu wroga - więcej info strona 195)
- gracz który kontroluje przynajmniej 1 marker na początku swojej tury jest zwyciężcą

2. Hold the Line (podręcznik - strona 204)

- gramy bez special rules
- tu wprowadzamy nową zasadę "Defensive Battle". W FoW dużo misji będzie miało zasadę Defensive Battle , więc krótkie przypomnienie:
1. Tank Company jest zawsze atakuje
2. Zmechanizowana Kompania zawsze atakuje na Piechotę ale broni
przed czołgami
3. Piechota zawsze broni
4. Jeśli obie strony mają taki sam rodzaj kompanii - o wyborze
atakującego i obrońcy decyduje rzut kostką - PROSTE!
- czyli zgodnie z tym ci napisałem wyżej zaczynamy od wyboru atakującego i obrońcy według zasad Defensive Battle
- obrońca wybiera swoją stronę stołu - uwaga! gramy wzdłuż stołu ,a nie jak do tej pory w poprzek - czyli wybieramy krótsze części
- Najpierw obrońca a następnie atakujący kładą po jednym celu misji (marker). Oba cele misji kładziemy w strefie obrońcy , przynajmniej 20 cm od linii środka stołu i przynajmniej 20 cm od każdego z brzegów (dokładny rysunek - strona 204)
- jako pierwszy wystawia się obrońca i wystawia WSZYSTKIE swoje plutony mając do dyspozycji całą swoją połowę stołu.
- jako drugi wystawia się atakujący i wystawia WSZYSTKIE swoje plutony przynajmniej 60 cm od linii środka stołu.
- na końcu wystawiamy Independent Teams - najpierw obrońca potem atakujący
- obrońca zaczyna grę jako Prepared Positions - wszystkie jego jednostki są liczone jako Foxholes i Gone To Ground
- Atakujący zaczyna
- Zwycięża atakujący jeśli na początku swojej tury kontroluje dowolny cel
- Zwycięża obrońca jeśli jeśli na początku swojej tury ale po turze 6 nie ma żadnych atakujących jednostek na swojej połowie stołu.

3. Breakthrough (podręcznik - strona 206)

- oznaczamy środek stołu i dzielimy na ćwiartki
- w tym scenariuszu korzystamy ze znanej już zasady Defensive Battle i według niej wybieramy atakującego i obrońcę
- obrońca wybiera dla siebie 2 przeciwległe ćwiartki stołu
- atakujący wybiera dla siebie jedną z dwóch pozostałych ćwiartek
- atakujący kładzie 2 cele misji (markery) w ostatniej ćwiartce przynajmniej 20 cm od brzegów tejże ćwiartki (rysunek - strona 206)
- wystawiamy się : najpierw obrońca ma do dyspozycji swoje 2 ćwiartki i wystawia wszystkie swoje plutony ,potem atakujący na swojej ćwiartce
- na koncu wystawiamy Independent Teams
- Obrońca zaczyna grę w Prepared Positions (czyli Foxholes i Gone to Ground)
- Atakujący zaczyna
- wygrywa atakujący jeśli na początku swojej tury kontroluje dowolny cel misji
- wygrywa obrońca jesli na początku swojej tury nie ma wrogiej jednostki w odległości 40 cm od celu misji


UWAGA!
To nasz pierwszy turniej , scenariusze są wzięte prosto z książki ,jedynie trochę uproszczone (wyciąłem głównie zasady z posiłkami bo na 600 pkt to mija się z celem). W ciągu tygodnia jaki został do turnieju wprowadzimy ew. zmiany i mam nadzieję że wszystko będzie hulać.

Bardzo prosimy o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczestnictwa w turnieju.
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

pt lut 08, 2008 11:40 am

WARHAMMER 40,000

TURNIEJ 23.02.2008 - SOBOTA

Miejsce: sklep "WARGAMMER"

Godz. 10:00

PKT: 999

Wpisowe: 5 zł

ZASADY:
1. Obowiązują standardowe zasady wystawienia armii.
2. Nie wolno używać odlewów lub proxów modeli istniejących.
3. Proszę posiadać CZYTELNE rozpiski, miarki, kości , wzorniki oraz księgi armijne,aktualne FAQ swojej armii.
4. Gramy systemem szwajcarskim.
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub ok. 60 minut.
6.Misje:
- Zabezpieczenie terenu – poziom Gamma
- Znajdź i Zniszcz – poziom Gamma
- Rozpoznanie Walką – poziom Omega
- Zajmij i Utrzymaj – poziom Omega



Za brak rozpiski lub takiej ,której nie będzie dało się odczytać lub będzie wzbudzać obrzydzenie, będą odejmowane pkt karne od całości uzyskanych pkt podczas turnieju.

