Proponuje 10 woj/ 10 kawaler
Atuty: Konna Walka (1), Zogniskowanie[miecz długi](1), Atak w przelocie (1), Porywająca szarża(2), Zogniskowanie[lanca ciężka](3), - to jest podstawa. Teraz zależnie od tego jaką broń wybierzesz za "ważniejszą" na 4.poziomie weź w niej Specjalizacje, a na 8 Poprawione traf. krytyczne.
Czyli poza specjalizacją i poprawionym traf. krytycznym pozostaje Ci w sumie 7 atutów i niech ktoś inny zaproponuje jakie
Ja zastanawiałem się czy dobrym pomysłem nie byłoby wziąć Żelazny chwyt (wielki miecz).
Niech w tej sprawie wypowie się jakiś specjalista od zasad
Jeśli masz zamiar walczyć z innymi graczami, ważna jest obrona przed magią.
Co do sprzętu, to polecam mithrilowa pełną zbroję płytową (przez wymagania niemożliwe jest wzięcie popularnego ostatnio na forum zestawu koszula kolcza + dastana
) najlepiej
+5 i
ochrona skuteczna, do tego duża mithrilowa tarcza najlepiej
+5 i ... może np.
lustrzana
Broń (ta którą wybierzesz za ważniejszą) to najlepiej
+5,
wyładowania,
lodu i
ostrości
Do tego pierścień odporności żywiołowej (ogień) lub pierścień rozkazywania żywiołom (ognia) i do tego pierścień kontrczarowania lub pierścień ochrony +5
Cudowne przedmioty: Amulet naturalnego pancerza, buty szybkości, klejnot widzenia, pas siły gigantów +6, płaszcz odporności, podkowy szybkości, ornat odporności na czary,
No i do tego ciężki rumak z mithrilowymi ladrami