Sethariel pisze:W związku z tym, że już niedługo Whitewolf wyda szósty już system w Świecie Mroku - "Hunter the Vigil", zastanawiam się czy właśnie do tego systemu nie powinna zmierzać nasza kampania. W końcu to niby tego chcieliśmy, Supernaturala, "Saving people, hunting things...".
Z tego co pamiętam, to z początku tak było, jednakże z czasem wyewoluowało to w bardziej swojskie i bezpieczniejsze poszukiwanie skarbów. I tego wolałbym się trzymać. Hunter niby ma wyjść, jednakże ja w niego nie zainwestuję. Brzmi fajnie, ale w sumie to na razie nie ma tam niczego, co by się nadawało do wykorzystania w kampanii, jaką zaplanowałem.
Owszem, kampania jest zaplanowana i nie zamierzam owych planów zmieniać, bez względu na to, na jaki wspaniały pomysł wpadnę...
Sethariel pisze:Kot, jak nam już powiedział, ma plany na 5 sezonów Łowców Skarbów. Może tym razem zamiast naszych śmiertelników zamieniać w magów, wampiry (blee) czy inne nadnaturale, pomyśleć właśnie o Łowcach?
Widzisz, plan już jest, ale zdradzać go nie zamierzam, bo popsułbym wam całą zabawę. A poza tym, będzie to tym razem zależało w dużej mierze od waszego postępowania i dokonywanych, niekiedy świadomie, wyborów.
Sethariel pisze:Kot pewnie już o tym myślał, dobrze gdybyśmy i my o tym pomyśleli.
Na razie mamy przed sobą jeszcze jakieś 15+ sesji, więc nie ma się co spieszyć.
lord.owca pisze: Ja tylko mogę skłonić się do takiego rozwiązania, bo jest tym czego chcieliśmy.
Widzisz, polowanie na wilkołaki, wampiry i magów nie jest najbezpieczniejszym zajęciem, a kampania oparta o mordowanie wszystkiego co się rusza i nie jest człowiekiem nie bardzo mi odpowiada. Nawet z elementem rozważania moralnej strony takiej działalności. Może w Hunterze będzie coś więcej niż fanatyzm i etergogle, ale na razie się zapowiada bardzo jednostronna gra. A to mi nie odpowiada.
Wolę pełną dobrej zabawy, tajemnic i szarości kampanię, która poza tym będzie miała mniejszy wskaźnik umieralności postaci i enpeców.