Za niesportowe zachowanie będą przyznawane pkt karne lub w przypadku powtarzania sie incydentu dyskwalifikacja.
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

pn lut 18, 2008 11:29 pm

Flames of War - turniej

Data: 02.03.2008 - niedziela
Godz: 10:00
Miejsce: MZiZ pl.Wolności 2 - Kielce
Punkty: 1000
Okres historyczny: Late
Wpisowe: 10zł - połowę z wpisowego przeznaczamy na zakup makiet


Zasady:
1. Wystawienie: STANDARDOWE.

2. Obowiązują podręczniki obejmujące okres "Late" oraz rozpiski zamieszczone na stronie Battlefront Miniatures dotyczące armii z tego okresu.

3. Gramy 2 bitwy (bitwa może trwać max. 2,5 godziny) i w miarę możliwości historycznie będziemy starali dobierać przeciwników - Alianci przeciwko Osi - oczywiście uwzględniając wielkość zwycięstwa w pierwszej bitwie.

4. Scenariusze na pełnych zasadach:
- w pierwszej bitwie gramy - Hold The Line str.204
- w drugiej bitwie gramy - Encounter str.203

Prosilibyśmy o punktualność ,a jeśli ktoś mógłby wcześniej (20 minut wystarczy) przyjść i pomóc ustawić stoły i makiety to byłbym bardzo wdzięczny.

Bardzo prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa w turnieju wcześniej ułatwi nam to przygotowanie odpowiedniej ilości miejsca i makiet.
Osoba/Armia
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

wt mar 04, 2008 9:50 pm

Flames of War - turniej 21.03.2088


Data: 21.03.2008 - piątek
Godz: 11:30
Miejsce: sklep WARGAMMER - Kielce
Punkty: 750
Okres historyczny: Late
Wpisowe: 5zł - połowę funduszy z wpisowego przeznaczamy na makiety.

Zasady:

1. Wystawienie:
1 Company HQ
1-3 Combat Platoons
Weapon Platoons - jak w podreczniku
Support Platoons - jak w podręczniku.

2.Gramy 3 bitwy po 90 minut lub 6 tur.
3. Gramy w miarę możliwości historycznie (Oś przeciw Aliantom) i oczywiście systemem szwajcarskich (najlepszy z najlepszym).

Scenariusze:

1. The Cauldron(str.207): Defensive Battle(197), Prepared Position(198), Reserves(199) oraz Random Deployment(199).

2. Free-For-All(str.202): Fair Fight(198), Mobil Battle(198)

3. Fighting Withdrawal(str.205): Ambush(196), Prepared Position(198), Night Fighting(154)



Bardzo prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa w turnieju wcześniej ułatwi nam to przygotowanie odpowiedniej ilości miejsca i makiet.
Osoba/Armia
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

pt kwie 11, 2008 12:46 pm

FLAMES OF WAR - turniej 26.04.08 - 1000 pkt

Data: 26.04.2008 - sobota
Godz: 10:00
Miejsce: sklep WARGAMMER - Kielce
Punkty: 1000
Okres historyczny: Late
Wpisowe: 5zł - połowę funduszy z wpisowego przeznaczamy na makiety.


Zasady:
1. Wystawienie: STANDARDOWE dla wybranej jednostki
2.Gramy 3 bitwy
3. Gramy w miarę możliwości historycznie (Oś przeciw Aliantom) i oczywiście systemem szwajcarskich (najlepszy z najlepszym).

Scenariusze:

1. FREE FOR ALL (str.202) + zasady NIGHT FIGHTING (str.154)

2. ROADBLOCK (str.208)

3. BREAKTHROUGH (str.206)

Bradzo prosimy o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczetnictwa.
 
Awatar użytkownika
Sargo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 11:58 pm

pt maja 16, 2008 10:33 am

FLAMES OF WAR - turniej 1000pkt

Data: 31.05.2008 - sobota
Godz: 10:00
Miejsce: sklep WARGAMMER - Kielce
Punkty: 1000
Okres historyczny: MIDDLE
Wpisowe: 5zł


Zasady:
1. Wystawienie: STANDARDOWE dla wybranej jednostki
2. Gramy 3 bitwy
3. Gramy w miarę możliwości historycznie (Oś przeciw Aliantom) i oczywiście systemem szwajcarskich (najlepszy z najlepszym).

Scenariusze:

1. HOLD THE LINE(str.204)

2. ENCOUNTER (str.203)

3. THE COULDRON (str.207)

Bradzo prosimy o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczetnictwa.
 
ugly30
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 23, 2008 9:49 pm

pt maja 30, 2008 5:33 pm

o trzeba bedzie wpasc tam

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości