Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 1:37 pm

Burko niestety to Antara ma racje :P
Pisze wyraźnie, że milestone dostaje się jeśli pomiędzy walkami nie będzie extended rest. O short rest nie ma nawet wzmianki więc można zrobić. Odsyłam do strony 259 w Podręczniku Gracza.
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 1:52 pm

Hmm sprawdze w domu. W takim razie, przepraszam za zamieszanie...
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pt cze 27, 2008 1:53 pm

Choć (jeszcze) nie gram, to się wtrącę, że to trochę bez sensu działać nie znając efektów działań poprzedników... Zakładając, że nam HienaD14 zdechnie po pierwszym ataku, to co wtedy niby robią Famir i Nemo__? Walą w trupa?

O, i potwierdzam, to Antara ma rację co do short restów i milestone'ów ;)
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 1:59 pm przez Varmus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 1:56 pm

Hiena D14 ma ok 37 hp jeśli mnie pamięć nie myli a sierak średnio zada.... 15 dmg a maksymalnie 24 dmg więc i tak hieny nie zabije w pierwszym ataku.
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pt cze 27, 2008 2:02 pm

Famir, więc problem spada z ciebie, ale nie z Nemo__ ;)
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 2:05 pm

A nie można założyć, że jeśli najwyczajniej w świecie hiena po moim ataku padnie to wtedy Nemo zamiast martwej hieny atakuje inny najbliższy cel w zasięgu? Zresztą niech nemo się wypowie :P
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pt cze 27, 2008 2:33 pm

Ja się wypowiem.
Gdybym miał odpowiadać każdej osobie, to musieli byście na mnie za dużo polować. Po prostu jeśli dwie osoby atakują jednego przeciwnika, i pierwsza go zabije, to drugiej napiszę na gadu. Z resztą, cały czas tu jestem i czuwam.

Zaraz opiszę wyniki i dam mapkę.
 
Awatar użytkownika
Sierak
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2296
Rejestracja: pt maja 11, 2007 4:07 pm

pt cze 27, 2008 2:33 pm

Równie dobrze można zakładać, że mi critical wejdzie ;p.
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 2:40 pm

Sierak pisze:
Równie dobrze można zakładać, że mi critical wejdzie ;p.


Chciałbyś :P
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 3:00 pm

Myśleliście że postnę coś takiego nie trując Dibiemu rzyci przez pół godziny co jeśli i nie wypytując się w upierdliwy sposób o mechanizmy działania sesjowej walki :D?
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pt cze 27, 2008 4:57 pm

Sorry, że tak długo:

Kolejność :
Geist, Magnus, Burko, Ivellios, Ema, Yande, Gnoll, Hiena #1, Hiena #2, Hiena#3

Geist:
Atakuje Hienę #2 [E14]. Trafia.
Hiena #2 za 15 dmg.
Przemieszcza się na [S15].

Magnus:
Przemieszcza się na [N15].
Gotowy do ataku.

Burko:
Przemieszcza się na [G6].

Ivellios:
Przemieszcza się na [L18].
Rzuca zaklęcie „Ice Rays” na Hienę #2 [E14] i Hienę #1 [D12]. Oba ataki trafiają.
Hiena #2 za 7 dmg.
Hiena #3 za 9 dmg.

Ema:
Przemieszcza się na [M18].
Rzuca Eldricht Rain na Hienę #2 [E14] i Hienę #1 [D12]. Pierwszy atak trafia, drugi nie.
Hiena #2 za 11 dmg.

Yande:
Przemieszcza się na [O16].
Używa zdolności „Shield of Faith”:
Geist, Magnus, Ivellios, Ema, Yande: +2 AC

Gnoll:
Przemieszcza się na [E15].
Strzela z łuku do Magnusa.
Magnus za 10 dmg.

Hiena #1 [D12]:
Przemieszcza się na [C14].

Magnus otrzymał 10 dmg.
Hiena #2 otrzymała 18 dmg. „Bloodied”.
Hiena #3 orzymała 9 dmg.

Mapka


EDIT:

XDDD Edit :P Detal przeoczyłem.
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 5:26 pm przez DibiZibi, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 5:20 pm

Czekajta, MG musi poprawić. :P
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

pt cze 27, 2008 5:31 pm

Dla osób piszących notki opisujące walkę:
W 4ed "trafienie" nie zawsze oznacza "trafienie". Np. 10 dmg które otrzymałem od strzały można opisać jako zasłonięcie się tarczą.

Wrogowie są teraz w ładnym kwadraciku, czy nasz czarodziej ma obszarówki jakieś?
Szarżujemy, czy ostrzeliwujemy się?
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 5:35 pm

Czarodziej powiedział że jego najbliższy granat jest na piątym poziomie.
A co do HP to Antara ma racje, HP to połączenie szczęścia, witalności i umiejętności konwertowania ran w niegroźne urazy.

Ostrzeliwujemy gnolla, czy dobijamy hieny? Mogę spróbować potraktować gnolla Witchfire, ale przy moim szczęściu mogę spudłować, bo to atak na refleks. W razie trafienia Gnoll dostałby karę do ataku i nieco obrażeń.
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

pt cze 27, 2008 5:56 pm

Ostrzeliwujemy gnolla, czy dobijamy hieny?

Może jednak warto dobić hieny. Zaszarżować na najbliższą w kilka osób (rogue i ja) w ten sposób ustawiając się koło gnolla z łukiem. A pozostałe (te dwie ranne) skończyć w miarę możliwości i wolnych ataków. Gnolla otoczyć w następnych rundach.

EDIT: Przy okazji, może jednak warto się podzielić kartami postaci? Byłoby łatwiej planować walkę wiedząc kto co potrafi.

EDIT: Po konsultacjach plan widzę tak:
Ja i Burko szarżujemy na na hienę #1.
Wizard podchodzi na lewo od gnolla i ładuje thunderwave w czterech przeciwników - to rozbije ich grupę i jak dobrze pójdzie zdejmie jedną lub dwie hieny.
Warlock i rouge na drzewie dobijają żywe hieny atakami dystansowymi.

Pasuje wszystkim?
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 6:14 pm

Hmm hieny nie poszly do boju? Dziwne... Gnoll wysunal sie na przod mimo ze potrafi razic na dystans, dziwne...

Nie... musze potruc MG na gg bo moze bede atakowal hiene na c14, a jak nie to pojde na gnolla raczej trza go kims zajac bo bedzie znowu bezkarnie strzelal

Szkoda ze nie zostal podany ich stan, no i jedna nie zostala zamrozona... wiec powinna pojsc do przodu..., ale niewazne
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 6:22 pm przez Burko, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 6:16 pm

Hieny były zamrożone. Icy Rays tak właśnie działa. :P
EDIT
A Gnoll szukał sobie miejsca do celnego strzału, plus próbuje użyć techniki ataku paczką. Im ich więcej obok ofiar tym weselej :P.

Ja robie tak:
Move na M12.
Minor Action na postawienie klątwy, która obejmuje najbliższego przeciwnika, czyli Hiene na E14.
Standard to Eldricht Blast na wyżej wymienioną.
W razie śmierci Hieny, korzystam z właściwości Rod of Corruption by zamiast używać mocy paktu, przenieść klątwę na przeciwnika w zasięgu pięciu pól-najlepiej gnolla.
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 6:31 pm

eee... jeśli mnie pamięć nie myli trafione przeze mnie hieny powinny być unieruchomione (czyt. nie mogą się poruszać)
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 6:36 pm

I tak było Famir. W pierwszej wersji zostałeś zjedzony bo MG o tym zapomniał :P
 
Awatar użytkownika
Antara
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1264
Rejestracja: ndz cze 29, 2003 7:01 pm

pt cze 27, 2008 6:42 pm

Burko pisze:
\ a jak nie to pojde na gnolla raczej trza go kims zajac bo bedzie znowu bezkarnie strzelał

Po mojej szarży na hienę będę stał koło gnolla - czyli jeśli strzeli lub spróbuje odejść zarobi opportunity attack. Lepiej skupić się na hienach - jest je łatwiej zabić. :D

W każdym razie Magnus: Move, po czym szarża na Hienę.
Minor na Inspiring Word zużyję, jeśli ktoś z naszych będzie bloodied - ale w mojej inicjatywie pewnie nie będzie okazji. :D
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pt cze 27, 2008 7:07 pm

No dobra, dobra... Decyzje!
To może dziś przebrniemy przez kolejną rundę.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

pt cze 27, 2008 7:14 pm

Btw..

Tak mnie teraz naszło.. Jak to u was jest ze światłem?
Na polance (i jej krańcu) można korzystać z widzenia w słabym świetle, ale nie ma mowy o tym żeby ludzie tutaj normalnie funkcjonowali.
Przyjąłem że ktoś z was ma pochodnie. Proszę o uściślenie tego po walce.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

pt cze 27, 2008 7:21 pm

Teraz nam to mówisz. :P
 
Awatar użytkownika
Famir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 10:32 am

pt cze 27, 2008 8:34 pm

Minor Action -> Light na G15 (macie swoją "pochodnie" xD)

Move Action -> L12

Standart Action -> Icy Terrain D15 (tym sposobem wszystkich wrogów trafi). Przypominam, że jeśli trafie to wszyscy przeciwnicy są "prone" a teren jest traktowany jaki "trudny". Fajnie by było jakby ktoś zaszarżował na nich teraz jak sobie leżą :P
 
Awatar użytkownika
Burko
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1813
Rejestracja: śr cze 11, 2008 11:09 am

pt cze 27, 2008 9:37 pm

move action -> Fleeting Ghost (potrzebuje rzutu na stealth) -> E11
standard action -> Sly Flourish [C14] [Attack: +7 [9+2-2-2]] Obrazenia: d6+7+(2d8 jezeli uda mi sie stealth)

minor action -> lze gnolla:)
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

sob cze 28, 2008 4:10 pm

No, co z deklaracjami?
Dziś do wieczora, chce mieć wszystkie.
 
Awatar użytkownika
Nemo__
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1066
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 2:13 pm

sob cze 28, 2008 4:12 pm

Chyba "deklaracją".
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

sob cze 28, 2008 4:32 pm

Nemo__ pisze:
Chyba "deklaracją".

Czytaj: Sierak, rusz dupę :P
 
Awatar użytkownika
Sierak
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2296
Rejestracja: pt maja 11, 2007 4:07 pm

sob cze 28, 2008 7:12 pm

Move action:
Fey step na drzewo, N17. Tak ok. 3m nad ziemią na jakiejś gałęzi ;p. Ważne: umieszczam się tak, aby pień zasłaniał mnie, a odsłaniał tylko tyle, bym mógł spokojnie rzucić (nie wiem jaki to jest cover).

Minor action:
Stealth check (+10)

Standard action:
Dobycie shurikena (free)
Sly flourish, hiena E14.
Trafienie: +6 (jeżeli dostaję ca, bo nie jestem tego pewien, +8)
Dmg: 1d6+6 (jeżeli mam CA, 3d6+6.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

ndz cze 29, 2008 2:41 pm

Kolejność :
Geist, Magnus, Burko, Ivellios, Ema, Yande, Gnoll, Hiena #1, Hiena #2, Hiena#3

Geist:
Przemieszcza się na drzewo [N17], i ukrywa się za pniem, na gałęziach [O17].
Atakuje shurikenem Hienę #2 [E14]. Pudło.

Magnus:
Szarża:
Przemieszcza się na [F14].
Atakuje Hienę #2 [E14]. Trafia.
Hiena #2 za 11 dmg.

Burko:
Przemieszcza się na [E11].
Rzut na „Stealth” względem Hiena #1 – Porażka.
Atakuje Hienę #1 [C14]. Trafia.
Hiena #1 za 10 dmg.

Ivellios:
Przemieszcza się na [L12].
Rzuca „Icy Terrain” na polę [D15]. Trafia Hienę #2 [E14], Hienę #1 [C14].
Hiena #2 za 8 dmg. Pada na ziemię.
Hiena #1 za 6 dmg. Pada na ziemię.

Ema:
Przemieszcza się na [M12].
Rzuca klątwę na Hienę #2 [E14].
Rzuca „Eldrith Blast” na Hienę #2 [E14]. Trafia.
Hiena #2 za 12 dmg. Hiena #2 umiera.
Przenosi klątwę na Gnolla [E15].

Yande:
Przemieszcza się na [L15].
Rzuca „Cascade of Light” na Gnolla [E15]. Nie trafia.
Gnoll za 7 dmg.

Gnoll:
Wyciąga topór.
Atakuje Magnusa [F14]. Trafia.
Magnus za 8 dmg.
Wydaje z siebie długie wycie, niczym wilk zawodzący do księżyca.

Hiena #1:
Podnosi się z ziemi.
Przemieszcza się na [B8].

Hiena #3:
Przemieszcza się na [E12].
Atakuje Burko [E11]. Trafia.
Burko za 5 dmg.

Podsumowanie:
Magnus otrzymał 18 dmg.
Burko otrzymał 5 dmg.
Gnoll otrzymał 7 dmg.
Hiena #1 otrzymała 16 dmg.
Hiena #2 zginęła.
Hiena #3 otrzymała 9 dmg.

Mapka


BTW::: Postarajcie się pisać, dokładnie jakie premie macie do testów, bo potem muszę co chwile poprawiać.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości