Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

pt maja 05, 2006 4:22 pm

Soren pisze:
Ano faktycznie- jest że może mieć dwa co prawda ale chyba zrobiłem jedną gafę-jeżeli się nie mylę to jednostki takie jak właśnie Tyranid Warriors, albo Broodlord które w nowym podręczniku NIE zostały uwzględnione całkowicei- tj są co prawda ichrozpiski, ale nie ma listy broni i biomorphs- czyli że mam tu uważać że po prostu obowiązują listy ze starego podręcznika?- bo jeżeli tak to moge mieć problem bo w starym toxin sacs nie można dac Warriorom...

Nie rozumiem o co ci chodzi.
Obowiązuje tylko nowy kodeks.

Soren pisze:
druga sprawa- u Tyranidów i większych jednostek występują broni- Twin linked- czyli chyba że po prostu dwie takie same tak? No ale jak teraz z wyglądem? Naprzykład jeżelibym dał Carnifexowi twin linked venom cannon to mam mu dać na figurce dwa venomki?

Masz jedną broń z przerzutem na trafienie na wszystkie strzały z tej broni. Co do figurki to tak, mysle ze wystarczy dac dwie takie same bronie.
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

pt maja 05, 2006 4:49 pm

No to już wyjaśniam pierwszą sprawę- w NOWYM codex'sie jest tylko rozpiska statystyk Warriorów a nie ma listy ulepszeń tak jak np u Carnifexa- po prostu ich i Broodlorda nie wiedzieć czemu dali na samym końcu podręcznika w takiej małej tabelce ze statami a nie dali ani wcześniej ani tu właśnie listy biomorphs, która jest tylko właśnie w STARYM codex'ie

Ach nareszcie- dosłownie przed chwilą dostarczona mi została paczka z Bitwą o Macragge- no teraz przynajmniej mam co czytać :D , zapoznam się bliżej i lepiej z zasadami, mam zestaw na kórym moge ćwiczyć i fajny model rozbitego statku i takie tam :D
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

pt maja 05, 2006 8:22 pm

Obawiam się że nie mogę ci pomóc, może mógłbym gdybym miał kodeks.
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

sob maja 06, 2006 3:50 pm

Ja niestety też kodeksu nie mam, więc nie pomogę :cry:

Ale swoją drogą - Soren, narzekałes kiedyś na Monolity w ostatniej misji gwardii z WA - a bawiłeś się uzbrojeniem tytana ?
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

sob maja 06, 2006 4:15 pm

Być może i narzekałem-ale trzeba przyznać że gdyby tak wystawić przeciw Nekrońskim Monotlitom jednostki gwardi to masakra- wystawiłem otrzymywanego dość szybko w moim przypadku Baneblade'a razem z kilkoma innymi - poległ dość szybko a za dużo szkód nie wyżądził, a działami się bawiłem :D - fajne zabaweczki tylko że zwróć uwagę że w nowym dodatku ani w bitewniaku takowych nie ma :P A bez nich w ostatniej misji byłoby naprawdę ciężko- wygrywałem tą mapę Gwardią i CSM- Eldarami i Orkami mi sie jakoś nie chciało :P

Pierwsze refleksje po złożeniu do kupy bitwy:1. jednak zobaczenie na żywo tylu figurek razem na polu bitwy to nie to samo co na ilustracjach
2.Jednak tak czy saik duużo zależy od kości
3.Miny od Tyranidów są fajne :D ... A miotacze ognia marinesów jeszcze lepsze :D
4. Nauka wyniesiona z jednej misji- dwóch marinsów może wystrzelać w jednej turze 4 genokrady jeżeli te zapomną o szarży...

A teraz znowu pytanie dotyczące ulepszeń/biomorphs- czy do oddziału Termagantów muszę dodawać tyle jednakowych ulepszeń żeby każdy to miał? I czy można biomorphs kupować w jakichś oddzienlych paczkach?
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

sob maja 06, 2006 5:09 pm

A ja dla odmiany przeszedłem te etapy tylko gwardią i orkami :) . I co ciekawe za pierwszym razem gwardią wcale nie uzywałem dział tytana :shock: ( jeśli to ma być "jedna z mniejszych broni defensywych na pancerzu" to ja wolę nie wiedzieć co służy za uzbrojenie główne :razz: )

ad 2 - no niestety czasem ma się szczęście, czasem nie - dzisiaj np. byłem w świerzo odkrytym klubie bitewniaków ( tu adres jakby kto był z koszalina : http://www.zadtrolla.prv.pl ). Rozegrałem mini - bitwę w LORT-a : 8 jezdzców wargów , rzecznik saurona i jakis gobliński bohater też na wargu vs. 8 rohańczyków na quniach, Eomer i Ganalf. Przegrałem, a na placu boju zostali tylko Gandalf i Eomer. No ale "pierwszy raz" w bitewniakach mam już za sobą :razz: :) :wink: :razz: :) - wcale niedużo emotinek

ad 3 - a pomyśl jakie wrażenie miotacze ognia robią na dużej ilości słabej piechoty np. kulturystach, DE warriorach czy (bu :x ) gwardzistach.
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

sob maja 06, 2006 6:09 pm

Ad3- no właśnie- a nikt mi nie powie że biovore ze swoimi minami nie jest choćby na początku bitwy skuteczny, choc fakt że są(miny) trochę ograniczone w fazie ruchu...

Ad2.-To ile ty w końcu zbierasz armi??Czy w takich sklepach pokroju Barda lub jakiegoś z bitewniakami można rozegrać bitwy z innymi graczami? I najważniejsze- jak owych graczy znaleźć?

Ad1- Uzbrojenie główne?Hm... a widziałeś może te wieelkie rury wkomponowane w teren...
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

sob maja 06, 2006 8:23 pm

ad 1- może ? W każdym razie wrak tytana robi wrazenie.

Ad 2- Nieeeeeeee no przecież nie będę zbierał z 999 systemów :razz: . Ta dziśiejsza bitewka w LOTR-e to była na zasadzie niecodzinnego odstępstwa.
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

ndz maja 07, 2006 7:18 pm

Soren pisze:
3.Miny od Tyranidów są fajne ... A miotacze ognia marinesów jeszcze lepsze

Ale zajmują cenne sloty carnifex, tfu, heavy support.

Soren pisze:
A teraz znowu pytanie dotyczące ulepszeń/biomorphs- czy do oddziału Termagantów muszę dodawać tyle jednakowych ulepszeń żeby każdy to miał? I czy można biomorphs kupować w jakichś oddzienlych paczkach?

AFAIR:
W przypadku biomorphów dajesz całemu oddziałowi to samo. Bronie możesz dać inne, chyba że pisze, że całt oddział musi mieć to samo.
Biomorphów nie można kupic w osobnej paczce, niektóre sa dołączane do oddziałów, niektóre trzeba skonwertowac.

Soren pisze:
Czy w takich sklepach pokroju Barda lub jakiegoś z bitewniakami można rozegrać bitwy z innymi graczami? I najważniejsze- jak owych graczy znaleźć?

Można bez problemu. Najlepiej zorientować się czy nie prowadzą jakies regularnej ligii/patrolu, można też się popytać czy ktoś chce pograć z początkującym.
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

ndz maja 07, 2006 10:03 pm

Do min-Hmm... w sumie to się spodziewałem takiej odpowiedzi- ale powiedz- czy na początku bitwy Carnifex(którego tak czy siak planuje mieć jednak z conajmniej dwa modele zwłaszcza że teraz dodali taki świetny biomorph-regenerate :D ) może unicestwić nawet do jednego oddziału taktycznego jednym atakiem? Jeżeli się nie mylę- Biovore zazwyczaj na tyłach armi oczywiście już w pierwszej turze może posłać minę- dajmy odłamkową w środeczek np oddziału taktycznego- i co? no i BUM!- i zawsze już na początku jakiś marine zejdzie a moze jak się ma szczęście to większość albo wszyscy- a nawet jeżeli nie wybuchnie to jak zginie to też zrobi bum... gorzej jak się będzie musiała ruszyć... albo gorzej jak to będzie kwasowa mina i u niej ta durna kość...
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

ndz maja 07, 2006 11:33 pm

Soren pisze:
(którego tak czy siak planuje mieć jednak z conajmniej dwa modele zwłaszcza że teraz dodali taki świetny biomorph-regenerate

Regenerate był od dawna :).

