Poradniki i almanachy - jak dla mnie zbyt ogolnie. Do czego te poradniki? I czego almanachy? NIe wiadomo o co chodzi.
Nowe przygody - jak najbardziej. I nie szkic formatu A4, ale piękny pdf na 30 stron z ilustracjami. mapami i statystykami NPCów.
Pomysły na przygody - raczej nie, sądzę, że kiepsko to wychodzi przy dawaniu ogólnych porad. Wiadomo, że jak coś jest dla wszystkich, to znaczy że jest dla nikogo. Pomysły, to możnaby podsuwać, ale z uwzględnieniem specyfik drużyn i podejścia mistrzów gry.
Nowe czary i przedmioty - mi wystarczy podstawka i Companion. Od biedy Codex Arcanus. Nowe czary moga się przejeść.
Natomiast przedmioty - hmm..bardziej te legendarne i bardziej legendy z nimi związane niż gołe mechaniczne statystyki. Coś w stylu Legends of Earthdawn bym proponował.
Nowi przeciwnicy i potwory - wywalic w kosmos. Bo zrobi się Monstreous Manual.
Nowe zasady mechaniki - darujcie sobie. CHyba, że nie NOWE, a opcjonalne, czy domowe. Ale też z ostrożna
Opisy miejsc i organizacji - jak najbardziej. Byle zgodne ze światem i linią fabularną. Ba wszystko ma być zgodne ze storylinem
Opowiadania - jak najbardziej.
Inne (napisz co) -
Charakterystyki grup adeptów, łażących sobie po Barsawii AD 1406-1415. Z piękną historią, legendarnymi czynami, powiązaniami z oficjalnymi NPCami, z listą uczniów lub legendarnych mentorów itd itp. Fajne by to było, kliknąć i mieć listę 20 najbardziej znanych Łuczników w Barsawii w ostatnich latach, z ich historią, trasą wędrówek i znaczniejszymi czynami.
pozdrawiam
Gerion