Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Sethariel
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 226
Rejestracja: pn sie 14, 2006 11:02 pm

Łowcy Skarbów ---> Łowcy?

czw sie 07, 2008 3:13 am

W związku z tym, że już niedługo Whitewolf wyda szósty już system w Świecie Mroku - "Hunter the Vigil", zastanawiam się czy właśnie do tego systemu nie powinna zmierzać nasza kampania. W końcu to niby tego chcieliśmy, Supernaturala, "Saving people, hunting things...".

Kot, jak nam już powiedział, ma plany na 5 sezonów Łowców Skarbów. Może tym razem zamiast naszych śmiertelników zamieniać w magów, wampiry (blee) czy inne nadnaturale, pomyśleć właśnie o Łowcach?

Kot pewnie już o tym myślał, dobrze gdybyśmy i my o tym pomyśleli.
 
Awatar użytkownika
lord.owca
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 06, 2008 12:54 am

Łowcy Skarbów ---> Łowcy?

czw sie 07, 2008 8:51 am

Z tego co zrozumiałem rozmawiając z Kotem wynikało, że tak ma być. Początkowo rozwój postaci na pograniczu lekko zauważalnych zjawisk ponad naturalnych. W dalszej kolejności jak nasze postacie będą miały szanse przeżyć spotkania z czymś więcej, kot zacznie wprowadzać istoty nadnaturalne. A czy się posłuży tym dodatkiem i czy będzie chciał go wprowadzić, to tylko nasz kochany MG wie. Ja tylko mogę skłonić się do takiego rozwiązania, bo jest tym czego chcieliśmy.
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

czw sie 07, 2008 9:06 am

Sethariel pisze:
W związku z tym, że już niedługo Whitewolf wyda szósty już system w Świecie Mroku - "Hunter the Vigil", zastanawiam się czy właśnie do tego systemu nie powinna zmierzać nasza kampania. W końcu to niby tego chcieliśmy, Supernaturala, "Saving people, hunting things...".

Z tego co pamiętam, to z początku tak było, jednakże z czasem wyewoluowało to w bardziej swojskie i bezpieczniejsze poszukiwanie skarbów. I tego wolałbym się trzymać. Hunter niby ma wyjść, jednakże ja w niego nie zainwestuję. Brzmi fajnie, ale w sumie to na razie nie ma tam niczego, co by się nadawało do wykorzystania w kampanii, jaką zaplanowałem.
Owszem, kampania jest zaplanowana i nie zamierzam owych planów zmieniać, bez względu na to, na jaki wspaniały pomysł wpadnę...

Sethariel pisze:
Kot, jak nam już powiedział, ma plany na 5 sezonów Łowców Skarbów. Może tym razem zamiast naszych śmiertelników zamieniać w magów, wampiry (blee) czy inne nadnaturale, pomyśleć właśnie o Łowcach?

Widzisz, plan już jest, ale zdradzać go nie zamierzam, bo popsułbym wam całą zabawę. A poza tym, będzie to tym razem zależało w dużej mierze od waszego postępowania i dokonywanych, niekiedy świadomie, wyborów.

Sethariel pisze:
Kot pewnie już o tym myślał, dobrze gdybyśmy i my o tym pomyśleli.

Na razie mamy przed sobą jeszcze jakieś 15+ sesji, więc nie ma się co spieszyć.

lord.owca pisze:
Ja tylko mogę skłonić się do takiego rozwiązania, bo jest tym czego chcieliśmy.

Widzisz, polowanie na wilkołaki, wampiry i magów nie jest najbezpieczniejszym zajęciem, a kampania oparta o mordowanie wszystkiego co się rusza i nie jest człowiekiem nie bardzo mi odpowiada. Nawet z elementem rozważania moralnej strony takiej działalności. Może w Hunterze będzie coś więcej niż fanatyzm i etergogle, ale na razie się zapowiada bardzo jednostronna gra. A to mi nie odpowiada.

Wolę pełną dobrej zabawy, tajemnic i szarości kampanię, która poza tym będzie miała mniejszy wskaźnik umieralności postaci i enpeców.
 
Awatar użytkownika
lord.owca
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 06, 2008 12:54 am

pt sie 08, 2008 9:07 am

MacKotek pisze:
Widzisz, polowanie na wilkołaki, wampiry i magów nie jest najbezpieczniejszym zajęciem, a kampania oparta o mordowanie wszystkiego co się rusza i nie jest człowiekiem nie bardzo mi odpowiada.


Nie no nie mówmy od razu o masowej zagładzie, wszystkiego co się rusza i nie jest człowiekiem. Raczej chodzi o powolne wprowadzenie nas w świat wyżej wymienionych „istot”. Czasem może się zdarzyć konieczność walki i zabicia czegoś lub kogoś. Też nie można podejść do sprawy w taki sposób by tego elementu nie było. Moim zdaniem po prostu trzeba znaleźć złoty środek naszych wizji tej kampanii :razz: .

Sethariel pisze:
W końcu to niby tego chcieliśmy, Supernaturala, "Saving people, hunting things...".


Ratować innych nieświadomych ludzi można bez zabijania tej innej istoty, chyba. I narazie trzeba popracować nad umiejątnościami i wiedzą postaci, bo bez tego zjedzą nas na śniadanie.
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

pt sie 08, 2008 9:32 am

lord.owca pisze:
Raczej chodzi o powolne wprowadzenie nas w świat wyżej wymienionych „istot”. Czasem może się zdarzyć konieczność walki i zabicia czegoś lub kogoś.

No, z tym możemy sobie poradzić bez polowań. A jak na razie, to potraficie się obronić. Przy tym poziomie umiejętności walki nie mówmy na razie o zabijaniu czegokolwiek...
Poza tym, pamiętajcie, że gracie ludźmi. Jakkolwiek by to nie wyglądało, zabijanie nie jest czymś normalnym i raczej o tym nie myślicie. Jak na razie, żadnemu z was się to nie zdarzyło... Z resztą - sam widziałeś efekty siłowego rozwiązywania problemów.

lord.owca pisze:
Ratować innych nieświadomych ludzi można bez zabijania tej innej istoty, chyba. I narazie trzeba popracować nad umiejątnościami i wiedzą postaci, bo bez tego zjedzą nas na śniadanie.

Jak już pisałem - zaczęliśmy od Supernaturala, potem jakoś się okazało, że Wielka Obwoźna Masakra to nie jest to, a w końcu wyłoniło się raczej przygodowe kino drogi z motywami nadnaturalnymi i osobistymi. I tego chciałbym się trzymać...
Wiemy już na czym stoją wasze postaci. Teraz czas, aby ruszyły w drogę...
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

pn sie 25, 2008 6:22 pm

Gwoli uściślenia: nie przekreślam możliwości działania na sposób supernaturalowy, nawiedzonych domów, nadnaturalnych istot z którymi przyjdzie wam sie zmierzyć, itp. Ale też nie będzie to oś fabuły. Jak na razie macie do odnalezienia dużą liczbę dziwnych przedmiotów. I raczej na tym skoncentruje się ten 'sezon'. Oczywiście, co będzie sie działo przy okazji, to już zupełnie inna sprawa...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości