Na jakich założeniach ma się opierać ta szkoła szermiercza? Jak ma być duża? Czy chce kogoś wynajmować? Ile uczniów zamierza przyjąć i do kogo ją kieruję? Ostatecznie jeszcze jak bardzo jest znany?
Z powodu tych wszystkich pytań, jak również i wielu innych musze się wstrzymać od konkretów.
Myślę, że gracz powinien sam zaplanować jak wszystko ma wyglądach etc. W końcu każda szkoła ma mieć swój niepowtarzalny styl. Ja osobiście kazałbym graczowi wszystko rozpisać i wtedy zastanowił bym się nad poszczególnymi rzeczami. Na dochód też nie można ustalić zasady zgodnie z umiejętnościami, bo i mieć wiedzę, a umieć się nią dzielić to 2 różne rzeczy.
Moja rada, dla gracza bolesna, to on musi wziąć to w swoje ręce-ty bądź przewodnikiem, a nie twórcą.
Powiedzie, że to trywialne, ale nic mądrzejszego chyba na lepszy koncept nie wpadnę, przy tak okrojonej liczbie danych.