Soren pisze:
może unicestwić nawet do jednego oddziału taktycznego jednym atakiem?

Pięć lasgunów też. Musiałbyś mieć naprawdę niezłe szczęście żeby zabić tactical squad jedną czy nawet trzema minami.

Po prostu carnifex jest o wiele lepszy, bardziej uniwersalny, stosunkowo tani jak na to co może zrobić i przeżyć. Gdybym grał tyranidami to wrzciłbym trójkę zontropek, żeby mieć jakieś sensowne AP.
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

pn maja 08, 2006 7:15 am

No to ja też Zoanthrope zamierzam se dać trójke- tylko zauważ że w ich przypadku mogę dać sobie te trójke jako jeden punkt HS
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

pn maja 08, 2006 12:10 pm

No, całkiem sporo jest jednostek któer dopiero w okrślonej ilości (najczęściej 3 ) zrzerają solt z danej kategorii np. obliteratorzy u IW, szwadrony sentieli u gwardii, czy battalesuity u tau.

A bazyl jest chyba "nieco" lepszy od biovor-a. U niego rozwalenie tacticala 1 strzałem jest całkiem mozliwe :) . No i zasięg na chyba też "nieco" większy ( 120 cali - wystarczy by na prawie każdym stole strzelać do czego się tylko chce :razz: )
 
Awatar użytkownika
Soren
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:08 pm

pn maja 08, 2006 1:50 pm

Bazyl bazyl... a ty mi powiedz- czy on może strzelić na odległość dajmy 8 cali? A czy gwardia, jeżeli już do niej powróciliśmy ma jakies jednostki z deep strike? No dla takich zwykłych gwardzistów niezbyt miłym wrazeniem jest gdy uskrzydlony Hive Tyrant z oddziałem dajmy 20 gargulców z przerzutem na zranienie wyląduje na skoku czy jak to się nazywa w środeczku armi...
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

pn maja 08, 2006 2:19 pm

No nie powiem miłe to nie jest ale na wszystko są sposoby. Czy gwardia ma jakieś jenostki z deep strikiem ? Oczywiście że tak :razz: . O ile mnie pamięc nie myli to Kasrkini i nawet zwykli gwardziści ( ba, nawet sentiele ) o ile stosujesz doktrynę drop troops.

Co do bazyla to oczywiście jego wadą jest to, że nie może on strzelac do celów bliższych niż 30 cali od niego ( to zreszta cecha całej artyleri), ale wg. mnie jego zasię i siła razenia to wynagradzają :) .

A tak swoją drogą co się stanie jak pojazd będący oppen-topped, ale i mający extra armour dostanie glanca i efekt crew stunned ?
 
Awatar użytkownika
Długi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 3:40 am

ndz cze 22, 2008 11:53 pm

Witam, mam pytanie odośnie warunków atmosferycznych(noc, dzień itp) w bitwach? Bo słyszałem, że mozna grać z nimi lub bez. Ale jak już wystepują to co zmieniają ? Wiadomo, że pogode :razz: ale jak to jest przy rzutach kośćmi? zmienia się coś czy wszystko jest po staremu?
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

wt cze 24, 2008 10:55 am

Są zasady walki w nocy ( wiedomo, rzucanie czy sie zobaczy przeciwnika, używanie szperaczy i tp. ), natomiast co co do warunków pogodowych to kilka razy pojawiały się odpowiednie zasady ( burza z piorunami, bardzo kwaśny deszcz, mgła ) w czasopiśmie White dwarf czy w różnorakich dodatkach typy chapter aproved, ale wszystko to zasady opcionalne :) .
 
