Hajdamaka pisze:To ciagnac temat: czy jest wyjasnione, dlaczego sorte posiadaja tylko kobiety?
Chyba jest. Nie mam pod ręką Voddace, ale był to element "Paktu".
Spoilerów ciąg dalszy
Mam pytanie. Bo czytając o magii, Syrnach i tym podobnych cudach stwierdziłem nagle, że to dość odległe od gry, którą kupowałem. Miało być bardziej awanturniczo, a mniej mistycznie. A tu dowiaduję się, że świat otacza bariera za którą czają się pałające żądzą powrotu rasy Syrnów (niektórzy nazywają ich Legionem). Dowiaduję się, że w Usurii żyją jeszcze Syrnowie, ale Matuszka zapowiedziała,że jak tylko wyjdą z wody, to im spuści łomot taki, że hoho. Sama Matuszka również nie chce być po prostu duchem natury, a ostatnim przedstawicielem rasy, która stworzyła Syrnów. Dowiaduję się, że otaczająca świat bariera wzmacniana jest przez Glamour, a osłabiana przez Sorte, Porte, El Fuego i tak dalej.
Zacząłem się zastanawiać, czy cała ta magiczna "Moda na sukces" jest tym, co chcę poruszać na sesjach. Fajnie, że jest. Można poczytać i powiedzieć "Czego to ludzie nie wymyślą", ale nie sądzę, bym miał się tymi aspektami bawić na sesji. Nawet gdy teraz planuję kampanię dla Kreutzritterów, to chyba odpuszcę cyrki z barierą i skupię się na batmanowaniu.
Jak Wy się na to zapatrujecie? Na całą tą mistyczną otoczkę? Pojawi się u Was na sesjach?
Kolejne pytanie:
Chodzi mi o podsumowanie wszystkich gatunków magii. Jak na razie doliczyłem się:
- Glamour
- Gesa (Druidzi)
- El Fuego
- Zerstorung
- Pieriemenia
- Sorte
- Porte
- Leardomu
- Nacht
Coś pominąłem? Jakiś Szamanizm? Kitajskie hokuspokus? Sułtanat?