Hm, czemu nie? Połączenie szablonów może się sprawdzić, gdy chcemy stworzyć jakiegoś potężnego antagonistę do kroniki (z racji swego "statusu gatunkowego" raczej nie będzie lubiany po obu stronach). Na przykład jakiś młody i wyjątkowo potężny łak poddany Spokrewnieniu cudem przeżył i szerzy zamęt po obu stronach konfliktu (wilkołaki vs. wampiry). Jeżeli Narrator i gracze nie mają purytańskiego podejścia do gry i nie ustalają każdego szczegółu z paroma kilogramami podręczników w ręku, to zabieg powinien się udać
Moim zdaniem "mechanicznie" taka istota powinna posiadać słabości obu ras (wrażliwość na światło i na srebro, w końcu łatwo mieć nie powinna), być zależna od krwi analogicznie jak wampir i mieć możliwość ograniczonych przemian. Opis wyglądu takiego wampirołaka lepiej chyba zostawić Narratorowi, choć na pewno powinien być bardziej "krwiożerczy" niż zwykłe wilkołaki. Co do specjalnych mocy - sprawa mocno dyskusyjna, trudno wyobrazić sobie hybrydę używającą równocześnie Darów i Dyscyplin.
Tyle moich sugestii. Koniec końców i tak wszystko sprowadza się do Narratora i aktualnych potrzeb kroniki - jednakże wampirołak powinien występować tylko w pojedyńczych przypadkach jeżeli już trzeba się pofatygować, bez przesady. No i kategorycznie nie powinien być grywalny. Pozdrawiam