Awatar użytkownika
Dewot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: sob cze 21, 2008 6:04 pm

wt cze 24, 2008 1:11 pm

Mam pytanie odnośnie różnego rodzaju blastów w imperialnej armii. Które z podanych niżej broni mają blast a które large blast?
-Battle cannon- Ordnance 1/blast
-Earthshaker- Ordnance 1/blast
-Vanquiser cannon Ordnance 1/blast

Bronie z Siege of Vraks
-Quad Laucher Heavy 4/blast
-Heavy Mortar Ordnance 1/blast
-Earthshaker cannon Ornance 1/5" blast (sic!)
-Meduza Siege Gun Ordnance 1/5" blast (sic!)

Imperial Guard Armory vol 1
Earthshaker cannon Ordnance 1/blast

Szczególnie zależy mi na określeniu tego w przypadku: Meduzy i Heavy Mortara.

2. Czy w przypadku Leman Russa można jednocześnie strzelić z Battle cannona i Lascannona/Heavy boltera?

3. Na jakiej zasadzie działa holo-field Falcona? Czy daje dodatkowy save na +4? Czy w przypadku trafienia rzuca się dwoma kościami i wybiera niższy wynik?

4. Na czym polegają zasady Lance? Czy Eldarska Bright Lance jest w stanie przebić pancerz Leman Russa? Jakie odziały eldarów mogą ją brać?

5. Dlaczego każda armia może łączyć z powodzeniem wszystkie bonusy ( przypadek Falcona), a Gwardii zawsze wiatr w oczy wieje?
 
Babylon
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 124
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 10:48 am

wt cze 24, 2008 2:29 pm

5. Bo Gwardia idzie na ilośc - nie na jakośc...
4. Lanca obniża AV do 12. Czyli Leman który oberwie z przodu z Lancy - ma pancerz 12. Druga częśc pytania - codex eldar
3. Druga odpowiedź poprawna
2. Nie. Albo battle - albo wszystko inne. Str 63 podręcznika.
1. Wszystkie ordnance używają dużego placka, inne - małego. Jak masz podane cale - to używasz odpowiedniego blasta.
Tak więc:
-Battle cannon- Ordnance 1/blast DUŻY
-Earthshaker- Ordnance 1/blast DUŻY
-Vanquiser cannon Ordnance 1/blast DUŻY
-Quad Laucher Heavy 4/blast 4 małe
-Heavy Mortar Ordnance 1/blast DUŻY
-Earthshaker cannon Ornance 1/5" blast (sic!) 5"
-Meduza Siege Gun Ordnance 1/5" blast (sic!) 5"
Earthshaker cannon Ordnance 1/blast DUŻY
 
Awatar użytkownika
Dewot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: sob cze 21, 2008 6:04 pm

śr cze 25, 2008 7:33 am

Babylon pisze:
3. Druga odpowiedź poprawna


A czy ten holo-field da się jakoś zniszczyć? Na przykład wyrzucając 4 wynik w tabelce na glancing hit.

Czy broń barrage wywołuje pinning?

Jeśli dobrze pamiętam skimmery mogą dostać tylko glancing hity gdy wykonają jakiś ruch. Czy jeśli Falcon nie poruszy się w pierwszej rundzie, bo ja będę zaczynał to czy bedzie możliwe penetration hit?

Czy biorąc doktryny cameleonite i sharpshoters muszę wziąść je dla całej armi?

Czy najemnicy mogą służyć do zapchania slotu troops?

Czy jeśli dam komisarza do HQ lub command grupy to czy odziały w 12" będą mogły wykonać test LD na wartości 10?
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

czw cze 26, 2008 6:35 pm

Dewot pisze:

Czy biorąc doktryny cameleonite i sharpshoters muszę wziąść je dla całej armi?

Cameleony ( jako doktrynę "sprzętową" ) tak. Sharpshoteró już nie.

Dewot pisze:
Czy najemnicy mogą służyć do zapchania slotu troops?

Nie, obowiązkowe sloty ( 1 HQ i 2 TR ) zawsze musisz zabychać jednostkami z swojej armi, nigdy z najemników lub sojuszników ( choć mogą stanowić prawie cała resztę armii )

Jeśli dobrze pamiętam skimmery mogą dostać tylko glancing hity gdy wykonają jakiś ruch. Czy jeśli Falcon nie poruszy się w pierwszej rundzie, bo ja będę zaczynał to czy bedzie możliwe penetration hit?

Obecnie tak, w 5 ed. będzie jeszcze lepiej, bo skimmery dostaną ochronę dopiero za 12 cali ruchu, nie za 6 ( i nie będą to auto-glany, tylko darmowy cover na +4 )

Dewot pisze:
Czy broń barrage wywołuje pinning?

Tak :) . A jak jest to jeszcze artyleria to nawet z modyfikatoerm -1 do LD :D.

Czy jeśli dam komisarza do HQ lub command grupy to czy odziały w 12" będą mogły wykonać test LD na wartości 10?

Jeśli oficer będzia miał swoje LD 9 to tak.

Dewot pisze:
A czy ten holo-field da się jakoś zniszczyć? Na przykład wyrzucając 4 wynik w tabelce na glancing hit.

Nie, efekt ten niszczy tylko broń ( wyposarzenie bedące bronią też, ale nie samo wyposarzenie ).

Mam pytanie odnośnie różnego rodzaju blastów w imperialnej armii. Które z podanych niżej broni mają blast a które large blast?
-Battle cannon- Ordnance 1/blast
-Earthshaker- Ordnance 1/blast
-Vanquiser cannon Ordnance 1/blast

Bronie z Siege of Vraks
-Quad Laucher Heavy 4/blast
-Heavy Mortar Ordnance 1/blast
-Earthshaker cannon Ornance 1/5" blast (sic!)
-Meduza Siege Gun Ordnance 1/5" blast (sic!)

Imperial Guard Armory vol 1
Earthshaker cannon Ordnance 1/blast

Szczególnie zależy mi na określeniu tego w przypadku: Meduzy i Heavy Mortara.

Ogólnie to każda broń typu ordinance używa duzego ( czyli 5 calowego ) wzorniika, chyba ze ma zapisane inaczej. Zapisy o dokładnym rozmiarze wprowadziła apokalipsa, bo tam doszły bronie używające "placków" o rozmiarze 7 i 10 cali ( czasem więcej niż jednego :shock: ), stąd ta specyfikacja.
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 6:46 pm przez the czart, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Dewot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: sob cze 21, 2008 6:04 pm

czw cze 26, 2008 6:43 pm

Obecnie tak, w 5 ed. będzie jeszcze lepiej, bo skimmery dostaną ochronę dopiero za 12 cali ruchu, nie za 6 ( i nie będą to auto-glany, tylko darmowy cover na +4 )

Do tego po 12" nie będą mogły niczym strzelić. Pewne armie ( Tau i Eldarów) na pewne będą teraz sporo słabsze.

Ciekawe jak na 5 ed wyjdzie Gwardia. Osobiście jestem dobrej myśli.
 
Babylon
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 124
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 10:48 am

czw cze 26, 2008 8:16 pm

Z tego co wiem to po ruchu na 12" nikt nie mógł strzelać. Natomiast w 5ed fasty (czyli wszystki pojazdy tau - bo kto nie brał apgrejdu...) na tzw. crushing speed (czyli do 12") będą mogły strzelić z 1 broni + z wszystkich defensive.
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

pt cze 27, 2008 7:34 pm

Babylon pisze:
z wszystkich defensive.

Które maja mieć limit 4 Siły :x .
 
Awatar użytkownika
Dewot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: sob cze 21, 2008 6:04 pm

pt cze 27, 2008 8:12 pm

the czart pisze:
Babylon pisze:
z wszystkich defensive.

Które maja mieć limit 4 Siły :x .

Już widzę te tłumy biorące sponpons Heavy Bolter na czołgach
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

pt cze 27, 2008 10:26 pm

Cięzki bolec ma 5 :razz: .
 
Ziemniak0r
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 327
Rejestracja: śr lis 05, 2003 4:28 pm

pt cze 27, 2008 11:56 pm

W³a¶ciwie HB sponsons tylko na destructorze, bo i tak predki zmieni± siê w wie¿yczki obronne... Narazie mo¿na elegancko je¼dziæ po 6'' i odpaliæ TL laske i HB sponsony, a w 5ed dupcia, lepiej juz bedzie wziasc dredzia z laska i misk±, bo ma 6'' i mo¿e biegaæ i dostaje covera. A najlepiej ze dwa :)

Land speedery takie z³e znowu nie bêd±, taniocha w stylu samej multimelty ma du¿e szanse upolowaæ te wkurzaj±ce eldarskie czo³gi (+1 na tabelce).

Bêdzie siê dzia³o.. trzeba dokupiæ figurek ;)
 
Awatar użytkownika
Dewot
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: sob cze 21, 2008 6:04 pm

sob cze 28, 2008 8:37 am

the czart pisze:
Cięzki bolec ma 5 :razz: .

Teraz gracze po ruchu 6" będą mieli wielki dylemat;). Czy strzelić z Battle cannon, Lascannon czy może najlepiej z Heavy Bolterów? Twórcy gry wyeliminowali tą broń z gry. A szkoda.

Ziemniak0r pisze:
Właściwie HB sponsons tylko na destructorze, bo i tak predki zmienią się w wieżyczki obronne... Narazie można elegancko jeździć po 6'' i odpalić TL laske i HB sponsony, a w 5ed dupcia, lepiej juz bedzie wziasc dredzia z laska i miską, bo ma 6'' i może biegać i dostaje covera. A najlepiej ze dwa :)

Land speedery takie złe znowu nie będą, taniocha w stylu samej multimelty ma duże szanse upolować te wkurzające eldarskie czołgi (+1 na tabelce).

Będzie się działo.. trzeba dokupić figurek ;)

To walkery też będą dostawać covery po pełnym ruchu? Patologia. Eldarskie pojazdy nie będą tak silne jak do tej pory, bo stracą to co było ich najmocniejszą stroną. Mobilność. Stojący Leman Russ to będzie śmierć dla latającego Falcona.
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

sob cze 28, 2008 8:19 pm

Dewot pisze:
To walkery też będą dostawać covery po pełnym ruchu? Patologia.

Niezupełnie,po ruchu nie, ale za stanie w lasac/ruinach/bunkrach już tak ( chyba wiesz jak mają działac 5 ed, covery dla pojazdów, nie :razz: ? )

Dewot pisze:
Czy strzelić z Battle cannon, Lascannon czy może najlepiej z Heavy Bolterów? Twórcy gry wyeliminowali tą broń z gry. A szkoda.

I tak de facto prawie zawsze strzelało sie z dziala . Teraz tę możliwość mamy tylko przy staniu w miejscu. Wprawdzie odporność pojadów względem ostrzału ( covery ) zncznie wzrośnie, ale względem combatu z kolei znacznie spadnie :x .

Dewot pisze:
Eldarskie pojazdy nie będą tak silne jak do tej pory, bo stracą to co było ich najmocniejszą stroną. Mobilność.

Bo ja wiem ? Nadal mają star enginy i potencialnie 30 cali ruchu.
 
Babylon
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 124
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 10:48 am

sob cze 28, 2008 10:45 pm

I tak de facto prawie zawsze strzelało sie z dziala . Teraz tę możliwość mamy tylko przy staniu w miejscu. Wprawdzie odporność pojazdów względem ostrzału ( covery ) znacznie wzrośnie, ale względem combatu z kolei znacznie spadnie Mad .


I ja sobie teraz nie wyobrażam ściągania brodkami np. lemana - trafić, rzucić 4 (glanc) lub 5 (penetracja) - a jak leman stoi sobie np. w lesie - to ma covera na 4+... Czyli można do usr... śmierci. Bo Tau w walce wręcz to sobie może co najwyżej podłubać palcem w... Tak wiem - że będzie się atakować tylni pancerz - ale to i tak kicha.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość